Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksijat, vaivaako teitä kakkahätä?

Vierailija
27.04.2013 |

Mulla juoksulenkit päättyy about joka toinen kertaa suoraan vessaan juoksemiseen. Yleensä pitää ensin tehdä lyhyt 10min lenkki siten että pääsen tarvittaessa heti vessaan. Joskus suoli huijaa ja pystyn juoksemaan 20min ja sitten olenkin jo niin kaukana, että jalat ristissä tai pahimmassa tapauksessa kakat housussa saa tulla kotiin =( Vessassakäynti ennen lenkkiä tai yli 2h edellisestä ruokailusta ei aina auta. Tämä varjostaa lenkkeilyintoani todella paljon. Mikä avuksi???

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös käynyt näin. Näyttää olevan yleinen vaiva.

Vierailija
62/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää ketju vitsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samsistumaan ap:n kakkakokemuksiin. Itse käyn aina tyhjentämässä suolen ennen lenkille lähtöä.

Vierailija
64/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdellaviimeisellä lenkilläkin olen joutunut juoksemaan metsään kakalle. Hätä iskeeniin että kotiin asti en selviä. Ihan tuttua siis on.

Vierailija
65/76 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Nyt ei harmita yhtään, että en pysty synnytyksen jälkeisen virtsankarkailun takia juoksemaan kilsaa pidempiä lenkkejä:)).

Vierailija
66/76 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehkä maailman helpottunein, että löysin tämän keskustelun. Hyvin traumaattinen lenkki tänään takana. T. Nimim. Kaukametsän kakkija

Vierailija
67/76 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama vaiva. Ärsyttävä kääntyä takaisin keskenkaiken.. Ja se suoli tyhjenee kunnolla kotiin päästyä.

Vierailija
68/76 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen anoppi (maratoonari) kantoi lenkillä paperirullaa mukana, meni puskapaskalle jos hätä iski kesken kaiken :-D

Vierailija
69/76 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus

Vierailija
70/76 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on pitänyt päästää pururadan varteen jäätävän kokoiset paskat. Voi miten kevyt askel on kun suoli on tyhjä😊

Vierailija
71/76 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kyllä erilainen suolisto tai jotain.  Vähä väliä pitkiä ketjuja kun ei olla ehditty vessaan yms.

EI miehet tuollaisista koskaan puhu, ja varmasti moni ois kertonut jos ois sattunut vahinko.

Tosin en ole koskaan  kuullutkaan että ois.

Vierailija
72/76 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autaisiko anustappi lenkin ajaksi.

Vierailija
73/76 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jpp

Vierailija
74/76 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaa nytkin

Vierailija
75/76 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tätä esiintyy aina, kun erehdyn syömään jotain rasvaista juoksemista edeltävänä tai juoksupäivänä.

Vierailija
76/76 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.04.2013 klo 22:34"]

Tästä tulee mieleen eräs jumppa,jossa naapurin rouvien kanssa tavattiin käydä 4 kilometrin päässä kävellen. Jumpasta tullessa alkoi armottomat vatsanväänteet noin puolessa matkassa, ja minä tietenkin olin jäämässä viimeisenä pois, eli koti oli kauimpana. Yritin kävellä vähän toisten perässä ettei pakolliset piereskelyt olisi haisseet muiden nenään. Aika-ajointuli sellainen paine peräsuolta kohti, että sai tehdä olan takaa töitä ettei mitään olisi tullut ulos asti.

Kun viimeinen rouva erkani kotiinsa, oli pakko juosta metsään ja päästää kaikki paineella ulos, ja voi että sitä tavaraa tuli! Puolet elopainosta jäi sinne naapurin tontille. Seuraavana päivänä naapurin rouva jutteli, että koirat olivat olleet vapaina ja tulleet takaisin haisten niin järkyttävältä että molemmat piti pestä kahteen kertaan että se haju lähti niistä pois. Missähän olivat kieriskelleet...

Mahtava tarina! Kiitos iltani piristyksestä :D

Koirat ovat kyllä melkoisia turhakkeita. LoL

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi