Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kuntoportaissa ja pyöräilin pienen lenkin. Hyvä minä!

Vierailija
16.05.2026 |

Jaksaisikohan tätä jatkaa. Kyllästyttää ainainen väsymys ja aikaansaamattomuus. Miten te muut ex-laiskimukset olette saaneet itsenne liikkumaan säännöllisesti? 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita sopivan kevyesti niin jaksaa ja kavereiden kanssa!

Hyvä sinä! Täydellinen päivä!

Vierailija
2/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi vielä syöminen yrittää pitää kurissa niin saisi ehkä muutaman kilon pudotettua. Talven aikana nousi paino useamman kilon, varmaan kyllä osin lääkkeen vuoksi mutta kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on harmaata mutta tyyntä Helsingissä. Pyöräilen niin kauan kuin keho jaksaa. Hermoston ylivireystila ja ahdistus kova. N.57v.

Vierailija
4/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi vielä syöminen yrittää pitää kurissa niin saisi ehkä muutaman kilon pudotettua. Talven aikana nousi paino useamman kilon, varmaan kyllä osin lääkkeen vuoksi mutta kuitenkin

Tee yksi asia kerrallaan niin helpompaa. Kunhan et lisää syömistä niin kehonkoostumus paranee.

Parin kk päästä katsoisin syömistä. Ehkä lisäisin sitte proteiinia, ruokia jotka pitää nälkää.

Vierailija
5/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee yksi asia kerrallaan niin helpompaa. Kunhan et lisää syömistä niin kehonkoostumus paranee.

Parin kk päästä katsoisin syömistä. Ehkä lisäisin sitte proteiinia, ruokia jotka pitää nälkää.

Makealle olen perso, sen syömistä pitäisi tosissaan vähentää. Ja juon ihan liian vähän. 

Vierailija
6/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on harmaata mutta tyyntä Helsingissä. Pyöräilen niin kauan kuin keho jaksaa. Hermoston ylivireystila ja ahdistus kova. N.57v.

Vettä satoi hiljalleen meillä kun seitsemän jälkeen lähdin liikkeelle. Onneksi ei sade yltynyt niin en kauheasti kastunut. 

Vierailija
7/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvä. Itse aion tänään vääntäytyä väkisin salille. Lämpimien kelien myötä olen ollut siinä laiska.

Vierailija
8/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Ota iloa liikunnasta. Minä haluaisin juosta, mutta en uskalla  koska ihmiset katsoo. En ole juossut 40 vuoteen ja olen nyt 60 v. En osaa enää juosta ja tekisin sen harjoittelun katseilta piilossa. Mutta missä täällä kaupungissa?

Vierailija
9/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvä. Itse aion tänään vääntäytyä väkisin salille. Lämpimien kelien myötä olen ollut siinä laiska.

Minulle käy tämän liikkumisen kanssa ihan päivvastoin, että kun tulee syksy ja kylmät ja sateet niin liikunta jää kokonaan. Sitten keväällä taas "herään", niin kuin nyttenkin. En tiedä miten saisin itseni motivoitua liikkumaan silloinkin kun ulkona on pakkasta ja pimeää. Sisäliikunta ei ole yhtään mun juttu, varsinkaan mitkään ryhmäliikuntajutut. Olen niin erakko ja yksin viihtyvä. Ja laiska. 

Vierailija
10/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tai kolme kertaa viikossa käyn polkupyörällä kaupassa ympäri vuoden. Reissu tekee yhteensä 18 km. Talvella lisäksi lumitöitä. Sitten päivittäin etunojapunnerruksia. M66

Vierailija
11/11 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi tai kolme kertaa viikossa käyn polkupyörällä kaupassa ympäri vuoden. Reissu tekee yhteensä 18 km. Talvella lisäksi lumitöitä. Sitten päivittäin etunojapunnerruksia. M66

En kyllä uskalla ajaa talvella pyörällä, pelkään että kaadun kun on jäiset tiet. Työmatkat aina kävelen mutta ei siitä tule kuin viitisen km/päivä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan