Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle oli joskus "järkytys" nähdä että lahjapaperit revitään auki

Vierailija
10.10.2026 |

Meillä nimittäin oli sääntö että ne pitää varovasti avata ehjänä koska ne säästettiin myöhempää käyttöä varten. Kellään muulla samaa? (Ei varmaan)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudenkodissani myös. Narua ei saanut myöskään katkaista, vaan solmut avattiin ja sitten varovasti paperi pois. Sekä naru että paperi käytettiin uudelleen.

Vierailija
2/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei käytetty papereita uudelleen mutta paketteja ei silti avattu repimällä, se olisi ollut huonoa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsuudenkodissani myös. Narua ei saanut myöskään katkaista, vaan solmut avattiin ja sitten varovasti paperi pois. Sekä naru että paperi käytettiin uudelleen.

Joo nyt muistan tuon narun, nekin säästettiin meillä! Ja varovasti nypittiin teipit auki ettei paperi repeä. Ap

Vierailija
4/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei käytetty papereita uudelleen mutta paketteja ei silti avattu repimällä, se olisi ollut huonoa käytöstä.

Onhan se arvostuksen ja kunnioituksen puutetta.

Vierailija
5/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samoin teepusseja uusiokäytettiin

Vierailija
6/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samaa uusiokäyttöä oli meilläkin

Vierailija
7/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kusista euron rulla maksavaa paperia pitäisi säästellä. Vielä kun valtaosalla ihmisistä on niin huono maku, että välillä ihmettelen, mistä mummon kuolinpesän kellarista ovat lahjapaperinsa löytäneet.

Minä panostan yhtä paljon paperin ulkonäköön kuin lahjan henkilökohtaisuuteen.

Vierailija
8/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä revittiin koska aika köyhä saa olla että paperitkin säilytetään. Ihme hifistelyä. Lahja se tärkein on eikä mikään haiseva paperi.

Vierailija
9/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi ehyehkön lahjapaperin käyttää uudelleen.

Vierailija
10/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kusista euron rulla maksavaa paperia pitäisi säästellä. Vielä kun valtaosalla ihmisistä on niin huono maku, että välillä ihmettelen, mistä mummon kuolinpesän kellarista ovat lahjapaperinsa löytäneet.

Minä panostan yhtä paljon paperin ulkonäköön kuin lahjan henkilökohtaisuuteen.

No tää oli 80-lukua. Ja tosiaan mummon kuolinpesästä löytyi viikattuja lahjapapereita. Sodan käynyt sukupolvi säästi paljon asioita jotka nykyään tuntuu järjettömältä. Ap

Vierailija
11/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nätisti avattiin ja kauniit paperit talletettiin. Lapsena siihen liittyi oma rituaalikin, kun lahjoja pyrki nätisti avaamaan , siihen sisältyi niin suuri jännityskin ja odotus siitä mitä kivaa ja miellyttävää sieltä paketista lopulta paljastuisi. Jostain syystä jätin aina viimeiseksi niiden pehmeiden pakettien avaamisen😆

Vierailija
12/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi  hankkia kunnon koulutus ettei papereita tarvitse käyttää uudelleen. Vessaparitkin kai käytät uudelleen?

Vierailija
13/13 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi  hankkia kunnon koulutus ettei papereita tarvitse käyttää uudelleen. Vessaparitkin kai käytät uudelleen?

Oletpas vittumainen oloinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan