Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka laittavat hempeitä pariskuntakuvia sometileilleen avio-onneaan hehkuttaakseen.......

Vierailija
12.06.2020 |

Pari miestä joiden kuvia julkaistaan näiden vaimotilien hempeissä pariskuntakuvissa, käy minun luonani vakipanoilla. Siis käytän heitä vain seksiin, ja he minua. Ihan vaan ajan vietteenä ja koska suostun tekemään paljon sellaista mitä vaimonsa eivät koskaan tekisi.

Jotenkin säälittää nyt nuo naiset kun tilitietonsa sain ja oma syy kun kävin katsomassa, mutta ei kai tarvitsisi sääliä, koska miehensä ovat tehneet tällaisen päätöksen? He ovat lähestyneet minua, minä en heitä, enkä ole tiennyt heidän olevan varattuja!

Tuosta voisi päätellä että ne epävarmat naiset, jotka ovat epävarmoja miehistään, merkitsevät ne miehet noin somekuviinsa, että miehiin ei muut naiset koskisi? Noilla miehillä ei esimerkiksi itsellään ole instagram-tilejä. Sain noiden naisten tilien linkit kavereiltani kun "avuliaat" kaverit alusivat osoittaa minulle että miten paljon paremman näköinen minä olen kuin vaimot, vaikka tietävät etten haluaisi olla noisten miesten kanssa eivätkä he vastaa minun miesihanteita missään muodossa. Itse en välitä kilpailla enkä olisi välttämättä halunnut tietää. Enkä ole enää ollut ahkera somessa.

Muita joilla sama tilanne että olette pelkässä panosuhteessa miesten kanssa joiden vaimot tai avovaimot yrittää epätoivoisesti esittää muuta eli ylläpitää hempeää parisuhdekulissia?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras oli se kun erään entisen panokumppanin vaimo oli laittanut Ig-tililleen kuvan jossa olivat vuosien jälkeen samassa paikassa missä olivat menneet naimisiin ja ihanaa muisteloa ja pus.

Nimittäin, tasan vuotta myöhemmin noista häistä olin nainut hänen miehensä kanssa siinä kuvauspaikan lähellä olevan ravintolan vessassa! 😂 Molemmilla pelkkä kännipano töiden jälkeen eräänä perjantaina kun tapasimme terassilla. Oikeesti kamalaa, mutta nyt sentään naurattaa toi tilanne, enkä halunnut toista kertaa.

Tämä vaimo muistelee hetkeä, jolloin mies sitoutui häneen ja vannoin rakkauttaan. Sinä muistelet kännipanoa ravintolan vessassa. Kumpikohan sai jotain arvokkaampaa. 

Mietitääs ja punnitaas hetki tätä asetelmaa..........

-Vaimo sai itselleen pettävän riesan mieheksi

-Joku toinen nainen sai mahdollisesti tolta mieheltä tyydytyksen, jonka jälkeen pääsi miehestä eroon.

Sanoisin että tuossa tapauksessa toka vaihtoehto, eli toinen nainen, sai jotain arvokkaampaa! 😂

Omituinen vastakkainasettelu. Miksi se mies olisi mikään riesa, jos ihan vapaaehtoisesti on menty naimisiin? ja mistä tulee oletus, että se vaimo ei ole saanut mieheltä seksuaalista tyydytystä? Vaimo sai seksin lisäksi kumppanin. Kännipano sai vain jotain epämääräistä räpellystä. 

Jos mies sanoo ettei saa seisomaan vaimon kaa? Vaikka ei olisi totta, niin eikö se olisi rumasti sanottu toisen selän takana?

No mistäs tällainen käänne tuli? Ja jos sanoisikin, miten ihmeessä kukaan kuvittelee, että mies ja vaimo ei ole koskaan harrastaneet seksiä :D 

Tuossa yhdessä tapauksessa siis, en ole a.p.

Vierailija
82/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai saakeli kun sä oot haluttava, mulla ei koskaan ole seisonut vaimon kaa tällä tavalla, käyn ihan kiimana suhun!"

Toi on aika yleinen repliikki rakastajattarelle. Tiedoks vaan. Tuon takia en oikein luota enää miehiin. Puolisona enkä rakastajattarena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla