Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaampa normaaleista miehistä, ei inceleistä.

Vierailija
13.05.2026 |

Meiltä ihan normaaleitakin, tavallisia miehiä on olemassa jotka pärjäämme elämässä ihan kivasti. On Naisia ja rakkautta ympärillä eikä tarvitse valittaa mistään. Mies

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja olette onneksi enemmistö verrattuna muutamaan, jotka purkavat katkeroitumistaan vauvalla. 

Vierailija
2/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätetään äärityypit pois niin suomalainen mies on keskimäärin tosi mukava, ystävällinen, luotettava ja ihan hyvä tyyppi. Tai sitten mulla on käynyt super hyvä tuuri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan selvää, että on kuvailemiasi normaaleja miehiä. Useimmat ovat sellaisia. Incelit saavat täällä keskusteluissa tilaa niin paljon yksinkertaisesti siksi, että he itse tuppautuvat tänne märisemään yksinäisyyttään, haukkumaan naisia, haukkumaan kaikkia, jotka heille vastaavat ja puhumaan kuin edustaisivat koko miessukupuolta. Normaalit, hyvät miehet ovat liian usein hiljaa ja incelin annetaan päästä vauhtiin.

Vierailija
4/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätetään äärityypit pois niin suomalainen mies on keskimäärin tosi mukava, ystävällinen, luotettava ja ihan hyvä tyyppi. Tai sitten mulla on käynyt super hyvä tuuri. 

Ja kun ei siihen tarvitse useinkaan olla kuin fiksu, kiva, rehellinen, huumorintajuinen, pitää itsestään huolta niin ei ole mitään hätää. Tulee tykätyksi ja muutenkin huomatuksi. Kyllä naiset tykkäävät miehistä, todellakin tykkäävät normaaleista miehistä. Mies

Vierailija
5/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit miehet ovat ihania ja mukavia. 😊 

Minulla on monta normaalia miestä ystävinä ja perheenjäseninä, ja tuo oma puolisokin on aika normaali tapaus. Minun silmissäni toki ihanin. 

Vierailija
6/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleilla miehillä riittää vientiä. 

Vierailija
7/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ei siihen tarvitse useinkaan olla kuin fiksu, kiva, rehellinen, huumorintajuinen, pitää itsestään huolta niin ei ole mitään hätää. Tulee tykätyksi ja muutenkin huomatuksi. Kyllä naiset tykkäävät miehistä, todellakin tykkäävät normaaleista miehistä. Mies

Ja tosiaan sen fiksuuden ja kivuuden täytyisi kohdistua ihmisiin yleensä, eikä pelkästään niihin naisiin, joita mies pitää viehättävänä. Ei ole mitään seksikkäämpää kuin mies, joka on luontevan hyvätapainen ja ystävällinen kaikkia kohtaan. 

Tällä viittaan siihen, että somessa ikävä kyllä näkee paljon törkykommentteja ihan perusjampoilta vaikuttavilta, perheellisiltä miehiltä. No, naisilta kyllä myös. Mun pitäisi kyllä pysyä poissa somesta, koska se vaikuttaa negatiivisesti käsitykseeni ihmisistä. 

Vierailija
8/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan yksi incelismin tunnusomaisista piirteistä on juuri se että joutuu tyytymään suomalaisikn naisiin.

Vierailija
9/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkain hommaa itseään kehua, saati muita miehiä hyväksi mainostaa. Työ se on miehen mitta ja työ tekijästään kertoo toden. Incelli on ulkomaan kieltä eikä meinaa mitään, ellei siihen sanaan liimailla omia pelkoja ja ällökuvia. Suomi nousuun ja kaikki toimeen. Turpatutinan sijaan tosi hommat käyntiin. Sw

Vierailija
10/10 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan sen fiksuuden ja kivuuden täytyisi kohdistua ihmisiin yleensä, eikä pelkästään niihin naisiin, joita mies pitää viehättävänä. Ei ole mitään seksikkäämpää kuin mies, joka on luontevan hyvätapainen ja ystävällinen kaikkia kohtaan. 

Tällä viittaan siihen, että somessa ikävä kyllä näkee paljon törkykommentteja ihan perusjampoilta vaikuttavilta, perheellisiltä miehiltä. No, naisilta kyllä myös. Mun pitäisi kyllä pysyä poissa somesta, koska se vaikuttaa negatiivisesti käsitykseeni ihmisistä. 

Eikait minun normaaliksi mieheksi itseni luokittelevan tarvitse olla ollenkaan somessa? Miksi ihmeessä minun pitäisi olla seuraamassa jotain ihmistä ja kommentoimasta millään tavalla tai esittämässä jotain itsestäni? Riittää että olen oma itseni, pidän itsestäni hyvää huolta, käyttäydyn muita kohtaan hyvin. Juuri kilahti puhelimeen viesti naiselta että olenko tulossa käymään. Olen ollut tosi kiva, joten minusta halutaan seuraa, sitä ei tarvitse itse pyytää. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi