Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen, hävettääkö yhtään perheen rikkominen?

Vierailija
27.06.2020 |

Oon ihmetellyt näitä uusperheitä, jossa yleensä mies on pettänyt ja jättänyt ekan vaimonsa ja lapsensa ja perustanut sitten lennossa uuden perheen tämän yleensä nuoremman rouvan kanssa.

Erotavasta johtuen välit on kireät, usein jopa tapellaan oikeudessa kaikesta mahdollisesta ja lapset kärsii aina.

Joo, vastuu ja valinta on toki miehen, mutta toinen nainen on vähintään rikoskumppani kuviossa. Hävettääkö tai kaduttaako heitä koskaan oman perheen perustaminen toisen perheen raunioille ja lasten ydinperheen menetys?

Ilman toista naista ko. pari olisi voinut ehkä käydä pariterapiassa ja saada homman toimimaan. Monella keski-ikäisellä miehellä on myös usein ikäkriisi yms eikä itse liitossa aina ole suurtakaan ongelmaa.

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rikkonut kaksi avioliittoa. Ei hävetä. Kumpikaan mies ei ollut onnellinen liitossaan. En kuitenkaan halunnut naida kumpaakaan, koska en halunnut lapsipuolia riesaksi.

Menin naimisiin lapsettoman sinkun kanssa.

Kannattiko.

Lapsi"puolet" kiittää.

Vierailija
82/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vietti on kyllä näköjään ihmisillä vahva. Kun pettäjä on toisen kanssa, niin se on pois omalta perheeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varattuun, perheelliseen ihmiseen sekaantuminen on käytännössä sama asia kun pystyttäisi röyhkeästi teltan tunkeilevasti jonkun perheen takapihalle ja menisi asumaan sinne."

Dr Phil (perheiden rikkojista)

Vierailija
84/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehen entisen liiton jutut ei ole minun ongelmiani. Eikä ne oikeastaan edes kiinnosta.

Vierailija
85/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä elämääsi kirjoitti:

Minä olen myös toinen nainen. Oma osani ei todellakaan hävetä - päinvastoin. Onnettomassa avioliitossa kitunut mies sekä hänen lapsensa saavat vihdoin mahdollisuuden elää kun tahtipuikkoa ei heiluta sängynpohjalla makaava ylipainoinen ja työtä vieroksuva ex, joka syyttää edellä mainituista vain muita ihmisiä ja vitamiinipuutoksia. Aika hyvin jos on koko aikuisiän onnistunut elämään loisena toisen rahoilla.

Joskus eroaminen avaa uusia mahdollisuuksia. Uskon että eksäkin laihtuu ja miettii tuhlailun sijaan mitä haluaa tehdä loppuelämällään.

Tiedän kyllä mitä tiedotustilaisuuksia on pitänyt ympäri kyliä mun osuudestani juuri häpeään vedoten, mutta en välitä. Näen miten mies pystyy nyt hengittämään ja lapset nauraa meillä ollessaan rentoutuneina. Elämä on tehty elettäväksi, en voisi tuntea häpeää siitä.

😂 Vuoden pelastaja 🏆 palkinnon olet ansainnut. Sale myöntää sinulle 🥉 mitalin tästä hyvästä. Ja kutsun linnaan 😂💩👍

Vierailija
86/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te haluatte olla niin idioottimaisten miesten kanssa, että ne tuosta vaan lähtee jonkun naisen mukaan? Typerä äijä ei mitenkään voi ehdottaa sitä pariterapiaa itse kun kaksi naista pyörittää sitä kuin jotain tahdotonta lammasta. Ikäkriisikin on jonkun naisen hoidettava.

Sarjaperherikkojat nyt kokeilee jokaisen kanssa onneaan että lähtiskö tuo tyhmä leikkiin.

Kun  rakastunut tyhmä jättää perheensä , sarjaperherikkoja on jo siirtynyt seuraavaan haasteeseen kokeilemaan.

On monia perheellisiä jotka sanoo kiitos ei häntäheikeille ja hutsuille.

Vierailija
87/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole rakkaudesta, vaan himosta. Hyvin pettäjät selittelee asiat itselleen parhain päin, tässä ketjussa. Surullista, ihmiset ovat kyllä sokeita käytökselleen.

Vierailija
88/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei ole rakkaudesta, vaan himosta. Hyvin pettäjät selittelee asiat itselleen parhain päin, tässä ketjussa. Surullista, ihmiset ovat kyllä sokeita käytökselleen.

Et sinä toisten tunteista mitään tiedä. Voi olla sekä rakkautta että himoa, voi olla, että exän kanssa ei ole kumpaakaan. Kun ei se vaan niin mene, että parisuhteessa oli kaikkea ja kaikki hyvin eikä uuden naisen kanssa ollut mitään ja silti mies päätti vaihtaa uuteen. Mies valitsee sen, kumpi tuntuu paremmalta. Meilläkin oli pitkään paljon hyvää ja sitten mies halusi lähteä. Itkin itkuni ja jatkoin elämääni. Mikään ei ole pysyvää.

Vierailija
89/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein näe miksi kolmannen osapuolen pitäisi erityisesti hävetä, pettäjä ja perheensä jättäjä on mielestäni yksin vastuussa. Sitä sen sijaan ihmettelen että miksi kukaan haluaisi tuollaisen nilkin kanssa panna saati omaa perhettä perustaa? Minulle tuollainen osoittaa niin perustavanlaatuisia puutteita henkilössä, etten koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
90/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies hankkii uuden suhteen ja häipyy kuin pieru saharaan. Miksi mies ei eroa ensin ja lähde sitten uuden matkaan. Tämä olisi paljon reilumpaa. Miksi pitää olla kuspää. Haluan tietää, miehet vastauksia kiitos..

Vierailija
91/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni lähti työkaverinsa matkaan ja he etenivät eromme jälkeen pikavauhtia. Olin ollut vuosikausia äitipuoli mieheni silloin teini- ikäiselle lapselle ja meillä oli yhteinen lemmikki. Miehen uusi kumppani vaati miestä ja lasta katkaisemaan kaikki yhteydet. Näin myös tapahtui. Nyt muutamaa vuotta myöhemmin olen taas tekemisissä täysi- ikäisen entisen lapsipuoleni kanssa tuon naisen selän takana. Lapsi ei halua hankaluuksia tai mielipahaa. Lapselle viime vuosissa on ollut vaikeaa, että pitkä aika elämästä vaiettiin täysin esim asuminen, lomat ja lemmikki. Onneksi lemmivanhuksemme on vielä elossa.

Vierailija
92/168 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, voi miksi ei voi erota ennen kuin alkaa vehdata muiden kanssa??? Olisi kaikille niin paljon reilumpaa!

Vierailija
93/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se eksien raivo ole aina erotessa samanmoinen, jos ei itse olisi halunnut erota elättäjästään - ihan sama onko petetty vai jätetty, jos loppuu rahoitus niin tulloo paha mieli. 

Vierailija
94/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli toinen mies ja jätin aviomieheni rakastumisen takia. Tottakai tuntui ja paljon se kaikki syyllisyys. Sekä minulla että rakastajalla. Tosi paljon. Ei se ollut pettämistä seikkailunhalun vuoksi vaan rakastuminen.

Mutta ei se toinen mies rikkonut mun liittoa enkä mäkään. Kyllä se oli aviomiehen kanssa ihan yhdessä rikottu. Parisuhdeapua olimme hakeneet ja olin toistuvasti, vuosia, pyytänyt ja anellut että jakaisimme kodin ja lasten hoidon vastuuta yhdessä etten jaksa yksin, tarvitsin enemmän läheisyyttä; kaikesta tästä avoimesti kerroin, ei vaikutusta.

Vuosia kärsin ja rakkaus alkoi kadota. Rakastuminen toiseen vauhditti eroa joka olisi tullut joka tapauksessa. Ap yleistää kovasti, kyllä me olemme osanneet aina lasten edessä eron jälkeenkin toimia riitelemättä.

Asiat ovat monimutkaisia, se morkkis oli sanoinkuvaamaton kun mulla oli yhtäkkiä suhde. Sitä en tiedä onko eksäni älynnyt morkkistella sitä että jätti mut liitossa niin yksin.

Tästä on vuosia ja olemme iät ajat jo asuneet yhdessä tämän ”toisen” miehen kanssa. Nyt saamme suhteelta sen mitä haluamme, kumpikaan ei ole toisen palveluksessa. Lapset ovat kasvaneet ja tasapainoisia ja pärjääviä elämässään.

Ehkäpä eksällä ja lapsilla olisi vielä paremmin jos en olisi eroa ottanut, mene ja tiedä. Itse olisin hyvin onneton; ehkä katkerakin.

Vierailija
95/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni siinä on kyllä jotain tosi vaivaannuttavaa kun pettämisestä kiinni jäänyt(ja tästä syystä eronnut) hehkuttaa uutta onnea tämän pikkujoulurakkaan kanssa. Nopea yhteenmuutto, ja se yhteinen lapsi tulille. Ah onni ja rakkaus.

Edellisten perheiden pitäisi vaan olla ok tämän asian kanssa kun hän on nyt niin rakastunut. Löytänyt itsensä ihan uudella tavalla. Lasten pitäisi hyväksyä uusi aikuinen, joka tuotiin heidän elämäänsä taka-ovesta. Ja olla onnellisia uusista sisaruksista.

Uusi suhde päättyy n. neljässä vuodessa, kun ei se pettäjä niitä omia ongelmiaan selvittänyt. Kun arki puskee päälle, alkaa vanhat keinot ratkoa ongelmia puskea pintaan. Ja kappas, taas löytyy uusi rakkaus ja onni, jollaista ei ole koskaan aiemmin ollut.

Lapsena tämän sirkuksen seuraaminen teki surulliseksi, ja vihaiseksi. Muistan nuoruudestani vain loputtoman ahdistuksen.

T: erolapsi

Kuulostaa todella rankalta, itse olen eronnut yhden kerran uskottomuuden seurauksena. Uutta lasta emme tehneet.

Voisiko ahdistuksesi syynä olla muutkin puutteet vanhempasi vanhemmuudessa kuin vaikeus sitoutua uuteen kumppaniin? Vähän kuulostaa siltä. Älä niputa kaikkia asioita samaan.

Vierailija
96/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina, ihan aina, 100% sen pettäjän syy. Aina.

Vierailija
97/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapailee varattua, on itse myös osasyyllinen. Siitä vastuusta on turha yrittää luistella.

Siinä tapauksessa myös se vaimo on osasyyllinen parisuhteen huonouteen ja hajoamishetkkyyteen.

No tottakai. Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta.

Pitäisin kuitenkin esimerkiksi väkivaltaa tässä poikkeuksena.

Vierailija
98/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapailee varattua, on itse myös osasyyllinen. Siitä vastuusta on turha yrittää luistella.

No ei todellakaan ole. Vain se toinen on luvannut ja sitoutunut suhteeseen. Vapaa osapuoli ei tee mitään väärää. Ei kukaan normaali mies lähde toisen naisen mukaan vain koska se nainen tekee jotain.

Jos minun mieheni lähtisi toisen matkaan, olisi se 100% hänen päätöksensä. Ei kellään muulla ole meidän suhteeseemme valtaa kuin minulla ja hänellä.

Ihan tasan sen pettäjän vika, turha yrittää luistella siitä vastuusta.

Kuka normaali lähtee suhteeseen jonkun toisen miehen/vaimon kanssa näiden selän takana?

Vierailija
99/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkin sen voi toki ajatella. Mutta väärin se ei aina ole. Jos esim parisuhteessa toinen kieltäytyy täysin läheisyydestä ja seksistä ja siitä että tekisi jotain näiden asioiden eteen, seksin harrastaminen toisen kanssa ei ole väärin. Enkä ajattele että ok pettäjän vikakaan. Seksi on monelle perustarve ja läheisyys pitäisi kuulua parisuhteeseen, sen riistäminen puolisolta on aina 100% väärin, aina.

Vierailija
100/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkin sen voi toki ajatella. Mutta väärin se ei aina ole. Jos esim parisuhteessa toinen kieltäytyy täysin läheisyydestä ja seksistä ja siitä että tekisi jotain näiden asioiden eteen, seksin harrastaminen toisen kanssa ei ole väärin. Enkä ajattele että ok pettäjän vikakaan. Seksi on monelle perustarve ja läheisyys pitäisi kuulua parisuhteeseen, sen riistäminen puolisolta on aina 100% väärin, aina.

Kyllä mä näkisin, että toiselle valehteleminen, etenkin näin suuresta asiasta, parisuhteessa on aina väärin.

Vai onko tässä joku "tuo loukkaa minua kieltäytymällä läheisyydestä, minä loukkaan takaisin panemalla selän takana muita"- tyylinen kuvio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi