Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 13-vuotias vahtia 4-vuotiasta?

Vierailija
12.04.2013 |

Onko ok jättää silloin tällöin 13-vuotias vastuullinen tyttö vahtimaan 4,5-vuotiasta pikkuveljeään muutamaksi tunniksi päiväsaikaan? Tulevat hyvin toimeen keskenään, eivätkä tee tyhmyyksiä. Kuinka pitkä aika on vielä ok?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitemmästä kuin tunnin lapsen vahtimisesta meillä on annettu palkkaa. Meilläkin on niin vastuullinen esikoinen, että on satunnaisesti hoitanut pikkuveljiään. Mielestäni 13-vuotiaalle kuitenkin maksimi on n. 3 tuntia.

Vierailija
22/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kieroutuneita ihmisiä täällä!

Tolla logiikalla myös kaikki 3-v tyttöjen isät on pedofiilejä. Eihän sitäkään avoimesti näytetä, jos vaimo on paikalla...

Kyllä mun mieskin on joskus yksin kotona tyttärensä kanssa, ilman kieroja epäilyjä. Joskus jopa isä ja isoveli molemmat kotona 3-v tytön kanssa ilman että olen itse vahtimassa.

Meillä on sekä fyysisesti että psyykkisesti terve 3-v tyttö, jota isoveli tulee tarpeen mukaan vahtimaan myös jatkossa. Normaalia perhe-elämää. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:18"]

Onko täällä jotkut hörhöjen kokoontumisajot, vai onko tuo yksi ja sama Bimbo, joka jättää 8-vuotiaalle 5 kk ikäisen vauvan yöksi ja samalla epäilee, että isoveli käyttää pikkusiskoa hyväkseen?

Miksi asioista ei oikeasti voi keskustella asiallisesti?

[/quote]

No en ole sama bimbo ja minä nimenomaan keskustelen asioista asiallisesti, kun te taas haluatte lakaista ikävät tai paremminkin kammottavat asiat maton alle ja olla kuin mitään lasten seksuaalista hyväksikäyttöä ei maailmassa olisikaan. Valitettavasti asiat eivät muutu parempaan suuntaan niin kauan kuin teidän kaltaisenne sulkevat silmänsä :(.

Vierailija
24/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne selvät merkit seksuaalisesta kiinnostuksesta ovat?

t. pikkusisko jolla lämpimät ja  veljelliset suhteet isoveljeen jo yli 40 vuotta. 

Olet kyllä mun av historian (vuodesta 2005) pervoin provoilija ja jos oot tosissasi hakeudu hoitoon. 

Vierailija
25/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 15:39"]

Ihan ok. Vielä kun on isosisko, niin tyttö tietää ja tuntee pienemmän tavat hyvin. Ja te tietysti tunnette ja luotatte esikoiseenne.

Meillä 12-vuotias poika vahtii silloin tällöin 3-vuotiasta siskoaan, n. tunnin verran, jos esim. mulla ja miehellä on joku työmeno ristiin. Tosi hyvin on mennyt, ja poikamme on tosi lapsirakas ja tunnollisen, "lapsenhoitaja-ainesta" ollut siitä lähtien kun pikkusisko syntyi. Tosin ei toki silloin ollut yksi vahtina, mutta auttoi kyllä hoitamisessa.

Lisäksi pojalle aina tuolloin painotetaan, että nyt on hoitajana =leikittää, auttaa ja viihdyttää siskoaan, ei touhua omia juttujaan sinä aikana esim. tietokoneella.

[/quote]

Ei kyllä ole normaalia, että tuon ikäinen poika vahtii noin mielellään pikkusiskoaan. Pelkään pahoin, että poika on seksuaalisesti kiinnostunut siskostaan ja tämän takia jää mieluusti kahden hänen kanssaan. Paljon todella ikäviä ja hirveitä juttuja tulee aina selville, kun vanhempi sisarus on käyttänyt nuorempaansa hyväkseen :(. En suosittelisi antamaan pojalle enää yhtään lastenvahtivuoroa, jos teitä tippaakaan kiinnostaa tyttärenne henkinen(ja mahdollisesti myös fyysinen) terveys ja tulevaisuus. Ne tosin saattavat olla jo pilalla ;(

[/quote]

Herranjumala mikä sekopää olet! Eihän kaikista miespuolisista (jopa pikkupojista) voi heti epäillä jotain seksuaalista kieroutumista jos tykkää lapsista. Minusta tuo on todella epätasa-arvoista, että pojista heti epäillään moista :( Kyllä poikiin pitää luottaa ihan siinä missä tyttöihinkin. Pojat ovat ihan yhtä hyvä hoitamaan lapsia kuin tytötkin, heidän vain harvoin annetaan hoitaa lapsia. Ja sitten on kaltaisiasi sekopäitä jotka kuvittelee tollaisia...häpeä!

[/quote]

Ilmeisesti et ole kuullut näistä lukuisista tapauksista, joissa isoveli(nuorikin sellainen) on käyttänyt hyväkseen nuorempaa sisarustaan. Tämä on valitettavan yleistä. paljon yleisempää, kuin te pilvilinnoissa eläjät luulette :(. Minä en riskeeraisi tytön mielenterveyttä ja tulevaisuuttaa enää yhtään enempää, varsinkin kun tuossa tapauksessa poika osoitta selvästi merkkejä vääränlaisesta kiinnostuksesta pikkusiskoaan kohtaan.

[/quote]

Juu tilanne olisikin ihan eri, jos jotain "vääränlaisia" merkkejä olisi ollut. Mauton provo.