Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen, hävettääkö yhtään perheen rikkominen?

Vierailija
27.06.2020 |

Oon ihmetellyt näitä uusperheitä, jossa yleensä mies on pettänyt ja jättänyt ekan vaimonsa ja lapsensa ja perustanut sitten lennossa uuden perheen tämän yleensä nuoremman rouvan kanssa.

Erotavasta johtuen välit on kireät, usein jopa tapellaan oikeudessa kaikesta mahdollisesta ja lapset kärsii aina.

Joo, vastuu ja valinta on toki miehen, mutta toinen nainen on vähintään rikoskumppani kuviossa. Hävettääkö tai kaduttaako heitä koskaan oman perheen perustaminen toisen perheen raunioille ja lasten ydinperheen menetys?

Ilman toista naista ko. pari olisi voinut ehkä käydä pariterapiassa ja saada homman toimimaan. Monella keski-ikäisellä miehellä on myös usein ikäkriisi yms eikä itse liitossa aina ole suurtakaan ongelmaa.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aina, ihan aina, 100% sen pettäjän syy. Aina.

Näinkin sen voi toki ajatella. Mutta väärin se ei aina ole. Jos esim parisuhteessa toinen kieltäytyy täysin läheisyydestä ja seksistä ja siitä että tekisi jotain näiden asioiden eteen, seksin harrastaminen toisen kanssa ei ole väärin. Enkä ajattele että ok pettäjän vikakaan. Seksi on monelle perustarve ja läheisyys pitäisi kuulua parisuhteeseen, sen riistäminen puolisolta on aina 100% väärin, aina.

Kyllä mä näkisin, että toiselle valehteleminen, etenkin näin suuresta asiasta, parisuhteessa on aina väärin.

Vai onko tässä joku "tuo loukkaa minua kieltäytymällä läheisyydestä, minä loukkaan takaisin panemalla selän takana muita"- tyylinen kuvio?

Juu näin sen voi nähdä. Seksin ja läheisyyden riistäminen on todella väärin, samoin toki valehtelu, olemalla huono puoliso ei pidemmän päälle kuulukaan saada itselleen hyvää puolisoa.

En usko että seksin ja läheisyyden kaipuuussaan ihmisen motiivi pettämisessä on loukkaaminen, se motiivi on huutava pula läheisyydestä.

Vierailija
102/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän hävettäisi eksä joja ei osamnut arvostaa ihanaa miestään. Onneksi toinen nainen ymmärsi sen arvon <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen perhettä voi rikkoa :D

Itse jokainen tekee valintansa onko uskoton vai ei. Jos minä rakastuisin jonkun ihmisen kanssa vaikka tämä olisi varattu, en kokisi häpeää jos hän ottaisi eron ihmisestä jota ei enää rakasta. En tosin ole aikeissa rakastua. Haluan elää itsenäisenä.

Seksiä tarvitsen siinä missä muutkin. Tällä hetkellä suhde naimisissa olevaan mieheen. Tästä on pelkkää hyötyä, molemmilla meillä on tyydyttävä seksielämä ja mitään sitoumuksia ei tarvita. Ei ole minun asiani hänen liittonsa. Selvästikään se ei ole kaikilta osin ainakaan kunnossa.

Vierailija
104/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapailee varattua, on itse myös osasyyllinen. Siitä vastuusta on turha yrittää luistella.

Samaa mieltä. Jokainen vastaa omista tekemisistään ja siitä, miten ne muihin vaikuttavat. Kannattaa muistaa, että mukana voi olla myös lapsia, jotka saattavat kärsiä kuviosta lopun elämäänsä. Turha on aikuisen ihmisen väittää, ettei olisi vastuussa.

Melko tekopyhää lässytystä taas. Jos joku lähtee pettämisen tielle, niin silloin hänessä ja/tai parisuhteessa on jotain vialla. Ja löytyy monta esimerkkiä, joissa se kolmas osapuoli ei edes tiedä, että pettäjä ei ole sinkku.

Vierailija
105/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin ei ikinä vastaa ne vaimo nro kakkoset :D Eivät varmaan kehtaa.

Ei niitä kiinnosta tällaiset narinat, hehän ovat saaneet sen minkä halusivatkin. Ei ole tarvetta roikkua täällä valittamassa. 

Vierailija
106/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset kuulostavat narsisteilta näiden vastausten perusteella.

Vierailija
107/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on vallan viaton ja vietävissä. Älkää viekö niitä reppanoita.

Vierailija
108/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ihmisistä löytyy narsistisia piirteitä, kenestä enemmän, kenestä vähemmän.

Vierailija
109/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista ihmisistä löytyy narsistisia piirteitä, kenestä enemmän, kenestä vähemmän.

Kyllä, ja nämä kuulostavat juuri niiltä kenessä niitä on enemmän. ”En välitä muiden tunteista tai tekoni seurauksista, en ole vastuussa mistään, ei kiinnosta muu kuin oma hyvä.”

Vierailija
110/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän on vallan viaton ja vietävissä. Älkää viekö niitä reppanoita.

Minun puolesta saa viedä, jos kerta on niin vietävissä. En miestäni omista enkä ole sitonut mihinkään kiinni, valinta on hänen.

Vierailija
111/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapailee varattua, on itse myös osasyyllinen. Siitä vastuusta on turha yrittää luistella.

Samaa mieltä. Jokainen vastaa omista tekemisistään ja siitä, miten ne muihin vaikuttavat. Kannattaa muistaa, että mukana voi olla myös lapsia, jotka saattavat kärsiä kuviosta lopun elämäänsä. Turha on aikuisen ihmisen väittää, ettei olisi vastuussa.

Jos seksissä on mukana lapsia, niin sitten on jo hieman eri asiasta kyse. Rikosilmoitusta tuollaisesta.

Vierailija
112/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin suhteessa 14-vuotta, mies sitten päätti paneskella toista naista puoli vuotta tietämättäni ja salasi suhteen. Valehteli oikein sujuvasti kotona miten on työkiireitä jne. Uskoin, koska mies oli yrittäjä. Suhde paljastui ja erohan siinä tuli. Ihmettelin myös että mitä sen tyhmän akan päässä on liikkunut kun paneskeli miestäni. Tämän johdosta minusta tuli kuuma sinkku, ja vientiä on riittänyt. Varatut miehet ovat lähestyneet useaan otteeseen, tunnistan heidät varatuiksi ja sanon että teepä tilit ensin selväksi vaimosi kanssa niin sitten voidaan kyllä peuhata sen jälkeen. Minulla on hyvä itsetunto ja korkea moraali, en voisi koskaan mennä paneskelemaan varattujen miesten kanssa, epätoivoiset naiset roikkuvat varatuissa miehissä, eivät ilmeisesti muuten saa seuraa.

Aika yleisesti miehet valehtelevat aluksi olevansa vapaita. Usein suhde on kehittynyt jo pitemmälle kun totuus ilmenee. Sitten siinä ollaan valinnan edessä jatkaako vai eikö. Joitakin on kusetettu niin pitkään että on lapsikin ehditty tehdä sivusuhteeseen ja mies pyörittää kahta perhettä.

Vierailija
113/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toisen perhettä voi rikkoa :D

Itse jokainen tekee valintansa onko uskoton vai ei. Jos minä rakastuisin jonkun ihmisen kanssa vaikka tämä olisi varattu, en kokisi häpeää jos hän ottaisi eron ihmisestä jota ei enää rakasta. En tosin ole aikeissa rakastua. Haluan elää itsenäisenä.

Seksiä tarvitsen siinä missä muutkin. Tällä hetkellä suhde naimisissa olevaan mieheen. Tästä on pelkkää hyötyä, molemmilla meillä on tyydyttävä seksielämä ja mitään sitoumuksia ei tarvita. Ei ole minun asiani hänen liittonsa. Selvästikään se ei ole kaikilta osin ainakaan kunnossa.

No, omasta kokemuksestani voin sanoa, että olen ollut palavasti ihastunut varattuun ja jättänyt tekemättä mitään, koska mun mielestä on väärin mennä kahden ihmisen väliin, huolimatta siitä missä tilassa heidän suhde on.

Vierailija
114/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika stereotypinen kuva että kakkonen "veisi" tahdottoman hypnotisoidun miehen, kun mies ihan ITSE päättää ottaa lennosta kakkosen /lähteä. Elämässä saattaa olla joku muu vaihtoehto sitten kuin se yksi mies.

Niille perheen lapsille ko mies on elämän ainoa isä. Sekaantumalla varattuun sekaantuu myös lasten elämään.

Ihan turha vetää taas lapsia tähän itkuvirteen. Mies lähtee todellakin ihan itse ja naisesta ero ei ole ero lapsista.

Täähän ei oo itkuvirsi vaan pelkkää faktaa. Toinen nainen on osallinen. Eron voi hoitaa tyylikkäästi ja oikein tai sit helvetin huonosti. Toinen nainen voi hyvin vaatia, että ero ensin, sitten vasta suhde. Miksikähän näin ei kuitenkaan juuri koskaan tapahdu?

Se toinen nainen ei eroa. Hän ei voi päättää, miten ero hoidetaan. Hän ei ole osapuoli asiassa.

Vierailija
115/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus onneen. Miksi vain vanha vaimo saisi olla hyvän miehen kanssa ja muiden pitäisi tyytyä kakkoslaatuun?

Vierailija
116/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin ei ikinä vastaa ne vaimo nro kakkoset :D Eivät varmaan kehtaa.

Ehkä eivät ajattele asioita näinkään monelta kantilta? Minä, minä, minä koska jäin lapsena jostain paitsi?

Vierailija
117/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt näitä naisia hävetä, koska feministit ovat vuosikausia opettaneet että oli sukupuolet miten päin vain, niin vika on aina miehessä. Tämän vastuuvapauslausekkeen omaksuttuaan naiset voivat tehdä mitä vain vaivaamatta sen kummemmin omaatuntoaan. "Mies petti" tai "Miehessä täytyy olla jotain vikaa, kun nainen päätyi pettämään". Miksi se hävettäisi, kun vika on aina toisaalla. Näinhän täälläkin on ketjusta toiseen opetettu.

Vierailija
118/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on oikeus onneen. Miksi vain vanha vaimo saisi olla hyvän miehen kanssa ja muiden pitäisi tyytyä kakkoslaatuun?

Koska se vanha vaimo ehti ensin, ja sun vuoro on vasta sitten, kun asiat vanhan vaimon kanssa on selvitetty.

Vierailija
119/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän on laatumiehiä joten kimppuun vaan.

Vierailija
120/168 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhehee... minäpä rikoin sateenkaariperheen. Ei kaduta tai hävetä tippaakaan, koska tyyppi on nykyinen aviopuolisoni. Juu, olisi voinut alkaa paremmissakin merkeissä, mutta nyt meni näin. Ei häiskä kuitenkaan tyhmä ole - ei varsinaisesti pettänyt ketään, lähti vain matkaani. Ei jäänyt mitään epäselväksi kenellekään. Katson, että kukaan täysissä järjissään oleva ihminen ei ole tahdoton ja omien halujensa vietävissä sokeasti. Kyllä ihminen itse ratkaisunsa tekee eikä kukaan suhteen ulkopuolinen voi tietää, mitä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu. Me emme etsineet kumpikaan suhdetta tai vieneet ketään keneltäkään. Ketään ei voi omistaa! Ja pakko sanoa, että kyllä nämä perään ruikuttavat ja toisia syyttelevät exät ovat sitten omituisia: pitävät väkisin kiinni itseään ihmisessä, jota pitävät lähtökohtaisesti tyhmänä ja omaa tahtoa vailla olevana saappaana :D Eikö sellaisen kannattaisi ihan omanarvon tunteen vuoksi antaa mennä menojaan... Onneksi meillä ei tätä pulmaa ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme