Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (306)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kapealahkeiset farkut ja pitkähihainen oversize-paita, en käräytä ihoa.  Ohuet pitkikset ja valkoinen paita usein helteellä.  Jotka tein palakankaasta.

Mitkä on pitkikset? Legginssit vai pitkälahkeiset kangashoust? Mulle pitkikset on urheilukerraston pitkät housut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapealahkeiset farkut ja pitkähihainen oversize-paita, en käräytä ihoa.  Ohuet pitkikset ja valkoinen paita usein helteellä.  Jotka tein palakankaasta.

Mitkä on pitkikset? Legginssit vai pitkälahkeiset kangashoust? Mulle pitkikset on urheilukerraston pitkät housut.

Pitkät housut, heh, muistin kun joku kysyi taannoin että mikä on puolihame.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tällä hetkellä Calvin Kleinin bikinit ja musta Hilfigerin nahkahame sekä valkoinen olkaimeton toppi. Raybanin aurinkolasit ja musta Hilfigerin laukku.

Yleensä juurikin joko shortsit tai nahka- tai farkkuhame sekä toppi, joskus myös mekko. Bikinit on myös näillä helteillä lähes aina päällä.

Vierailija

Tänään ollut ison aikaa ihan vaan alasti, lukuunottamatta lyhyitä visiittejä julkisilla paikoilla. Kotona, parvekkeella ja uimassa nakuna.

M33

Vierailija

Olin itseasiassa tänään kokopäivän vaan stringeissä kun ei tarvinnu omilta mailta poistua. Niitin elukoille heinää ja keräsin mettästä polttopuut pinoon.

Vierailija

Kun olen mieheni talossa, jossa on ilmalämpöpumppu, pukeudun  pitkään ohueen kaftaaniin. Jos olisin omassa kerrostalokämpässäni, pukeutuisin märkään lakanaan istuessani pöytätuulettimen edessä.

Tänään oli pakko käydä kaupassa, pukeuduin: Rintsikat, alushousut, legginsit ja ohut tunika. 

Ihan tietysti sama, vaikka olisin kulkenut alasti helevetin kuuma oli silti ja tuli paha olo. Pakastealtaiden luona tuntuí hetken, että olen pukeutunut oikein.

Vierailija

Nakuna kotona. Hepin varjo toimii pihalla aurinkokellon tavoin, niin säilyy ajantaju eikä tule rusketusraitoja. Olo mukavan viileä ilman rihmankiertämää, tälläiseksihän ihminen luotiin. Viihtyy parhaiten varjossa maaten alasti n. 28 asteen lämmössä.

Vierailija

Pikkarit ja rintsikat + ihan ohut olkaimeton mekko, joka ei oikeasti ole mekko vaan pitkä hame, jonka vyötäröllä on kuminauha. Olen vaan nostanut sen tuohon tissien yläpuolelle. Ajattelin että on vilpoisa tässä kotipihassa pyöriessä. En kuitenkaan jaksanutkaan vaihtaa muuta kun lähdettiin uimaan. Kotimatkalla olin kommandona sen alla, kun en jaksanut mennä jonottamaan pukukoppiin rannalla. Vetäisin mekon alla vaan uikkarit pois. Onneksi ei sattunut mutään matkalla, kun ei ollut mitään muuta päällä kuin väärin puettu hame :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä Calvin Kleinin bikinit ja musta Hilfigerin nahkahame sekä valkoinen olkaimeton toppi. Raybanin aurinkolasit ja musta Hilfigerin laukku.

Yleensä juurikin joko shortsit tai nahka- tai farkkuhame sekä toppi, joskus myös mekko. Bikinit on myös näillä helteillä lähes aina päällä.

Ihanaa, pukeudumme kumpikin siis työmme mukaan! Minulla tosin on  päiväs- aikaan tehtävä työ.

Pukeuduin tänään  ajaessani kaivinkonetta tietyömaalla Tokmannista kolme vuotta sitten ostettuihin verkkaihin, joista oli pätkäisty shortsit. Olisikohan brändinä ollut Made in Korea?  Yläosana suosin nyt helteellä Fruit of the Loomin t-paitaa jossa teksti: Suolammin lukio 1999.  Kengät: K-kenkä. Aurinkolasit ovat Cailapin mallistoa, S.Marketin alelootasta. 

Ihanaa kun on kesä ja saa pukeutua kauniisti!

Vierailija

6-14 oli työvaatteet (töihin menin huppari ja housut päälläni) ja kotiin tullessa vaihdoin suihkun jälkeen hihattoman tunikan ja caprilegginssit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, pukeudumme kumpikin siis työmme mukaan! Minulla tosin on  päiväs- aikaan tehtävä työ.

Pukeuduin tänään  ajaessani kaivinkonetta tietyömaalla Tokmannista kolme vuotta sitten ostettuihin verkkaihin, joista oli pätkäisty shortsit. Olisikohan brändinä ollut Made in Korea?  Yläosana suosin nyt helteellä Fruit of the Loomin t-paitaa jossa teksti: Suolammin lukio 1999.  Kengät: K-kenkä. Aurinkolasit ovat Cailapin mallistoa, S.Marketin alelootasta. 

Ihanaa kun on kesä ja saa pukeutua kauniisti!

Olen tuo jolle vastasit. Pukeutumiseni ei kyllä liity mitenkään työhöni.
T: Radiologi.

Vierailija

Shortsit ja lyhythihainen. Vaaleita värejä, pellavaa ja puuvillaa. Ei keinokuituja, mustaa tai liian tiukkoja vaatteita jotka liimaantuu ihoa pitkin. Tai pellava mekko.

Vierailija

Reikäkuviolliset sukkahousut ja lyhyt kevyt mekko 3/4-osaa hihoilla. Kotona hengailen hihattomassa mekossa ilman rintsikoita, mutta en pidä käsivarsistani, joten julkisille paikoille puen enemmän päälle. Tulee kuuma, oli sit päällä mitä tahansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on Bypias Lilly-pellavamekko, sandaalit ja lierihattu, ostettu Italiasta. Mökillä Kemiönsaaressa ollaan.

Moi naapuri!

Täällä valkoiset leviksen 501 farkuista revityt shortsit, Comme Garçonin pinkki puuvillapaita ja Ogin buutsit

Vierailija

Olen aina huoneessa ilman vaatteita. En nyt näyttele treenattua kroppaani ikkunoista, kun asun 10 -kerroksisessa ylinnä. Ikkuna, mistä näkee ulos, on järvelle päin. ✌😎

N31

Vaikka ja mihin kivaan! Aina valitetaan ettei suomalaiset pukeudu kivasti, niin kyllähän sitä pukeutuisi jos olisi aina näin kivat kelit 😊 Pieni päivetyskin tekee heti olon nätimmäksi (en ota aurinkoa mutta se mitä nyt tarttuu muuten). Mekkoja paljon, nättejä kenkiä, hattuja, kivoja kesäkasseja. Ihanaa!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat