Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"
Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Haluan rehellisen suomalaisen Elovenatytön puolisoksi ja lasteni äidiksi.
Niitä ei vaan enää mistään löydä.
M. 26
Jos etsit Tinderistä, saatat etsiä neulaa heinäsuovasta. Me elovenanaiset ei olla siellä.
Tietenkin työ on ensimmäinen asia, mistä puhutaan.
Geenien etsintää puolin ja toisin. Lykkyä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsii aina vain elättäjää ja hyvätuloista isää tuleville lapsilleen.
Tai sitten jotain hyvännäköistä kaveria, jota esitellä ystävilleen.
Itse miehellä ihmisenä, ei ole naiselle juuri mitään merkitystä, ei sen niin väliä mitä harrastaa tai millainen on luonteelltaan.
Pääasia on miehen tulot ja se millaisella autolla ajaa, se naisille kaikkein naisille tärkein kriteeri.
Ja vielä kysellään n, kolmikymppiseltä mieheltä suoraan, että asutko vuokralla vai onko omistusasunto.
Kyllä on varmempaa pysytellä sinkkuna ja ilman jälkeläisiä, kuin ottaa ahne nainen puolisoksi.
Tämä tunne on mullekin tullut pariutumisen myötä, mulla lukee profiilissa kattavasti urheiluharrastukseni niin miksi kukaan nainen ei aloita keskustelua niistä vaikka juuri niistä saisi niin helposti keskustelun käyntiin, miksi naista ei kiinnosta mitä harrastan? Miehen työ on aihe jota nainen ei ikinä unohda kysyä. Mulla on joskus ollut treffit joissa nainen kysyi treffien alussa että "mites meni tänään, mitä teitkään työksesi?" ja kun vastasin siihen rehellisesti ammattini (lähihoitaja) niin nainen ei kysynyt sen jälkeen yhtään mitään koko treffien aikana.
Täh? Eli selostat tyhjentävästi harrastuksesi etkä kerro työtäsi, mutta edellytät muiden kuitenkin kyselevän asiasta josta kerroit kaiken eikä siitä mistä et kertonut mitään?
Naisia ei kiinnosta miehessä muu kuin paksu lompakko ja pankkitili :D Mä tienaan hyvin, mutta en leuhki varallisuudellani, enkä halua mitään lompakkoloista itelleni, vaan ihan kunnon, töissä käyvän naisen, joka tienatkoot ite rahansa. Ikävä kyllä, todella moni nainen tuntuu olevan vain rahan perässä.
Mä en enään jaksa edes yrittää naisia. Missä oikeasti kaikki kunnolliset, omillaan toimeen tulevat naiset, jotka ei yritä elää miehen rahoilla?? Mä voin sulle sen kukkapuskan, laukun ja jonku vaatteen, illallisen ym joskus ja välillä tarjota, ihan rakkaudesta, mutta en ala miksikään elättäjäksi ja kustantamaan kaikkea.
En halua mitään kotipiikaa enkä naista, joka on materialisti, vaan tavallisen naisen, jonka kanssa ollaan tasa-arvoisia suhteessa. Mä osaan kyllä itekin kokata, siivota ja pestä vaatteeni. En tarvi naista tekemään niitä. Tehdään vaikka yhdessä.
Mutta kun nainen saa tietää mun työni (olen yrittäjä, enempää en kerro), näkee mun autoni ja taloni, niin heti aletaan kermaperseeks. Että tuossahan ois jäbä jonka siivellä vois elää.
Et voi :)
On minultakin noita kysytty ja minäkin kysynyt. Siinä sitten jutellaan kaikkea muutakin elämästä. Lopulta keskustelu päättyy n. viikon päästä aina siihen, että nainen katoaa paria päivää ennen sovittuja treffejä.
Voisi melkeen tästä lähtien jo heti kirjoittaa, että hypätäänkö suoraan siihen ghostamiseen niin säästetään molempien aikaa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei osaa keskustella mitenkään, saatikka sitten että heillä olisi taitoa small talliin tai edes keskustelut aitoa
Turha on naiset ao:lke ja ilme muille jurpoille ylittää selittää. Kun on lusikalla annettu jne. Samanlaisia ovat varmasti muussakin sosiaalisessa kanssakäymisessä sekä siellä työssään että vaoaa-ajallaan. Juntteja mitä juntteja. Hyvä jos tulee heti esille, niin eipä tarvitse Urpon kanssa tuhlata aikaansa, vaan voi siirtyä seuraavaan
Tämä! On niin nähty. Yritäppä käydä jotain keskustelua näiden tampioiden kanssa Tinderissä/ nettideiteillä....töks töks ja töks
Sori Nyt vaan, mutta ei meitä naisia kiinnosta lähteä.mihinkään kahville kenenkään random Keijon kanssa ilnan että selvittää ensin että mikä se on ja kykeneekö edes mitenkään kommunikoimaan. Jos ei onnistu netin vämityksrllä, niin miten se sitten muka livenä onnistuisi
Vierailija kirjoitti:
Itse miehellä ihmisenä, ei ole naiselle juuri mitään merkitystä, ei sen niin väliä mitä harrastaa tai millainen on luonteelltaan.
Pääasia on miehen tulot ja se millaisella autolla ajaa, se naisille kaikkein naisille tärkein kriteeri.
Minulla aika erilaiset kokemukset nettideittailusta. Yksi autoista kiinnostunut nainen kysyi millä ajan, muita ei autot ole kiinnostaneet pätkääkään. Ulkonäkökin on tavallisen suomalaisen miehen näköinen, joten esittelykumpania minusta ei saa. Treffiseuraa silti riittänyt ja tuloistakaan ei ole juteltu. Perustoimistotyöäläinen, niin ei voi sillä tai tradenomin koulutuksellakaan kehua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsii aina vain elättäjää ja hyvätuloista isää tuleville lapsilleen.
Tai sitten jotain hyvännäköistä kaveria, jota esitellä ystävilleen.
Ja vielä kysellään n, kolmikymppiseltä mieheltä suoraan, että asutko vuokralla vai onko omistusasunto.
Kyllä on varmempaa pysytellä sinkkuna ja ilman jälkeläisiä, kuin ottaa ahne nainen puolisoksi.
Tämä tunne on mullekin tullut pariutumisen myötä, mulla lukee profiilissa kattavasti urheiluharrastukseni niin miksi kukaan nainen ei aloita keskustelua niistä vaikka juuri niistä saisi niin helposti keskustelun käyntiin, miksi naista ei kiinnosta mitä harrastan? Miehen työ on aihe jota nainen ei ikinä unohda kysyä. Mulla on joskus ollut treffit joissa nainen kysyi treffien alussa että "mites meni tänään, mitä teitkään työksesi?" ja kun vastasin siihen rehellisesti ammattini (lähihoitaja) niin nainen ei kysynyt sen jälkeen yhtään mitään koko treffien aikana.
Täh? Eli selostat tyhjentävästi harrastuksesi etkä kerro työtäsi, mutta edellytät muiden kuitenkin kyselevän asiasta josta kerroit kaiken eikä siitä mistä et kertonut mitään?
Kaikki ei halua määritellä itseään työn kautta, työ on vain paikka jossa käydään 8 tuntia päivässä ja josta saa palkkaa elämiseen.
Joissakin naisten profiileissa lukee vain että KTM tai LL tai FM, onko tuo se asia millä nainen haluaa määritellä itsensä? Onko ammatti kaikki kaikessa?
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta miehessä muu kuin paksu lompakko ja pankkitili :D Mä tienaan hyvin, mutta en leuhki varallisuudellani, enkä halua mitään lompakkoloista itelleni, vaan ihan kunnon, töissä käyvän naisen, joka tienatkoot ite rahansa. Ikävä kyllä, todella moni nainen tuntuu olevan vain rahan perässä.
Mä en enään jaksa edes yrittää naisia. Missä oikeasti kaikki kunnolliset, omillaan toimeen tulevat naiset, jotka ei yritä elää miehen rahoilla?? Mä voin sulle sen kukkapuskan, laukun ja jonku vaatteen, illallisen ym joskus ja välillä tarjota, ihan rakkaudesta, mutta en ala miksikään elättäjäksi ja kustantamaan kaikkea.
En halua mitään kotipiikaa enkä naista, joka on materialisti, vaan tavallisen naisen, jonka kanssa ollaan tasa-arvoisia suhteessa. Mä osaan kyllä itekin kokata, siivota ja pestä vaatteeni. En tarvi naista tekemään niitä. Tehdään vaikka yhdessä.
Mutta kun nainen saa tietää mun työni (olen yrittäjä, enempää en kerro), näkee mun autoni ja taloni, niin heti aletaan kermaperseeks. Että tuossahan ois jäbä jonka siivellä vois elää.
Vuodatuksesi kertoo vain siitä, millaisia naisia tapailet.
Miehet eivät vieläkään osaa lukea naisten ajatuksia, vaikka naiset toisin luulee.
Miten ne keskustelut pitäisi avata deittijutuissa, kun toiselle kelpaa jokin aloitus ja toiselle taas ei kelpaa ollenkaan.
Miehetkin ovat vain ihmisiä, heillä on oma taustansa ja tapansa avata keskustelu, joidenkin kanssa se toimii, joidenkin ei.
Aaattelen, että fiksu nainen ei kompastu mihinkään eikä kenenkään aloitukseen, jos on profiilin kunnolla lukenut, siitä saa jo pikaisen tiedon kaverista.
Tyhmät naiset taas poistelevat hyviäkin kavereita vain siksi, kun heidän mielestään aloitusviesti ei ollutkaan just sellainen kuin he haluavat.
Mistä mies tietää millaisen aloitusviestin just joku tietty nainen haluaa?
Jostaihan se tutustuminen pitää kuitenkin aina aloittaa, myös live-elämässä.
Työpaikalla vietetään yleensä 8 h päivässä, viitenä päivänä viikossa. Se on siis varsin suuri osa elämää. Lisäksi ammatinvalinta kertoo ihmisestä jotakin. Sen vuoksi työ on aika oleellinen puheenaihe, joka monia kiinnostaa jollain tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa ne miehet kyselee ja tenttaa naisiltakin: Töissä? Missä? Tuletko omineen toimeen? Lapsia? Miksi/Miksei lapsia? Vihaat lapsia?
Ihminen, joka ei keksi muuta avausta, jää huomioimatta ainakin minulta. Persoonallinen, huumorintajuinen aloitus kantaa juttua eteenpäin ja jokaisen lompakon paksuus tulee tietoon jos/kun homma etenee.
Yleensäkin v*tuttaa ihmiset, jotka arvottaa ensimmäisenä ihmisen työnteon kautta - ei siinä, jokainen tietenkin tavallaan.
Tämä! Ymmärrän kyllä, että asiasta kysytään jossain vaiheessa, mutta ne, jotka kysyvät siitä heti ensimmäisessä tai toisessa viestissä, antavat itsestään hyvin vastenmielisen kuvan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa. Olet myöhässä.
Miehet kysyy nuo tasan samat, että eipä kiinnosta miehiäkään muu.
Oma mielipide miehenä on se, että ammatin kysyminen jossain vaiheessa on ihan ok mutta ei heti alussa ettei tule mielikuva että vain status ja raha kiinnostaa miehessä. Ja jos lopetat keskustelun heti ammatin kuultuasi niin tiedän että se ei ollut vain small talkia.
Vierailija kirjoitti:
Omat kokemukseni miehenä puhuvat vahvasti sen puolesta, että ammatin kysyminen mieheltä ei ole vain helppo aihe small talkiin vaan se on oikeasti kynnyskysymys jonka perusteella päätetään että voiko miehestä kiinnostua.
Kerro naisille olevasi lähihoitaja niin huomaat, että yllättävän usea keskustelu päättyy siihen.
Ja joo tiedän täysin mitä AP tarkoittaa aloituksella. Naiset saattaa heti ekassa viestissä kysyä että "mikä olitkaan ammatiltasi ja oletko kauan ollut työelämässä".. ja keskustelut päättyy siihen jos vastauksena ei tule lakimies, lääkäri, lentäjä, toimitusjohtaja jne.
Tai jos treffit on jo sovittu niin nainen kysyykin myöhemmin "mitä teitkään työksesi" ja peruu treffit vastauksen kuullessaan, "pyörä meni rikki joten en pääsekään näkemään tänään"
Minun treffini lähihoitajan kanssa päättyivät siihen, että hän tekstasi kaverilleen ja sopi tapaamisen hänen kanssaan. Veikkaan kyllä että oikeasti järjesti treffit toisen naisen kanssa. Siis treffiemme aikana. Vika taisi olla siinä kun sanoin olevani siivooja. Silloin alkoi näpyttely. Mies etsi rikasta elättäjää :(
No tällä palsalla valittaakin vain tietynlaiset naiset.
Ja kaikki tietää millaisia nuo tietynlaiset naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ansiotaso yrittää selvittää. Se on useimmille naisille elintärkeä asia miehessä.
Näitäkin naisia on, suurin osa on tavallisia, mutta eihän teitä ne tavalliset ja miehiä hyvin kohtelelevat kiinnosta, kun pitää olla E instamegabeibi Sohvi tai Mara. Sitä saa mitä tilaa. Turhaa te meille tavisnaisille , joilla on tavismiehet täällä tavis-naisten keskustelupalstalla asiasta kiukkuatte valittakaa niille megabeibeillenne. Ja jos kerta semmoisen haluatte niin miksi ette Vttu ganki sitä rahaa niin paljon, että voitte barbin itsellenne ostaa
Moikka, mitä sulle kuuluu? Huomasin, että kerroit profiilissa harrastavasi lajia x (ja kysyy siitä sitten lisää tarkemmin) ja kertoo miten itse ehkä harrastaa samaa lajia jne.
Tällainen aloitusta naisilta ei tule oikeastaan koskaan vaikka mulle se olisi täysin ilmiselvä tapa aloittaa keskustelu.