Aikuinen mies leikkii tyttölasten kanssa.
Mitä mietteitä teille tulee....
Vkonloppuna tapahtui seuraavaa.. Olimme suvun kanssa mökillä. Sinne tuli ekaa kertaa myös uusi lapseton, aikuinen miesystäväni.
Paikalla olleet 3x 8-10v. tyttölapset, jotenkin innostuivat tästä uudesta ihmisestä ja alkoivat pyytämään häntä kokoajan leikkimään heidän kanssaan. Varsinkin yksi näistä tytöistä halaili, keimaili, halusi syliin, hartioille istumaan ja roikkui jalassa ja silitteli vatsasta ja kädestä tätä miesystävääni. Pyyteli kokoajan lähelleen..
Minusta tilanne oli kiusallinen. Varsinkin, kun lapsilla oli uima-allas ja vain pikkarit jalassa. Ja tällä miesystävälläni oli vain uimahousut päällä myös. Koska oli tietty läkähdyttävän aurinkoinen päivä.
Mutta tämä leikki jatkui n.4tuntia!!
Tai miesystäväni leikki hippaa tyttöjen kanssa, kasteli heitä kastelukannulla, kantoi tyttöjä pitkin pihaa niin, että tytöt olivat hajareisin hartioilla. Keinuun heidän kanssaan pihakeinussa, opetti heittelemään tikkaa, ( mitä ei minun kanssani tehnyt, koska se oli tylsä ajanviete..)
Välillä me kaikki aikuiset ja lapset kävimme mökissä kahvilla, jäätelöllä. Tämä yksi lapsi taas vääntäytyi miesystäväni syliin hajareisin ja hiplasi häntä mahasta ja miesystäväni piti tyttöä vyötäröstä kiinni, eikä estellyt lapsen koskettelua,, vaan totesi, että onpa hän nyt suosittu...
Wtf!!! Olin ihan raivona sisältäpäin, minusta tuo näytti ja tuntui ällöltä. Lapsen vanhemmat eivät puuttuneet asiaan, mutta minusta tilanne oli oksettava.
Mutta jäädyin niin, etten osannut puuttua itsekkään, mutta minusta se näytti väärältä. Lopulta lapset vetivät tämän miesystävän taas pihalle leikkimään, kun me muut aikuiset jäimme sisälle puhumaan aikuisten juttuja. Miesystäväni vaan totesi iloisesti, että täytyy taas mennä, kun nuo pyytää...
Lopulta, kun tämä perhe lähti mökiltä pois, miesystäväni tuli oikein vilkuttamaan näille tytöille sinne heidän auton luokse...
Itse varmaan seurasin suu auki tilannetta, ehkä mustasukkaisena, mutta enemmän ällikällä lyötynä, että minun mielestä aikuisen miehen ei kuuluisi olla noin innoissaan pikkutyttöjen keimailusta ja leikkiin pyynnöistä!
Olenko ainoa, joka näki tämän likaisena, melkein pedofiliana, vaikka alustus tuli tältä/näiltä pikkutytöltä. Tuossa iässään ihastustaan kovin ja hänelle/heille varmaan kävi näin.
Mutta eikö miesystäväni olisi voinut rajoittaa osallistumistaan leikkeihin?? Vai oliko hän kerrankin sellainen reipas, kiva aikuinen, joka jaksaa leikkiä lasten kanssa.??? Vai oliko niin, että kun ei ole omia lapsia, ei ajattele näin vakavia asioita...
Myöhemmin hän vaan totesi, että olipa reippaita lapsia! Olen unettomana täällä miettinyt, miten otan tämän asian esille hänen kanssaan? Vai annanko olla?
Kommentit (31)
Ainakaan miesystävälläsi ei ole yhtä likainen mielikuvitus, kun sulla.
Minulle ei tulisi mieleenkään kuvitella tilanteessa jotain sairasta. Työskentelen perheiden parissa ja tunnen paljon miehiä, jotka ovat innostuneita leikkimisestä ja kaikenlaisesta hollottamisesta lasten kanssa. Järjestön tapahtumissa isejä on usein vieraidenkin lasten kanssa touhuamassa.
Minusta mies ei käyttäytynyt liian epäilyttävästi. On ihan ymmärrettävää mennä leikkiin mukaan, kun pyydetään. Varsinkin lapseton voi oikeasti vähän innostua leikkimään, kun ei ole oman lapsuuden jälkeen oikein päässyt noihin leikkeihin.
Ihmettelen kyllä vähän, miksi tyttöjen vanhemmat eivät pyytäneet tyttöjä vähän rauhoittumaan, mutta kai hekin näkivät, että mies oli luotettava. Olisit sinäkin voinut pyytää miestä aikuisten seuraan.
Täältä tilanteen ulkopuolelta ei kyllä kukaan voi oikeasti tietää, mitä ajatuksia tässä oli mukana, joten meidän palstalaisten mielipiteillä ei ole sinänsä merkitystä. Kukaan meistä ei tiedä, onko tytön käytöksen taustalla hyväksikäyttöä tai onko miehellä kiinnostusta lapsiin.
Minäkin leikin noin niin tyttöjen kuin poikien kanssa ilman mitään taka-ajatuksia eikä ole kyllä koskaan käynyt mielessäkään että joku voisi pitää minua pe darina. Vai onko se eri asia kun kyseessä on mies joka leikki lasten kanssa?
Osa tuon ikäisistä tytöistä (8-10v) ovat vielä lapsia ja ajattelu on lapsenomaista. He tulevat vielä mökille ja haluavat leikkiä. Veljentyttö 10v oli mökillä ja meni vielä ulkoaltaaseen ottamaan naku-uinninkin. Kun lapsi on lapsi, tulee lähelle ja leikkii ja toinen osapuoli on tavallinen aikuinen joka intoutuu menemään leikkiin mukaan, niin ei siinä tarvitse olla mitään kummallista.
Sinä (ja olisin saattanut itse tehdä samoja havaintoja kuin sinä ja mielessäni paheksunut) olet sellainen aikuinen, joka näkee jo tyttöjen olevan ehkä vähän liian isoja ihan kaikenlaiseen leikkiin ja halailuun, mutta lapsia he ovat silti. Tyttöjen tilanne saattaa olla täysin eri ensivuonna ja ovat jo "kasvaneet" tämän vaiheen yli eivätkä missään tapauksessa enää syliin hakeutuisikaan. Kasvun mukana tulee varmasti mukana sellainen luonnollinen ujouskin ettei haluta tunkea aikuisten syliin.
Mun mies on sellainen lapsellinen otus, joka saattaisi hyvin mennä mukaan leikkiin. On ollut eri ikäisten lasten leireillä ohjaajana ja lapsia on roikkunut kaulassa ja kiehnännyt ympärillä.
Kuinka pitkältä ajalta tunnet miehesi? Hän saattaa vain kertakaikkiaan olla luonteeltaan ja olemukseltaan sellainen "päiväkodin setä" tai ope, jota lasten on helppo lähestyä ja hän aikuisena sellainen välitön ja vilpitön joka ei oikeasti jää märehtimään tuollaisia sen enempää. Sellaisia miehiä ihan oikeasti vielä on! Vaatii itseltä vähän ajattelun koulimista ja asian käsittelyä, kun tuollainen jää häiritsemään, ymmärrän kyllä. Mutta älä nyt miehelle sano mitään. Tuo oli nyt yksi elävän elämän tilanne joka kertoi jotain hänestä. Tuleeko näitä vastaavia tilanteita muitakin? Onko hän luonteeltaan "sosiaalialan ohjaaja" jota muksujen on helppo lähestyä?
Tsemppiä sulle.
N45
Provo. 8-10 vuotiaat ei enää käyttäydy noin. Alle 6 vuotiaat kyllä. Tuon ikäiset ei myöskään kulje pelkissä pikkareissa. Alle 6 vuotiaat kyllä. Eli seuraavalka kerralla laita tytöt nuoremmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Provo. 8-10 vuotiaat ei enää käyttäydy noin. Alle 6 vuotiaat kyllä. Tuon ikäiset ei myöskään kulje pelkissä pikkareissa. Alle 6 vuotiaat kyllä. Eli seuraavalka kerralla laita tytöt nuoremmiksi.
Itsekkin mietin tuota, rinnat alkoivat kasvaa siinä 10 vuotiaana että en usko sen ikäisten enää juoksentelevan alasti/paidatta muiden edessä. Muuten en kommentoi, mies saattoi olla vain "tarhan setä" tyyppiä, niitäkin on.
Nyt olet tasan väärässä. Pedofiili ei leiki vaan tuijottaa silmät kiiluen. Heillä on häiriintynyt suhde lapsiin, miehelläsi terve ja hauska tapa suhtautua. Tietysti lapset palvoo tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta mies ei käyttäytynyt liian epäilyttävästi. On ihan ymmärrettävää mennä leikkiin mukaan, kun pyydetään. Varsinkin lapseton voi oikeasti vähän innostua leikkimään, kun ei ole oman lapsuuden jälkeen oikein päässyt noihin leikkeihin.
Ihmettelen kyllä vähän, miksi tyttöjen vanhemmat eivät pyytäneet tyttöjä vähän rauhoittumaan, mutta kai hekin näkivät, että mies oli luotettava. Olisit sinäkin voinut pyytää miestä aikuisten seuraan.
Täältä tilanteen ulkopuolelta ei kyllä kukaan voi oikeasti tietää, mitä ajatuksia tässä oli mukana, joten meidän palstalaisten mielipiteillä ei ole sinänsä merkitystä. Kukaan meistä ei tiedä, onko tytön käytöksen taustalla hyväksikäyttöä tai onko miehellä kiinnostusta lapsiin.
Lapseton ja lapsirakas sellainen ei välttämättä osaa edes rauhoittaa tilannetta kuten vanhemmat tai tutut joilla on lapsia, he pelleilevät lasten kanssa sen minuutin kaksi ja lopettavat että nyt riittää. Lapset taas huomaavat että tätä voi leikittää ilman että se osaa lopettaa niin totta kai sitä revitään mukaan ja hetken päästä taas lisää vaikka omat vanhemmat käskisivät rauhoittumaan. Eikö kukaan muka muista omasta lapsuudestaan tätä? Vähän sama kuin pallohullu koira joka tunkee sitä palloa jatkuvasti sille joka erehtyi sitä heittelemään.
minusta ei pidä mennä leikkimään vieraiden lasten kanssa, se on vanhempien tehtävä. takapihalla kun on ollut lapsia vanhempien kanssa leikkimässä niin eräs yksinasuva mies tulee sinne ja aloittaa leikkimisen lasten kanssa. vanhemmat katselevat turhautuneina vieressä, eivät jostain syystä sano että leikkisivät itse lastensa kanssa. mies vaan juoksee pitkin pihaa pikkutytöt perässään..
Mun isä leikitti aina meitä lapsina ja samalla vauhdilla myös kavereita ja sukulaislapsia. Se oli ihan parasta. Jotkut miehet tykkää leikkimisestä, anna leikkiä.
Ikäväksi on mennyt maailma, jos ei aikuiset enää uskalla leikittää lapsia, kun joku mielensäpahoittaja voi kytätä pervona.
maailma on paljon muuttunut isoisän ajoista, kyllä sitä saa varuillaan olla vieraiden ihmisten kanssa. ja pitäisi vieraan ihmisen ymmärtää ettei tunkeile. itse en koskaan jättäisi lastani vieraan miehen kanssa leikkimään tai hetkeksikään hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseton ja lapsirakas sellainen ei välttämättä osaa edes rauhoittaa tilannetta kuten vanhemmat tai tutut joilla on lapsia, he pelleilevät lasten kanssa sen minuutin kaksi ja lopettavat että nyt riittää. Lapset taas huomaavat että tätä voi leikittää ilman että se osaa lopettaa niin totta kai sitä revitään mukaan ja hetken päästä taas lisää vaikka omat vanhemmat käskisivät rauhoittumaan. Eikö kukaan muka muista omasta lapsuudestaan tätä? Vähän sama kuin pallohullu koira joka tunkee sitä palloa jatkuvasti sille joka erehtyi sitä heittelemään.
Haa mulla vähän sama kokemus:D Veljelläni on kuusi muksua, 2 jo vanhempaa mutta kun nähdään mökillä niin nää pienet oikein kirmaavat mun luo. Yht äkkiä täti onkin kiinnostava..koska mulla tulee automaattisesti joku lalalaa-vaihe päälle lapsien kanssa vaikka introvertti olenkin. Sehän menee siihen koska annan huomiota ja olen hauska niin nää pirpanat ei meinaa päästää irti, pitäisi koko ajan leikkiä tai katsoa jotain:) Mulle sanottiinkin että älä ole niin energinen niiden kanssa jos haluat hengähtää. Mutta niin harvoin nähdään että mukavaahan se on leikkiä niiden kanssa ja hiekkalaatikolla rupeaa tätiäkin vähän lapsettaa, pakko rakentaa hiekkakakkuja ja juoda "teetä" kun tarjotaan :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet tasan väärässä. Pedofiili ei leiki vaan tuijottaa silmät kiiluen. Heillä on häiriintynyt suhde lapsiin, miehelläsi terve ja hauska tapa suhtautua. Tietysti lapset palvoo tuollaista miestä.
Niin siis tyhmä pedofiili tuijottaa. Fiksu näyttelee luotettavaa aikuista.
Jätitkö sä ap leikkimättä lasten kanssa koska sulla tuli tilanteesta sek suaalisia ajatuksia? Vai onko naisten ok leikkiä mutta miesten ei? Kuka on mustasukkainen lapselle??
Vierailija kirjoitti:
maailma on paljon muuttunut isoisän ajoista, kyllä sitä saa varuillaan olla vieraiden ihmisten kanssa. ja pitäisi vieraan ihmisen ymmärtää ettei tunkeile. itse en koskaan jättäisi lastani vieraan miehen kanssa leikkimään tai hetkeksikään hoitoon.
Ai et antaisi lastesi leikkiä sukulaisesi puolison kanssa? Kertoo enemmän susta kuin miehistä.
jaaha, ap on kirjoittanmut pedarifantasiansa oikein antaumuksella. Miten ihmeessä fantasia on vielä luettavissa?
Täh, tämä aloitus on vanha (ei tältä vuodelta) ja uudelleen postattu!!
useimmat lasten hyväksikäyttäjät ovat juuri sukulaisia. koska heillä on tilaisuus. lapset kun jätetään heille ilman että osataan epäillä mitään.
Kertoo ainakin sun ajatusmaailmasta paljon. :O