Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"
Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla vietetään yleensä 8 h päivässä, viitenä päivänä viikossa. Se on siis varsin suuri osa elämää. Lisäksi ammatinvalinta kertoo ihmisestä jotakin. Sen vuoksi työ on aika oleellinen puheenaihe, joka monia kiinnostaa jollain tasolla.
Kyllä ammatista keskustella voi, mutta miehet ei pidä siitä että se on se erotteleva kynnyskysymys.
Sama kuin naiselta kysyisi heti ensimmäiseksi että "paljonko painat?" ja sitten mies ignooraisi yli 60kg painavat naiset.
Vierailija kirjoitti:
On minultakin noita kysytty ja minäkin kysynyt. Siinä sitten jutellaan kaikkea muutakin elämästä. Lopulta keskustelu päättyy n. viikon päästä aina siihen, että nainen katoaa paria päivää ennen sovittuja treffejä.
Herää kysymys mistä olette jutelleet, jos toinen päättää hiljetä. Itsellä yleensä keskustelu hiipuu molemminpuolin, josei ole kiinnostusta herännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se itsestäänselvyys, että yleensä aikuinen on töissä ellei ole töiden välissä.
Tällä hetkellä työttömiä on kaksi kertaa niin paljon kuin viime keväänä. Et ilmeisesti seuraa uutisia.
Eikö koronan takia työttömäksi jääneet ole mielestäsi töiden välissä?
Minulla ei ole koskaan ollut mielessä miehen tulot, kun olen kysynyt, mitä hän tekee työkseen. Ammatti kertoo minulle miehestä mm. älykkyydestä, kiinnostuksenkohteista ja koulutustaustasta, eli olisiko meillä mitään yhteistä.
Lisäksi työstä voi jutella muutenkinmpäivittäin, onhan se iso osa identiteettiä ja elämää ja vie ison osan ihmisen hereilläoloaikaa.
PS. Itselläni on korkeampi palkka kuin miehelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.huomaa miksi te miehet ette loista nettideittipalstoilla😂😂😂😂 Jatkaa vain yksinäistä elämäämme, kun ette ymmärrä. Ja Tulkaa taas tänne aloittamaan 1 000 000 ketju lompakkolois-hoorista, kun ette muuten kestä torjuntaa.
Olette yksinkertaisia ja huvittavia😀😀😀
Tuo torjuilu oli ihan omassa päässäsi. Kyse oli puhenaiheista deittipalstoilla :D :D :D
Jep. Eli et tajunnut. Eli Olin oikeassa😀😀😀
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide miehenä on se, että ammatin kysyminen jossain vaiheessa on ihan ok mutta ei heti alussa ettei tule mielikuva että vain status ja raha kiinnostaa miehessä. Ja jos lopetat keskustelun heti ammatin kuultuasi niin tiedän että se ei ollut vain small talkia.
En ole ikinä tehnyt mitään vakuuttaakseni miehen siitä että status ja raha ei kiinnosta minua enkä tule tekemään. Mies, joka pitää saada tuosta erikseen vakuuttumaan, on täysin arvoton minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla vietetään yleensä 8 h päivässä, viitenä päivänä viikossa. Se on siis varsin suuri osa elämää. Lisäksi ammatinvalinta kertoo ihmisestä jotakin. Sen vuoksi työ on aika oleellinen puheenaihe, joka monia kiinnostaa jollain tasolla.
Kyllä ammatista keskustella voi, mutta miehet ei pidä siitä että se on se erotteleva kynnyskysymys.
Sama kuin naiselta kysyisi heti ensimmäiseksi että "paljonko painat?" ja sitten mies ignooraisi yli 60kg painavat naiset.
Eikä ole. Naisen työstä kysyminen on sama asia. Paitsi sovinisteille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei osaa keskustella mitenkään, saatikka sitten että heillä olisi taitoa small talliin tai edes keskustelut aitoa
Turha on naiset ao:lke ja ilme muille jurpoille ylittää selittää. Kun on lusikalla annettu jne. Samanlaisia ovat varmasti muussakin sosiaalisessa kanssakäymisessä sekä siellä työssään että vaoaa-ajallaan. Juntteja mitä juntteja. Hyvä jos tulee heti esille, niin eipä tarvitse Urpon kanssa tuhlata aikaansa, vaan voi siirtyä seuraavaan
Tämä! On niin nähty. Yritäppä käydä jotain keskustelua näiden tampioiden kanssa Tinderissä/ nettideiteillä....töks töks ja töks
Sori Nyt vaan, mutta ei meitä naisia kiinnosta lähteä.mihinkään kahville kenenkään random Keijon kanssa ilnan että selvittää ensin että mikä se on ja kykeneekö edes mitenkään kommunikoimaan. Jos ei onnistu netin vämityksrllä, niin miten se sitten muka livenä onnistuisi"yritäPPä". 🙄 Nykyään tällaiset parturikampaaja-akatkin yrittävät larpata jotain sivistyneistöä, vaikka kirjoitustaidoista huomaa heti, että kirjoja ei ole luettu.
Ai stana. Kolahti. Onpa ikävää kun et kykene keskustelemaan (not)😀😀😀
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi outoa olla puhumatta työstä. Työpaikalla vietetään paljon aikaa. Ammatinvalinta kertoo myös ihmisestä paljon. Työ ei ole sivuseikka juuri kenenkään elämässä.
En minä ainakaan puhu työstäni. Sanon kyllä mitä tee työkseni, mutta siihen se jääkin.
Pitää muistaa, että Suomessakin on sellaisia työtehtäviä, joista ei ole lupa puhua muille.
Silloin kannattaa suoraan valehdella vaan joku muu työnimike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei osaa keskustella mitenkään, saatikka sitten että heillä olisi taitoa small talliin tai edes keskustelut aitoa
Turha on naiset ao:lke ja ilme muille jurpoille ylittää selittää. Kun on lusikalla annettu jne. Samanlaisia ovat varmasti muussakin sosiaalisessa kanssakäymisessä sekä siellä työssään että vaoaa-ajallaan. Juntteja mitä juntteja. Hyvä jos tulee heti esille, niin eipä tarvitse Urpon kanssa tuhlata aikaansa, vaan voi siirtyä seuraavaan
Tämä! On niin nähty. Yritäppä käydä jotain keskustelua näiden tampioiden kanssa Tinderissä/ nettideiteillä....töks töks ja töks
Sori Nyt vaan, mutta ei meitä naisia kiinnosta lähteä.mihinkään kahville kenenkään random Keijon kanssa ilnan että selvittää ensin että mikä se on ja kykeneekö edes mitenkään kommunikoimaan. Jos ei onnistu netin vämityksrllä, niin miten se sitten muka livenä onnistuisi"yritäPPä". 🙄 Nykyään tällaiset parturikampaaja-akatkin yrittävät larpata jotain sivistyneistöä, vaikka kirjoitustaidoista huomaa heti, että kirjoja ei ole luettu.
AMK -insinööri ei kuulu sivistyneistöön eikä varsinkaan amis-jonne
Turha näitä miehiä on yrittää neuvoa. Ei niitä oikeasti kiinnosta. Ne vaan haluaa jälleen kerran haukkua naisia, katkeria kun ovat. Heissä ei ole mitään vikaa, heidän ei tarvitse muuttaa itsessään vikaa. Naisten täytyy
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi kysymyksellä voi kalkudoida toisen tulotasoa jonkun verran. Siksi se on oleellinen kysymys.
Hyvin toimeentuleva nainen ei yleensä halua tyhjätaskun kanssa aloittaa suhdetta.
Vai voi ihan kalkudoida? :D
eli naisilla sitten riittää määrättömästi puhetta jos sanoo olevansa pankkiiri tai biokemisti? en usko, että kukaan osaa yli minuuttia jutella aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Aika olennainen tieto. Itse teen kolmivuorotyötä, joten kiinnostaa miten säännöllinen/epäsäännöllinen työrytmi on. En halua myöskään sohvalle makaamaan elämäntapatyötöntä, jolla ei ole mitään mielenkiintoa elämää kohtaan.
Ps. Elätän palkalla itseni.
Heillähän nimenomaan on sitä mielenkiintoa elämää kohtaan, kun eivät halua tuhlata koko elämäänsä ties missä epäsäännöllisessä kolmivuorotyössä
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta miehessä muu kuin paksu lompakko ja pankkitili :D Mä tienaan hyvin, mutta en leuhki varallisuudellani, enkä halua mitään lompakkoloista itelleni, vaan ihan kunnon, töissä käyvän naisen, joka tienatkoot ite rahansa. Ikävä kyllä, todella moni nainen tuntuu olevan vain rahan perässä.
Mä en enään jaksa edes yrittää naisia. Missä oikeasti kaikki kunnolliset, omillaan toimeen tulevat naiset, jotka ei yritä elää miehen rahoilla?? Mä voin sulle sen kukkapuskan, laukun ja jonku vaatteen, illallisen ym joskus ja välillä tarjota, ihan rakkaudesta, mutta en ala miksikään elättäjäksi ja kustantamaan kaikkea.
En halua mitään kotipiikaa enkä naista, joka on materialisti, vaan tavallisen naisen, jonka kanssa ollaan tasa-arvoisia suhteessa. Mä osaan kyllä itekin kokata, siivota ja pestä vaatteeni. En tarvi naista tekemään niitä. Tehdään vaikka yhdessä.
Mutta kun nainen saa tietää mun työni (olen yrittäjä, enempää en kerro), näkee mun autoni ja taloni, niin heti aletaan kermaperseeks. Että tuossahan ois jäbä jonka siivellä vois elää.
Et voi :)
En ymmärrä ihmisiä, jotka juoksevat koko ajan rahan perässä mutta kumppani ei saisi sitten välittää rahasta. Minulle suuri omaisuus ei ole tärkeää. Juuri siksi kaltaisesi materalisti ei minua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tosi moni mies kysyy painon ja vaatii kokovartalokuvan, jos sellaista ei ole
Täytyypä unohtaa nämä miesten kanssa keskustelunavaukset, kun ammatista ja työstä ei saa puhua ja ei kiinnosta perhokalastus tai mopojen räpläys
Eikun vaan poistaa mätsin näistä miehistä, -Next. Turha tämmöisiin on aikaansa tuhlata
Hyvä heti aluksi selvittää onko mies tarpeeksi tasokas tai ollenkaan työssäkäyvä! Työttömät ja duunarit voi nopeasti poistaa mätseistä 👍
Työstä ja ammatista kysyminen on minusta osa smalltalkia jossa tutustutaan toiseen. Täytyy olla todella surkea itsetunto jos asiallisesta kysymyksestä saa noin pahoja traumoja. Kivahan se on tietää heti kuinka paljon voi käyttää vaikkapa ammattisanastoa tai kertoa hauskoja juttuja/tapahtumia töihin liittyen ilman että joka asiaa tarttee pohjustaa pitkällä selityksellä. Lika barn leka bäst, eikös vaan. Toimii molempiin suuntiin. Samalla tulee vähän kartoitettua arvomaailmaa yhdeltä osa-alueelta. Itse pidän esimerkiksi arvokkaana ja tärkeänä itseni (ja perheeni) elättämistä omalla työllä, joten mätsiä ei tule elämäntapainkkarin kanssa jonka kaikki puheenavaukset ovat aiheesta "..riistokapitalistit..." tms. Vaikka kuinka olisi mukava tyyppi.
Lähäreistä joku jo ehti kitisemään, huoh. Ensihoitajatkin ovat lähäreitä ja monen naisen mielestä todella hot. Sehän on melkein sama kuin lääkäri XDD
Lähihoitajan ammatti muuten karkottaa monet miehetkin... "Niin olet siis sairaanhoitaja" - "En, vaan lähihoitaja" ja sitten huomaa heti, että fiilikset laskee...