Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvassa on lääkäri joka ymmärtää miksi äiti änkeää ulkoisesti normaalin näköisen teinin kanssa mukaan huoneeseen

Vierailija
15.05.2026 |

Tajuaa kyllä sitten kun teini vetää pipon silmille, heijaa itseään ja kieltäytyy puhumasta.

Sitten huudellaan minua käytävältä tulkiksi..

T. Äiti ja 16v autistinen kehitysvammainen murkku

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, luulisi, että lääkäri on tutustunut poikasi kirjauksiin ennen kuin kutsuu sisään, vai käyttekö aina päivystyksissä?

Omalääkäriä odotellessa

Vierailija
2/7 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan moista huomannut, kun viiden teinin matkassa olen lääkärissä ollut. Jään yleensä käytävälle, mutta teini sitten kysyy lääkäriltä, että onko sulle ok, jos vanhempikin osallistuu. On ok ollut ja sitten teini vinkkaa sisään.

Mä tai isä yleensä ollaan istuttu kuunteluoppilaana teinin takana, ei olla puututtu millään tavalla tutkimuksiin yms. Välillä tuli ujo katse, kun ei ymmärtänyt mitä lääkäri sanoi omalla kielellään.. mutta ovat osanneet avata suutaan ja kysästä, että anteeksi mitä tarkoittaa.

Kotimatkalla sitten keskusteltu vielä tarkemmin, jos joku asia on jäänyt vaivaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙈

Vierailija
4/7 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, luulisi, että lääkäri on tutustunut poikasi kirjauksiin ennen kuin kutsuu sisään, vai käyttekö aina päivystyksissä?

Omalääkäriä odotellessa

Onhan päivystyksessäkin mahdollisuus tutustua etukäteen potilaantietohin. Eihän sinnekään mennä ilmoittautumatta. Monessa paikassa on ensin terveydenhoitajan tarkastus ja tämä katsoo, että onko lääkärille tarvetta.

Vierailija
5/7 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan moista huomannut, kun viiden teinin matkassa olen lääkärissä ollut. Jään yleensä käytävälle, mutta teini sitten kysyy lääkäriltä, että onko sulle ok, jos vanhempikin osallistuu. On ok ollut ja sitten teini vinkkaa sisään.

Mä tai isä yleensä ollaan istuttu kuunteluoppilaana teinin takana, ei olla puututtu millään tavalla tutkimuksiin yms. Välillä tuli ujo katse, kun ei ymmärtänyt mitä lääkäri sanoi omalla kielellään.. mutta ovat osanneet avata suutaan ja kysästä, että anteeksi mitä tarkoittaa.

Kotimatkalla sitten keskusteltu vielä tarkemmin, jos joku asia on jäänyt vaivaamaan.

Oletko teini?

Vierailija
6/7 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en ole minäkään törmännyt ja käytävälle en ole jäänyt vaan mukaan tullut. Ja joskus ollut tarve osallistua ihan kunnolla keskusteluun etten vain seinäruusuna ole päässyt olemaan. Mun jälkikasvu ei noin pärjääviä kuin sinun.

Vierailija
7/7 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset halusi aina teineinä minut mukaansa. En muista, että yksikäään lääkäri siihen olisi suhtautunut kielteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan