Miesystävä ei halua viettää juhannusta yhdessä
Onko tämä mielestänne normaalia? Ikää meillä molemmilla yli 30. Olen viimeiset neljä juhannusta viettänyt yksin, ja mielestäni olisi ollut mukava saunoa ja laittaa ruokaa yhdessä. Miehen mukaan olen tehnyt juhannuksesta turhan suuren numeron, ja hän kuittasi sen olevan vain yksi juhlapyhä muiden joukossa. Onko täällä muita, jotka joutuvat viettämään juhannuksen yksin?
Kommentit (263)
Mun mielestä teet ehkä tästä vähän liian suuren numeron.
En tiedä, tosin en ikinä ole ollut siinä tilanteessa että mun tarvitsisi viettää juhlapyhiä yksin vasten tahtoani vaikka kumppani viettäisikin sen jonkun muun kanssa.
Nykyisessä parisuhteessani olen ollut noin 3,5 vuotta. Juhannus vietetään erillään. Minä lähden lapsuudenystävieni kesken mökille, meitä on viisi eikä kenellekään tule kumppaneita mukaan.
Mieheni viettää juhannuksen osaksi veljensä perheen kanssa ja sitten varmaankin kavereiden kanssa veneellä jos on semmoinen sää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannus on romanttinen keskikesän juhla, siksi on surullista että pari viettää erillään. Mutta jos kyse on vain yhdestä juhlapyhästä, ei sen pitäisi olla erotako vai ei -ratkaiseva tekijä. Kaikki eivät koe tuota romanttista merkitystä, tai ehkä mitään merkitystä muutenkaan kuin vain ylimääräinen vapaa.
Syyllistäminen johtuu miehen omasta syyllisyydentunnosta, joko koska jättää kumppanin yksin, tai sitten on muutakin kiellettyä suunnitteilla.
Ehkä kannattaisi ottaa rauhallisesti ja keskittyä kehittämään itselle mahdollisimman kiva päivä. Jos ero tulee, tämä on hyvää harjoitusta. Pyhän jälkeen sitten arvioidaan tilanne uudestaan: onko kuvia mökiltä, vastaako siellä puhelimeen, kertooko millaista oli, ja onko kiinnostunut miten sinun päiväsi meni.
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Koitan nyt rauhoittua ja alkaa kehitellä itselleni mukavia suunnitelmia juhannukseksi. En tiedä, viitsinkö juhannuksena latistaa miesporukan tunnelmaa soittelemalla, mutta olisihan se kiva nähdä jälkikäteen, millainen meno mökillä on ollut.
Ap
Tulet tietysti meidän kanssa mökille! Siellä olen minä, mieheni ja yksi miehen kaveri.
Onpa naiset petollisia. Jos pelkän epäilyksen perusteella vähän jo houkutellaan pettämään ihan varmuuden vuoksi kostoksi.
Eli sun mielestä mökille pyytäminen on petollista jo itsessään? Ap:n mies voi kuitenkin mökille mennä pettämään varmuuden vuoksi? :D :D Kaikkea sitä!
Meille mahtuu juhannukseksi kaikki mökille :) Ei jaotella kenenkään kavereita erikseen että ei saa tulla :)
No tuo oli ihan selvä vihjailu, kun piti erikseen mainita se yksi miehen kaveri.
Mainitsin myös erikseen itseni ja mieheni. Jos on tarkoitus kertoa ketä mökille tulee, niin mikä järki jättää 1/3 porukasta kertomasta :D Sinä voit arvailla sitten itseksesi, onko tämä mieheni kaveri mies vai nainen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumun läheinen ystävä olisi juuri eronnut ja oltaisiin suunniteltu ystäväporukalla naisten juhannus tuen osoitukseksi, en haluaisi sinne miesystävää mukaan. Oon itsekin niitä jotka haluaa juhlia pyhät yhdessä, mut juuri sen takia ymmärrän et eronneelle yksin tai pariskuntabileissä oleminen voi olla hirveää.
Jos kyseessä on miehelle oikeesti läheinen ihminen, erosta vain vähän aikaa ja kaverin mieli paskana, niin eikö miehellä oo oikeutta olla ystävänä ilman et tulee lunta tupaan heti?
Jos taas sama kuvio alkaa toistua eri mausteilla vaan vähän väliä niin eri juttu. Keskustele sen miehesi kans ap.
Mutta eikö ole ristiriitaista, että tuetaan eronnutta, mutta ei ymmärretä, että samalla vahingoitetaan omaa suhdetta? Kannattaisi huolehtia se oma tontti ensin kuntoon ja vasta sitten huolehtia muista.
Ja kyllä aikuinen ihminen yhden eron kestää. Yksin ei tarvitse jättää, mutta kyllä tervepäinen ihminen pariskuntien seuran sietää.
Itselläni on suhde siihen malliin huolehdittu aiemmin, että tällainen tilanne ei siihen ajaisi rakoa. Molemmille on tärkeää, että kummallakin on myös muita syviä ihmissuhteita elämässä joihin nojata. Ehkä oon sit sinisilmäinen, mutta täällä ladellut orgiateoriat ja ajatukset siitä, ettei miehiin erot koske eikä ystävyydetkään oo niin läheisiä etteikö kuka vaan muu äijä riittäis paikkaamaan (ja entäs kun niiden kaikkien muiden naiset olis samaa mieltä).. Kaikki nää kuulostaa täysin älyttömiltä. Ja "aikuinen yhden eron kestää" pitää muuten paljon paremmin paikkaansa juuri silloin, kun on muistettu myös muut elämässä olevat ihmiset sen kumppanin lisäksi.
Ap puhuu vain juhannuksista. Entäs joulut, uudetvuodet, synttärit? Ymmärrän jos aina samaa niin en haluis pitkään kattella.
Kiitos tästä viestistä! Joulut olemme toistaiseksi viettäneet omien sukulaistemme luona ja uudetvuodet yhdessä. Synttäreitä emme juhli. Emme ole aikaisemmin käyneet juhlapyhistä mitään sen syvällisempää keskustelua - ehkä olisi pitänyt?
Tämä miesystäväni eronnut kaveri vaikuttaa täysin kunnolliselle, ja sinänsä ymmärrän, että "oikea seura" voi piristää häntä eron jälkeen. En vain käsitä sitä, miksei mies voi edes harkita tulevansa juhannuspäiväksi kotiin... En tiedä olenko minäkin liian sinisilmäinen, mutta en ole ennen tämän ketjun vastauksia luettuani ajatellutkaan mitään pettämiskuvioita. Eniten minua häiritsee miesystäväni asenne koko asiaan.
Ap
Kaikki miehet eivät ole pettäviä hyypiöitä, vaikka täällä niin väitetään. Eikä kaikilla miesporukoilla ole mökkiorgioita, vaikka täällä joku puoliammattilainen sellaisissa kehui olleensa viihdytyshommissa.
Jos sulla ei muuten ole sellainen olo, että jäät aina kavereille kakkoseksi, niin älä tee tästä yhdestä juhannuksesta liian isoa numeroa. Siis jos teillä muuten kaikki on hyvin, niin kyllä se silloin kestää tämän juhannuksen erillään.
Minusta yksikään kommentoija täällä ei ole väittänyt että kaikki miehet olisivat pettäviä hyypiöitä. Ei yksikään. Kukaan ei ole myöskään väittänyt että kaikilla miesporukoilla on mökkiorgioita. Mutta niitä on ja myös pettäviä miehiä on. Se on mahdollisuus, joka pitää ottaa nyt huomioon, kun on jo toinen juhannus jossa jonkun muun seura on tärkeämpää eikä kumppani millään mahdu mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin luottavaisia, ja innolla aina toisiaan leimaamassa stalkkereiksi ja hulluiksi. Pelaavat pettäjien pussiin kaiken aikaa itse.
Kannattaa ottaa asioista selvää, eikä leikkiä hienoa ihmistä, joka luottaa kunnes toisin todistetaan. Kukaan ei tule tuomaan todisteita nenäsi eteen.
Vaikka iskisikin niin naisille lyö päälle narsismi, kun on niin erinomainen että eihän kukaan minua petä! Sitten aletaan syyttää kateelliseksi ja luullaan että joku sen petturi äijän muka vielä haluaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, vastaako miehesi puhelimeen nyt tänään, kun on töissä?
Ei vastannut puheluun, mutta laittoi välittömästi tekstiviestin, että keskustellaan myöhemmin.
Ap
Pääsetkö käymään miehesi työpaikalla?
Minä kyllä suuttuisin, jos kumppani änkeäsi työpaikalleni noin vain, kun ei ole edes aikaa puhua puhelimessa.
Ei ap:n tarvitse mennä puhumaan tai mitenkään häiritsemään mahdollista työntekoa. Vaan katsomaan, onko miehen auto työpaikan pihassa ja onko mies töissä yksin töitä tekemässä. Vie vaikka vain rakkaudella tehdyt eväät miehelle sanomatta sanaakaan. Mutta olisi tärkeä nyt varmistaa, että mies on siellä missä sanookin, ja on siellä yksin.
No vielä enemmän suuttuisin, jos tullaan vielä vakoilemaan. Ja miten tuonkin tarkistaa, että on siellä työpaikalla, jos on vaikka kokouksessa. Meillä on autotalli eikä sinne ole ulkopuolisilla mitään asia varmistamaan onko siellä kumppanin auto ja sisälle toimistotiloihin ei pääse ilman turvatarkastuksia ja saattajaa.
Sunnuntaina kokouksessa? Varmasti.
Mitä sitten, jos mies suuttuukin? Mitä sitten?
Teillä voi töissä olla autotalli, mutta tuossa kysyttiinkin ap:lta, pääseekö hän miehen työpaikalle tarkistamaan.
No ei tuo ole normaalia mennä työpaikalle vaanimaan ja tarkistamaan. Kyllä menisi arvostus kumppaaniin tuollaisen tempauksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastannut puheluun, mutta laittoi välittömästi tekstiviestin, että keskustellaan myöhemmin.
Ap
Minä kyllä suuttuisin, jos kumppani änkeäsi työpaikalleni noin vain, kun ei ole edes aikaa puhua puhelimessa.
Ei ap:n tarvitse mennä puhumaan tai mitenkään häiritsemään mahdollista työntekoa. Vaan katsomaan, onko miehen auto työpaikan pihassa ja onko mies töissä yksin töitä tekemässä. Vie vaikka vain rakkaudella tehdyt eväät miehelle sanomatta sanaakaan. Mutta olisi tärkeä nyt varmistaa, että mies on siellä missä sanookin, ja on siellä yksin.
No vielä enemmän suuttuisin, jos tullaan vielä vakoilemaan. Ja miten tuonkin tarkistaa, että on siellä työpaikalla, jos on vaikka kokouksessa. Meillä on autotalli eikä sinne ole ulkopuolisilla mitään asia varmistamaan onko siellä kumppanin auto ja sisälle toimistotiloihin ei pääse ilman turvatarkastuksia ja saattajaa.
Teillä voi töissä olla autotalli, mutta tuossa kysyttiinkin ap:lta, pääseekö hän miehen työpaikalle tarkistamaan.
Hullua ottaa tuollainen riski ja tehdä itsestä vainoharhaisen höperön, jos sillä miehellä ei ihan oikeasti ole aikaa puhua edes puhelimessa saatikka sitten tavata työpaikalla. Tuo on kyllä suhteen lopun alku ihan totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin luottavaisia, ja innolla aina toisiaan leimaamassa stalkkereiksi ja hulluiksi. Pelaavat pettäjien pussiin kaiken aikaa itse.
Kannattaa ottaa asioista selvää, eikä leikkiä hienoa ihmistä, joka luottaa kunnes toisin todistetaan. Kukaan ei tule tuomaan todisteita nenäsi eteen.
Vaikka iskisikin niin naisille lyö päälle narsismi, kun on niin erinomainen että eihän kukaan minua petä! Sitten aletaan syyttää kateelliseksi ja luullaan että joku sen petturi äijän muka vielä haluaa itselleen.
Näinpä, näinpä. Nainen uskoo, että juuri hän on erityistapaus miehen pitkässä naishistoriassa. Juuri meidän suhteemme on erityinen. Voi olla muita naisia, mutta ne eivät merkitse miehelle mitään! Minä olen kuitenkin tärkein!
Itselleen valehteleminen on kyllä melkoinen taitolaji mutta siinä lajissa löytyy Suomestakin maailmanmestareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hullua ottaa tuollainen riski ja tehdä itsestä vainoharhaisen höperön, jos sillä miehellä ei ihan oikeasti ole aikaa puhua edes puhelimessa saatikka sitten tavata työpaikalla. Tuo on kyllä suhteen lopun alku ihan totaalisesti.
Pöh, ei tuossa ole mitään riskiä. Kyllä nyt puhuu naiselle tyypillinen pelko: ellen ole miehen mieliksi, hän ei ehkä minusta tykkää enää, buhuu. Paskat sanon minä. Jos on epäilyksiä, ne selvitetään. Ei siinä ole mitään vainoharhaista eikä höperöä. Yritysmaailmassa ja vakuutusalalla aivan normaalia riskienhallintaa. Vai onko vakuutustarkastaja vainoharhainen höperö, kun käy itse paikan päällä tutkimassa palopaikkaa?
Jos suhde siihen kaatuu, että toinen käy toisen työpaikalla kerran tsekkaamassa, onko tämä siellä kuten on sanonut olevansa, niin ei se vielä mitään mustasukkaista vainoharhaisuutta ole. Jatkuva epäily ja kyttääminen ilman perusteita olisi. Tässähän on jo kyllä aihetodisteita sen puolesta, että mies ei välttämättä ole luotettava. Tuollahan se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei tuo ole normaalia mennä työpaikalle vaanimaan ja tarkistamaan. Kyllä menisi arvostus kumppaaniin tuollaisen tempauksen myötä.
Ei ole vaanimista käydä tarkistamassa asia. Vaanimista olisi odottelu pahoin aikein, esimerkiksi odottelu että pääsee hyökkäämään ja pahoinpitelemään toisen.
Rouvat täällä nyt liioittelee asiaa. Ette ole toiminnan naisia, vaan ideaaleihin takertuvia pölhöjä. Asiat täytyy tsekata kun aika on, ettei tarvitse sitten miettiä ja pyöritellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä helskuttia ap sinne menisi? Eikö hän voisi aikuistua ja vain lähteä kälppimään suhteestaan? Miksi hänen pitäisi nöyristellä vielä enemmän, nuolla miehen varpaita ja olla idiootti?
Ap on idiootti ja mies on idiootti, he siis sopivat toisilleen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sinua petetään, olet sinisilmäinen.
Pariskunnat viettää juhannusta yhdessä, jos seuraa halutaan niin muita pariskuntia lähipiiristä.
Miehesi on "töissä" ts. hoitonsa luona.
Eikä vietä pariskunnat juhannusta yhdessä. Mun mies viettää juhannuksen naapurissa, perheen isä on hänen hyvä ystävänsä. Mukana usein myös toinen naapuri, miespuolinen sinkku. Minä en jaksa juurikaan seuraa, joten olen pääasiassa kotona, saatan välillä poiketa siellä naapurissa myös katsomassa mitä miehet ja ne naapurin lapset puuhaa. Suurin osa ajasta kuitenkin ollaan erillään. Eikä takuulla kukaan petä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pöh, ei tuossa ole mitään riskiä. Kyllä nyt puhuu naiselle tyypillinen pelko: ellen ole miehen mieliksi, hän ei ehkä minusta tykkää enää, buhuu. Paskat sanon minä. Jos on epäilyksiä, ne selvitetään. Ei siinä ole mitään vainoharhaista eikä höperöä. Yritysmaailmassa ja vakuutusalalla aivan normaalia riskienhallintaa. Vai onko vakuutustarkastaja vainoharhainen höperö, kun käy itse paikan päällä tutkimassa palopaikkaa?
Jos suhde siihen kaatuu, että toinen käy toisen työpaikalla kerran tsekkaamassa, onko tämä siellä kuten on sanonut olevansa, niin ei se vielä mitään mustasukkaista vainoharhaisuutta ole. Jatkuva epäily ja kyttääminen ilman perusteita olisi. Tässähän on jo kyllä aihetodisteita sen puolesta, että mies ei välttämättä ole luotettava. Tuollahan se selviää.
Mulla ainakin menisi maku koko hommasta. Jos laitan tekstarin, että kiirettä pitää enkä pysty vastaamaan puhelimeen, ja seuraavaksi kumppani tulisikin työpaikalle, niin kyllä olisin huuli pyöreänä. Ei kuulosta ihannekumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ole vaanimista käydä tarkistamassa asia. Vaanimista olisi odottelu pahoin aikein, esimerkiksi odottelu että pääsee hyökkäämään ja pahoinpitelemään toisen.
Rouvat täällä nyt liioittelee asiaa. Ette ole toiminnan naisia, vaan ideaaleihin takertuvia pölhöjä. Asiat täytyy tsekata kun aika on, ettei tarvitse sitten miettiä ja pyöritellä.
Jos minä sanon, että lähden töihin ja mieheni tulisi sinne tsekkaamaan, niin jumankekka minkä metelin nostaisin! Antaisin miehen kuulla kunniansa sen verran isolla äänellä, että hän kyllä muistaisi aina sen. Jos luotto olisi tuota luokkaa, niin minun kanssani ei ole pakko olla. Minun kanssani olo on täysin vapaaehtoista ja jos tekemisiäni varsinkin töissä oloa aletaan vakoilemaan, niin häätäisin sellaisen miehen läheltäni kauas.
Jos toinen on niin kurja lapamato, että ei osaa yksinään olla, niin etsiköön jonkun toisen uhrin itselleen, minä en jäisi alkuunkaan tuollaiseen.
Kokouksia on harvemmin työpaikoilla sunnuntaina, kyllä ne järjestetään viikolla.
Tietty koronan kriisikokouksia piti hallitus yms. silloin alkuaikoina viikonloppuisinkin, en jaksa uskoa että aloittajan mies on niin tärkeissä tehtävissä että kokoustaa sunnuntaisin.
Kalliiksi tulee sunnuntaikokoukset tuplapalkka.
Tää on niin kusetus kun olla vain voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla ainakin menisi maku koko hommasta. Jos laitan tekstarin, että kiirettä pitää enkä pysty vastaamaan puhelimeen, ja seuraavaksi kumppani tulisikin työpaikalle, niin kyllä olisin huuli pyöreänä. Ei kuulosta ihannekumppanilta.
Älkää te naiset ajatelko aina niin minäkeskeisesti estrogeenihuuruissanne. Yllättävää kyllä, miehet ei ahdistu tuollaisesta tsekkaamisesta ollenkaan niin paljon kuin naiset, varmaan siksi että nainen ei yleensä ole miehelle fyysinen tai seksuaalinen uhka. Monet pettäjät jopa kiihottuu tuosta suunnattomasti, sillä ovat alun perinkin valinneet pettäjän uran, koska saavat kicksejä 1) jännityksestä, siitä tunteesta kun on vaarassa jäädä kiinni, ja 2) siitä kun pystyvät lurittelemalla kuitenkin fuulaamaan toista. Ei se seksi vaan nimenomaan se, että saa pettää jotakuta, olla ovelampi.
MIehiltähän ei yleensä mene maku koskaan naisen epäasiallisesta käytöksestä. Hullut naiset viehättää heitä suuresti, koska niiltä saa niin hurjaa seksiä.
AP:lla ei ole mitään menetettävää, koska hän ei selvästikään ole miehelle ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos minä sanon, että lähden töihin ja mieheni tulisi sinne tsekkaamaan, niin jumankekka minkä metelin nostaisin! Antaisin miehen kuulla kunniansa sen verran isolla äänellä, että hän kyllä muistaisi aina sen. Jos luotto olisi tuota luokkaa, niin minun kanssani ei ole pakko olla. Minun kanssani olo on täysin vapaaehtoista ja jos tekemisiäni varsinkin töissä oloa aletaan vakoilemaan, niin häätäisin sellaisen miehen läheltäni kauas.
Jos toinen on niin kurja lapamato, että ei osaa yksinään olla, niin etsiköön jonkun toisen uhrin itselleen, minä en jäisi alkuunkaan tuollaiseen.
Minäminäminä. Naiset tekee jatkuvasti tän minäteoriavirheen, että koska minä ainakin minäminäminä niin siksi niin ja näin.
Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset.
Toisekseen minäminäminälähtöinen ajattelu altistaa ihmisen yleisesti psykopaattien ja narsistien uhriksi. Kun on niin vaikeaa tajuta, että toinen ei toimi, tunne eikä ajattele kuten minä tuossa tilanteessa toimisin, tuntisin ja ajattelisin. Naisten minäminäminä altistaa jatkuvasti heidät näille ongelmille, mitä täällä sitten käsi sydämellä selvitellään ja jatustellaan tunti- ja ketjutolkulla.
Toimintaa! Tulta munille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä helskuttia ap sinne menisi? Eikö hän voisi aikuistua ja vain lähteä kälppimään suhteestaan? Miksi hänen pitäisi nöyristellä vielä enemmän, nuolla miehen varpaita ja olla idiootti?
Haluatko selventää, miten työpaikalla käynti liittyy varpaiden nuolemiseen ja nöyristelyyn?
Luotto ap:n muita itkuja? Luepas ja mieti onko heidän suhteensa mielestäsi ihan normaali. Jos se on sinun mielestäsi normaali, niin ok, sinäkin olet varmaan yksi niistä naisista, joka on hellan ja nyrkin välissä eikä paremmasta tiedä.
Useimmat naiset eivät kuuntele mieheltään, varsinkaan sellaiselta, jonka kanssa on ollut vasta vähän aikaa, mitään ikävää syylistämistä ja vihamielisyyttä.
Luultavasti ap on äijän kanssa vain rahan takia. Hän on elätti, joka ei pärjää muutenkaan. Nolo, kurja, miehen percettä nuoleva, kumarteleva, nöyristelevä, ihan kaiken anteeksiantava hölmö nainen.
Paitsi että provohan aloitus on.
Huhhuh, kuinka ahdistavia naisia täällä näyttää olevan, pitäisi kokoajan kylkikyljessä nyhjätä. Mun mies saa vapaasti mennä kun haluaa, minäkin menen välillä kavereiden kanssa, mutta nautin myös siitä yksinolosta. Läheisriippuvuus pilaa usein suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haluatko selventää, miten työpaikalla käynti liittyy varpaiden nuolemiseen ja nöyristelyyn?
Luotto ap:n muita itkuja? Luepas ja mieti onko heidän suhteensa mielestäsi ihan normaali. Jos se on sinun mielestäsi normaali, niin ok, sinäkin olet varmaan yksi niistä naisista, joka on hellan ja nyrkin välissä eikä paremmasta tiedä.
Useimmat naiset eivät kuuntele mieheltään, varsinkaan sellaiselta, jonka kanssa on ollut vasta vähän aikaa, mitään ikävää syylistämistä ja vihamielisyyttä.
Luultavasti ap on äijän kanssa vain rahan takia. Hän on elätti, joka ei pärjää muutenkaan. Nolo, kurja, miehen percettä nuoleva, kumarteleva, nöyristelevä, ihan kaiken anteeksiantava hölmö nainen.
Paitsi että provohan aloitus on.
Edelleen: Miten työpaikalla käynti liittyy varpaiden nuolemiseen ja nöyristelyyn?
Kyllä aikuinen nainen saa lähteä käymään jonkun toisen ihmisen työpaikan pihassa sunnuntaina, jos haluaa. Kenenkään varpaita ei tarvitse nuolla eikä ketään nöyristellä.
No tuo oli ihan selvä vihjailu, kun piti erikseen mainita se yksi miehen kaveri.