Naiset jotka laittavat hempeitä pariskuntakuvia sometileilleen avio-onneaan hehkuttaakseen.......
Pari miestä joiden kuvia julkaistaan näiden vaimotilien hempeissä pariskuntakuvissa, käy minun luonani vakipanoilla. Siis käytän heitä vain seksiin, ja he minua. Ihan vaan ajan vietteenä ja koska suostun tekemään paljon sellaista mitä vaimonsa eivät koskaan tekisi.
Jotenkin säälittää nyt nuo naiset kun tilitietonsa sain ja oma syy kun kävin katsomassa, mutta ei kai tarvitsisi sääliä, koska miehensä ovat tehneet tällaisen päätöksen? He ovat lähestyneet minua, minä en heitä, enkä ole tiennyt heidän olevan varattuja!
Tuosta voisi päätellä että ne epävarmat naiset, jotka ovat epävarmoja miehistään, merkitsevät ne miehet noin somekuviinsa, että miehiin ei muut naiset koskisi? Noilla miehillä ei esimerkiksi itsellään ole instagram-tilejä. Sain noiden naisten tilien linkit kavereiltani kun "avuliaat" kaverit alusivat osoittaa minulle että miten paljon paremman näköinen minä olen kuin vaimot, vaikka tietävät etten haluaisi olla noisten miesten kanssa eivätkä he vastaa minun miesihanteita missään muodossa. Itse en välitä kilpailla enkä olisi välttämättä halunnut tietää. Enkä ole enää ollut ahkera somessa.
Muita joilla sama tilanne että olette pelkässä panosuhteessa miesten kanssa joiden vaimot tai avovaimot yrittää epätoivoisesti esittää muuta eli ylläpitää hempeää parisuhdekulissia?
Kommentit (82)
Mua ei haittaa yhtään, että mies käy tyhjentämässä pussinsa välillä kodin ulkopuolella :) On mullakin rakastaja. Naiivia luulla, ettei ne naiset tietäis susta.
Vierailija kirjoitti:
Paras oli se kun erään entisen panokumppanin vaimo oli laittanut Ig-tililleen kuvan jossa olivat vuosien jälkeen samassa paikassa missä olivat menneet naimisiin ja ihanaa muisteloa ja pus.
Nimittäin, tasan vuotta myöhemmin noista häistä olin nainut hänen miehensä kanssa siinä kuvauspaikan lähellä olevan ravintolan vessassa! 😂 Molemmilla pelkkä kännipano töiden jälkeen eräänä perjantaina kun tapasimme terassilla. Oikeesti kamalaa, mutta nyt sentään naurattaa toi tilanne, enkä halunnut toista kertaa.
Ja sinä olet ylpeä itsestäsi?
Pissavehkeiden takiako ihmiset vain naimisissa ovat? Aika suppea ja kokematon näkemys. Eihän teitä hu@ria Ap olisi, jos joku ei teidän asiakkaana kävisi?
Niin suurin osa miehistä pettää. Parisuhteet on miehille kulisseja. Vaimot on noloja. Kyllä. Mutta ei kai kukaan järki aikuinen nykyaikana usko parisuhteeseen ja että puoliso rakastaa?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa yhtään, että mies käy tyhjentämässä pussinsa välillä kodin ulkopuolella :) On mullakin rakastaja. Naiivia luulla, ettei ne naiset tietäis susta.
Mä en oikeasti käsitä tuollaisia suhteita. Miksi ei sitten vain ole sinkku. Parisuhteessa kuitenkin ollaan vain vakipanon tai rahan takia. Ei kukaan siinä huvikseen ole.
Avioliitto on juridinen sopimus. Se, kuuluuko seksi sopimukseen, on sopimuksen osapuolten päätettävissä oleva asia.
EU:n suositus on siis, että sisärajat avataan (ilman rajoituksia) 15.6.
Suomi ei tottele, mutta painostus kulissien takana EU:n suunnasta on varmasti kovaa.
Eiköhän Suomenkin kohta ole pakko taipua.
Tai sitten käy niin, että EU:n seuraava päätös on avata ulkorajat, milloin Suomenkin on järjetöntä enää pitää rajoituksia voimassa sisärajojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
EU:n suositus on siis, että sisärajat avataan (ilman rajoituksia) 15.6.
Suomi ei tottele, mutta painostus kulissien takana EU:n suunnasta on varmasti kovaa.
Eiköhän Suomenkin kohta ole pakko taipua.
Tai sitten käy niin, että EU:n seuraava päätös on avata ulkorajat, milloin Suomenkin on järjetöntä enää pitää rajoituksia voimassa sisärajojen suhteen.
oho, meni väärään ketjuun, kun näitä selailen. sorry!
Mä olin ymmärtänyt että lähes kaikki laittaa tileilleen enemmän sitä mitä haluaisivat olla/elämänsä olevan.
Tai esittää muille.
Valhetta enimmäkseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on taas näitä avauksia, joissa aloittajaa ärsyttää muiden parisuhdehehkutukset somessa. Sen sijaan, että tyytyisi vain epäilemään näiden olevan pelkkää kulissia hän päättikin nyt oikein todistaa meille tämän keksityn tarinan kautta kuinka parisuhdehehkutukset tosiaan ovat pelkkää kulissia.
😂 myötistä, 0/5.
Minä en todellakaan kaipaa omaksi kumppaniksi niitä yli nelikymppisiä, naimisissa olevia, pihejä, vatsakkaita, harvahiuksisia, reppanoita miehiä joilla ei enää seiso vaimojensa kanssa!
Kyse ollut vain seksistä, ei muusta. Tietenkin olen pitänyt siitä tunteesta että nämä miehet kehuvat minua maasta taivaaseen ja palvovat minua seksuaalisesti ja tekevät kanssani mitä vaan, se on lisännyt seksuaalista jännitettä paljon, vaikka tunnelmat latisuivat hieman kun kertoivat vaimoistaan ja kaivoivat noloina sormuksensa housujensa taskuista. Lapsista en tiedä että onko, eivät ole puhuneet mitään enkä ole kysynyt.
Onko tämä vaikea ymmärtää? Vertaistukea kaipasin silti tilanteeseen että miten esimerkiksi hoiditte eron.
-AP-
Jos kerran sanot että mielestäsi et ole suhteessa näiden miesten kanssa, miksi sitten puhut erosta?
Ei siis oikein mene läpi tuo puheesi "miesleluista", kun puhut näin.
Oikeasti taidat itse haaveilla sellaisista parisuhteista kuin niissä kuvissa näet, mutta kun et saa sellaista, niin sabotoit toisten suhteita. Ja mielessäsi leikit, että sinullakin on suhde (koska kerran puhut eroamisesta).
Suhdehan se seksisuhdekin on, siitähän nimenomaan erotaan jos se pannaan poikki, vai meinaatko että otetaan radikaalimpaa keinoa käyttöön kuin ero, että toinen hävitetään?!? :DD
Tuossahan ollaan eroamassa siitä seksipainotteisesta suhteesta, ja jos alkuperäinen on kirjoittanut ettei nuo ilmeisesti vähän vanhemmat miehet vastaa hänen ihanteitaan niin miksi harmittelisi?
Vierailija kirjoitti:
Niin suurin osa miehistä pettää. Parisuhteet on miehille kulisseja. Vaimot on noloja. Kyllä. Mutta ei kai kukaan järki aikuinen nykyaikana usko parisuhteeseen ja että puoliso rakastaa?
Mulla oli vakipano muutaman kuukauden. Tyyppi ihastui kuitenkin muhun aika lujaa, ja mäkin häneen koska juteltiin paljon kaikesta seksin lisäksi ja huomasimme saman kaltaisuuksia, ja sanoi että olisi halunnut olla mun kaa mutta selitti syyksi sen että joutuu palata vaimon kaa koska heillä on yhteinen asuntolaina kämpästä minkä olivat ostaneet vuotta aiemmin. Että siksi pitäisi pitää taukoa tai odottaa kauemmin jotta saavat papereita ja muuta järjestykseen ja jaettua omaisuutta, ja silti perääntyi. Voi olla ettei vaan uskaltanut kertoa musta sille vaimolleen tai uskaltanut hypätä uuteen. Ei ollut selkärankaa. Meillä kummallakaan ei lapsia, en olisi mäkään alkanut lapsiperheellisen kaa leikkimään, ikinä.
Viestittelee minulle edelleen kiinnostuneena kun ei voinut olla ilman viikkoa enempää, mutta mä en ole suostunut tapaamaan. Mä en oikeesti vois välittää miehestä jolla raha menee noin räikeesti tunne-elämän ohi. Siks muakin säälittää vaimonsa, ei hänkään ansaitse tota.
Ei haittaa, minua naurattaa lähinnä vaimonsa postaukset, " onnellisesta " suhteestaan eli kulissistaan. 😊
Kun pusuttelevat kevyesti vaimonsa postaamassa kuvassa, tiedän että minä saan ne miehensä kiihkeät suudelmat.
Kun vaimonsa postaa lomakuvia, niin tiedän että mies haaveilee minusta siellä paikan päällä, kun kännykkään ilmestyy monta kymmentä viestiä joissa haluaisi rakastella kanssani siellä, missä " joutuu " olla lomalla vaimonsa kanssa.
En tiedä kenelle se vaimo yrittää todistaa jotain. Itselleen, kavereilleen, suvulleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen! Kun mun sexisuhde oli mökillä vaimonsa kanssa, niin vaimo lataa kuvia mökkilomasta, maisemista ja ruuasta, samaan aikaan kun mies tekstailee muka työjuttuja mutta salaa mun eli rakastajattarensa kanssa! 😜 Läheteltiin alastonkuvia toisillemme ja kerrottiin mitä tuhmaa tekisimme toisillemme. Mies hoiti tyydytyksensä vessassa ja otti siellä dick picejä mulle. Mä lähetin omia tissi ja pi mps a kuvia hänelle.
Ei pystytä olla erossa edes viikonloppujen aikana, kun tekee kovasti mieli.
Vaimonsa on joko niin tyhmä ettei älyä mitään, tai ei välitä. En ole tiedustellut.
Kannattaisi ottaa toinen mies hoitelee sua, silloin kun se pettäjäaviomies on vaimonsa kanssa. Hassua olla vaan yhden miehen kanssa sek si suhteessa ja kärvistellä kotona yksin toisen mökkiloman aikana.
ei niitä miehiä kannata monta olla, ettei taudit leviä........ tai ainakin helpompi selvittää keltä se tauti tuli :D
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, minua naurattaa lähinnä vaimonsa postaukset, " onnellisesta " suhteestaan eli kulissistaan. 😊
Kun pusuttelevat kevyesti vaimonsa postaamassa kuvassa, tiedän että minä saan ne miehensä kiihkeät suudelmat.
Kun vaimonsa postaa lomakuvia, niin tiedän että mies haaveilee minusta siellä paikan päällä, kun kännykkään ilmestyy monta kymmentä viestiä joissa haluaisi rakastella kanssani siellä, missä " joutuu " olla lomalla vaimonsa kanssa.
En tiedä kenelle se vaimo yrittää todistaa jotain. Itselleen, kavereilleen, suvulleen?
Miksi mies ei eroa, kenelle ja mitä mies todistelee sillä että on avioliitossa vaimonsa kanssa vaikka ei haluaisi tai sinä haluat kuvitella ettei haluaisi olla? Oletko koskaan miettinyt sitä? Miehellä on vapaus valita ja valinta et ole sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen! Kun mun sexisuhde oli mökillä vaimonsa kanssa, niin vaimo lataa kuvia mökkilomasta, maisemista ja ruuasta, samaan aikaan kun mies tekstailee muka työjuttuja mutta salaa mun eli rakastajattarensa kanssa! 😜 Läheteltiin alastonkuvia toisillemme ja kerrottiin mitä tuhmaa tekisimme toisillemme. Mies hoiti tyydytyksensä vessassa ja otti siellä dick picejä mulle. Mä lähetin omia tissi ja pi mps a kuvia hänelle.
Ei pystytä olla erossa edes viikonloppujen aikana, kun tekee kovasti mieli.
Vaimonsa on joko niin tyhmä ettei älyä mitään, tai ei välitä. En ole tiedustellut.
Kannattaisi ottaa toinen mies hoitelee sua, silloin kun se pettäjäaviomies on vaimonsa kanssa. Hassua olla vaan yhden miehen kanssa sek si suhteessa ja kärvistellä kotona yksin toisen mökkiloman aikana.
ei niitä miehiä kannata monta olla, ettei taudit leviä........ tai ainakin helpompi selvittää keltä se tauti tuli :D
Ei niin, kannattaa ehdottomasti odottaa miestä joka panee muita naisia sinun ja vaimon lisäksi ja odotella jos vaikka mieheltä saisi taudin... Tietää ainakin keneltä sen on saanut. Voi luoja.
No onhan se totta että parisuhdepäivitykset osoittaa että niiden tekijä mieltää (yleensä tiedostamattaan) parisuhteen eräänlaiseksi statusasiaksi. Somessahan esitetään asioita joiden koetaan nostavan omaa profiilia muiden silmissä jotenkin, esitetään asioita joita pidetään saavutuksina.
Aloittaja taas kuvittelee että varattujen miesten halun kohteena oleminen todistaa jotain omasta arvosta. Muiden uskollisuuden ja uskottomuuden ja parisuhdeonnen spekulointi osoittaa epävarmuudesta kumpuavaa kateutta. Voihan niillä olla hyvä suhde vaikka mies kävisikin vieraissa. Uskollisuus on yliarvostettua ja avoimet suhteet tulevaisuutta (monilla jo tätä päivää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikeasti käsitä tuollaisia suhteita. Miksi ei sitten vain ole sinkku. Parisuhteessa kuitenkin ollaan vain vakipanon tai rahan takia. Ei kukaan siinä huvikseen ole.
Just tämän oman miehen kanssa jaettu elämä on aivan ihanaa ja tekee onnelliseksi :) Ja kummallakin on se suhtautuminen, ettei järvi soutamalla kulu. Kumpikin ollaan hyvin seksuaalisia ihmisiä eikä yksiavioisia. Onnellinen parisuhde, joka on kantanut jo pitkään :) Ihan kenen tahansa kanssa tällainen ei onnistuisikaan.
Jotenkin säälittävää, että nämä kakkoset uskoo kaiken soopan mitä se mies selittää. Kyllä se on kuulkaa niin, että jos sille puolisolleen pystyy valehtelemaan huoletta, niin ihan samalla tavalla teille.
Kaikki pettäjät eivät myöskään ole onnettomissa parisuhteissa.
Seksisuhde on tasan sitä, mutta sitä en tajua että joku oikeasti haluaa pettäjän rikkovan parisuhteensa, että saa itselleen sitten sen valehtelevan hyypiön.