Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official
Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.
Kommentit (692)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko on aivan hurjan komea!
Peruskomea, hyväkroppainen ja hyväkäytöksinen haastatteluiden perusteella. Joissain valokuvissa vielä komeampi. Jotenkin tosi sympaattinen kaveri.
Onhan sarkasmia?!
Muuten olen sanaton.
Totta kai Soffi on tiennyt kellon arvon. Hänelle vain kalliilla tavaralla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Niko on kyllä komea, paitsi noi tatuoinnit on rumat.
En silti panisi, jotain sellaista epämiellyttävää hänessä on ettei omaan sänkyyn tuollaista ottaisi.
Ehkä vaan se tekee sen epämiellyttävyyden kun tietää, että mies kaveeraa Janne Naccin ja muiden vastaavien kanssa ja tehtailee Etelä-Amerikan köyhien nahoista revittyjä huumeita Suomeen. Yäk.
Eihän tällaiset laatumiehet kaltaisesi vuoheen edes sekaannu.
Eiköhän Sohvan asianajokulut mene meidän kaikkien yhteisvastuullisesti kustantamana, jos kerran sillä ole mitään rahaa, varaton Ikea-kassillisen tavaraa omistava nainen. Pankin päällähän istuu koko ajan niillä pehmustetuilla pakaroillaan, mutta huono sillä nahkavisalla on laskuja maksella. Siispä av-mammat, otetaan kaikki ilo irti tästä reissusta, sen Hanko-reissun lisäksi. Veronmaksaja kiittää ja kuittaa, ja aloittaa iltavuoroon, että saa edes yhden tunnin maksettua Perovuon palkkiosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silti panisi, jotain sellaista epämiellyttävää hänessä on ettei omaan sänkyyn tuollaista ottaisi.
Ehkä vaan se tekee sen epämiellyttävyyden kun tietää, että mies kaveeraa Janne Naccin ja muiden vastaavien kanssa ja tehtailee Etelä-Amerikan köyhien nahoista revittyjä huumeita Suomeen. Yäk.Eihän tällaiset laatumiehet kaltaisesi vuoheen edes sekaannu.
No joo se on kyllä totta, etten edes ole hänen tyyppiään.
Kauneuteni on aitoa eikä varaosilla rakenneltua, brändilogokama ei kiinnosta ja kanssani joutuu keskustelemaan.
Missäs vaiheessa Niko alkoi maksaa velkojasi ja verojasi, syyttäjä Huhtala kysyy.
- Ei hän maksanut kuin sen yhden, Belórf sanoo.
Senkin hän sanoi maksavansa takaisin.
Oletko omasta mielestäsi Niko Ranta-aholle velkaa, Huhtala kysyy.
- No en taatusi ole.
Hahahah
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaan se tekee sen epämiellyttävyyden kun tietää, että mies kaveeraa Janne Naccin ja muiden vastaavien kanssa ja tehtailee Etelä-Amerikan köyhien nahoista revittyjä huumeita Suomeen. Yäk.
Eikä pelkästään kaveeraa vaan aikamiehenä ihailee heitä ihan kun joku teini pahimmassa uhmassaan.
sohva on kyllä tiennyt koko aika missä mennään. sohva yrittää valehdella niin paljon kuin ehtii. sohva on sohva ja muuksi ei muutu.
vieläkö soppa on piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perovuo lyö koko jutun tahallaan leikiksi antaakseen ymmärtää että koko syyte Sofiaa vastaan on kerrassaan naurettava.
Kertakaikkiaan ällöttävä setämies. Olikohan se "tuliko joulupukki" kaksimielinen heitto?
Ihme, että ei kysynyt oliko pukilla säkit täynnä.
Hah, Sohva luvannut maksaa Nikolle velkansa takaisin, sen 50 tonttua, mutta "ei ole mielestään mitään velkaa Ranta-aholle.." no jo. Kunhan hyöty saadaan vaan irti, niin olkoon! Varo vaan Stefu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaan se tekee sen epämiellyttävyyden kun tietää, että mies kaveeraa Janne Naccin ja muiden vastaavien kanssa ja tehtailee Etelä-Amerikan köyhien nahoista revittyjä huumeita Suomeen. Yäk.Eihän tällaiset laatumiehet kaltaisesi vuoheen edes sekaannu.
Laatumiehet 🤣
Sofia myöntaa oikeudessa että N maksoi velkansa (vain se yhden) mutta ei kuulemma itse ole nikolle velkaa.. nyt mokasi
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Sohvan asianajokulut mene meidän kaikkien yhteisvastuullisesti kustantamana, jos kerran sillä ole mitään rahaa, varaton Ikea-kassillisen tavaraa omistava nainen. Pankin päällähän istuu koko ajan niillä pehmustetuilla pakaroillaan, mutta huono sillä nahkavisalla on laskuja maksella. Siispä av-mammat, otetaan kaikki ilo irti tästä reissusta, sen Hanko-reissun lisäksi. Veronmaksaja kiittää ja kuittaa, ja aloittaa iltavuoroon, että saa edes yhden tunnin maksettua Perovuon palkkiosta!
Halvemmaksi tulee kuin Sanna Marin & HVK:n maskit, Koronatuet ja valtion velka.
Mun mielestä ihan älytöntä väittää, ettei muka tiennyt sen laukussa olevista rahoista mitään. Laittaisitko tommosen summan rahaa puolisosi laukkuun kertomatta, varsinkaan jo toinen on yhtä yksinkertainen ja tyhmä kuin Sofia, jolloin voit olettaa että se bimbo saattaisi vaikka hukata laukkunsa tai avata sen lentokentällä ihmetellen kovaan ääneen mitä nää massit oikein on? Kyllä Sofia niistä on tiennyt, vaikka tommosesta tietämisestä vaikea todisteita saada jos Nikokin sanoo toisin.
Sofia jättänyt monta asiaa sanomatta ja siksi Nikokaan ei tästä sitä käräytä.
Ja kellon arvon tiennyt kyllä ja sen verran noinkin tyhmän naisen päässä laskin toimii että on tiennyt ettei tommosia kelloja kiinteistöbisneksillä ostella muijalle jonka on pari hassua kk:tta tuntenut. Ainoa syy miksi huumeet Sofiaa ärsytti oli ehkä se että Niko oli niiden vuoksi kavereidensa kanssa, tarjoili luksusta muillekin kuin pelkästään Sofialle eikä Sofia saanut Nikoa rahoineen kokonaan itselleen. Varmaan myös muuttui käytös huumeissaan, en sitä epäile mutta jos eukko veti samaa kamaa itsekin niin tuskin voi motkottaa.
Jos huumeita kohtaan olisi ollut oikeasti kielteinen niin Sofia olisi ajat sitten pakannut jonkun muun maksaman matkalaukkunsa ja palannut Suomeen, eikä jäänyt nauttimaan elämästä jota niillä huumeilla rahoitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Hah, Sohva luvannut maksaa Nikolle velkansa takaisin, sen 50 tonttua, mutta "ei ole mielestään mitään velkaa Ranta-aholle.." no jo. Kunhan hyöty saadaan vaan irti, niin olkoon! Varo vaan Stefu!
Kaikkien pahoinpitelyjen ja oikeuteen joutumisten jälkeen? Älähän naurata.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä hävettäis, jos mun puolustus perustuisi yksinomaan siihen, että olen niin s**tanan tyhmä, etten edes ole huomannut mitä mun omassa kodissani tapahtuu.
Sofia antaa itsestään hakemattakin vähän tyhmän kuvan, ei voi mitään. Voi olla, ettei edes ymmärrä puolustuksen perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä hävettäis, jos mun puolustus perustuisi yksinomaan siihen, että olen niin s**tanan tyhmä, etten edes ole huomannut mitä mun omassa kodissani tapahtuu.
Siinä voi punnita hävetäkö tätä ja selvitä sakoilla vai pitää pää ylpeänä pystyssä ja ottaa ehdollista.
Ja kumpi on fiksumpi vaihtoehto. Itse kallistun ensimmäisen kannalle.
Sakot varmaankin niin pienet, ettei niillä olisi juuri vaikutusta.
Ei kyllä ehdollisellakaan ole oikeasti elämään vaikutusta, ja mitään sellaista työtä Sofia ei tule ikinä tekemään, johon tuollainen rikosrekisterimerkintä vaikuttaisi.
Asianajajan urastahan hän joskus haaveili, mutta ei jaksa keskittyä edes omaan oikeudenkäytiinsä vaan katselee puhelintaan...
Minkälainen koulutustausta hänellä on? Eikö hän ole olevinaan jonkun sortin hyvinvointivalmentajakin tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien pahoinpitelyjen ja oikeuteen joutumisten jälkeen? Älähän naurata.
Näin vastasi oikeudessa. Ja varmaankin oli ensin vannonut käsi Raamatulla.