Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka laittavat hempeitä pariskuntakuvia sometileilleen avio-onneaan hehkuttaakseen.......

Vierailija
12.06.2020 |

Pari miestä joiden kuvia julkaistaan näiden vaimotilien hempeissä pariskuntakuvissa, käy minun luonani vakipanoilla. Siis käytän heitä vain seksiin, ja he minua. Ihan vaan ajan vietteenä ja koska suostun tekemään paljon sellaista mitä vaimonsa eivät koskaan tekisi.

Jotenkin säälittää nyt nuo naiset kun tilitietonsa sain ja oma syy kun kävin katsomassa, mutta ei kai tarvitsisi sääliä, koska miehensä ovat tehneet tällaisen päätöksen? He ovat lähestyneet minua, minä en heitä, enkä ole tiennyt heidän olevan varattuja!

Tuosta voisi päätellä että ne epävarmat naiset, jotka ovat epävarmoja miehistään, merkitsevät ne miehet noin somekuviinsa, että miehiin ei muut naiset koskisi? Noilla miehillä ei esimerkiksi itsellään ole instagram-tilejä. Sain noiden naisten tilien linkit kavereiltani kun "avuliaat" kaverit alusivat osoittaa minulle että miten paljon paremman näköinen minä olen kuin vaimot, vaikka tietävät etten haluaisi olla noisten miesten kanssa eivätkä he vastaa minun miesihanteita missään muodossa. Itse en välitä kilpailla enkä olisi välttämättä halunnut tietää. Enkä ole enää ollut ahkera somessa.

Muita joilla sama tilanne että olette pelkässä panosuhteessa miesten kanssa joiden vaimot tai avovaimot yrittää epätoivoisesti esittää muuta eli ylläpitää hempeää parisuhdekulissia?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on taas näitä avauksia, joissa aloittajaa ärsyttää muiden parisuhdehehkutukset somessa. Sen sijaan, että tyytyisi vain epäilemään näiden olevan pelkkää kulissia hän päättikin nyt oikein todistaa meille tämän keksityn tarinan kautta kuinka parisuhdehehkutukset tosiaan ovat pelkkää kulissia.

😂 myötistä, 0/5.

Eikö sosiaalisen median tilit olekaan kaikki totisinta totta?

Voi kuule miten paljon kulissia siellä onkaan! :D

Vierailija
22/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just. Trolli. Tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli se kun erään entisen panokumppanin vaimo oli laittanut Ig-tililleen kuvan jossa olivat vuosien jälkeen samassa paikassa missä olivat menneet naimisiin ja ihanaa muisteloa ja pus.

Nimittäin, tasan vuotta myöhemmin noista häistä olin nainut hänen miehensä kanssa siinä kuvauspaikan lähellä olevan ravintolan vessassa! 😂 Molemmilla pelkkä kännipano töiden jälkeen eräänä perjantaina kun tapasimme terassilla. Oikeesti kamalaa, mutta nyt sentään naurattaa toi tilanne, enkä halunnut toista kertaa.

Vierailija
24/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1000/5. Yritä nyt edes. Ite tein aloituksen asperger-pojastani ja siitä miten tämä möläytti tapailunaiselleni jotain tyhmää.

Vierailija
25/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset laittaa ylipäätään kumppanien kuvia instagramiin ja faceen? Alkaa kamala kuvien siivoaminen jos tai kun erotaan? Eikö se tili kannattaisi pitää omana eikä sekoittaa sinne puolisoa tai alaikäisiä lapsia, jotka eivät voi vaikuttaa siihen mitä vanhemmat julkaisee?

Sen lisäks tileillä roikkuvat parisuhdekuvat saattaa suututtaa uusia kumppaneita, eli tahallaan aiheutetaan niillä mustasukkaisuutta ja uus suhde menee pieleen alusta asti.

Vierailija
26/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-1000/5. Yritä nyt edes. Ite tein aloituksen asperger-pojastani ja siitä miten tämä möläytti tapailunaiselleni jotain tyhmää.

Olisit pysynyt siinä omassa asspergeriketjussasi.

Vierailija
27/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri hässi erään varatun miehen kaa, räkätti kerran kun ton miehen vaimo tai avovaimo postas yhteiskuvia heistä sydämien kaa, samaan aikaan kun toi mies makas seksistä uupuneena hänen vieressään sängyssään. Kaverin piti vaan katsoa vaimon tililtä salaa kännykästään, että voisko se vaimo epäillä jotain ja että mikä on sijainti jos postailee että onko lähistöllä että tietää varautua jos ovikello soi :DD

Vierailija
28/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on taas näitä avauksia, joissa aloittajaa ärsyttää muiden parisuhdehehkutukset somessa. Sen sijaan, että tyytyisi vain epäilemään näiden olevan pelkkää kulissia hän päättikin nyt oikein todistaa meille tämän keksityn tarinan kautta kuinka parisuhdehehkutukset tosiaan ovat pelkkää kulissia.

😂 myötistä, 0/5.

Minä en todellakaan kaipaa omaksi kumppaniksi niitä yli nelikymppisiä, naimisissa olevia, pihejä, vatsakkaita, harvahiuksisia, reppanoita miehiä joilla ei enää seiso vaimojensa kanssa!

Kyse ollut vain seksistä, ei muusta. Tietenkin olen pitänyt siitä tunteesta että nämä miehet kehuvat minua maasta taivaaseen ja palvovat minua seksuaalisesti ja tekevät kanssani mitä vaan, se on lisännyt seksuaalista jännitettä paljon, vaikka tunnelmat latisuivat hieman kun kertoivat vaimoistaan ja kaivoivat noloina sormuksensa housujensa taskuista. Lapsista en tiedä että onko, eivät ole puhuneet mitään enkä ole kysynyt.

Onko tämä vaikea ymmärtää? Vertaistukea kaipasin silti tilanteeseen että miten esimerkiksi hoiditte eron.

-AP-

Vierailija
29/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiks toi olla jokin syndrooma?

Bongataan tavis-mies jolla tavallisen näköinen huomaamaton nainen, niin kiihotutaan siitä että saa vietyä sen miehen toiselta paljon huonomman näköiseltä naiselta? Tyrkytetään sille seksiä ja seksuaalisuutta! Nostetaan mies jalustalle jonain Seksin Jumalana? Sitten siirrytään seuraavaan ja seuraavaan mieheen, tehdään sama kuvio? Naidaan myös kaverin miehet salaa, koska kaverit ei ole seksuaalisia ja säälittää niiden puutteessa olevat miehet? Jotain seksuaalista vallanhalua?

Tulee kieltämättä eräs narsisti julkkis mieleen....

Mun pettäjäpanolla on ainakin paljon nätimpi vaimo kuin minä. Eikä vaimo kuulu kuvioon muuten, kuin että kerran näin kuvan. /muu

Vierailija
30/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Kun mun sexisuhde oli mökillä vaimonsa kanssa, niin vaimo lataa kuvia mökkilomasta, maisemista ja ruuasta, samaan aikaan kun mies tekstailee muka työjuttuja mutta salaa mun eli rakastajattarensa kanssa! 😜 Läheteltiin alastonkuvia toisillemme ja kerrottiin mitä tuhmaa tekisimme toisillemme. Mies hoiti tyydytyksensä vessassa ja otti siellä dick picejä mulle. Mä lähetin omia tissi ja pi mps a kuvia hänelle.

Ei pystytä olla erossa edes viikonloppujen aikana, kun tekee kovasti mieli.

Vaimonsa on joko niin tyhmä ettei älyä mitään, tai ei välitä. En ole tiedustellut.

Vierailija
31/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bongataan tavis-mies jolla tavallisen näköinen huomaamaton nainen, niin kiihotutaan siitä että saa vietyä sen miehen toiselta paljon huonomman näköiseltä naiselta? Tyrkytetään sille seksiä ja seksuaalisuutta! Nostetaan mies jalustalle jonain Seksin Jumalana? Sitten siirrytään seuraavaan ja seuraavaan mieheen, tehdään sama kuvio? Naidaan myös kaverin miehet salaa, koska kaverit ei ole seksuaalisia ja säälittää niiden puutteessa olevat miehet? Jotain seksuaalista vallanhalua?

Mun pettäjäpanolla on ainakin paljon nätimpi vaimo kuin minä. Eikä vaimo kuulu kuvioon muuten, kuin että kerran näin kuvan. /muu

No mitä se sit sun kaa tekee?

Vierailija
32/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko oli kiinnostava, mutta kaikki sen jälkeen sitten ihan jotain muuta.

Mutta otsikkoon palatakseni; Lällynlällypusipusihalihaliparisuhdekuvia postaavat rouvat ovat jotenkin säälittäviä ja epätoivoisia. Herää ajatus, että suhde ei ole lähelläkään onnellista, kun sitä pitää väkisin hehkuttaa maailmalle. Oikeasti onnelliset pitävät onnensa omana tietonaan.

Vierailija
33/82 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se sit sun kaa tekee?

Kysy siltä.

Vierailija
34/82 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko oli kiinnostava, mutta kaikki sen jälkeen sitten ihan jotain muuta.

Mutta otsikkoon palatakseni; Lällynlällypusipusihalihaliparisuhdekuvia postaavat rouvat ovat jotenkin säälittäviä ja epätoivoisia. Herää ajatus, että suhde ei ole lähelläkään onnellista, kun sitä pitää väkisin hehkuttaa maailmalle. Oikeasti onnelliset pitävät onnensa omana tietonaan.

Juuri näin, oikeasti onnellisten ei tarvitse kuuluttaa ja kailottaa sitä kaikille. Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä 10 vuotta. Ulkonäöllisesti olemme samaa tasoa, meillä on saman tyylinen huumorintaju, ja paljon yhteisiä kiinnostuksen aiheita. Emme riitele turhista. Olemme muistaneet joka päivä kehua toisiamme ja ylläpitäneet sitä alkuperäistä ihastumistilaa todella kauan ja pyrimme korostamaan toisten hyviä puolia eikä kaiveta virheitä. Voi sanoa että olemme toistemme sielunkumppaneita koska emme ole kokeneet tällaista aiemmin koskaan muiden kanssa ja tiedämme ettemme tule kokemaan.

Emme todellakaan postaile pariskuntakuvia nettiin tai muualle, meidän hääkuvat eivät olleet väkisin aseteltuja ´katsomme toisiamme leffarakastuneina silmiin ja leffasuudellaan perään´ vaan ihan rentoja, normaaleja yhteiskuvia eivätkä ne ole esillä missään ihailtavina. Ainoastaan omassa kansiossamme.

Vierailija
35/82 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sellaisen havainnon, että yleensä se pariskunnan vähemmän kaunis tai vähemmän komea osapuoli on juuri hän joka niitä pariskuntakuvia julkisiksi postailee ja kerjää niillä huomiota, kerjää kehuja tai merkitsee reviiriään.

On myös typerää esittää mustasukkaisuuttaan julkisesti netissä, tiedän erään tapauksen jossa naimisissa oleva pariskunta pettää toisiaan, mutta juuri tämä vähemmän huomiota herättävä naispuolinen on yllättäen laittanut vanhan suuteluyhteiskuvansa julkiseksi jonka perään laittanut erittäin tympeä naamaisen omakuvan "viestinä" sille toiselle naiselle ettei enää koskisi hänen mieheensä, vaikka muut kuvansa ovat aina olleet sellaisia feikki hymyisiä! Tiedättehän sellaiset hymyt joista näkee silmistä saakka ettei kyseessä ole aito hymy mutta jotka vedetään tilauksesta kehiin?

Vierailija
36/82 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ap tiedät, että suostut tekemään sellaista mitä vaimot ei tekisi, jos et edes tiennyt miesten olevan varattuja?

Älä ruoki trollia! 

Mutta jos sun mies lainaa sille trollille vähän mailaansa? ;D Mitä siihen sanot?

Vierailija
37/82 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, ap sä olet mies. On se kyllä musertavaa saada tietää että oma mies on homo, mutta elämässä sattuu ja tapahtuu.

meinaatko että vain homot ottaa kakkoseen? 

Vierailija
38/82 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just juu. En minä ainakaan tiennyt että minun mies petti, vielä vähemmän sitä pystyi uskomaan lähipiiri. Kotona kyllä tehtiin temppuja jos toisiakin, usko vaan. Jos mies pystyy vedättämään omaa vaimoaan, joka todennäköisesti tuntee hänet jo melkoisen perinjuurin, niin miksi ei sitten sinua?

Sehän on maailman ikiaikaisin temppu saada toiselta naiselta, kun esittää että oma vaimo on niin "etäinen ja pihtaaja ja tylsä, onneksi juuri SINÄ toinen nainen tulit elämääni ja annat minulle kaiken mitä toivon". 

Lapsperheelliset miehet käyttää sitä lapsettomiin naisiin että voivoi kun vaimo sai juuri lapsen ja mä en saa enää kotona huomiota siltä kun vauva vie kaiken huomion yhyyy. Ihan kuin isot vauvat jotka tarvii läheisyyttä ja vähän muutakin.

Siis tätä tapahtuu yllättävän paljon! Joka toinen kerta joku yrittää vongata meidän tyttöporukalta tolleen kun ollaan ulkona!! Toki viime aikoina vähemmän kun terassit ja baarit eivät olleet auki.

Vierailija
39/82 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 myötistä, 0/5.

Minä en todellakaan kaipaa omaksi kumppaniksi niitä yli nelikymppisiä, naimisissa olevia, pihejä, vatsakkaita, harvahiuksisia, reppanoita miehiä joilla ei enää seiso vaimojensa kanssa!

Kyse ollut vain seksistä, ei muusta. Tietenkin olen pitänyt siitä tunteesta että nämä miehet kehuvat minua maasta taivaaseen ja palvovat minua seksuaalisesti ja tekevät kanssani mitä vaan, se on lisännyt seksuaalista jännitettä paljon, vaikka tunnelmat latisuivat hieman kun kertoivat vaimoistaan ja kaivoivat noloina sormuksensa housujensa taskuista. Lapsista en tiedä että onko, eivät ole puhuneet mitään enkä ole kysynyt.

Onko tämä vaikea ymmärtää? Vertaistukea kaipasin silti tilanteeseen että miten esimerkiksi hoiditte eron.

-AP-

Jos kerran sanot että mielestäsi et ole suhteessa näiden miesten kanssa, miksi sitten puhut erosta?

Ei siis oikein mene läpi tuo puheesi "miesleluista", kun puhut näin.

Oikeasti taidat itse haaveilla sellaisista parisuhteista kuin niissä kuvissa näet, mutta kun et saa sellaista, niin sabotoit toisten suhteita. Ja mielessäsi leikit, että sinullakin on suhde (koska kerran puhut eroamisesta).

Vierailija
40/82 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 myötistä, 0/5.

-AP-

Mistä erosta puhut, onko sen vaimo nyt eroamassa pettäjämiehestä, ei se asia sinulle kuulu.