Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksijat, vaivaako teitä kakkahätä?

Vierailija
27.04.2013 |

Mulla juoksulenkit päättyy about joka toinen kertaa suoraan vessaan juoksemiseen. Yleensä pitää ensin tehdä lyhyt 10min lenkki siten että pääsen tarvittaessa heti vessaan. Joskus suoli huijaa ja pystyn juoksemaan 20min ja sitten olenkin jo niin kaukana, että jalat ristissä tai pahimmassa tapauksessa kakat housussa saa tulla kotiin =( Vessassakäynti ennen lenkkiä tai yli 2h edellisestä ruokailusta ei aina auta. Tämä varjostaa lenkkeilyintoani todella paljon. Mikä avuksi???

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:06"]

Mikään muu liikunta ei mulla aiheuta tätä vaivaa, ei reipas kävely, ratsastus tai kuntopyöräily, rankka kahvakuulatreeni tai kuntosali, vain juoksu =(

ap.

[/quote]

Mun miehellä on sama vaiva. Harrastaa paljon urheilua, mutta juuri juoksu on se mistä maha menee sekaisin. Esim. talvella kovat hiihtolenkit olivat ok, mutta juoksulenkillä piti käydä välillä pusikossa. Ihan kumma juttu. Eipä tee mieli lenkkeillä.

Vierailija
2/76 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 21:23"]

Mulla juoksulenkit päättyy about joka toinen kertaa suoraan vessaan juoksemiseen. Yleensä pitää ensin tehdä lyhyt 10min lenkki siten että pääsen tarvittaessa heti vessaan. Joskus suoli huijaa ja pystyn juoksemaan 20min ja sitten olenkin jo niin kaukana, että jalat ristissä tai pahimmassa tapauksessa kakat housussa saa tulla kotiin =( Vessassakäynti ennen lenkkiä tai yli 2h edellisestä ruokailusta ei aina auta. Tämä varjostaa lenkkeilyintoani todella paljon. Mikä avuksi???

[/quote]Yhen kerran piti 12 km:n lenkillä tänään pieraista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juoksin 5km, tosi ekan 2km jälkeen kävin vessassa ihan varmuuden vuoksi ja ihan tarpeeseen vessareissu tuli. Sen jälkeen pystyin jatkamaan lopunmatkaa.Jos tilanne pääsee paniikkikakaksi, niin sen jälkeen ei kyllä jatkamisesta tule enää mitään. Eikä tee mieli juosta metsässä tai muutenkaan paikoissa, joissa sitä vessaa ei ole. Ärsyttävää, kun kunto riittäisi, mutta suolisto kiusaa. Ummetuksesta kärsiville vinkiksi: alkakaa lenkkeillä.

ap.

ap.

Vierailija
4/76 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä ongelma hävisi, kun rupesin lähtemään lenkille aikaisintaan 3 tuntia ruokailun jälkeen.

Vierailija
5/76 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
6/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
7/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset housuun paskoko. Voihan sitä mennä pusikkoon. Mä lenkkeilen säännöllisesti ja muutaman kerran on tullut puskareissu tehtyä. En ota stressiä, valitsen reitin niin, että tulee asumattomia metsäpolkuja aina välillä.

Vierailija
8/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 10:11"]

Älkää nyt hyvät ihmiset housuun paskoko. Voihan sitä mennä pusikkoon. Mä lenkkeilen säännöllisesti ja muutaman kerran on tullut puskareissu tehtyä. En ota stressiä, valitsen reitin niin, että tulee asumattomia metsäpolkuja aina välillä.

[/quote]

Aika kauas saisi meikäläinen lähteä, että asumaton metsätaipale tulisi vastaan =) Lenkkeilen itse alueella, jossa on yleinen vessa, tai sitten kodin lähimaastossa. Heti kun alkaa tuntua epäilyttävältä, käännän suunnan kohti lähintä vessaa.

Olisi kiva kuulla, jos joku olisi keksinyt jonkun ratkaisun tähän. Olis kiva joskus osallistua johonkin juoksutapahtumaan

Vierailija
9/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kakkahätä aina kirjastossa.

Vierailija
10/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiksi ilmiö on löparmage (googlettakaa, löytyy vinkkejä - tai varmaan suomeksikin mutten tiedä mitä se on suomeksi). Kärsin myös tästä. Syömisestä pitää olla pitempi aika, että juoksemaan voi lähteä. Ennen juoksutapahtumia otan Imodiumin.

Vierailija
11/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 08:39"]Mulla on sama ongelma. Olen ratkaissut sen niin, että lähden lenkille aina aamulla, kun maha on toiminut. Iltalenkit ovat ihan poissuljettu vaihtoehto, samoin erilaiset juoksutapahtumat.[/quote]

Eihän juoksutapahtumissa ole ongelmaa, sillä niissähän on aina reitin varrelle ripoteltu bajamajoja, jonne voi juosta helpotukselle. Mukaan tapahtumiin vaan :)

Vierailija
12/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:54"]

Eihän juoksutapahtumissa ole ongelmaa, sillä niissähän on aina reitin varrelle ripoteltu bajamajoja, jonne voi juosta helpotukselle. Mukaan tapahtumiin vaan :)

[/quote]

Ei meidän paikallisessa kirmauksessa ainakaan ole, reittikin on kuitenkin vaan 5km

Vierailija
13/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kamala ripulikohtaus viimeksi uimassa ollessani. Meni kauas rannasta mukamas uimaan ja päästin veteen. Aivan vetinen kamala kakka. En voinut muuta. Anteeksi.

Vierailija
14/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ongelma vaivaa todella monia, päätelleen siitä kuinka usein Helsingin Viikissä lenkkeillessämme koirani onnistuu löytämään ihmispaskaa papereilla lenkkipolkujen varrelta ja pienistä kaupunkimetsiköistä...

Ihmettelin aina, että ketkä sinne paskoo, kunnes selasin hammaslääkärin odotushuoneessa Kunto Plus -lehteä, jossa joku juoksuharrastaja esitti saman kysymyksen kuin ap, että mitä voisi asialle tehdä. No, asiantuntija sanoi vaan että otat paperit taskuun ja käyt puskassa, et anna sen häiritä lenkkiä... Minusta ei noin kaupunkialueella kyllä kauhean kiva, jos ihan rutiinisti käy paskalla siellä (hätätapaus voi toki joskus tulla kelle vaan).

Vierailija
15/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan imodiumia ennen pitkää lenkkiä

Vierailija
16/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaa! Eikä pidä minulla ainakaan paikkaansa, että olisi vain aloittelijan ongelma. Olen harrastanut juoksua ja muuta liikuntaa monta vuotta, ja nyt olen niin tympääntynyt siihen että koskaan ei tiedä joutuuko luikkimaan koivet ristissä pusikossa vai ehtiskö johonkin vessaan ennen kuin tulee housuun, että olen käytännössä lopettanut juoksemisen. Suurin osa lenkeistä sujuu hyvin, mutta kun koskaan ei tiedä miten käy juuri tällä kertaa. Pyöräily ja kuntosali tullut tilalle, eikä vastaavaa ongelmaa ole niiden kanssa.

Vierailija
17/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina paperia mukana,vaikka sukan varressa;) Jos hätä yllättää kesken hölkyttelyn niin suojaisaan paikkaan vaan ja tortillat pusaamaan.

Vierailija
18/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa, että mulla ei ollut aavistustakaan tälläsestä! Me miehet vaan piereskellään ja ollaan ylpeitä jos tuli oikein hyvän hajunen, mutta tehän olette aivan täysiä ammattilaisia. Teillä on oikein kunnon ulostuskulttuuri! Meillä on niin paljon oppimista teiltä asiasta. En vaan tiedä miten tuollainen löysän perseen syndrooma saadaan kehiteltyä, mutta aion yirttää :-).

Vierailija
19/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:19"]

Näin miehenä voin sanoa, että mulla ei ollut aavistustakaan tälläsestä! Me miehet vaan piereskellään ja ollaan ylpeitä jos tuli oikein hyvän hajunen, mutta tehän olette aivan täysiä ammattilaisia. Teillä on oikein kunnon ulostuskulttuuri! Meillä on niin paljon oppimista teiltä asiasta. En vaan tiedä miten tuollainen löysän perseen syndrooma saadaan kehiteltyä, mutta aion yirttää :-).

[/quote]

Ei ole pelkästään naisten vaiva. Kaveri just kertoi, että miehensä on monta t-paitaa joutunut jättämään metsään kun on tarvinnutkin sitä pyyhkimiseen..

Vierailija
20/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:19"]

[/quote]

Ei ole pelkästään naisten vaiva. Kaveri just kertoi, että miehensä on monta t-paitaa joutunut jättämään metsään kun on tarvinnutkin sitä pyyhkimiseen..

[/quote]

Voisko pyyhkiä sammaleeseen tai lehtiin ennemmin? Vai onko rahaa ostella uusia paitoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi