Onko se nyt niin hankalaa varakasta miestä löytää?
Käy salilla ja laita vähän paljasta pintaa tinskan kuviin. Tietty, jos et pidä itsestäsi huolta, niin minkäs minä sille voin.
N31
Kommentit (22)
Tietäjät tietää, kuka on oikeasti varakas. Varma merkki on se tietynlainen luottokortti, jota ei voi anoa. Sen tarjoaa pankki suoraan harvoille ja valituille. Eli monimiljonääreille.
Jos etsit varakasta miestä, niin silloin et ainakaan saa. Mikset itse tee omaa varallisuutta? Ryhdy yrittäjäksi. Älä ole perässävedettävä.
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät tietää, kuka on oikeasti varakas. Varma merkki on se tietynlainen luottokortti, jota ei voi anoa. Sen tarjoaa pankki suoraan harvoille ja valituille. Eli monimiljonääreille.
Luottokortista en tiedä, mutta tunnen pankinjohtajan ja saan loungeen oikeuttavan kortin. Nytkin kohta menossa sinne syömään.
Meillä jokaisella on oma elämä elettävänä, muista se. Sinun pitää itse rakentaa elämäsi.
Olisin saanut odottaa aika pitkään tuolla tavoitteella! Mieheni tulot oli 28v sitten pienemmät kuin minulla, nyt ollut jo vuosia verokalenterissa.
Olisi jäänyt 3 taloa rakentamatta, 4 lasta saamatta ja yhteinen elämä elämättä.
Onneksi meille rakkaus oli se ykkösjuttu, ei tulot
No plääh. Ei kiinnosta olla maksullinen. Mulla on omat rahat.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit varakasta miestä, niin silloin et ainakaan saa. Mikset itse tee omaa varallisuutta? Ryhdy yrittäjäksi. Älä ole perässävedettävä.
Mut sehän tarkoittaa töitä tai pitkä jänteisyyttä. Pahimmillaan jopa järjen käyttöä, ei tuo sovi kauniille modernille naiselle.Sopii kyllä rumille ihmisille tai miehille.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottokortista en tiedä, mutta tunnen pankinjohtajan ja saan loungeen oikeuttavan kortin. Nytkin kohta menossa sinne syömään.
Mä tunnen yhden pörssiyhtiön omistaja osakkaan, joka tienaa useita miljoonia joka vuosi.
Pukeutuu kuin Tokmannimies, flanellipaitaan ja farkkuihin. Ajaa Toyotalla. Sille aina pankista soitellaan ja tarjotaan vaikka mitä. Mut tää kaveri tykkää enempi vaan kalastaa ja tarkkailla luontoa.
PS. Ja on muuten lapseton sinkku.
Mitä minä rikkaalla miehellä, mieluummin rakas.
Ole itse varakas! Raha tulee rahan luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut sehän tarkoittaa töitä tai pitkä jänteisyyttä. Pahimmillaan jopa järjen käyttöä, ei tuo sovi kauniille modernille naiselle.Sopii kyllä rumille ihmisille tai miehille.
N31
Sana on PITKÄJÄNNITTEISYYS, ja se on yhdyssana, eikä kyse ole jänteistä vaan jännittyneisyydestä. Varakkaita ihmisiä (mies tai nainen) kiinnostaa myös partnerin sivistys - jotta jälkikasvulla olisi hyvät perintötekijät - eli SINUN tapauksessasi unohda koko juttu ja lakkaa kommentoimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Sana on PITKÄJÄNNITTEISYYS, ja se on yhdyssana, eikä kyse ole jänteistä vaan jännittyneisyydestä. Varakkaita ihmisiä (mies tai nainen) kiinnostaa myös partnerin sivistys - jotta jälkikasvulla olisi hyvät perintötekijät - eli SINUN tapauksessasi unohda koko juttu ja lakkaa kommentoimasta.
Meniköhän vieläkään oikein sana PITKÄJÄNTEISYYS???
Tunnen tavallisia ihmisiä, jotka ovat keskimääräistä varakkaampia kuin muut saamaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvat. He eivät näytä varakkailta Ehkä varallisuuden karttumiseen on syynä juuri tietty saituus.
Rikkaat nai rikkaita tai sitten julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Keinot ovat monet. Varmin keino on kyllä luottaa itseensä, ennemmin kuin odottaa kuuta taivaalta. Ihan miten vain. Voihan sitä toivoa parasta, mutta laittaa samalla tikun ristiin.
Eli PITKÄJÄNTEISYYTTÄ vaatii tuo apn tavoittelema. Ei se oikein onnistu kuvia postailemalla kuin ainiharvalle...
Tai sitten tienaa itse. Tosin, luulen, että kapasiteetti ei riitä.
asianajaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden pörssiyhtiön omistaja osakkaan, joka tienaa useita miljoonia joka vuosi.
Pukeutuu kuin Tokmannimies, flanellipaitaan ja farkkuihin. Ajaa Toyotalla. Sille aina pankista soitellaan ja tarjotaan vaikka mitä. Mut tää kaveri tykkää enempi vaan kalastaa ja tarkkailla luontoa.
Kaikki ei tykkää rikkaasta tyylistä. On kätevää mennä Prismaan ja ostaa ruuat ja vaatteet samalla reissulla. Loungekortin otan vastaan, koska lentoasemalla on helpompi ja mukavampi odotella loungessa lapsien kanssa. Siellä on paremmat ruuat, yksityisempi vessa ja suihkukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei tykkää rikkaasta tyylistä. On kätevää mennä Prismaan ja os
Säästyy muuten rahaakin, kun mennään perheen kanssa syömään ennen lentoa. Ei tarvii ostaa kalliita lentoaterioita. Kaikille löytyy buffetista jotain.
Kuulemma suurin osa profiileista on tuollaisia, ei niillä erotu eikä varakkaita kiinnosta tuollainen.