Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official
Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.
Kommentit (692)
Vierailija kirjoitti:
Sofia se ei tiedä mistään mitään.
Tuon suuruusluokan huumekauppa näkyy taatusti myös arjessa. Toki voi olla, että joku ei tajua mitään, vaikka etsintäkuulutetut pyörii nurkissa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Taatusti herralla myös kaikenmaailman epämääräisiä tapaamisia, puheluja, viestejä. Timantteja ja rahakätkö kotona.
Mutta jos ei tajua, niin ei tajua.
No kun noita Sofian ja Nikon viestejä lukee, niin eihän se todellakaan kaikkea ole tiennyt, miksi muuten Niko olisi sanonut, että toivottavasti tämä mikä hänestä on paljastunut ei muuta hänen käsitystä nyt Nikosta. Kyllä Sofia varmaan jotain aavisteli, että jotain hämärää on meneillään, mutta en usko, että tiesi että Niko on ihan noin rikollinen. Ja ihan selkeästi Sofia on ollut närkästynyt Nikon rikollisista ystävistä, mutta on kuitenkin niin pinnallinen ja raha on tärkeää, että on sitten vaan roikkunut mukana. Kuka tahansa joka on lukenut nuo viestit tajuaa tämän.
Ja taisi Sofia oikeasti olla rakastunut kun tuota menoa on sietänyt, ja tietenkin kalliit lahjat ja elintaso on auttanut sietämään enemmän.
Mielestäni Sofia on hieman yksinkertainen, ja huumeita on varmaan käyttänyt, niin kuin muutkin tuossa porukassa, mutta ei hän kuitenkaan mikään tuon tason rikollinen ole kuin Niko, eikä selvästikään ihan Nikon kaltaista moraalia omaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä Sofian pienessä päässä myllerrys menossa. Että mikä arpa olisi paras, kenellä eniten saldoa, kenellä paras luotto, pääseekö Rantis sittenkin pienellä tuomiolla, tuleeko siitä stara, pärjääkö Soffe Maran lapsen äitipuolena, minkä verran Stefulla on oikeasti rahaa, kuka ostaa parhaat laukut..
Tämä! Stefun kanssa Sofia ei pääse koskaan eroon Martinasta, Stefu sekoilee myös päihteiden kanssa ja Stefun ulkonäkö voi olla ongelma.
Ei Stefun ulkonäössä ole mitään ongelmaa (paitsi silloin kun käyttää liikaa päihteitä ja se näkyy) ja Martina on Stefun ongelmista pienin.
Minusta vain tuntuu, että Niko Ranta-aho oli Sofian tosirakkaus.
Ja onko edelleen, ei kai tosirakkautta niin vaan unohda?
Sofiahan on kertonut ettei kiinny ihmisiin, kun taas Nikoa kohtaan tunteet vain kasvoivat kun joutui olla erossa (tosirakkaudessa käy näin, muiden kanssa taas toimii ”poissa silmistä, poissa mielestä”).Vähän veikkaan, että tässä on enemmänkin matemaattinen pohdinta käynnissä kuin suuri rakkaus. Ja nyt vielä se tv-sarja, jonka myötä Rantis saa julkisuutta. Soffe varmaan käyttää kyllä kaikki talenttinsa, että pääsisi mukaan maineeseen. Saattaa sitä mammonaakin olla vielä jemiksessä jossain ja lisää tulossa. Tuo julkisuus kuitenkin viehättää eniten ihmistä, joka on käyttänyt koko aikuisikänsä larppaamalla Kim Kardashiania. Ja jos Marakin joutui maksattaa äidillään ulosottonsa, niin tuskin Stefu alkaa Sofiankaan sakkoja tai ulosottoja makselemaan toisin kuin Rantis teki jo kertaalleen. Että nyt vaan kaikki kikat kehiin ja toivotaan kovasti, että iskä ja siskot on leppyväistä sorttia myöskin.
Iskä ja sisko hengaa Janne Naccin kanssa ja perheen mökille otetaan ties mitä epämääräisiä tyyppejä vieraaksi, että sen puoleen Sofialla on mahiksia luikerrella vielä takaisin perheeseen.
Eivät tunnu olevan kovin tarkkoja seurastaan.
Seura tekee kaltaisekseen. Vai miten se nyt meni..
Mua kyllä hävettäis, jos mun puolustus perustuisi yksinomaan siihen, että olen niin s**tanan tyhmä, etten edes ole huomannut mitä mun omassa kodissani tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleva anoppi ja suku saa olla ylpeitä kuvan kauniista miniästä. Epäselvää vielä mihin rahasukuun menee.
Minusta tuollainen Sofian kaltainen miniä olisi ihan ok, koska antaisi varmasti miehen ja miehen perheen päättää.
Toki hänen oikea ulkonäkönsä ei mikään erityisen kaunis ole, mutta lapsista saattaisi silti tulla ihan perusnättejä tai jopa hyvännäköisiä, jos saisivat ulkonäkögeenejä enempi isän puolelta kuin äidiltään.
Sofiaa tuskin haittaisi, vaikka anoppi puuttuisi lasten kasvatukseen ja veisi heitä jatkuvasti reissuun, eli sen puoleen olisi hyvä miniä.
Hänen itsensä kasvatettavaksi lapsia ei kyllä voisi jättää.
On kyllä sinullakin jutut sitä luokkaa että toivottavasti sinun vastuullasi ei ole yhdenkään lapsen kasvatus!
Kun Niko ja Sofia alkoivat seurustelemaan, Niko oli pönäkkä ja rankasti tatuoitu, roiston näköinen mies.
Ja sitten on yllätys, kun sen näköinen mies onkin oikeastikin roisto?
Heikko on syyttäjän näyttö, verorahoja tuhlaa syyttömään Sofiaan. Jokainen lainoppinut tuon tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleva anoppi ja suku saa olla ylpeitä kuvan kauniista miniästä. Epäselvää vielä mihin rahasukuun menee.
Minusta tuollainen Sofian kaltainen miniä olisi ihan ok, koska antaisi varmasti miehen ja miehen perheen päättää.
Toki hänen oikea ulkonäkönsä ei mikään erityisen kaunis ole, mutta lapsista saattaisi silti tulla ihan perusnättejä tai jopa hyvännäköisiä, jos saisivat ulkonäkögeenejä enempi isän puolelta kuin äidiltään.
Sofiaa tuskin haittaisi, vaikka anoppi puuttuisi lasten kasvatukseen ja veisi heitä jatkuvasti reissuun, eli sen puoleen olisi hyvä miniä.
Hänen itsensä kasvatettavaksi lapsia ei kyllä voisi jättää.On kyllä sinullakin jutut sitä luokkaa että toivottavasti sinun vastuullasi ei ole yhdenkään lapsen kasvatus!
Kyllä on, enkä tietenkään tuollaista ihmistä jälkeläisteni äidiksi toivoisi, mutta jos poika olisi päihdeongelmainen huuhentaali, niin kyllä tollanen flegmaattinen Sofia olisi ihan ok vaihtoehto.
Voisi isoäitinä yrittää pelastaa sen mitä pelastettavissa on.
Liekkö ammattitutkintoa asianajaalla.
Miksi sofialla on niin antava kaula-aukko
Onko sofialla vielä niitä verovelkoja maksettavana
Kyllä on Nikosta ollut/on huolta äidilleen. Ei käy kateeks!
Kukapa sitä nyt omaa laukkua kantaisi, jos kantajakin on
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä hävettäis, jos mun puolustus perustuisi yksinomaan siihen, että olen niin s**tanan tyhmä, etten edes ole huomannut mitä mun omassa kodissani tapahtuu.
Jep.
Rahanlaskukone käteistä varten kuuluu jokaiseen kotiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Siinä voi punnita hävetäkö tätä ja selvitä sakoilla vai pitää pää ylpeänä pystyssä ja ottaa ehdollista.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoon ehkä voisivat lähettää. Ennen tuollaiset naiset vietiin saarille.
Temptation-saarille?
Mielenkiintoinen dokkari,operaatio play, tästä ruotsalaisesta rahamiehestä
Vierailija kirjoitti:
Liekkö ammattitutkintoa asianajaalla.
Puolustushan on nerokas.
Kyllä Belörffi rakastunut takuulla oli.... Rahaan ja ylelliseen elämään.
Tuskin mieheen.
Tuo nainenhan on puilla paljailla ilman holhojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofialla on ollut Nacin puhelinnumero tallennettuna puhelimeensa nimellä Javier. :D
Popci olisi ollut parempi kuin Javier.
Tai Princci
Kohta jatkuu,hakekaa popcornit ja limpparit!