Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official
Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.
Kommentit (692)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvan piina on vielä pitkä.. syyskuussa koksun käyttö ja uudet käräjät lööpeissä
Eikö se ollut jo tässä?
Ei. Syyskuussa syytteet huumausainerikoksesta.
Mä luulen oikeasti että Sofia on aika viaton tässä jutussa kuten todisteetkin antaa ymmärtää. Hehän seurusteli tosi vähän aikaa, enpä itsekään usko että Nikon asemassa olisi noin uudelle tyttöystävälle kertonut ihan kaikkea omista pimeistä hommista, mistäs tuota tietää jos olisi kertonut jollekin?
Huumeita epäilemättä viihdekäytti myös Sofia ja varmaan hänelle Nikon toiminta on ollut jotain pientä myyntiä eteenpäin samalla kun itselleen hankkii...
viesteistähän käy hyvin ilmi, ettei tykännyt naccin kanssa hengailusta ja muistaakseni ensimmäinen kommentti pidätyksessäkin oli ”mitä helvettiä Niko?”
jos itse alkaisin seurustella tavan ihmistä rikkaampana tiedetyn miehen kanssa ja hän antaisi minulle kalliin lahjan, kyllä minä myhäilisin onneani enkä ensimmäisenä epäilisi, että tämä on varmaan pimeällä rahalla hankittu :D
Nyt Niko ansaitsee jo extra kiitosta siitä ettei ruvenut kostoksi valehtelemaan oikeudessa Sofiaa vastaan:D Kyl te ootte kakslahkeisten vietävissä!
Miksi sofi erosi niko n.stä, vaikka olikin voittanut bb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvan piina on vielä pitkä.. syyskuussa koksun käyttö ja uudet käräjät lööpeissä
Eikö se ollut jo tässä?
Ei kuten iltalehden oikeudenkäynnistä voit lukea koksun vedon käsittely on syyskuussa
Ok. Tuskin tulee muuta kuin sakkoja. Pieni rike. Sääli sinänsä, olisi ollut oikein että myös kuminaama istuu mutta Nikolla varmasti syynsä miksi ei kerro kaikkea.
Naivia väittää, että s ei tiennyt nikon taustasta. Halusi vain auttaa :)
Mitäpähän nn.n vanhemmat ajattelee exminiästään
Vierailija kirjoitti:
Niko ei siis kerro s osuutta.. s pääsee vähällä, juttu taputeltu. Varmaan sovittu puolin ja toisin
Kuten jo aiemmin arveltiin, suojelee Sofiaa ja ottaa kaikki syyt itselleen.
Käsittely jatkuu koskeeko tuokin siis vielä Sofiaa?
Hyvin syyttäjän näyttö mureni Sofia vastaan. Syytönhän Sofia onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpähän nn.n vanhemmat ajattelee exminiästään
Ketä kiinnostaa joku rupsahtanut Niko Nousianen ja vanhempansa?
Vierailija kirjoitti:
nousiaisen rahat loppui, sileeks meni sen bb-voitto. sitten ei jäänyt kuin kiltti rakastava mies, mutta sehän ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kuvitella mitkä teräksiset Annet ja muut Seijat tänne näitä kommentteja kirjoittelee :D
Pakko kai siitä 50 000 euron verovelan maksusta on vielä tulla keissi? Eli kai verottaja iskee Sohvalle siihen lahjaveron vielä? Vai onko todella niin, että voin vaikka maksaa toisen henkilön talolainan suoraan pankille ja siihen väliin ei verottaja pääse käsiksi? Kun tuo nyt on jumankekka vielä maksettu suoraan verottajalle?
Ihan asiallisestihan toi Sofia osas jutella ja myönsi että Nikon näkeminen jännitti.
Se on selvä että tänä iltana kumpikaan ei saa ajatuksia irti toisistaan ja vanha suola janottaa. En silti usko että Sofia enää vaihtaisi Stefania Nikoon koska Nikolla ei ole pidemmän päälle tulevaiduutta.
Vierailija kirjoitti:
Syytön vaikka tiesi luetteko pöytäkirjoja tai muuta? Onko täällä sofian puolustus jakamassa totuuksia? Tiesihän se kamasta ja myrkytyksistä. Syytön mihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nousiaisen rahat loppui, sileeks meni sen bb-voitto. sitten ei jäänyt kuin kiltti rakastava mies, mutta sehän ei riitä.
Ihan oma oli vikansa kun meni naimisiin julkisuus- ja statushakuisen pennun kanssa.
Sofia oli aivan liian nuori sitoutumaan vakavissaan, eikä kukaan sitäpaitsi pakottanut Nikoa ottamaan velkaa jotain laukkuja varten.
Aivan omaa tyhmyyttä oli häneltä koko homma, ei säälitä yhtään.
Tuosta tulee tuomio eli syytön.
Ei ollut mitään näyttöä syyllisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Niko ei siis kerro s osuutta.. s pääsee vähällä, juttu taputeltu. Varmaan sovittu puolin ja toisin
Kyllä kertoi, sitä osuutta ei ole.
Ranta-aho jakoi Ruisrockissa myös rahaa seurueen jäsenille. Belórfin käsityksen mukaan kyse ei ollut huumerahasta. Hän itse joutui lainaamaan Ranta-ahon kaverilta "Henkalta" satasen loppufestarista, koska häneltä loppuivat rahat.