Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksijat, vaivaako teitä kakkahätä?

Vierailija
27.04.2013 |

Mulla juoksulenkit päättyy about joka toinen kertaa suoraan vessaan juoksemiseen. Yleensä pitää ensin tehdä lyhyt 10min lenkki siten että pääsen tarvittaessa heti vessaan. Joskus suoli huijaa ja pystyn juoksemaan 20min ja sitten olenkin jo niin kaukana, että jalat ristissä tai pahimmassa tapauksessa kakat housussa saa tulla kotiin =( Vessassakäynti ennen lenkkiä tai yli 2h edellisestä ruokailusta ei aina auta. Tämä varjostaa lenkkeilyintoani todella paljon. Mikä avuksi???

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:09"]

Aina paperia mukana,vaikka sukan varressa;) Jos hätä yllättää kesken hölkyttelyn niin suojaisaan paikkaan vaan ja tortillat pusaamaan.

[/quote]

Mun lenkkipolku kulkee omakotitalojen takapihojen takana, eli jonkun pihalle sit vaan? Vai ovikelloja pimpottamaan? Toinen vaihtoehto olis sitten pyörätie pikatien varressa. Lähimpään metsään kyllä on matkaa.

Vierailija
22/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:59"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:54"]

Eihän juoksutapahtumissa ole ongelmaa, sillä niissähän on aina reitin varrelle ripoteltu bajamajoja, jonne voi juosta helpotukselle. Mukaan tapahtumiin vaan :)

[/quote]

Ei meidän paikallisessa kirmauksessa ainakaan ole, reittikin on kuitenkin vaan 5km

[/quote]

Kyllä kaikilla puolikkailla ja useimmissa kympin kisoissa on huussit. Muuten voisi olla järjestäjien siivoustyö suht p*skaista hommaa heh. Juoksutapahtumia on nykyään melkein joka kylässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 14:36"]

Eihän juoksutapahtumissa ole ongelmaa, sillä niissähän on aina reitin varrelle ripoteltu bajamajoja, jonne voi juosta helpotukselle. Mukaan tapahtumiin vaan :)

[/quote]

Ei meidän paikallisessa kirmauksessa ainakaan ole, reittikin on kuitenkin vaan 5km

[/quote]

Kyllä kaikilla puolikkailla ja useimmissa kympin kisoissa on huussit. Muuten voisi olla järjestäjien siivoustyö suht p*skaista hommaa heh. Juoksutapahtumia on nykyään melkein joka kylässä!

[/quote]

niin mutta niissä 5km tapahtumissa ei ole ja en ikinä pysty juoksemaan sen enempää tällä tyylillä, että pitää juosta suunnilleen vessaa kiertäen.

Vierailija
24/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 17:42"]

Tänään juoksin 5km, tosi ekan 2km jälkeen kävin vessassa ihan varmuuden vuoksi ja ihan tarpeeseen vessareissu tuli. Sen jälkeen pystyin jatkamaan lopunmatkaa.Jos tilanne pääsee paniikkikakaksi, niin sen jälkeen ei kyllä jatkamisesta tule enää mitään. Eikä tee mieli juosta metsässä tai muutenkaan paikoissa, joissa sitä vessaa ei ole. Ärsyttävää, kun kunto riittäisi, mutta suolisto kiusaa. Ummetuksesta kärsiville vinkiksi: alkakaa lenkkeillä.

ap.

ap.

[/quote]

Kiitos vinkistä, mutta olen jo harrastanut lenkkeilyä lähes päivittäin yli vuoden ajan. Edelleen minulla on yhtä hidas suoli, toimii 2-3 päivän välein ja se ärsyttää joskus. Juokseminen ei todellakaan laita suoltani toimimaan.

Vierailija
25/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan tuota toisinaan. Itselleni yleensä toimii se, että ruokailun ja lenkin välillä on riittävän pitkä aika. Ruuaksi pienehkö annos jotain helposti sulavaa ja runsaasti nestettä päälle, tällä tavoin saan suolen toimimaan jo ennen lenkkiä. Ne kuitupommit voi syödä sitten lenkin jälkeen.

Vierailija
26/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus ollut sellainen tunne että just tulee pa....kakka housuun. Olen pysähtynyt pidättelemään että menee ohitse. 

Muutaman kerran on tullut lenkin jälkeen ns pakkoulostus missä uloste tulee sitten niin kovalla paineella että rikkoo hiussuonia ja  siis verta tulee kuin härän kurkusta. Todella tuskallista kun siihen liittyy voimakas peräsuolen kouristus. Onneksi ei ole ollut pitkään aikaan......(koputtaa puuta).

Mies on joutunut pari kolme kertaa meneen mettään kakalle. Kerran vanhaan latoon jossa oli jotain vanhoja veropapereita, se pyyhki niihin :)

Vierailija
27/76 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 14:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis oikeasti vai? Eihän tollanen kymppi kestä edes hiljaa juosten kuin tunnin. Eikö naiset pysty olemaan edes tota aikaa paskomatta? Ei ihme, että nää kakkajuttuketjut ovat ylivoimasesti suosituimmat ketjut tällä palstalla :-).

Vierailija
28/76 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee hätä aina, kun jännittää... XD

Vierailija
29/76 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/76 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Olen ratkaissut sen niin, että lähden lenkille aina aamulla, kun maha on toiminut. Iltalenkit ovat ihan poissuljettu vaihtoehto, samoin erilaiset juoksutapahtumat.

Vierailija
31/76 |
04.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt samaan ongelmaan. Pari kertaa pitänyt juosta metsään kakille kesken lenkin. Vatsa menee ihan kuralle.

Vierailija
32/76 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no haloo, tunti on todella pitkä aika, jos vartin juoksemisen jälkeen suoli alkaa kouristella. Vastaa siis samaa kuin ripulissa. Sitä on aika vaikeeta pidätellä...

Vierailija
33/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä koskaan kesken lenkin paskattanut.Olisiko liian lyhyt aika edellisestä ruokailusta?

Vierailija
35/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:19"]

Näin miehenä voin sanoa, että mulla ei ollut aavistustakaan tälläsestä! Me miehet vaan piereskellään ja ollaan ylpeitä jos tuli oikein hyvän hajunen, mutta tehän olette aivan täysiä ammattilaisia. Teillä on oikein kunnon ulostuskulttuuri! Meillä on niin paljon oppimista teiltä asiasta. En vaan tiedä miten tuollainen löysän perseen syndrooma saadaan kehiteltyä, mutta aion yirttää :-).

[/quote]

Ei ole pelkästään naisten vaiva. Kaveri just kertoi, että miehensä on monta t-paitaa joutunut jättämään metsään kun on tarvinnutkin sitä pyyhkimiseen..
[/quote]

No huh! Mielikuva ilman paitaa lenkkeilevistä miehistä koki pienen kolauksen! Hottista!

Vierailija
37/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:19"] Näin miehenä voin sanoa, että mulla ei ollut aavistustakaan tälläsestä! Me miehet vaan piereskellään ja ollaan ylpeitä jos tuli oikein hyvän hajunen, mutta tehän olette aivan täysiä ammattilaisia. Teillä on oikein kunnon ulostuskulttuuri! Meillä on niin paljon oppimista teiltä asiasta. En vaan tiedä miten tuollainen löysän perseen syndrooma saadaan kehiteltyä, mutta aion yirttää :-). [/quote] Ei ole pelkästään naisten vaiva. Kaveri just kertoi, että miehensä on monta t-paitaa joutunut jättämään metsään kun on tarvinnutkin sitä pyyhkimiseen.. [/quote] No huh! Mielikuva ilman paitaa lenkkeilevistä miehistä koki pienen kolauksen! Hottista!

[/quote]

Eikö olisi voinut käyttää sukkia tia sammalta:D

Vierailija
38/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 18:03"]

Onko tää ketju vitsi?

[/quote]

Ei ole. Ilmiö tunnetaan myös hienostelevammalla nimellä "juoksijan maha".

Vierailija
39/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljat, viljat. Kun ei tuki suoltaan leivällä ja puurolla, niin ei ole ongelmaa.

Vierailija
40/76 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 12:19"] Näin miehenä voin sanoa, että mulla ei ollut aavistustakaan tälläsestä! Me miehet vaan piereskellään ja ollaan ylpeitä jos tuli oikein hyvän hajunen, mutta tehän olette aivan täysiä ammattilaisia. Teillä on oikein kunnon ulostuskulttuuri! Meillä on niin paljon oppimista teiltä asiasta. En vaan tiedä miten tuollainen löysän perseen syndrooma saadaan kehiteltyä, mutta aion yirttää :-). [/quote] Ei ole pelkästään naisten vaiva. Kaveri just kertoi, että miehensä on monta t-paitaa joutunut jättämään metsään kun on tarvinnutkin sitä pyyhkimiseen.. [/quote] No huh! Mielikuva ilman paitaa lenkkeilevistä miehistä koki pienen kolauksen! Hottista!

[/quote]

Eikö olisi voinut käyttää sukkia tia sammalta:D
[/quote]

Samaa mieltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi