Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?

Vierailija
24.06.2020 |

Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.

Kommentit (587)

Vierailija
201/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjainen mekko, ei muuta. Onneksi etätyöt.

Vierailija
202/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihanan vilpoisa mekko päällä. Pitää ihan kehua tuota Miikkarin lintumekkoa. Se on oikeasti mukava päällä. Osin sen alesta ja en ole katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet juoksuhosut, väljä tunika,mustat nahkasandaalit,kaikki sävy sävyyn, musta/pinkki.

Vierailija
204/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysähkö, noin polvipituinen ohutta kangasta oleva tummanvihreä paitamekko, alla ns. pyöräilyshortsit ja jalassa adidaksen rantasandaalit

Vierailija
205/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään Hietsussa naisen pyllybikineissä. Sanoin hänelle: voisitko verhota takapuolesi, koska täällä on lapsia. Hän veti shortsit jalkaan puhumatta mitään.

Saako lapsesi traumoja takapuolista?

Vierailija
206/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tänään musta kukallinen minihame, musta löysä spagettiolkaintoppi ja tietysti alusvaatteet. Oli kiva ja ilmava asu 😊

Vierailija
207/587 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkkapituinen a-linjainen hame ja hameen kanssa sopiva toppi. Pukeudun klassisesti kuin lady.

Vierailija
208/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimekko

Vierailija
209/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hieman ylipainoa ja paljon huono itsetunto. Joten tänäänkin puen päälleni mustat nilkkapituiset housut ja mustan t-paidan jossa hieman pidemmät hihat. Laihempia päiviä odotellessa.. :(

Olen kyllä pudottanut painoani kivasti tässä 6kk aikana eikä ylimääräistä paljoa enää ole mutta itsetunto kun on edelleen huono niin yhtään vaaleampien vaatteiden pukeminen tuntuu kamalalta.

Jos kroppa ja itsetunto olisi parempi niin pukisin varmaan jotkut polven yläpuolelle olevat shortsit ja valkoisen t-paidan tai hihattoman. Tai sitten jonkun polveen asti yltävän hihattonan tai lyhythihaisen kesämekon. Ois ihanaa.

Vierailija
210/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-paita, stringit, ohuet shortsit ja tenniskengät.

M34

Miten miehenä voi pitää jotain stringejä kuumalla? Itsellä ainakin pitää olla mahdollisimman väljää tai munat paahtuu. Löysät bokserit tai ilman.

Vierailija
211/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttaviin pyllybikineihin.

Vierailija
212/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa, kun oma avopuoliso pukeutuu peittävästi ja tylsästi :( Täällä kateellisena luen, kun osa upeista ihanuuksista osaa täälläkin pukeutua minishortseihin tai minimekkoihin. Huoh, masentaa! Peukkua teille seksikkäät mammat ja mukavan lämmintä kesää!

Mun (mustasukkanen) avopuoliso ei taas tykkää kun pukeudun "paljastavasti" näillä helteillä. Tai on se ok niin kauan kunnes lähden ovesta ulos. Mutta enpä sen mielipidettä kysele :)

Mun on aina vaikee käsitää tätä heteroparien pukeutumisen valvontaa, kun siitä kulee. Meillä (homopari) ei ole koskaan valvottu mustasukkaisesti toisen pukeutumista.

Vierailija
213/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byllybikinit...

Vierailija
214/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniset urheilushortsit ja t-paita.

Vierailija
215/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Bypias Lilly-pellavamekko, sandaalit ja lierihattu, ostettu Italiasta. Mökillä Kemiönsaaressa ollaan.

Vierailija
216/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonvärinen löysähkö toppi ja haalean beiget ns. cargo-shortsit on ollut aika monena päivänä, kun olen käynyt lenkillä tai pyöräilemässä. Kauppaan voi laittaa tummempaakin vaatetaa, kun ei tarvitse niin pitkään olla auringossa eli musta lyhyt a-mallinen mekko ohutta kangasta tai mustat lyhyet cargo-shortsit ja joku toppi. Kenkinä useimmiten mustat tai konjakin väriset nakaremmiset ns. urheilusandaalit, joilla jaksaa kävellä pitkiäkin matkoja helteestä huolimatta.

Koitan toki miettiä vaatteitani näillä keleillä myös estetiikan kannalta, mutta mielummin kuitenkin valitsen jotain viileää ja mukavaa kuin esim. sen tosi kauniin keinokuituisen ja kovasti miesten mieleen olevan kukkamekon, jonka kainalot alkaa sitten mukavasti lemahtaa jo parin tunnin käytön jälkeen. Sama kenkien kanssa. Toki korolliset nirunarusandaalit tekisivät pohkeistani sutjakkaan seksikkäät, mutta omaan silmääni helteiden turvottamat varpaat liian pienen näköisissä korkkareissa ei vaan näytä niin hyvältä, että valitsisin tämän vaihtoehdon matalien sandaalien sijaan. Nämä viimeiset esimerkit siis niille, jotka täälläkin ovat taas kerran haukkuneet suomalaisten naisten kesäpukeutumista.

Vierailija
217/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet pakaran paljastavat shortsit ja tiukka toppi! Näillä mennään kesällä niin keskustassa kuin lähiössäkin.

Vierailija
218/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sie huoli! Normaalissa vartalossa on aina jottai. Kevyttä, ilmavaa päälle ja keveä mieli!

Vierailija
219/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät farkut ja toppi tai t-paita sekä sandaalit.

Vierailija
220/587 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marc’O Polon siistit farkkushortsit.

Second Femalen vaaleansininen paita käörityillä hihoilla ohutta vähän läpikuultavaa puuvilpavoileeta.

Vaalea K3 vaalea olkihattu.

Ruskeat mokkasiinit.

Valkea merimiessäkki- reppu.

Ruskettuneet sääret.

Heti armoton alapeukutus kun joku pukeutuu myös helteellä laadukkaisiin vaatteisiin. Suomalaiset ostaa ihan laadukkaita ja kalliita vaatteita, mutta sitten lomalle lähtiessä repäistään matkapuvusto HM: n alekorista ja loput paikalliselta torilta. Kyllä sen huomaa, että uimapuku on laadukas ja istuva ja myös hyvänlaatuisen hatun, kesäkengät ja aurinkolasit huomaa kyllä. Tämä erottaa AINA suomalaiset ulkomailla aina muista. Esim ruotsalaiset, tanskalaiset ja virolaisetkin pukeutuu paremmin kesällä. Kun ostaa hyviä laadukkaita kesävaatteita, ne toimii vuodesta toiseen. Hyvä hattu ja nahkaiset kesäkengät kestää kymmenenkin vuotta. Kunnolla istuvat vähän kalliimmat farkkushortsit ei mene muodista ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän