Miten paljon vanhemman miehen kanssa olet ollut tai pystyisit olemaan? Entä oma ikäsi?
Kysyn koska miestäni paheksutaan. Olin 21v ja hän 43 kun tavattiin. Kaikki alkoi siitä kun hän käräytti silloin 15-vuotiaan pikkusiskoni nettisaalistajan. Silloisen poikaystäväni kanssa meni huonosti ja ajattelin että jos tuo mies lähestyy niin annan viedä. Niin siinä sitten meni ja nykyään odotan esikoistamme. Se saalistaja taas joutui vankilaan muutamasta muustakin asiasta.
Kommentit (11)
Oletko ihan terve? Ihan sairaita juttuja kirjoitat.
Ukkos on kuuskymppinen kun lapsella rankimmat teinivuodet. Valmistaudu myös läheishoitoon koska silloin ei varmaan ole edes paikkaa mihin voi vanhuksen tuupata. Itselläs
lie siinä kohtaa yli 20.v työelämää jäljellä.
Kuulostaa hieman omituiselta kohtaamiselta.
Tyttöjen ei kannattaisi hätäillä seksin aloituksen kanssa. Vonkaajia varmasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hieman omituiselta kohtaamiselta.
Tyttöjen ei kannattaisi hätäillä seksin aloituksen kanssa. Vonkaajia varmasti riittää.
Vonkaajia riittää mutta hyviä tyyppejä on sitten vähemmän.
Millä tavalla olemaan? Parisuhteessako?
En ole koskaan ollut itseäni vanhemman miehen kanssa parisuhteessa. Mutta minua ei haittaa, jos joku muu on.
8 vuotta oli nippanappa vielä siedettävä ikäero, mutta jäi aikanaan poikkeukseksi. Aviomiehet kaksi vuotta ja vuoden vanhempia. Ei enää tarvetta vaihtaa. Olen 47.
Vierailija kirjoitti:
Ukkos on kuuskymppinen kun lapsella rankimmat teinivuodet. Valmistaudu myös läheishoitoon koska silloin ei varmaan ole edes paikkaa mihin voi vanhuksen tuupata. Itselläs
lie siinä kohtaa yli 20.v työelämää jäljellä.
Tämä. Heti kun päästään lastenhoitovelvollisuuksista alkaa ukon omaishoitajana toimiminen.
Olen pannut 32 vuotta nuoremman kanssa
En paljoa vanhemman. Mun mies on vain vuoden vanhempi. (Ollaan 34 ja 35)