Tillinä on 610€. Pärjättävä lokakuun alkuun. Paljon vai vähän?
Laskut on maksettu, samoin vuokra.
Ruokaakin on kaapissa pitkälle ensi viikkon.
Asun yksin eikä muita kuluja ole tulossa.
Eli voisin syödä ja juoda tuon 610€ edestä.
Onko tuo vähän vai paljon mielestäsi?
Kommentit (49)
Paljon on jos et aio säästää.
Mikset laittaisi 300€ sukan varteen ja loput 300€ käyttöön?
Silläkin pärjäisi oikein hyvin.
Pitäisi riittää yhdelle aivan mainiosti.
Paljon. Toivottavasti olet fiksu etkä vaan syö/juo kuudensadan edestä.
Reilusti. Minulla on 400 tällä hetkellä tilillä ja ajattelin jopa sijoittaa osan siitä tuottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähe baariin.
En. Pidän tauko baareista. Haluan säästää.
T. Ap
Kai tuolla nyt syö ja juo. Kun ei ravintolassa joka päivä syö tai juo kahvia kahvilassa. Itsellä 200e millä pitäisi selviytyä kaksi viikkoa, saa siinä vähän katsella mitä ostaa.
Suorastaan mitättömän vähän! Tuohan kuluu yhdellä ravintola reissulla.
Hyvin pärjää. Johan tässä ollaan kohta syyskuun puoli välissä.
Todella paljon. Mulla on 230€ loppukuuksi.
Saan käteen 3 tonnia ja 600e jää käyttöön kuukaudeksi asumisen ja sähkön/veden jälkeen. Oikein hyvä summa.
No, mulla jää palkkapäivänä vuokran ja laskujen maksamisen jälkeen käteen koko kuukaudeksi käyttörahaa 400€ ja sekin on mun mielestä ruhtinaallisesti.
En varmaan saisi kulutettua 610€ tuon 22 päivän aikana vaikka miten yrittäisin.
Nosta sukan varteen ja säästä sinne. Mulla ei kahdessakaan kuussa jää laskujen jälkeen tuota summaa ruokaan ja hygieniaan, paljon vähemmän, kaapit myös tyhjät aina, ja kaikki vaatteet lahoaa käsiin, mutta kiva, jos jonkun mielestä tuo on tilanne, jossa täällä pitää kysellä. Trollihan tuo todennäköisesti on, sama kuin se ainainen toimeentulotuki/asumistuki jankuttaja, mutta miten kukaan nauttii tollaisesta, kai se elämä on hällä aika tyhjäntuntuista, jos näin pinnallisia aloituksia pitää päivittäin tehdä monta. Kaikki toki iloitsee mistä iloitsee, mutta säälittää, jos ilonsa tällaisesta saa. Kaikki toki tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Paljon. Toivottavasti olet fiksu etkä vaan syö/juo kuudensadan edestä.
Pitääkö heti tuhlata? Tuollahan elää hyvin kuukauden.
Sopivasti. Pistä osa säästöön tai sijoita.
Vierailija kirjoitti:
Nosta sukan varteen ja säästä sinne. Mulla ei kahdessakaan kuussa jää laskujen jälkeen tuota summaa ruokaan ja hygieniaan, paljon vähemmän, kaapit myös tyhjät aina, ja kaikki vaatteet lahoaa käsiin, mutta kiva, jos jonkun mielestä tuo on tilanne, jossa täällä pitää kysellä. Trollihan tuo todennäköisesti on, sama kuin se ainainen toimeentulotuki/asumistuki jankuttaja, mutta miten kukaan nauttii tollaisesta, kai se elämä on hällä aika tyhjäntuntuista, jos näin pinnallisia aloituksia pitää päivittäin tehdä monta. Kaikki toki iloitsee mistä iloitsee, mutta säälittää, jos ilonsa tällaisesta saa. Kaikki toki tyylillään.
Huomasin, että palstan jankuttajatrolli on pyörinyt täälläkin monta vuotta, siis vuosikausia. Uskomatonta. Mennyt elämä ohi.
Oikein hyvä käyttöraha loppukuuksi!
🇺🇦🇮🇱