Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka laittavat hempeitä pariskuntakuvia sometileilleen avio-onneaan hehkuttaakseen.......

Vierailija
12.06.2020 |

Pari miestä joiden kuvia julkaistaan näiden vaimotilien hempeissä pariskuntakuvissa, käy minun luonani vakipanoilla. Siis käytän heitä vain seksiin, ja he minua. Ihan vaan ajan vietteenä ja koska suostun tekemään paljon sellaista mitä vaimonsa eivät koskaan tekisi.

Jotenkin säälittää nyt nuo naiset kun tilitietonsa sain ja oma syy kun kävin katsomassa, mutta ei kai tarvitsisi sääliä, koska miehensä ovat tehneet tällaisen päätöksen? He ovat lähestyneet minua, minä en heitä, enkä ole tiennyt heidän olevan varattuja!

Tuosta voisi päätellä että ne epävarmat naiset, jotka ovat epävarmoja miehistään, merkitsevät ne miehet noin somekuviinsa, että miehiin ei muut naiset koskisi? Noilla miehillä ei esimerkiksi itsellään ole instagram-tilejä. Sain noiden naisten tilien linkit kavereiltani kun "avuliaat" kaverit alusivat osoittaa minulle että miten paljon paremman näköinen minä olen kuin vaimot, vaikka tietävät etten haluaisi olla noisten miesten kanssa eivätkä he vastaa minun miesihanteita missään muodossa. Itse en välitä kilpailla enkä olisi välttämättä halunnut tietää. Enkä ole enää ollut ahkera somessa.

Muita joilla sama tilanne että olette pelkässä panosuhteessa miesten kanssa joiden vaimot tai avovaimot yrittää epätoivoisesti esittää muuta eli ylläpitää hempeää parisuhdekulissia?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan kauhean paha mieli aloittajan puolesta kun luin tätä ketjua. Sua on täytynyt varmasti joskus sattua tosi lujaa tai jotain, että susta on kasvanut noin tunnekylmä ihminen...? Tiedän toisen naisen asemaan tietämättään joutuneita symppisnaisia, jotka ovat ahdistuneet saatuaan tietää rakastamansa miehen olevan naimisissa. Naiset ovat itkeneet silmät päästään ja nuolleet haavojaan, joku on päättänyt salasuhteen koska ei ole kyennyt jatkamaan petoksen tultua ilmi. Tunnen myös petettyjä naisia ja olen itsekin ollut sellainen, ei siinä tragediassa toista naista mieti kun salasuhde paljastuu, vaan yrittää vaan selviytyä.

Miksi sä kenellekään toiselle ihmiselle haluaisit edes välillisesti aiheuttaa valtavaa surua? Vaikka syy mahdolliseen eroon tms. ei ole sinun, kyllä se empaattista ihmistä silti jossain päin tuntuu, kun tietää, että joku syytön kärsii. Eikä sekään, ettet tunne empatiaa...

Mutta ilkkua nyt vaimoille, arvostella heidän ulkonäköään ja kirjoitella tällainen aloitus ja viestit, joista huokuu katkeruus ja sitten selittelyt, että muka kaverit ovat linkittäneet näiden vaimojen profiilit... hei pliis, ihan oikeasti. Tietysti sä huonolla itsetunnolla (?) haluat tuntea olevasi parempi kuin ne vaimot, kauniimpi. Oletkin varmasti ulkoisesti kauniimpi, sisäisesti et niinkään. Mitä sulle jää kun vanhenet? Tuo sama sielu, joka vaikuttaa mustalta.

Sä ansaitset ap rakkautta, sellaista aitoa. Ja hyväksyntää. Se energia, jonka käytit nyt tähän aloitukseen ja käytät tähän ketjuun, voisit käyttää oman sielunelämäsi valaisemiseen ja sen pohtimiseen, että mikä tekee sut onnelliseksi?

Ei vaikuta, että tuo tapasi elää ainakaan nyt. <3 Ja sen huomaa viesteistä...

Vierailija
62/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko oli kiinnostava, mutta kaikki sen jälkeen sitten ihan jotain muuta.

Mutta otsikkoon palatakseni; Lällynlällypusipusihalihaliparisuhdekuvia postaavat rouvat ovat jotenkin säälittäviä ja epätoivoisia. Herää ajatus, että suhde ei ole lähelläkään onnellista, kun sitä pitää väkisin hehkuttaa maailmalle. Oikeasti onnelliset pitävät onnensa omana tietonaan.

Ei todellakaan ole noin mustavalkoista. Jos on tottunut jakamaan someen elämäänsä muutenkin enemmän aina lemmikkejä, kavereita, aterioita ja uusia verhoja myöten, olisi tavallaan outoa ettei koskaan laittaisi siitä tärkeimmästä ihmissuhteesta mitään kuvaa (jos se on molemmille kuvassa esiintyville ok). Varsinkaan nuorempi sukupolvi ei ajattele noin, että onnea ja hyviä asioita ei saisi somessa jakaa tai muuten se olisi automaattisesti jotenkin ”feikkiä” ja ”kulissia” kun esim. itseni ikäiset aikuiset ovat eläneet koko nuoruutensa somessa. Meille oli ihan normaalia angstata huolia ja ärsytyksen aiheita jo IRC-gallerian päiväkirjassa ja toisaalta postata tähtihetkiä niin parhaan ystävän kuin poikaystävänkin kanssa.

Toki tietyn tyyppinen postailu herättää epäilyksiä, esim. jos pariskunta ”viestittelee” toisilleen julkisesti vaikka jossain fb-seinällä. Se on vähän outoa/kiusallista, miksei laita suoraan tekstarilla sitä rakkauden tunnustusta/kirjettä vaan postaa henkilökohtaisen viestin koko kansalle. Kuvat sen sijaan ovat niin nykypäivää, että ei niistä voi erkkikään ottaa selvää enää mikä on totta ja mikä ei... Jotenkin katkera asenne olettaa että jos itse ei jakaisi vastaavia kuvia, eivät ne voi keneltäkään muultakaan olla vilpittömiä. Vähän sama kuin vaatekuvan nähdessään ajattelisi heti, että onkohan neiti oikeasti edes maksanut vielä kyseistä mekkoa omakseen vai onko lainassa. :D

Itse voin myös paljastaa omasta historiastani näin anonyymisti, että en halunnut somessa ”esitellä” erästä exääni juurikin sen takia että jotenkin vaistosin kokoajan ettei suhde tule kestämään. Suhde oli huono ja olin onneton, enkä halunnut esittää myöskään maailmalle muuta. En kai aidosti rakastanut ja olen nykyään onnellinen että pidin matalaa profiilia. Tämän jälkeen kun löysin parin vuoden päästä hyvän suhteen jossa on oikeasti hyvä olla, tuntui luontevalta ja turvalliselta jakaa hänen kanssaan yhteiskuva someen ja rakastuneena voi tulla sellainen fiilis että ”tämän uutisen haluan jakaa lähipiirilleni”. Ei sille voi mitään, jos joku luulee että feikkaa. Pääasia että itse tietää missä mennään. Myöskin omissa tutuissa on sekä onnellisia että niitä pareja, joilla on kaikenlaisia ongelmia. Yleensä yhteiskuvia tulee eniten alkuhuumassa alussa ja sitten jossain kohtaa harvemmin. Ei kuvien postaamattomuus todellakaan tarkoita, että kaikki on hyvin ja ”onni kätketään järkevästi”. Hahhah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihanan pervoa sinä nyt sitten teet? Onko se tosiaan sen arvoista? Sinua käytetään vain siksi, että teet jotain kinkyä. Muuhun et kelpaa. No mikäs siinä, jos haluat määritellä itsesi noin. 

Vierailija
64/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras oli se kun erään entisen panokumppanin vaimo oli laittanut Ig-tililleen kuvan jossa olivat vuosien jälkeen samassa paikassa missä olivat menneet naimisiin ja ihanaa muisteloa ja pus.

Nimittäin, tasan vuotta myöhemmin noista häistä olin nainut hänen miehensä kanssa siinä kuvauspaikan lähellä olevan ravintolan vessassa! 😂 Molemmilla pelkkä kännipano töiden jälkeen eräänä perjantaina kun tapasimme terassilla. Oikeesti kamalaa, mutta nyt sentään naurattaa toi tilanne, enkä halunnut toista kertaa.

Tämä vaimo muistelee hetkeä, jolloin mies sitoutui häneen ja vannoin rakkauttaan. Sinä muistelet kännipanoa ravintolan vessassa. Kumpikohan sai jotain arvokkaampaa. 

Vierailija
65/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ap tiedät, että suostut tekemään sellaista mitä vaimot ei tekisi, jos et edes tiennyt miesten olevan varattuja?

Ja ennen kaikkea: miksi jatkat tätä pettämistä nyt kun tiedät, että ovat varattuja?

Ekalla kerralla se voi olla vahinko, sen jälkeen se on tietoinen valinta.

Vierailija
66/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiks toi olla jokin syndrooma?

Bongataan tavis-mies jolla tavallisen näköinen huomaamaton nainen, niin kiihotutaan siitä että saa vietyä sen miehen toiselta paljon huonomman näköiseltä naiselta? Tyrkytetään sille seksiä ja seksuaalisuutta! Nostetaan mies jalustalle jonain Seksin Jumalana? Sitten siirrytään seuraavaan ja seuraavaan mieheen, tehdään sama kuvio? Naidaan myös kaverin miehet salaa, koska kaverit ei ole seksuaalisia ja säälittää niiden puutteessa olevat miehet? Jotain seksuaalista vallanhalua?

Tulee kieltämättä eräs narsisti julkkis mieleen....

No tämähän on just se mitä naisnarsisti tekee: koukuttaa miehiä rajattomalla ja moraalittomalla seksillä, elikin nauttii varattujen ukkojen viettelystä. Tiedän myös erään julkkisnaraistinaisen, joka tätä elämässään nuorempana harrasti ja oikein ylpeili sillä.

Narsistinainen (kuten kyllä mieskin) onnpakonomainen viettelijä ja halveksii saaliitaan. Hän halveksii pariskuntia, jotka on niin helppo hajottaa. Kyllähän tätä tapahtuu, eikä ole pelkästään nykypäivän ilmiö. Nyf tuntuu vaan tämä yliseksuaalisuus oikein lietsovan ilmapiiriä, missä on ikään kuin ihan trendi käydä vieraissa. Hyvin oudoltahan se kuulostaa ihmisestä, jolle rehellisyys on elämän ( ja mielenterveyden) peruspilari. Eli että jos lähimpään elämänkumppaniin ei voi luottaa, niin mihin sitten? Miksi ihan perusseksi ei voisi riittää? Ei kai se pervoilu niin mahtavaa sentään ole? Jotkut nyt vaan haluavat selvästi ajaa tätä rappion autuus- agendaansa ja täällähän se onnistuu.

Vierailija
67/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras oli se kun erään entisen panokumppanin vaimo oli laittanut Ig-tililleen kuvan jossa olivat vuosien jälkeen samassa paikassa missä olivat menneet naimisiin ja ihanaa muisteloa ja pus.

Nimittäin, tasan vuotta myöhemmin noista häistä olin nainut hänen miehensä kanssa siinä kuvauspaikan lähellä olevan ravintolan vessassa! 😂 Molemmilla pelkkä kännipano töiden jälkeen eräänä perjantaina kun tapasimme terassilla. Oikeesti kamalaa, mutta nyt sentään naurattaa toi tilanne, enkä halunnut toista kertaa.

Tämä vaimo muistelee hetkeä, jolloin mies sitoutui häneen ja vannoin rakkauttaan. Sinä muistelet kännipanoa ravintolan vessassa. Kumpikohan sai jotain arvokkaampaa. 

Vaimo sai kasan valheita. Kännipano sentään on totta. Älä nyt jumalauta luule että joku pettäjä rakastaa puolisoaan! Ei se rakasta sitäkään kenen kanssa pettää, mutta sentään ei kuseta niin paljon kuin sitä pelleä joka sen kanssa on namisissa!

Vierailija
68/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihanan pervoa sinä nyt sitten teet? Onko se tosiaan sen arvoista? Sinua käytetään vain siksi, että teet jotain kinkyä. Muuhun et kelpaa. No mikäs siinä, jos haluat määritellä itsesi noin. 

Nää kinkyilijät on niin lumoutuneita omasta sairaudestaan etteivät ne oikeasti tajua miten säälittäviä ja vastenmielisiä he ovat. Kuten tässä itsekin toteaa, ihmiset ovat vain leluja, vaihdettavissa kuin kertakäyttömukit ja sehän se onkin niin sairaan kutkuttavaa.

Jokainen voi mielessään miettiä, onko tuo roskaseksi tosiaan sen arvoista kuin nämä luonnehäiriöiset vampyyrit haluavat saada sen kuulostamaan. Ja jos on, niin joutaakin jumalauta mennä.

Vierailija
69/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljen vaimo hehkuttaa miestään ja liittoaan somessa. Mies on samanlainen keskivartalolihava ja kaljuuntuva tavis kuin omakin mieheni. Vaimo taas on mielestäni varsin kaunis ja paljon miestään huolitellumpi.

Ja joo, ovat oikeasti tosi onnellisia, kohta 20 vuotta naimisissa, ja yhä kuhertelevat. Välillä meinaa ne julkaisut naurattaa, mutta pikkuisen olen kade.

Hyvä liitto meilläkin on, ei siinä mitään. Mukavat veljekset, ja saivat hyvät vaimot :)

Vierailija
70/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitääs ja punnitaas hetki tätä asetelmaa..........

-Vaimo sai itselleen pettävän riesan mieheksi

-Joku toinen nainen sai mahdollisesti tolta mieheltä tyydytyksen, jonka jälkeen pääsi miehestä eroon.

Sanoisin että tuossa tapauksessa toka vaihtoehto, eli toinen nainen, sai jotain arvokkaampaa! 😂

Vierailija
71/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ap tiedät, että suostut tekemään sellaista mitä vaimot ei tekisi, jos et edes tiennyt miesten olevan varattuja?

Ja ennen kaikkea: miksi jatkat tätä pettämistä nyt kun tiedät, että ovat varattuja?

Ekalla kerralla se voi olla vahinko, sen jälkeen se on tietoinen valinta.

Ap halusi päästä miehistä eli hoidoista eroon. Nyt kun tietää toisen vaimonkin.

Ainakin minä ymmärsin näin?

Vierailija
72/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap haluaa kinkyä sexiä ja löytää siihen itselleen sopivat miehet käyttöön jostain, niin pelatkoon peliään jos miehet ovat mukana siinä antaumuksella. Antaneet ymmärtää että eivät ole niin varattuja kuin oikeasti ovat?

Jos vaimon naamat näkee jostain kulissikuvineen, niin ehkä se peli ei enää ole niin kinkyä ja jännittävää, samalla kun miehen arvo laskee silmissä? Miten tuossa vaiheessa voi ilmoittaa sille toiselle että seksi latistui?

Samaan aikaan vaimot laittelee onnellisen näköisiä parisuhdekuvia nettiin. Tuo minuakin ihmetyttää että miksi sitä liittoa pitää mainostaa noin, jos se ei ole onnellinen?

Vierailija
73/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

No tämähän on just se mitä naisnarsisti tekee: koukuttaa miehiä rajattomalla ja moraalittomalla seksillä, elikin nauttii varattujen ukkojen viettelystä. Tiedän myös erään julkkisnaraistinaisen, joka tätä elämässään nuorempana harrasti ja oikein ylpeili sillä.

semmonen yliblondattu rusina kyseessä ?

Vierailija
74/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sai kasan valheita. Kännipano sentään on totta. Älä nyt jumalauta luule että joku pettäjä rakastaa puolisoaan! Ei se rakasta sitäkään kenen kanssa pettää, mutta sentään ei kuseta niin paljon kuin sitä pelleä joka sen kanssa on namisissa!

Siis mikä valhe se avioliitto on, jos nämä vieläkin ovat yhdessä? Onko siellä joku näyttelijä sen miehen tilalla vai mitä ihmettä? 

Vierailija
75/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kinkyilijät on niin lumoutuneita omasta sairaudestaan etteivät ne oikeasti tajua miten säälittäviä ja vastenmielisiä he ovat. Kuten tässä itsekin toteaa, ihmiset ovat vain leluja, vaihdettavissa kuin kertakäyttömukit ja sehän se onkin niin sairaan kutkuttavaa.

Jokainen voi mielessään miettiä, onko tuo roskaseksi tosiaan sen arvoista kuin nämä luonnehäiriöiset vampyyrit haluavat saada sen kuulostamaan. Ja jos on, niin joutaakin jumalauta mennä.

Niinpä. No kai se on jollekin sitten saavutus, että tulee muistetuksi p*rs*reikänä. 

Vierailija
76/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Joku toinen nainen sai mahdollisesti tolta mieheltä tyydytyksen, jonka jälkeen pääsi miehestä eroon.

Sanoisin että tuossa tapauksessa toka vaihtoehto, eli toinen nainen, sai jotain arvokkaampaa! 😂

Omituinen vastakkainasettelu. Miksi se mies olisi mikään riesa, jos ihan vapaaehtoisesti on menty naimisiin? ja mistä tulee oletus, että se vaimo ei ole saanut mieheltä seksuaalista tyydytystä? Vaimo sai seksin lisäksi kumppanin. Kännipano sai vain jotain epämääräistä räpellystä. 

Vierailija
77/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä että syytetään naista sivusuhteesta eikä sitä pettävää miestä.......

Vierailija
78/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen vastakkainasettelu. Miksi se mies olisi mikään riesa, jos ihan vapaaehtoisesti on menty naimisiin? ja mistä tulee oletus, että se vaimo ei ole saanut mieheltä seksuaalista tyydytystä? Vaimo sai seksin lisäksi kumppanin. Kännipano sai vain jotain epämääräistä räpellystä. 

Jos mies sanoo ettei saa seisomaan vaimon kaa? Vaikka ei olisi totta, niin eikö se olisi rumasti sanottu toisen selän takana?

Vierailija
79/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla p-skoja suhteita, tykkää hajottaa toistenkin suhteet.

Vierailija
80/82 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo ettei saa seisomaan vaimon kaa? Vaikka ei olisi totta, niin eikö se olisi rumasti sanottu toisen selän takana?

No mistäs tällainen käänne tuli? Ja jos sanoisikin, miten ihmeessä kukaan kuvittelee, että mies ja vaimo ei ole koskaan harrastaneet seksiä :D