Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen, hävettääkö yhtään perheen rikkominen?

Vierailija
27.06.2020 |

Oon ihmetellyt näitä uusperheitä, jossa yleensä mies on pettänyt ja jättänyt ekan vaimonsa ja lapsensa ja perustanut sitten lennossa uuden perheen tämän yleensä nuoremman rouvan kanssa.

Erotavasta johtuen välit on kireät, usein jopa tapellaan oikeudessa kaikesta mahdollisesta ja lapset kärsii aina.

Joo, vastuu ja valinta on toki miehen, mutta toinen nainen on vähintään rikoskumppani kuviossa. Hävettääkö tai kaduttaako heitä koskaan oman perheen perustaminen toisen perheen raunioille ja lasten ydinperheen menetys?

Ilman toista naista ko. pari olisi voinut ehkä käydä pariterapiassa ja saada homman toimimaan. Monella keski-ikäisellä miehellä on myös usein ikäkriisi yms eikä itse liitossa aina ole suurtakaan ongelmaa.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tilanne jossa olen ihastunut varattuun. Yhden kerran olen jo ollut tilanteessa, että ihastun varauttuun ja tämä sitten ääneen oikein vertailee minua ja tyttöystäväänsä. Vitutti niin paljon jälkeenpäin että ajatuskin samasta kuviosta on luotaantyöntävä. Nyt en itseasiassa tiedä onko hänellä meistä kumpaakaan (eli onko yhdessä saman kanssa, minua ei enää kiinnosta kun ihastuksen hälvettyä katsoin asioita jälkeenpäin)

Vierailija
162/168 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa ei aina tarvitse olla mitään vikaa vaan jotkut miehet pettää joka tapauksessa, luonteen heikkoutta sanoisin.

No miehet nyt masturboivat myös joka tapauksessa.

Seksi tai masturbaatio.

Käytännössä ei ole mitään eroa.

Tavallaan vaimon vika jos ei miestään tyydytä.

Maailman vanhin viisaus on että tyydytetty mies pettää hiukan harvemmin, mutta saattaa pettää silti ja masturboida silti.

Ei se tarkoita että mies ei rakasta perhettään tai vaimoaan. Toki asiasta voi alkaa lapsellisesti riitelemään ja vänkäämäänkin, jos rakkautta ei tosiaankaan löydy talosta.

Juu mä petettynä vaimona olen aika lailla samaa mieltä. Ei haluttu rikkoa perhettä, joten hommasin sitten tasapuolisuuden nimissä nuoren rakastajan itselleni. Kumma kyllä mies ei sen jälkeen enää pitänyt pettämistä mitättömänä seikkailuna.

Huomasit siis, miten kaksinaamaisia miehet on!

Kas kun ette täällä raivoa näille miehille ja miehiä puolustaville akoille.

Miehet itse haluavat pettää, he puolustelevat sitä yli kaiken. Toki vain itselleen. Miehet on kyllä karmeita susia. Oikeita hormonihulluja eläimiä! Tuollaista pitäisi pitää vakavasti otettavana puolisona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ex petti miestä lukuisia kertoja ennen kuin otti eron tästä 3 lapsen äidistä. Mies oli sinkku 2 vuotta ennen kuin tavattiin. Nainen oli löytänyt uuden vuosi eron jälkeen.

Silti kävi huo*ittelemaan minua miehelleni kuultuaan miehen olevan minun kanssa...

En rikkoisi kenenkään perhettä ikinä.

Vierailija
164/168 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa ei aina tarvitse olla mitään vikaa vaan jotkut miehet pettää joka tapauksessa, luonteen heikkoutta sanoisin.

No miehet nyt masturboivat myös joka tapauksessa.

Seksi tai masturbaatio.

Käytännössä ei ole mitään eroa.

Tavallaan vaimon vika jos ei miestään tyydytä.

Maailman vanhin viisaus on että tyydytetty mies pettää hiukan harvemmin, mutta saattaa pettää silti ja masturboida silti.

Ei se tarkoita että mies ei rakasta perhettään tai vaimoaan. Toki asiasta voi alkaa lapsellisesti riitelemään ja vänkäämäänkin, jos rakkautta ei tosiaankaan löydy talosta.

Juu mä petettynä vaimona olen aika lailla samaa mieltä. Ei haluttu rikkoa perhettä, joten hommasin sitten tasapuolisuuden nimissä nuoren rakastajan itselleni. Kumma kyllä mies ei sen jälkeen enää pitänyt pettämistä mitättömänä seikkailuna.

Huomasit siis, miten kaksinaamaisia miehet on!

Kas kun ette täällä raivoa näille miehille ja miehiä puolustaville akoille.

Miehet itse haluavat pettää, he puolustelevat sitä yli kaiken. Toki vain itselleen. Miehet on kyllä karmeita susia. Oikeita hormonihulluja eläimiä! Tuollaista pitäisi pitää vakavasti otettavana puolisona.

Ota rummo välillä happea.... ja sama uudestaan.

Vierailija
165/168 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika stereotypinen kuva että kakkonen "veisi" tahdottoman hypnotisoidun miehen, kun mies ihan ITSE päättää ottaa lennosta kakkosen /lähteä. Elämässä saattaa olla joku muu vaihtoehto sitten kuin se yksi mies.

Niille perheen lapsille ko mies on elämän ainoa isä. Sekaantumalla varattuun sekaantuu myös lasten elämään.

Ihan turha vetää taas lapsia tähän itkuvirteen. Mies lähtee todellakin ihan itse ja naisesta ero ei ole ero lapsista.

Täähän ei oo itkuvirsi vaan pelkkää faktaa. Toinen nainen on osallinen. Eron voi hoitaa tyylikkäästi ja oikein tai sit helvetin huonosti. Toinen nainen voi hyvin vaatia, että ero ensin, sitten vasta suhde. Miksikähän näin ei kuitenkaan juuri koskaan tapahdu?

Se toinen nainen ei eroa. Hän ei voi päättää, miten ero hoidetaan. Hän ei ole osapuoli asiassa.

Hän voi sanoa, että mitään suhdetta ei tule, ennen kuin edellinen on selvitetty. Vai oletteko te toiset naiset niin lapasia, että ette moiseen kykene, kun "on tunteita"? Jos tietoisesti ryhtyy suhteeseen varatun kanssa, niin todellakin on "osapuoli asiassa". Ei se vaimokaan voi päättää, että mies ja toinen nainen eroavat ja silti hän on osapuoli kuviossa.

Totta kai pettäjä on syyllinen. Hänen syyllisyytensä ei vähene yhtään siitä, että myös se toinen nainen on 100 % vastuussa omista tekemisistään, esim. siitä, meneekö tietoisesti suhteeseen varatun kanssa. Jos ei tiedä, niin sitten on toki eri asia.

Ei kukaan ole luvannut, että joka asiaan on aina olemassa yksi syyllinen ja kaikki muut ovat sitten viattomia ja vailla vastuuta.

Vierailija
166/168 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aina, ihan aina, 100% sen pettäjän syy. Aina.

Näinkin sen voi toki ajatella. Mutta väärin se ei aina ole. Jos esim parisuhteessa toinen kieltäytyy täysin läheisyydestä ja seksistä ja siitä että tekisi jotain näiden asioiden eteen, seksin harrastaminen toisen kanssa ei ole väärin. Enkä ajattele että ok pettäjän vikakaan. Seksi on monelle perustarve ja läheisyys pitäisi kuulua parisuhteeseen, sen riistäminen puolisolta on aina 100% väärin, aina.

No jos suhteessa ei saa sitä, mitä tarvitsee, niin sitten pitää avata se oma pikku suu ja kertoa sille toiselle osapuolelle selvästi, että tarvitsen X ja jos en saa, niin haen muualta.

Mikään pakko ei ole valehdella ja pettää. Uskomatonta, että voi olla aikuisille epäselvää.

Vierailija
167/168 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon miehenne pettää, kun tämä sama aihe on täällä joka toinen päivä. Eipä juuri toisia miehiä näy ;) näyttäisi siltä, että naiset ei ole yhtä petollisia.

Te ette moiti miehiä. Naisen pitäisi selvittää kaikki, naisen pitäisi ennustaa että joku on varattu. Naisen pitäisi huolehtia toisten perheiden pysymisestä. Miehet muuten hylkää perheitään, erityisesti jos niissä on tyttöjä ;) silti väitätte susiksi naisia.

Miksi ette raivoa ja hauku keskusteluun tulevia miehiä jotka haluaa pettää teitä naisia? Ei kukaan voi estää miehiänne jos he itse haluamalla haluavat pettää. On ihan oma vikanne, että ette vaadi miehiltä samaa panosta. Miehet saa aina pettää, laiskotella ja vaatia omaa nimeä perheelle ilman mitään panosta.

Demonisoitte niitä naisia, mutta miehen osuus saa olla. Ette te ole koskaan demonisoimassa miehen pettämistä, se on vain vähän huvittavaa. Naisen pettäminen on kauheutta.

Ihan itse te naiset sitä naisvihaa myös rakennatte. Tehän puolustatte teitä pettävää sukupuolta ja inisette aina miten dramaattisia naiset muka on. Miehet hajottaa perheitä biologiansa takia, ja se on vain ihanaa? Kukas se susi on?

Vierailija
168/168 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika stereotypinen kuva että kakkonen "veisi" tahdottoman hypnotisoidun miehen, kun mies ihan ITSE päättää ottaa lennosta kakkosen /lähteä. Elämässä saattaa olla joku muu vaihtoehto sitten kuin se yksi mies.

Niille perheen lapsille ko mies on elämän ainoa isä. Sekaantumalla varattuun sekaantuu myös lasten elämään.

Ihan turha vetää taas lapsia tähän itkuvirteen. Mies lähtee todellakin ihan itse ja naisesta ero ei ole ero lapsista.

Täähän ei oo itkuvirsi vaan pelkkää faktaa. Toinen nainen on osallinen. Eron voi hoitaa tyylikkäästi ja oikein tai sit helvetin huonosti. Toinen nainen voi hyvin vaatia, että ero ensin, sitten vasta suhde. Miksikähän näin ei kuitenkaan juuri koskaan tapahdu?

Se toinen nainen ei eroa. Hän ei voi päättää, miten ero hoidetaan. Hän ei ole osapuoli asiassa.

Hän voi sanoa, että mitään suhdetta ei tule, ennen kuin edellinen on selvitetty. Vai oletteko te toiset naiset niin lapasia, että ette moiseen kykene, kun "on tunteita"? Jos tietoisesti ryhtyy suhteeseen varatun kanssa, niin todellakin on "osapuoli asiassa". Ei se vaimokaan voi päättää, että mies ja toinen nainen eroavat ja silti hän on osapuoli kuviossa.

Totta kai pettäjä on syyllinen. Hänen syyllisyytensä ei vähene yhtään siitä, että myös se toinen nainen on 100 % vastuussa omista tekemisistään, esim. siitä, meneekö tietoisesti suhteeseen varatun kanssa. Jos ei tiedä, niin sitten on toki eri asia.

Ei kukaan ole luvannut, että joka asiaan on aina olemassa yksi syyllinen ja kaikki muut ovat sitten viattomia ja vailla vastuuta.[/quote

Miksi naisella on aina velvollisuus? Kyllä miehet saa aina tehdä mitä itseä huvittaa, eivät ukot paljoa muiden tunteita ajattele. Miksette raivoa miehille jotka runkkaa ihmiskaupatuille? Missä raivo miehiä kohtaan jotka ostaa seksiä paritetuilta ja alaikäisiä? Aina naisten kimpussa.

Se ei ole vapaan naisen tehtävä tehdä mitään tieteellistä tutkimusta. Miksi annatte miesten olla? Miten jaksatte jankuttaa? Silloin kun miehet paasaa miten pettävät koska luonto, ei teitä äkäisiä vaimoja näy kauheasti paikalla vaatimassa moraalia. Hyvin hiljaa te olette ;)

Ei ole muiden naisten vika, että miehet on petollisia seksihulluja. Miehen seksuaalisuuden holtittomuus ei ole muiden vika. Voit jankuttaa vaikka maailman ääriin, mutta miehet ovat edelleen niitä jotka teitä pettävät.

Eikö miehet olekaan rationaalista? Miksi miehet on tuollaisia kauheita valehtelijoita? Noloa viedä lapset miehen sukuun, kun kiitoksena on kaksinaamaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi