Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui treffeille ja vei yllärinä ravintolaan, mutta ei maksanut XD

Treffietiketti hakusessa
28.06.2020 |

Niin, siis olen nainen. Kerron eilisillan kulusta. Tuttu mies kysyi ulos pari viikkoa sitten, kun kysyin mitä haluaa tehdä hän sanoi että suunnittelee illan ja se on yllätys. Tapasimme sovitussa paikassa (hän tuli vähän myöhässä) ja hän vei minut ravintolaan. Otin edullisimman annoksen enkä mitään juotavaa, koska ajattelin että hän ehkä maksaa enkä halunnut tuottaa hänelle liian isoa laskua. (Jos olisin tiennyt, että maksan itse, olisin ottanut sen ruuan minkä oikeasti halusin (vähän kalliimpi) ja lasin viiniä sen kanssa.)

Tarjoilijan saapuessa mies oli kertomassa alkuvuodesta käymänsä menestyksekkään palkankorotusneuvottun käänteitä! Tarjoilija kysyi "samasta vai erikseen" mies sanoi erikseen, katsoi minua ja NAURAHTI.

Miten treffietiketti teidän mielestänne menee? Itse aina maksan jos kutsun toisen, jos yhdessä tehdään suunnitelma niin molemmat maksaa omansa. Olin vähän yllättynyt ja huvittunutkin tuosta tapauksesta.

PS. Hän kysyi nyt minua uudelleen ulos, en vielä tiedä lähdenkö. Mitä olette mieltä? :)

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että lähdet, mutta tällä kertaa sinä maksat, siis ap.

Vierailija
2/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pyysi lenkkitreffeille vaikka tiesi, että en harrasta liikuntaa. Ostin lenkkikengät shortsit ja t-paidan. Nainen vain nauroi kun ojensin hänelle kuitin .... kutsuja maksaa vai mitä ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa surkea stoori. P.s Onko pakko käyttää äksdeetä? Joku vielä luulee, että olet minä -.-

-miekkosnainen

Vierailija
5/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa sinä teille seuraavaksi yllärinä mökkiviikonloppu ja anna miehen maksaa. ;)

Vierailija
6/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli mieheltä törkeä temppu. En lähtisi enää treffeille.

Vierailija
7/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kulunut, kulunut provo.  Näitä ei enää jaksais.

Vierailija
8/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on kohteliasta, että kutsuja maksaa, mutta eihän tämä mikään kiveen kirjoitettu sääntö ole. Itse periaatteen naisena en lähtökohtaisesti oleta, että kukaan maksaa eväitäni, mutta toki ilahduttavaa, mikäli toinen on huomaavainen ja haluaa tarjota. Voin vastavuoroisesti tarjota seuraavalla kerralla/ kokata tmv.

Vierailija
10/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa vai?

Vierailija
11/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei valitettavasti ole provo! Oikeasti tapahtui minulle eilen! Nostan tätä vähän koska haluan lisää mielipiteitä, enkä monelle kaverille kehtaa tästä puhua kun meillä on yhteisiä tuttuja.

Vierailija
12/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, olen itsekin kallistumassa siihen, että en lähde enää ulos hänen kanssaan. Jos tuon kanssa alkaa seurustelemaan niin pitääkö sitten myös alkaa opettamaan käytöstapoja kuten jollekin lapselle?

Vierailija
13/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllätys. Mene vaan seuraaville treffeille, sano miehelle, että se on yllätys. Vie mies alapään sokerointiin ja maksa lysti. Voin taata, että mies muistaa ne treffit lopun ikänsä.

Vierailija
14/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei valitettavasti ole provo! Oikeasti tapahtui minulle eilen! Nostan tätä vähän koska haluan lisää mielipiteitä, enkä monelle kaverille kehtaa tästä puhua kun meillä on yhteisiä tuttuja.

No onhan se selvää, että mies ei joko tunne etikettiä tai ei pihiyttään ollut tuntevinaan.

Kumpi on sulle hyväksyttävämpää? Sinuna kysyisin häneltä suoraan että kummasta oli kyse ja tekisin johtopäätökset sen perusteella.

Vierailija
15/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla miehella olisi mitaan mahdollisuuksia Amerikan naismarkkinoilla.

Vierailija
16/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa sinä teille seuraavaksi yllärinä mökkiviikonloppu ja anna miehen maksaa. ;)

Hahahahaa XD ap

Vierailija
17/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun elämisesi pitäisi maksaa jo ensitreffeistä alkaen?

Maksullisia naisia on kyllä tarjolla, mutta ne osaa sitten myös hommansa. Sinä luultavasti et 

Miksi mies sitten puhui yllätyksestä? Olisi sanonut suoraan, että ravintolaan mennään ja kumpikin maksaa osansa. Miksi suoraan puhuminen on miehille niin vaikeaa?

Vierailija
18/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo jatka. Ei jatkoon.

Mikaan ei ole kamalampaa kuin jakaa jaakaappi hyllyttain ja varoakkin koskemasta toisen ruokiin.

Jos oikeasti haluaa parisuhteen, osoittaa kunnioitusta ja arvostusta ja ennen kaikkea herrasmiesmaisyytta niin todellakin maksaa ekat, tokat ja viela kolmannet treffit. Mies siis.

Jos maksan itseni en todellakaan nae toiste tyyppia.

Vierailija
19/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla miehella olisi mitaan mahdollisuuksia Amerikan naismarkkinoilla.

Suomalaiset naiset tyytyy vähempään? Tai haluaa mieheltä eri asioita? En tiedä

Vierailija
20/88 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään yllätystä olisi ollut jos mies olisi maksanut.

Nyt sait sen yllätyksen minkä halusit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi