Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin erheeni oli äänestää perussuomalaista ehdokasta

Vierailija
22.09.2023 |

Aika pienillä virheillä olen elämäni tähän asti päässyt. Keväällä tuli kuitenkin tehtyä suuri emämunaus, virhe, harkitsematon liike, lähes demokratian murha. Menin nimittäin antamaan ääneni perussuomalaiselle.

Jo tähän mennessä olen kauhulla katsellut sitä rahavallan per xxx seen nuolentaa, mitä perussuomalaiset tekevät päästyään ja pysyäkseen vallassa. Tavallisen kansan puolesta taistelu on unohdettu kokonaan, ei ole enää se mökin eläkeläismummo tai työtön masa tai tiina yksinhuoltaja perussuomalaisten sydäntä lähellä, muuten kuin heidän lompakon sisältöä tonkimaan.

Miten vaaliehdokkaat saavat valehdella noin, eihän vaalikamppailussa ole mitään järkeä jos ilman edesvastuuta saa valehdella aivan mitä tahansa. Minä olen vihainen, todella vihainen. Pitääkö alkaa haisevia kananmunia persuille varaamaan...

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tiedossa jo ennen vaaleja mutta ette uskoneet kun tyhmiä olitte.

Vierailija
2/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestäisin edelleenkin perussuomalaisia. Mutta mä olenkin työssäkäyvä ja vahvasti oikealla ajatusmaailmani kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen lupaukset ovat sisäpiirin huumoria. Itse en ole koskaan äänestänyt persuja enkä tule äänestämään. Seuraavissa vaaleissa voit korjata erehdyksesi.

Vierailija
4/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paras teko ikinä äänestää persuja.tähän asti olen ollu vasemmiston kannattaja. Viimekausi riitti. Eivät ole köyhän eikä varsinkaan työläisen asialla.

Vierailija
5/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppirahat on maksettava.

Fool me once - shame on you.

Fool me twice - shame on me.

Eli älä toista virhettäsi.

Vierailija
6/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti elät sosiaalituilla? Olisit äänestänyt demareita.

Vierailija
7/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestäisin edelleenkin perussuomalaisia. Mutta mä olenkin työssäkäyvä ja vahvasti oikealla ajatusmaailmani kanssa.

Sama täällä. Olen todella tyytyväinen hallitusohjelmaan. Työllistymishaluttomille työttömille on ihan muut puolueet.

Vierailija
8/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten tehnyt elämässäsi aika vähän virheitä. SDP:n tai Vihreiden äänestäminen olisi ollut kertaluokkaa suurempi virhe.

Vierailija
9/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi nyt eri lailla, jos et olisi äänestänyt?

Vierailija
10/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työtönkin äänesti perussuomalaisia. Virhe.

Vierailija
11/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä sitten olisi pitänyt äänestää? Kuka olisi nyt ehdokkaasi, jos saisit tilaisuuden korjata virheesi?

Vierailija
12/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä olet saanut päähäsi, että persuja kiinnostaa mökin mummot tai yksinhuoltaja tiinat? He ei ole ikinä tehneet mitään sellaista mikä viittaisi siihen että välittäisivät. Sipilän hallituksessa olivat mukana viemässä kansaneläkeläisten hilutkin ja leikkaamassa eläkettä. Lapsilisät lyötiin jäihin.

Vierailija
13/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tajusit virheesi! Eihän tämä toistu enää koskaan, eihän?

Vierailija
14/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet myös vastuuton ja ilman moraalia?

Vierailija
15/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tutkimustuloksen, että oikeistolainen talouspolitiikka hyödyttää noin 100 000 euroa vuodessa ansaitsevia kansalaisia. Itse en ole koskaan saanut mitään tukia, kuten asumistuki tai työmarkkinatuki, lapsilisä on ainut. Mutta siitä huolimatta minun oikeustajuni sanoo, että on halpamaista leikata etuuksia kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta.

Vierailija
16/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mies äänesti persuja ja mä Kokoomusta. Oli kyllä emämunaus ja miestä hävettää erityisesti Rydmanin takia. Mentiin äänestämään kaiken lisäksi puolueita, jotka ajavat köyhyyttä Suomeen. Tienataan itsekin vain 100k vuodessa

Vierailija
17/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tutkimustuloksen, että oikeistolainen talouspolitiikka hyödyttää noin 100 000 euroa vuodessa ansaitsevia kansalaisia. Itse en ole koskaan saanut mitään tukia, kuten asumistuki tai työmarkkinatuki, lapsilisä on ainut. Mutta siitä huolimatta minun oikeustajuni sanoo, että on halpamaista leikata etuuksia kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta.

Näin on ja meidän perheen yhteenlaskettu tulo on tuon, mutta silti kärsimme talouspolitiikasta, koska meillä on laina ja 3 lasta. Emme siis ole rikkaita. 

En ymmärrä, miten joku 40k tienaava perusduunari edes voi kuvitella, että Kokoomus ajaisi heidän asiaansa. Eihän tässä pääse enää edes sairaalaan ellei ole rahaa..

Edellinen kirjoittaja

Vierailija
18/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keharivassarit usjoo tuon vasaarialoituksen mielikuvitusrarinat,

Hei AP, äänestit vasemmistoliittoa tai demareita, senkin valehteleva saasta.

Jäikö lääkkeet taas ottamatta aamulla?

Vierailija
19/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet myös vastuuton ja ilman moraalia?

Kommarinpaska puhuu moraalista 😂😂🤣 oikea pelle.

Ihmeen pitkälle päästiin ilman nimittelyä. Persuhan tämänkin ketjun sitten pilasi.

Vierailija
20/53 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu loppuu persujen äänestäminen täällä nyt.

Vastustan maahan muuttoa, mutta kannatan esimerkiksi yleissitovuutta ja ammattiyhdistysliikettä.

Ei ole puoluetta, mitä voisi äänestää.