Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"
Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
No tällä palsalla valittaakin vain tietynlaiset naiset.
Ja kaikki tietää millaisia nuo tietynlaiset naiset ovat.
Ja tietynlaiset miehet. Eli katkerat ikisinkut
Ei ne miehet, joilla on naiset tai jotka saa naisen edes tiedä, että mikä on av-palsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsii aina vain elättäjää ja hyvätuloista isää tuleville lapsilleen.
Tai sitten jotain hyvännäköistä kaveria, jota esitellä ystävilleen.
Itse miehellä ihmisenä, ei ole naiselle juuri mitään merkitystä, ei sen niin väliä mitä harrastaa tai millainen on luonteelltaan.
Pääasia on miehen tulot ja se millaisella autolla ajaa, se naisille kaikkein naisille tärkein kriteeri.
Ja vielä kysellään n, kolmikymppiseltä mieheltä suoraan, että asutko vuokralla vai onko omistusasunto.
Kyllä on varmempaa pysytellä sinkkuna ja ilman jälkeläisiä, kuin ottaa ahne nainen puolisoksi.
Tämä tunne on mullekin tullut pariutumisen myötä, mulla lukee profiilissa kattavasti urheiluharrastukseni niin miksi kukaan nainen ei aloita keskustelua niistä vaikka juuri niistä saisi niin helposti keskustelun käyntiin, miksi naista ei kiinnosta mitä harrastan? Miehen työ on aihe jota nainen ei ikinä unohda kysyä. Mulla on joskus ollut treffit joissa nainen kysyi treffien alussa että "mites meni tänään, mitä teitkään työksesi?" ja kun vastasin siihen rehellisesti ammattini (lähihoitaja) niin nainen ei kysynyt sen jälkeen yhtään mitään koko treffien aikana.
Täh? Eli selostat tyhjentävästi harrastuksesi etkä kerro työtäsi, mutta edellytät muiden kuitenkin kyselevän asiasta josta kerroit kaiken eikä siitä mistä et kertonut mitään?
Kaikki ei halua määritellä itseään työn kautta, työ on vain paikka jossa käydään 8 tuntia päivässä ja josta saa palkkaa elämiseen.
Joissakin naisten profiileissa lukee vain että KTM tai LL tai FM, onko tuo se asia millä nainen haluaa määritellä itsensä? Onko ammatti kaikki kaikessa?
Sinulle näköjään on olemassa vain ääripäitä.
Vierailija kirjoitti:
Työstä ja ammatista kysyminen on minusta osa smalltalkia jossa tutustutaan toiseen. Täytyy olla todella surkea itsetunto jos asiallisesta kysymyksestä saa noin pahoja traumoja. Kivahan se on tietää heti kuinka paljon voi käyttää vaikkapa ammattisanastoa tai kertoa hauskoja juttuja/tapahtumia töihin liittyen ilman että joka asiaa tarttee pohjustaa pitkällä selityksellä. Lika barn leka bäst, eikös vaan. Toimii molempiin suuntiin. Samalla tulee vähän kartoitettua arvomaailmaa yhdeltä osa-alueelta. Itse pidän esimerkiksi arvokkaana ja tärkeänä itseni (ja perheeni) elättämistä omalla työllä, joten mätsiä ei tule elämäntapainkkarin kanssa jonka kaikki puheenavaukset ovat aiheesta "..riistokapitalistit..." tms. Vaikka kuinka olisi mukava tyyppi.
Lähäreistä joku jo ehti kitisemään, huoh. Ensihoitajatkin ovat lähäreitä ja monen naisen mielestä todella hot. Sehän on melkein sama kuin lääkäri XDD
Miksi luulet tietäväsi paremmin millaista on olla nettideittaileva mies kuin nettideittaileva mies itse?
Moni mies saa kokea että ammatin kysymyinen on kynnyskysymys joka päättää että jatkuuko keskustelu vai ei, ei se ole silloin small talkia.
Ja ensihoitaja on AMK-tutkinto. Lähihoitaja voi suuntautua ensihoitoon mutta ei silti ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika olennainen tieto. Itse teen kolmivuorotyötä, joten kiinnostaa miten säännöllinen/epäsäännöllinen työrytmi on. En halua myöskään sohvalle makaamaan elämäntapatyötöntä, jolla ei ole mitään mielenkiintoa elämää kohtaan.
Ps. Elätän palkalla itseni.
Heillähän nimenomaan on sitä mielenkiintoa elämää kohtaan, kun eivät halua tuhlata koko elämäänsä ties missä epäsäännöllisessä kolmivuorotyössä
Sairaanhoitajan tai poliisin työhän on elämänsä tuhlausta. Tiedätkö, minusta mielenkiintoinen ihminen on toisien puolesta hyvää tekevä. Ei itsekäs itselleen elämää elävä ihminen, joka elää muiden siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minultakin noita kysytty ja minäkin kysynyt. Siinä sitten jutellaan kaikkea muutakin elämästä. Lopulta keskustelu päättyy n. viikon päästä aina siihen, että nainen katoaa paria päivää ennen sovittuja treffejä.
Herää kysymys mistä olette jutelleet, jos toinen päättää hiljetä. Itsellä yleensä keskustelu hiipuu molemminpuolin, josei ole kiinnostusta herännyt.
Minulla se päättyy aina niin, että nainen vain katoaa vaikka on juuri keskustelu ollut käynnissä ja hän on kysynyt jotain. Viimeksi liitty uuteen asuntooni ja kesälomasuunnitelmiin.
Olen itse melko varma, että joku komeampi ja muuten parempi vain tuli tähän väliin. Tympäisee aina olla se joka jää toiseksi.
M37
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa, että Suomessakin on sellaisia työtehtäviä, joista ei ole lupa puhua muille.
Silloin kannattaa suoraan valehdella vaan joku muu työnimike.
No Supon ulkomaan tiedustelusta vastaava poliisi varmaan etsiikin seuraa Tinderissä :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät vieläkään osaa lukea naisten ajatuksia, vaikka naiset toisin luulee.
Miten ne keskustelut pitäisi avata deittijutuissa, kun toiselle kelpaa jokin aloitus ja toiselle taas ei kelpaa ollenkaan.
Miehetkin ovat vain ihmisiä, heillä on oma taustansa ja tapansa avata keskustelu, joidenkin kanssa se toimii, joidenkin ei.
Aaattelen, että fiksu nainen ei kompastu mihinkään eikä kenenkään aloitukseen, jos on profiilin kunnolla lukenut, siitä saa jo pikaisen tiedon kaverista.
Tyhmät naiset taas poistelevat hyviäkin kavereita vain siksi, kun heidän mielestään aloitusviesti ei ollutkaan just sellainen kuin he haluavat.
Mistä mies tietää millaisen aloitusviestin just joku tietty nainen haluaa?
Jostaihan se tutustuminen pitää kuitenkin aina aloittaa, myös live-elämässä.
Tuollainen miellyttämisen halu on jo sairautta. Älä mieti mikä kelpaa kaikille maailman naisille. Toimi omalla tavallasi ja keskity niihin, jotka tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät vieläkään osaa lukea naisten ajatuksia, vaikka naiset toisin luulee.
Miten ne keskustelut pitäisi avata deittijutuissa, kun toiselle kelpaa jokin aloitus ja toiselle taas ei kelpaa ollenkaan.
Miehetkin ovat vain ihmisiä, heillä on oma taustansa ja tapansa avata keskustelu, joidenkin kanssa se toimii, joidenkin ei.
Aaattelen, että fiksu nainen ei kompastu mihinkään eikä kenenkään aloitukseen, jos on profiilin kunnolla lukenut, siitä saa jo pikaisen tiedon kaverista.
Tyhmät naiset taas poistelevat hyviäkin kavereita vain siksi, kun heidän mielestään aloitusviesti ei ollutkaan just sellainen kuin he haluavat.
Jostaihan se tutustuminen pitää kuitenkin aina aloittaa, myös live-elämässä.Tuollainen miellyttämisen halu on jo sairautta. Älä mieti mikä kelpaa kaikille maailman naisille. Toimi omalla tavallasi ja keskity niihin, jotka tykkäävät.
Helpommin sanottu kuin tehty. Siinä vaiheessa kun mistään ei tule mitään niin kyllä sinäkin alkaisit miettimään että minkälainen pitäisi olla ja minkälainen viesti pitäisi lähettää että saa vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon nykyään suoraan, että olen työtön. Ennen kiertelin tai kerroin muunneltua totuutta. Lopulta tajusin että tuossa huijaan itseäni ja sitä naista, ja lopulta paljastun kuitenkin. Työtönkin kai saa hakea seuraa silti? Monille työtön ei kelpaa ja se on ihan ok. Katsotaan löytyykö seuraa työttömänä vai vaatiiko se oikeasti sen työllistymisen.
Luultavasti vaatii, koska deittimaailma on pinnallinen ja kilpailtu. Hyvä silti, että olet rehellinen. Paremmin niin löytää sen sopivan kumppanin kuin valehtelemalla ja vaatimalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta miehessä muu kuin paksu lompakko ja pankkitili :D Mä tienaan hyvin, mutta en leuhki varallisuudellani, enkä halua mitään lompakkoloista itelleni, vaan ihan kunnon, töissä käyvän naisen, joka tienatkoot ite rahansa. Ikävä kyllä, todella moni nainen tuntuu olevan vain rahan perässä.
Mä en enään jaksa edes yrittää naisia. Missä oikeasti kaikki kunnolliset, omillaan toimeen tulevat naiset, jotka ei yritä elää miehen rahoilla?? Mä voin sulle sen kukkapuskan, laukun ja jonku vaatteen, illallisen ym joskus ja välillä tarjota, ihan rakkaudesta, mutta en ala miksikään elättäjäksi ja kustantamaan kaikkea.
En halua mitään kotipiikaa enkä naista, joka on materialisti, vaan tavallisen naisen, jonka kanssa ollaan tasa-arvoisia suhteessa. Mä osaan kyllä itekin kokata, siivota ja pestä vaatteeni. En tarvi naista tekemään niitä. Tehdään vaikka yhdessä.
Mutta kun nainen saa tietää mun työni (olen yrittäjä, enempää en kerro), näkee mun autoni ja taloni, niin heti aletaan kermaperseeks. Että tuossahan ois jäbä jonka siivellä vois elää.
Et voi :)
No täällä tuollainen kunnollinen, itsenäinen, omillaan toimeentuleva nainen, joka on 20 vuotta nyt maksanut omat laskunsa ja hoitanut asiansa. Haluaisin seurustella niin, että olisi omat rahat ja esim. syömään mennessä kumpikin maksaisi omansa. Samoin lomamatka laitettaisiin puoliksi, ellei jompikumpi haluaisi nimenomaan lahjana maksaa jotain tiettyä.
Osaisin kyllä ottaa lahjan vastaan, nimenomaan kun se on rakkaudesta annettu, mutta vielä kertaakaan en ole miehiltä odottanut tai vaatinut edes sitä kahvikuppia.
En myöskään ymmärrä autoista mitään, talosta toki voisi yrittää arvella onko se kallis vai ei, mutta harvoinpa sitä miehestä kiinnostuessa tiedän mitään hänen työstään, autostaan tai talostaan.
Arvaa montako poikaystävää minulla on elämäni aikana ollut? Tasan nolla. Sen sijaan ystäväni jotka niitä lahjoja ja illallisia odottavat ovat jatkuvasti suhteessa, tuskin kuukauttakaan ovat olleet yksin sitten teini-iän. Miksiköhän? Mistä minä voisin siis löytää miehen joka ei pidä minua, noh, hyvänä jätkänä, siksi että olen itsenäinen enkä keimaile korkkareissa kikatellen (vai mitä se yksi palstaprovoilija aina hoki :D).
Jos harrastaisin ns. deittailua, mikä jo ajatuksena on mahdoton, edellyttäisin, että nainen ei ainakaan töissä käy tai jos käy, ei ota asiaa aluksi esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostaihan se tutustuminen pitää kuitenkin aina aloittaa, myös live-elämässä.Tuollainen miellyttämisen halu on jo sairautta. Älä mieti mikä kelpaa kaikille maailman naisille. Toimi omalla tavallasi ja keskity niihin, jotka tykkäävät.
Helpommin sanottu kuin tehty. Siinä vaiheessa kun mistään ei tule mitään niin kyllä sinäkin alkaisit miettimään että minkälainen pitäisi olla ja minkälainen viesti pitäisi lähettää että saa vastakaikua.
Yli 10 vuotta sinkkuna enkä alkanut ruikuttaa, miten miesten pitää muuttaa käytöstään. Alatko seuraavaksi ruikuttaa, että se on muka ihan täysin eri asia miehille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi kysymyksellä voi kalkudoida toisen tulotasoa jonkun verran. Siksi se on oleellinen kysymys.
Hyvin toimeentuleva nainen ei yleensä halua tyhjätaskun kanssa aloittaa suhdetta.
Myöskään tyhjätasku nainen ei yleensä halua tyhjätaskua miestä
-Jos nainen on työtön, ei hänelle kelpaa työtön mies
-Jos nainen on työtön, ei hänelle kelpaa 1500e/kk siivoojamies
Myös työtön nainen vaatii vähintään jotain 3k/kk palkkaa miehelle
täähän miehen pystyä minut elättämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minultakin noita kysytty ja minäkin kysynyt. Siinä sitten jutellaan kaikkea muutakin elämästä. Lopulta keskustelu päättyy n. viikon päästä aina siihen, että nainen katoaa paria päivää ennen sovittuja treffejä.
Herää kysymys mistä olette jutelleet, jos toinen päättää hiljetä. Itsellä yleensä keskustelu hiipuu molemminpuolin, josei ole kiinnostusta herännyt.
Minulla se päättyy aina niin, että nainen vain katoaa vaikka on juuri keskustelu ollut käynnissä ja hän on kysynyt jotain. Viimeksi liitty uuteen asuntooni ja kesälomasuunnitelmiin.
Olen itse melko varma, että joku komeampi ja muuten parempi vain tuli tähän väliin. Tympäisee aina olla se joka jää toiseksi.
M37[/q]
No se voi olla että oli joku muukin, ehkä ennen sinua jo keskustelussa. Tai ehkä se johtuu jostain miten keskustelit siitä asunnostasi, tai kesälomasuunnitelmistasi, jokin sinussa miten keskustelet, eikä varsinaisesti se asia.
Tosin itse ohittaisin ihan justiinsa jonkun ulkomaanreissuja suunnittelevan. Ei ole mun juttu eikä mulla olisi varaakaan, joten turhaanpa sitä siitä jatkaa jonkun reissailijan kanssa kun jatkuvasti menossa johonkin.
Lisäksi sanon suoraan että joku esim. Thaimaassa matkaileva saisi olla kyllä jotenkin muuten erittäin täydellinen tapaus että viitsisin edes tavata ja ottaa asiasta enemmän selvää.
Vierailija kirjoitti:
Jos harrastaisin ns. deittailua, mikä jo ajatuksena on mahdoton, edellyttäisin, että nainen ei ainakaan töissä käy tai jos käy, ei ota asiaa aluksi esille.
Hah, minunkin pitäisi varmaan muuttaa kriteereitäni. 😄
M31
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä miksi? Mä olen samoilla linjoilla (nainen, naimisissa). En haluaisi uraorientoitunutta kumppania, teen itse leipätyötä sen verran kuin on pakko.
Minäminäminä- ja työtyötyömiehet ovat totaalisen turn off yli nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsii aina vain elättäjää ja hyvätuloista isää tuleville lapsilleen.
Tai sitten jotain hyvännäköistä kaveria, jota esitellä ystävilleen.
Itse miehellä ihmisenä, ei ole naiselle juuri mitään merkitystä, ei sen niin väliä mitä harrastaa tai millainen on luonteelltaan.
Pääasia on miehen tulot ja se millaisella autolla ajaa, se naisille kaikkein naisille tärkein kriteeri.
Ja vielä kysellään n, kolmikymppiseltä mieheltä suoraan, että asutko vuokralla vai onko omistusasunto.
Kyllä on varmempaa pysytellä sinkkuna ja ilman jälkeläisiä, kuin ottaa ahne nainen puolisoksi.
Tämä tunne on mullekin tullut pariutumisen myötä, mulla lukee profiilissa kattavasti urheiluharrastukseni niin miksi kukaan nainen ei aloita keskustelua niistä vaikka juuri niistä saisi niin helposti keskustelun käyntiin, miksi naista ei kiinnosta mitä harrastan? Miehen työ on aihe jota nainen ei ikinä unohda kysyä. Mulla on joskus ollut treffit joissa nainen kysyi treffien alussa että "mites meni tänään, mitä teitkään työksesi?" ja kun vastasin siihen rehellisesti ammattini (lähihoitaja) niin nainen ei kysynyt sen jälkeen yhtään mitään koko treffien aikana.
Täh? Eli selostat tyhjentävästi harrastuksesi etkä kerro työtäsi, mutta edellytät muiden kuitenkin kyselevän asiasta josta kerroit kaiken eikä siitä mistä et kertonut mitään?
Kaikki ei halua määritellä itseään työn kautta, työ on vain paikka jossa käydään 8 tuntia päivässä ja josta saa palkkaa elämiseen.
Joissakin naisten profiileissa lukee vain että KTM tai LL tai FM, onko tuo se asia millä nainen haluaa määritellä itsensä? Onko ammatti kaikki kaikessa?
Moni nainen määrittelee itsensä työn kautta, niin moni mieskin. Heille on luonnollista puhua paljon työstä ja heitä kiinnostaa, millainen työ ja suhde työhön toisella on.
Jos henkilö, jolle työ ei merkitse muuta kuin 8-16 ja sen jälkeen aivot narikkaan, ei pidä tuosta työstä utelusta, niin sehän kertoo heti alkuunsa, että ne kaksi ihmistä eivät ole sopivia toisilleen. Sehän on erittäin hyvä asia, kumpikaan ei tuhlaa enempää aikaa ihan vääränlaiseen puolisokandidaattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37[/q]
No se voi olla että oli joku muukin, ehkä ennen sinua jo keskustelussa. Tai ehkä se johtuu jostain miten keskustelit siitä asunnostasi, tai kesälomasuunnitelmistasi, jokin sinussa miten keskustelet, eikä varsinaisesti se asia.
Tosin itse ohittaisin ihan justiinsa jonkun ulkomaanreissuja suunnittelevan. Ei ole mun juttu eikä mulla olisi varaakaan, joten turhaanpa sitä siitä jatkaa jonkun reissailijan kanssa kun jatkuvasti menossa johonkin.
Lisäksi sanon suoraan että joku esim. Thaimaassa matkaileva saisi olla kyllä jotenkin muuten erittäin täydellinen tapaus että viitsisin edes tavata ja ottaa asiasta enemmän selvää.No eipä osuneet nuokaan veikkailut. Samoihin harrastuksiin liittyvät suunnitelmat oli molemmilla.
M37
Kirjoittaa pakit saanut mies.