Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää poikaystäväni on pettänyt ja nyt haluan testeihin. Tarvitsen neuvoa.

Vierailija
12.06.2020 |

Jotenkin hävettää paljon ja olen ollut kotosalla jo monta viikkoa, että olen arka muihin ihmisiin. Onko tietoa kellään, että mistä saisi luotettavia seksitautitestejä etänä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä paikkakunnalta olet? Jos olet esimerkiksi helsingistä, etkä ole yliopiston opiskelija, niin ainoa tapa on maksaa.

https://sinuntestit.fi/Kauppa#!/products/total-klamydia-tippuri-kuppa-s…

Tästä googlauksesta, mutta tuosta ei löydy tarkempaa tietoa niin lieneekö pelkästään huijaus. Tällaista tämä elämä nykyään.

Vierailija
2/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitautien poliklinikalla ei maksa mitään testit. Sinne ja äkkiä.

Vierailija
4/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin olin tulossa sanomaan että iho- ja allergiasairaalassa Helsingissä on sukupuolitautipoliklinikka missä saa ilmaiset klamydia, tippuri, kuppa ja hiv testit muistaakseni.

Sinulla ei ole mitään syytä hävetä ja tedtien ottajaa ei kiinnosta yhtään miksi siellä olet. Parempi kuitenkin käydä testaamassa kuin vahingossa myöhemmin tartuttaa joku muu.

Labrahoitaja

Vierailija
5/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista jättää tuollainen mies!

Heti.

Vierailija
6/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin! Ja muista että tietyttaudit näkyvät testeissä vasta vähän myöhemmin niin ne käy ottamassa toiste. Klamydia ja tippuri näkyvät jo viikon jälkeen tartunnasta. Klamydia ja tippuri testataan virtsanäyttellä, pitää olla 2 h ainakin virtsaamatta ennen testiä että tulos on luotettava.

Labrahoitaja

Vierailija
7/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat lääkäriin ja sanot moi haluaisin sukupuolitautitesteihin. Ei ne kysele. Ja jos kyselee niin sanot vaikka "varmuuden varalta". Ei tarvitse selitellä. Kyllähän nykyään ihmiset herkästi käyvät ihan varmuuden vuoksi, epämääräisten oireiden takia, ennen e-pillereiden aloittamista, kun aloittavat uuden suhteen.

Vierailija
8/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätesteistä en tiedä, mutta turhaan häpeät! Olen itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa aikanaan ja hävetti kyllä mennä lääkäriin. En oikeastaan edes tiedä mikä siinä hävetti niin paljon, mutta jotenkin se vaan oli kova paikka. Purskahdin sitten siellä vastaanotolla itkuun, oli tunteet vähän pinnassa. Aivan ihana nuori naislääkäri lohdutti ja saatiin testit hoidettua. Jälkikäteen tuli ihan pöljä olo, että mitä sitä oli turhaan nolostellut jne, eihän asiassa ole kuitenkaan mitään hävettävää ja ne testit on tärkeitä. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen kyseisessä tilanteessa oleva. Testi itsessään oli vielä helppo, näytteen sai ottaa itse ihan rauhassa. Rohkeasti vaan terveydenhuoltoon yhteyttä! Voit vaikka nimettömänä kysyä että voiko testin tehdä etänä ja jos ei voi, niin miten menetellään. Kyllä sä pärjäät!

Vierailija
9/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä luottamuksen menettäminen saa ihmisen heikompaan kuntoon.

Kohtaa pelkosi ja käy testeissä paikan päällä.

https://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaalat/iho-ja-allergiasairaala/polik…

Ainakin puhelinaika klo 8-10. En tiedä vastaavatko viikonloppuna, mutta ainakin arkisin ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Ovet avoinna ma-ti, to-pe klo 8-14 sekä ke klo 8-13.

Vierailija
10/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätesteistä en tiedä, mutta turhaan häpeät! Olen itse ollut vastaavanlaisessa tilanteessa aikanaan ja hävetti kyllä mennä lääkäriin. En oikeastaan edes tiedä mikä siinä hävetti niin paljon, mutta jotenkin se vaan oli kova paikka. Purskahdin sitten siellä vastaanotolla itkuun, oli tunteet vähän pinnassa. Aivan ihana nuori naislääkäri lohdutti ja saatiin testit hoidettua. Jälkikäteen tuli ihan pöljä olo, että mitä sitä oli turhaan nolostellut jne, eihän asiassa ole kuitenkaan mitään hävettävää ja ne testit on tärkeitä. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen kyseisessä tilanteessa oleva. Testi itsessään oli vielä helppo, näytteen sai ottaa itse ihan rauhassa. Rohkeasti vaan terveydenhuoltoon yhteyttä! Voit vaikka nimettömänä kysyä että voiko testin tehdä etänä ja jos ei voi, niin miten menetellään. Kyllä sä pärjäät!

Ongelmana noissa taas on se, että puhelinvastaaja on 2 tuntia auki päivittäin ja kaiken kukkuraksi ei voi ottaa yhteyttä mailitse.

Voisi kuvitella että henkilö on aika rikki, kun näinä korona aikoina piilossa muilta ja sit lähin henkilö meni ja teki.

Vierailija
11/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei ole korona.

Vierailija
12/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinuntestit saitti on kyl ehkä epämääräisin saitti mitä olen nähnyt, toki hinnat näyttää olevan kohdillaan ja apteekeista ei varmaan saa edes kotitestejä noihin.

Vierailija
13/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti.

Joko jätit😯

Vierailija
14/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti.

Joko jätit😯

Yksin jäät jos jätät tai seurana sairaus. Toisaalta kun miettii, niin jos sait aiemmin jo miehen, ni tuskin vaikeuksia saaha uus. Nokka ylöspäin hei!

Vierailija
15/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaolossa voi täyttää suoraan kyselyn, jos on epäilys sukupuolitaudista. Sitten riippuen asuinpaikasta onnistuu etätestit ja saa sellaisen kai tilattua tai soittavat terveyskeskuksesta ja antavat lähetteen labraan. Tämä on hyvä systeemi, jos on vaikea itse soittaa ja avata suu ja kertoa, että haluaisi sukupuolitautitesteihin, kun hoitaja jo tietää taustat ja varmistaa vaan ja kertoo, että laittaa lähetteen.

Vierailija
16/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja tuntuu satelevan, mutta jos nyt jäädään tähän etätestauksen piiriin.

https://testaakotona.fi/klamydia-ja-tippuri?gclid=Cj0KCQjwz4z3BRCgARIsA…

Tämä ainakin vaikuttaa enemmän legit saitilta, joskins ei herpes testiä. Klamydia on yleisin, jos nyt sen poistat pelostasi ja listalta, niin eiköhän voida sit vahvemman sään aikana mennä fyysisesti testeihin.

Netissä on paljon väkeä jotka ruokkii omaa pimeyttään nauramalla uhreille.

Vierailija
17/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaolossa voi täyttää suoraan kyselyn, jos on epäilys sukupuolitaudista. Sitten riippuen asuinpaikasta onnistuu etätestit ja saa sellaisen kai tilattua tai soittavat terveyskeskuksesta ja antavat lähetteen labraan. Tämä on hyvä systeemi, jos on vaikea itse soittaa ja avata suu ja kertoa, että haluaisi sukupuolitautitesteihin, kun hoitaja jo tietää taustat ja varmistaa vaan ja kertoo, että laittaa lähetteen.

kuume, yskä, hengenahdistus ei toi liity ollenkaan sukupuolitauteihin. Tuntuu siltä että helsinki on forsaken koko jututsta.

Vierailija
18/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei :)

Ex petti ja kävin sen takia testeissä. Soitin terveyskeskukseen ja pyysin lähetettä. Hoitsu kysyi että onko epäilystä taudista ja selitin tilanteen. Kyseli myös että onko ollut ulkomaisia kumppaneita. Siitä en osannut miehen kohdalta sanoa mutta sanoin myös että ex oli käyttänyt suonensisäisiä (joka oli myös totta) niin sain kaikki testautettua hiviä myöten, en tiedä miksi ne on niin nihkeitä testauttamaan kaikki kerralla. Itse sain vielä testeihin kyydin äidiltäni kun olin itkenyt tilanteen hänelle :D

Kaikista halvimmalla pääset julkisessa.

Ja häpeä ei ole sun jos ex on pettänyt, oo vaan rohkea :)

Vierailija
19/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaisia kumppaneita, lasketaanko turkulaisia sellaisiksi? KJEH KJEH.. heheh

Vierailija
20/24 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei :)

Ex petti ja kävin sen takia testeissä. Soitin terveyskeskukseen ja pyysin lähetettä. Hoitsu kysyi että onko epäilystä taudista ja selitin tilanteen. Kyseli myös että onko ollut ulkomaisia kumppaneita. Siitä en osannut miehen kohdalta sanoa mutta sanoin myös että ex oli käyttänyt suonensisäisiä (joka oli myös totta) niin sain kaikki testautettua hiviä myöten, en tiedä miksi ne on niin nihkeitä testauttamaan kaikki kerralla. Itse sain vielä testeihin kyydin äidiltäni kun olin itkenyt tilanteen hänelle :D

Kaikista halvimmalla pääset julkisessa.

Ja häpeä ei ole sun jos ex on pettänyt, oo vaan rohkea :)

Okei...

Seurustelit siis piikki-narkkarin kanssa, ja missään vaiheessa ei hepatiitti pelottanut?

Siitäkään huolimatta että se tarttuu varsin kärkkäästi myös limakalvo-kontaktin kautta??

...oletan nyt että kumia ette käyttäneet, koska jos olisitte, ei mitään sukupuolitauti-testiäkään olisi tarvittu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän