Oikeudenkäynti 23.6.2020 Katiska/SB official
Tein uuden ketjun, tuo edellinen mielestäni pitkä, tästä helpompi seurata.
Kommentit (692)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan älytöntä väittää, ettei muka tiennyt sen laukussa olevista rahoista mitään. Laittaisitko tommosen summan rahaa puolisosi laukkuun kertomatta, varsinkaan jo toinen on yhtä yksinkertainen ja tyhmä kuin Sofia, jolloin voit olettaa että se bimbo saattaisi vaikka hukata laukkunsa tai avata sen lentokentällä ihmetellen kovaan ääneen mitä nää massit oikein on? Kyllä Sofia niistä on tiennyt, vaikka tommosesta tietämisestä vaikea todisteita saada jos Nikokin sanoo toisin.
Sofia jättänyt monta asiaa sanomatta ja siksi Nikokaan ei tästä sitä käräytä.
Ja kellon arvon tiennyt kyllä ja sen verran noinkin tyhmän naisen päässä laskin toimii että on tiennyt ettei tommosia kelloja kiinteistöbisneksillä ostella muijalle jonka on pari hassua kk:tta tuntenut. Ainoa syy miksi huumeet Sofiaa ärsytti oli ehkä se että Niko oli niiden vuoksi kavereidensa kanssa, tarjoili luksusta muillekin kuin pelkästään Sofialle eikä Sofia saanut Nikoa rahoineen kokonaan itselleen. Varmaan myös muuttui käytös huumeissaan, en sitä epäile mutta jos eukko veti samaa kamaa itsekin niin tuskin voi motkottaa.
Jos huumeita kohtaan olisi ollut oikeasti kielteinen niin Sofia olisi ajat sitten pakannut jonkun muun maksaman matkalaukkunsa ja palannut Suomeen, eikä jäänyt nauttimaan elämästä jota niillä huumeilla rahoitettiin.
En laittaisi, mutta en olekaan mikään tyhmä rikollinen. Jos joku ihminen on niin tyhmä, että alkaa huumerikolliseksi, niin aivan hyvin voi olla niin tyhmä, että laittaakin rahaa toisen laukkuun siitä kertomatta. Kyllähän huumetyypit laittaa lentoasemilla tuntemattomienkin laukkuihin huumeita ja rahaa ja sitten kun on päästy turvatarkastuksen ohi, niin varastaa sen poloisen tietämättömän laukun.
Jotenkin luulen, että Sofia on ollut aika pimennossa Nikon touhuista.
Vierailija kirjoitti:
Niko ei anna katsettakaan Sofiaa kohti, kohtelee kuin ilmaa! Hyvä Niko! Taitaa latautua sanomaan suorat sanat piakkoin.
Mitä ihmettä mammat täällä jotain rikollista puolustelee? Sofia se vähemmän rikollinen tässä taitaa olla 😂
En puolusta toki kumpaakaan tyyppiä, mutta huvittavaa miten mammat täällä pitää Nikoa jonain sankarina.
Oliko se Niko paikalla enää iltapäivällä?
Miksei mitään lisätietoa siitä tuojottelivatko toisiaan ja mitä Niko kertoi.
Niko ei siis kerro s osuutta.. s pääsee vähällä, juttu taputeltu. Varmaan sovittu puolin ja toisin
Mun oma mies on komeampi kuin Ranta-aho, mutta jos olisin vapaa, ois niin ihanaa kesäromanssi Ranta-Ahon kanssa. Miksei talvikin Espanjassa. Joo tiedän, ei mitään mahdollisuutta, että ikinä edes vilkasis muhun päin.
sofia :En tiedä, onko se laitonta pitää etsintäkuulutettua kotonaan
Sentään rehdisti Niko kertoo ettei Sofia ollut mukana eikä yritä kostaa että lempattiin.
Sohvan piina on vielä pitkä.. syyskuussa koksun käyttö ja uudet käräjät lööpeissä
---,, kirjoitti:
Mun oma mies on komeampi kuin Ranta-aho, mutta jos olisin vapaa, ois niin ihanaa kesäromanssi Ranta-Ahon kanssa. Miksei talvikin Espanjassa. Joo tiedän, ei mitään mahdollisuutta, että ikinä edes vilkasis muhun päin.
Minä myös unelmoin Ranta-ahosta, ulkomaanmatkoja ja hotelleja. Iltaisin romanttisia hetkiä kaupungilla ja rannalla. Yhteinen koti jossa noin komea mies.
Huumeiden viihdekäyttöä aina vähätellään, mutta miten Ranta-aholle on viihdekäytöstä voinut tulla huumeongelma? Eikö ne huumeet olekaan niin vaarattomia mitä täällä jotkut väittävät?
"Sekä Belórf että Ranta-aho poistuvat oikeustalolta. Belórf kommentoi päivää lyhyesti poistuessaan.
- Päivä oli raskas. Tässä on paljon muutakin kuin nämä syytteet, parisuhdeasiaa ja muuta."
Vierailija kirjoitti:
Sohvan piina on vielä pitkä.. syyskuussa koksun käyttö ja uudet käräjät lööpeissä
Eikö se ollut jo tässä?
Sohvan puolustus taktiikka huumeiden vastustajasta ontuu.. Sohvi on itsekkin käyttänyt huumeita ja nauhoja vaikea kiistää. Vaihtanut Nikon toiseen narkkiin ja vielä enempi alkkikseen ei tue Sohvin puolustusta
Vierailija kirjoitti:
Sentään rehdisti Niko kertoo ettei Sofia ollut mukana eikä yritä kostaa että lempattiin.
Kumpikaan ei ole käräyttänyt toistaan mistään. Saa nähdä leimahtaako lempi vielä tässä saippuasarjassa. Sofialla on ainakin haluja siihen suuntaan tän päivän käytöksen perusteella.
Mitä sanoo Stefu flirtistä ja rakkausviesteille itkemisestä?
Vierailija kirjoitti:
---,, kirjoitti:
Minä myös unelmoin Ranta-ahosta, ulkomaanmatkoja ja hotelleja. Iltaisin romanttisia hetkiä kaupungilla ja rannalla. Yhteinen koti jossa noin komea mies.
Ihana myös muistella yhdessä niitä kurjissa oloissa eläviä pieniä lapsia, joiden vanhemmat kuolivat huumekartellien kidutukseen
Ihana elää kun tietää miehensä pitävän yllä tuollaista toimintaa ja rahoittavan luksuslaukut sillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut jo tässä?
Ei kuten iltalehden oikeudenkäynnistä voit lukea koksun vedon käsittely on syyskuussa
Peruskoulu. Mikähän Nikon koulutus on?