Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Figure 8 fitness

Vierailija
06.07.2020 |

Onko kukaan kokeillut tuota kunto-ohjelmaa, jossa latinalaistanssein kavennetaan vyötäröä?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ketkä olette tehneet tätä ja saaneet tuloksia oletteko noudattaneet sitä niiden omaa aikataulua orjallisesti?

Vierailija
22/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

intuitiivinen syöminen  haha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

intuitiivinen syöminen  haha.

Oletko kokeillut?

Suosittelen, itse olen kokeillut kaikki maailman laihdutuskeinot ja dieetit ja jojoillut viimeiset 25 vuotta, intuitiivisella syömisellä paino putosi reilussa vuodessa melkein 30 kiloa, aluksi nousi 2 kiloa mutta sitten lähti putoamaan nopeasti. Ekat kymmenen kiloa katosivat kuudessa viikossa, sitten hidastui.  Nyt olen ollut itselleni sopivassa painossa jo puolitoista vuotta, ilman mitään ongelmia. Paino jojoilee max 1,5-2 kiloa menkkojen aikana mutta muuten pysyy varsin vakaana. 

Lisäksi elämä on niin paljon nautinollisempaa ja rennompaa kun ei tarvitse miettiä ruokaa, laskea kaloreita tai muuta sellaista. 

Aluksi tietenkin tosi pelottavaa koska meidät on kaikki aivopesty ajattelemaan syomistä on pakko kontrolloida ja jos sattuu syomään jotain joka ei kuulu "hyviksiin" niin sitten itseään pitää ruoskia ja rangaista.  

Vierailija
24/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin intuitiivisesti ikävuodet 19-25, ja lihoin 130 kiloiseksi.

Nyt dieettejä takana varmaan 50 .  ja painan varmaan edelleen ton saman.

Vierailija
25/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä söin intuitiivisesti ikävuodet 19-25, ja lihoin 130 kiloiseksi.

Nyt dieettejä takana varmaan 50 .  ja painan varmaan edelleen ton saman.

Miten sä söit ennen tuota suunnatonta paisumista?

Ei intuitiivinen syöminen tarkoita että vedät roskaruokaa niin että napa rutisee, vaan sitä että kuunnellaan kehon viestejä ja reagoidaan niihin. Kun ensimmäistä kertaa ehkä koskaan antaa itselleen luvan syödä Ilman huonoa omatuntoa se saattaa mennä överiksi alkuun. Mutta jos todella kuuntelet mitä kehosi kaipaa ja tarvitsee, milloin on nälkä ja milloin on kylläinen, mistä ruuasta tulee hyvä ja mistä huono olo niin ylensyöminen on pidemmän päälle mahdotonta.

Vierailija
26/48 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/48 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin tän tänään! 

Nyt lähti lantio laulamaan :D 

,6

Lantio nyt laulanut kymmenen päivää ja mittasin aamulla ekaa kertaa sitten aloituspäivän.

Käsivarsista lähtenyt 1,5-2 senttiä

Rinnassa ei muutosta

Vyötärö +2cm ?????!!!!!

Lantio -5cm,

Reidet -3-4 cm

Tuota vyötärön mittaustulosta en tajua, epäilen että olen merkannut aluksi väärin.

LIsäksi mun istumatyöstä jumissa oleva selkä tuntuu paremmalta kuin aikoihin.

Painosta en osaa sanoa, en omista vaakaa mutta lähtötilanteessa ei ylipainoa.

Vierailija
28/48 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme viikkoa takana, en ole käynyt vaa'alla enkä mittaillut mutta vaatteet istuvat paremmin ja vyötä on pitänyt kiristää jo kaksi reikää.

Olen myös huomannut vatsan toiminnassa muutoksen, ilmeisesti tanssi tekee hyvää myös sisuskaluille.

Figure 8 on oikeasti kivaa jos tykkää tanssia.

Vierailija
29/48 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tosiaan toimii! Mä olen aina ollut mallia tasapaksu ja nyt mulla on vyötärö!!!!!!

8 viikkoa takana -15 senttiä vyötäröltä ja - 5kiloa painoa.

Vierailija
30/48 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä olette tehneet tätä ja saaneet tuloksia oletteko noudattaneet sitä niiden omaa aikataulua orjallisesti?

Mä en ainakaan ole, olen niin kankea ja rytmitön että jankkasin niitä harjoituksia varmaan kolme viikkoa. Nyt teen pidemmän treenin jokatoinen päivä ja 10 minute absin muina päivinä.

Ryhti on parantunut ihan tajuttomasti ja senttejä lähtenyt joka puolelta kaulasta nilkkoihin. Mulla on elämäni ekaa kesän näkyvät vatsalihakset.

15 viikkoa takana, -11 kiloa ja hurjasti senttejä.

Vierailija
31/48 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tänään kaveria jota en ole nähnyt sitten maaliskuun eikä hän ollut uskoa silmiään minut nähdessään. Mulla on kunnon vyötärö jonka luulin kadottaneeni ikiajoiksi ja lisäksi mulla on ihan erilainen ryhti ja kävelytyyli kuin aiemmin, lantio keinuu ja kannan itseni kuin kuningatar.

Olen tanssinut toukokuusta asti.

Vierailija
32/48 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aloitin just, eka viikko takana ja vyötärö, persus ja käsivarret tuntevat treenanneensa. Tuloksia odotellessa

Hämmentäviä tuloksia...  Reilu kuukausi takana, kiloja kadonnut 5, senttejä roppakaupalla  (-15cm  vyotäroltä, 7cm lantiolta ja käsivarsista 3cm ja 4 cm, sääret näyttävät paremmalta kuin koskaan, ja mystisesti mun rinnat tuntuvat kiinteämmiltä (D-kuppi)

En ole muuttanut ruokavaliota tai lisännyt muuta liikuntaa, ainoastaan tehnyt Figure 8 3-6 kertaa viikossa, niinä päivinä kun en ole ehtinyt muuta olen tehnyt 10 minuutin abs workoutin. 

N. 48, omenavartalo, ylipainoa aloittaessa 25kg

Vierailija
33/48 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 jatkaa  vielä, olen laihduttanut koko elämäni enkä ikinä saanut näin nopeasti näkyviä tuloksia näin helposti. Suosittelen kokeilemaan. 

Vierailija
34/48 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32 jatkaa  vielä, olen laihduttanut koko elämäni enkä ikinä saanut näin nopeasti näkyviä tuloksia näin helposti. Suosittelen kokeilemaan. 

Millainen sun normaali ruokavalio on?

Vierailija
35/48 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/48 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!!!!!!

Vierailija
37/48 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää viestit oikeasti totta! Tuntuu ihan ostoskanavan hehkutuksilta 😄

Jos ovat niin hommaan myös!

Vierailija
38/48 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei taida olla huonoja kokemuksia tästä. Mä aloitin kuukausi sitten, ei ylipainoa mutta löllöä oli.

Nyt

Rinta -2

vyötärö -3

Mahapömppö -5

Lantio -8

Jenkkikst kadonneet ja käsivarret ja koivet näyttävät paremmalta.

Painoa ei ole pudonnut.

Vierailija
39/48 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää viestit oikeasti totta! Tuntuu ihan ostoskanavan hehkutuksilta 😄

Jos ovat niin hommaan myös!

Mun viestit ainakin on! Pakko hehkuttaa kun oikeasti toimii nopeasti ja hauskasti ja toivon että muutkin voivat lopettaa kärvistelyn ja saada oikeasti nopeita näkyviä tuloksia aikaan.

Vierailija
40/48 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 viikkoa takana

Käsivarret -2 ja -3

Rinta -3

Vyötärö -5

Vatsapömppö -15 (Kokonaan pois!!!)

Lantio -10

Reidet -3 ja -3.5

Pohkeet -2 kumpikin

Paino -2.5kg

Ylipainoa ei ollut mutta löysää kyllä. Mulla ei ole ikinä ollut näin litteää vatsaa ja kroppa näyttää sopusuhtaisemnelta.

Kokeilkaa jos tehokas ja hauska kropan muokkaus kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi