Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin kissan kanssa

Vierailija
08.06.2023 |

Eilisestä noin iltakuudesta noin iltaseitsemään tänään. Ennen lähtöä putsasin vessan, vaihdoin veden, lisäsin raksuja (iso astia ääriään myöten täynnä) ja vähän märkäruokaa, joka ei tunnu koskaan kelpaavan. Haluaisin olla kotona tämän yön, joten voinko mennä vasta huomenna aamulla takaisin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hyvä kissojen kanssa ja omistin aikoinaan vuosia ja vuosia kissan. Mutta kun ne ovat kaikki yksilöitä ja itse tunsin oman kissani kuin omat taskuni ja tiesin tasan tarkasti miten kauan se pärjää, miten paljon se tarvitsee ruokaa ja kaikkea. Kun on vieraampi kissa kyseessä niin on vähän epävarma fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kissa yhden yön pärjää hyvin yksinään. Yli vuorokaudeksi en jättäisi.

Vierailija
4/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siellä pärjää hyvinkin.

Vierailija
5/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suuttua ja pahastua.

Vierailija
6/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arveluttaa vain tuo kun on syönyt märkämuonaa niin huonosti. Toisaalta mitäs sitä turhaan laittamaan tarjolle, jos ei kelpaa... raksuja kyllä on syönyt. Tiedän siis, että kissa pärjää hyvin yön yli, mutta kun ei ole oma kissa kyseessä niin olen kauhean epävarma, kun en tunne sitä läpikotaisin.

Vierailija
7/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa sen tietää paremmin kuin me.

Vierailija
8/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nukun kotona ensi yön ihan rauhassa ja menen huomenna sitten taas.

Vierailija
9/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko herkkuja kissalle tai välillä kunnon ruokia, niitä jotka vatsa kestää. Onko kissalla tekemistä tai näkeekö ikkunasta ulos.

Vierailija
10/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arveluttaa vain tuo kun on syönyt märkämuonaa niin huonosti. Toisaalta mitäs sitä turhaan laittamaan tarjolle, jos ei kelpaa... raksuja kyllä on syönyt. Tiedän siis, että kissa pärjää hyvin yön yli, mutta kun ei ole oma kissa kyseessä niin olen kauhean epävarma, kun en tunne sitä läpikotaisin.

Ei meidänkään kissa märkäruuasta välitä, raksut taas on herkkua. Jos kissa juo vettä, niin ei se märkäruoka ole mitenkään pakollista.

Vierailija
11/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koti kamera olisi hyvä. Näkee onko levoton tai kipeä, syökö ja käykö vessassa. 

Vierailija
12/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko herkkuja kissalle tai välillä kunnon ruokia, niitä jotka vatsa kestää. Onko kissalla tekemistä tai näkeekö ikkunasta ulos.

Herkkuja ei ole, ikkunasta näkee ulos. En ole sanonut ettei vatsa kestä märkäruokia, ne eivät vain tunnu kelpaavan. En viitsinyt jättää kamalaa määrää märkäruokaa mahdollisesti pilaantumaan sinne.

Vierailija
13/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koti kamera olisi hyvä. Näkee onko levoton tai kipeä, syökö ja käykö vessassa. 

Kyllä vessaa käytti tuon vuorokauden aikana niin, että putsasin sen pariin kertaan. Näin myös, että joi, ja oli syönyt raksuja. Ei vaikuta kipeältä, vaan nirsolta ja pieniruokaiselta.

Vierailija
14/14 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut aviopareista jotka eivät asu yhdessä mutta en koskaan ihmisistä jotka eivät asu yhdessä kissansa kanssa.