Naiset jotka laittavat hempeitä pariskuntakuvia sometileilleen avio-onneaan hehkuttaakseen.......
Pari miestä joiden kuvia julkaistaan näiden vaimotilien hempeissä pariskuntakuvissa, käy minun luonani vakipanoilla. Siis käytän heitä vain seksiin, ja he minua. Ihan vaan ajan vietteenä ja koska suostun tekemään paljon sellaista mitä vaimonsa eivät koskaan tekisi.
Jotenkin säälittää nyt nuo naiset kun tilitietonsa sain ja oma syy kun kävin katsomassa, mutta ei kai tarvitsisi sääliä, koska miehensä ovat tehneet tällaisen päätöksen? He ovat lähestyneet minua, minä en heitä, enkä ole tiennyt heidän olevan varattuja!
Tuosta voisi päätellä että ne epävarmat naiset, jotka ovat epävarmoja miehistään, merkitsevät ne miehet noin somekuviinsa, että miehiin ei muut naiset koskisi? Noilla miehillä ei esimerkiksi itsellään ole instagram-tilejä. Sain noiden naisten tilien linkit kavereiltani kun "avuliaat" kaverit alusivat osoittaa minulle että miten paljon paremman näköinen minä olen kuin vaimot, vaikka tietävät etten haluaisi olla noisten miesten kanssa eivätkä he vastaa minun miesihanteita missään muodossa. Itse en välitä kilpailla enkä olisi välttämättä halunnut tietää. Enkä ole enää ollut ahkera somessa.
Muita joilla sama tilanne että olette pelkässä panosuhteessa miesten kanssa joiden vaimot tai avovaimot yrittää epätoivoisesti esittää muuta eli ylläpitää hempeää parisuhdekulissia?
Kommentit (82)
"Ai saakeli kun sä oot haluttava, mulla ei koskaan ole seisonut vaimon kaa tällä tavalla, käyn ihan kiimana suhun!"
Toi on aika yleinen repliikki rakastajattarelle. Tiedoks vaan. Tuon takia en oikein luota enää miehiin. Puolisona enkä rakastajattarena.
Tuossa yhdessä tapauksessa siis, en ole a.p.