Aiotko hankkia Playstation 5:sen?
No niin nyt mammat kuulolle. PS5 on tulevan joulun "se juttu". Kannattaa olla kärryillä jo nyt, jotta tietää mitä ne muksut kitisee pukinkonttiin.
Kommentit (129)
Minulla on ollut sellainen jo kolmisen kuukautta päivälleen. Ensimmäinen konsoli kymmeneen vuoteen.
Ihan käsittämäntöntä etteivät saa toimitettua noita vaikka ostajia olisi jonossa.
Resident evil 8 ainakin tulee hankittua siihen ekana.
Kyllä vatuttaa. Ollaan tilattu verkkokaupasta se pukin konttiin. Kohta on jo toukokuu. "Pukki" vie soitti lapselle että putosi reestä ja tulee vähän myöhässä.
Hobby Halissa 889e levyasemallinen versio. Toimitus: 2-5 arkipäivässä.
Tietokonekauppa.fi:ssä 1018,70e 😱
Vierailija kirjoitti:
Ovat taputtaneet hinnasta pois, kun aiemmin sielläkin oli yli 1000e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat taputtaneet hinnasta pois, kun aiemmin sielläkin oli yli 1000e
Siis tiputtaneet 😀
En. Vanha toimii vallan mainiosti.
Miten tuota ei ole vieläkään kaupoissa? Eikös tuon julkaisemisesta ole jo puolisen vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota ei ole vieläkään kaupoissa? Eikös tuon julkaisemisesta ole jo puolisen vuotta?
Komponenttipula
Meillä on ollut ps5 jo jonkin aikaa kun mies tatti hiessä sitä halusi. Minä olen kuitenkin meillä se enemmän ps-orientoituneempi. Ei ps5:lle ole julkaistu edes yhden yhtä peliä vielä mistä olisin todella kiinnostunut...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan korona vaikuttaa, niin eivät saa osia konsoleihin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt 859e (-3%) :D
Tulispa hyvät remaket Dino Crisis 1 ja 2 peleistä PS5:lle! Myös jatkoa voisi tulla!
Dino Crisis 3:sen voi unohtaa. Hyi!
Sitten kun sen saa ostaa kaupanhyllyltä.
Paitsi trokareilta... (Ei kannata)