Aiotko hankkia Playstation 5:sen?
No niin nyt mammat kuulolle. PS5 on tulevan joulun "se juttu". Kannattaa olla kärryillä jo nyt, jotta tietää mitä ne muksut kitisee pukinkonttiin.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
tuo on mustavalkinen väritykseltään. joten tuo sopisi mainiosti olohuoneeseen jossa on valkeata joka puolella. xbox sopisi paremmin sisustukeen. televisio ja muut oheislaitteet ovat yleensä mustia, joten xbox sulautuisi paremmin muiden laitteiden joukkoon.
Sitä tulee saamaan myös mustana, kuten aina. Villien huhujen mukaan siinä on vieläpä vaihdettavat "kuoret".
En ehkä heti julkaisussa, mutta varmaan parin vuoden sisällä, kun sille on julkaistu tarpeeksi pelejä.
Vierailija kirjoitti:
True Gamerit pelaa vain PC:lle. Konsolit on lapsille ja tytöille.
Aloin etsimään pelisuosituksia, niin tää keskustelu tuli hakuun. Mulla on ainaisten kiireiden takia jäänyt niin vähälle käytölle PS4, että tokkopa tuota ilkeää vitosta vielä hankkia. Paitsi että kun nimimerkki Mamma 41v aikoi kitistä ko. vehkeen itselleen pukinkonttiin, niin pitäiskö minunkin sitten... T. Tyttö 41 v.
2x Gtx 3090 on tilattuna. Toi sen takia kun vapaa-aikana harrastan uusien koneoppimisalgorithmien kehittämistä cudalla. Koodin ja artikkeleiden generoiminen adversarial algoilla on erityisen kiinnostavaa.
5950x lähtee heti tilaukseen kun se tulee ennakkomyyntiin.
Ps5 tilasin myös, mutta ihan vaan sen takia että rahaa on kuin roskaa. Tuskin sillä tulen montaa tuntia pelaamaan.
Se on muuten huvittavaa kun ei edes pyydetä haastetteluun vaikka minun algosysteemit tekevät yli 100%/v voittoa pörssissä. Helposti voisi joku rahasto tms tienata monta sataa miljoonaa vuodessa noilla.
Pelkkää kusetusta koko it-alan työvoimapula.
T. Tuulikki 74v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen sitä striimiä jossa paljastivat uusia pelejä ja tuli kyllä harvinaisen selväksi että kohderyhmä peleille on aina se n. 13v. Jopa ne "aikuisille" tarkoitetut pelit oli jotain missä ammutaan avaruusörkkejä naamaan. Huomaa miten paljon henkisestä kehityksestä jäljessä pelit on elokuvia ja kirjallisuutta.
Niimpä niin. Tutustu vaikka GTA-pelisarjan uusimpaan peliin GTA V:hen. Siinä voi tappaa täysin aidon näköisi ihmisieä nyrkeillä, pistooleilla ja kivääreillä. Ai lasten peli?
Onko se joku saavutus, että voi virtuaalimaailmassa tappaa ihmisiä.
Tottakai, ostan itselleni :)
N20
Tuskin, Sonyn yksinoikeuspelit ovat kertakäyttökamaa ja haluan rahalle enemmän vastinetta
Vaikka muksut kinuaisivat, niin nyt on hyvä ja helppo sanoa että ei tuu:
https://yle.fi/uutiset/3-11572844
Voihan toi olla toki markkinointikikka...
Turhia nämä tulevaisuuden teknohömpötykset
En osta, mulle tuli ihan muuta mitä ostaa, oikeastaan paljon järkevämpää ostaa isompi tv ku joku ps5 ny, ja ps4 Pro toimii vielä loistavasti, kyl mulla oli mielessä ps5sen osto mut muutin mieleni, koska en mää tekis sillä mitään juur ny ainaka, turha maksaa 500€ millä ei tee mitään
Ei ole vielä merkittävää hyötyä kun ps5 tehtyjä pelejä niin vähän. Ehkä sitten jos ps4 hajoaa tai kun pelikonsolin saatavuudessa ei ole onglemaa. Odottavan aika on pitkä.
Aikuinen mies hanki enään mitään konsolipelejä vaan jotakin miehekkäämpää.
Mää en osta viä, ei mun kannata, koska ei oo mulle kiinnostavia pelejäkään, se olis turha ostos, mielumnin isompi tv, ehkä si ku tulee tarpeeks pelejä ja mitkä kenties vois kiinnostaa, tosin ei ps4llakaan mitään kovin hyviä pelejä oo, ps3lla on jotenki parempia pelejä, jos ps5sta kannattaa ollenka koskaan ostaa, koko konsoli on vaan rahat pois ostajilta
Jossain vaiheessa kyllä, mutta olen ajatellut odottaa vielä jonkin aikaa , että kyseiselle laitteelle on kerääntynyt tarpeeksi iso määrä kiinnostavia pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikuisten hommaa tuo pelaaminen. Jos ostaa kirjoja samalla rahamäärällä, niin kehittyy ihan saatanasti enemmän.
M38
Höpö höpö...
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies hanki enään mitään konsolipelejä vaan jotakin miehekkäämpää.
Pyh ja pah...
Sitten kun sitä saa. Ehkä kesällä. Tällä hetkellähän sitä ei saa ostettua mistään.
Vierailija kirjoitti:
Turhia nämä tulevaisuuden teknohömpötykset
Kommenttis on turha.
tuo on mustavalkinen väritykseltään. joten tuo sopisi mainiosti olohuoneeseen jossa on valkeata joka puolella. xbox sopisi paremmin sisustukeen. televisio ja muut oheislaitteet ovat yleensä mustia, joten xbox sulautuisi paremmin muiden laitteiden joukkoon.