Aiotko hankkia Playstation 5:sen?
No niin nyt mammat kuulolle. PS5 on tulevan joulun "se juttu". Kannattaa olla kärryillä jo nyt, jotta tietää mitä ne muksut kitisee pukinkonttiin.
Kommentit (129)
En todellakaan. Uutta Amigaa haikailen kaikkien näiden vuosien jälkeen. Joku Vampire V4, jolla voi tehdä kaikenlaista. Nykyään kyllä kaikki laatu ja kustomoitu tavara maksaa paljon, hintalappu tälle noin 500 €.
En aio. Mainiosti toimii tämä vuosituhannen alussa käytettynä hankkimani xbox.
Vierailija kirjoitti:
En osta, minulla on pc. Kallista on ostaa turhake pölyyntymään johonkin nurkkaan.
Jaa no mä kyllästyin peeceen jatkuviin päivitys vaatimuksiin ja siirryin konsoli puolelle. Ehdin ostaa jotain 5 konetta, näyttökortteja ainakin 10, muisteja,emoja, näyttöjä ym ym rahaa paloi älyttömästi. Ps5 on siihen nähden halpa investointi, yhden kunnon näytön tai graffakortin hinta ja that`s it.
Toisaalta jäin hieman kaipaamaan hiiri näppis ohjausta. Tuo konsoli ohjain on huonompi mutta menettelee.
Kyllä, mutta en todennäköisesti ensimmäisten joukossa,
Vertailun vuoksi omistamani aiemmat mallit on aina olleet myöhemmin julkaistuja versioita;
PS Two (eli se PS2 slim versio)
PS3 Slim
PS4 Pro
Ennakkotilattu ja maksettu. Marraskuuta odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
True Gamerit pelaa vain PC:lle. Konsolit on lapsille ja tytöille.
Minulla on molemmat ja olen kohta 31v nainen. Peliläppäri oli 8 vuotta ja viime helmikuussa ostin jimmsiltä pelikäyttöön pc:n joka on jopa parempi kuin himopelaajamieheni kone.
Pleikkarit löytyy 2-4 ja myös PS4 Pro. Mies höpöttää jatkuvasti ps5 ostamisesta vaikka vauva tulossa marraskuussa. Siinähän ostaa jos muiden kulujen jälkeen jää rahaa ja vauvan hoidon jälkeen aikaa. Jospa sitä nyt sitten saisi sen demon's soulsin pelattua loppuun asti kun remaken saavat julkaistua.
Henkilökohtaisesti tykkään konsolilla pelaamisesta enemmän koska ohjain ja iso 4k-tv mutta simsiä pelaan jatkossakin kyllä pc:llä.
Ostan itselleni vaikka olenkin jo yli 18v, uskoisitteko? Pöytäkoneen pistin jo myyntiin, ku haluun siitä eroon ku hankin pleikan. Nyt pitäis miettiä pitäiskö myydä tää pelinäyttökin, vois hankkii ehkä geimer teeveen eli 2 kärpästä yhdellä iskulla nii olis myös hyvä TV.
Geimerit, aiheutatte minulle aina naurukohtauksen xD!
Kasvakaa aikuisiksi jo... xD
Eri asia tietysti, jos olette lapsia... Aikuistutte varmaan siinä teini-iässä.
Meidän pikku niilo 7v ei kyllä moisella leluhärvelillä pelaa. Se on isin kanssa neuvotellut i9 nvidia 3090ti koneen ja samsung odyssey ennakkojoululahjaksi.
Onneksi se ukko on ollut 10v nvidialla töissä ja saanut avokätisesti firman optiotia. Lisäksi se sijoitti aikoinaan faangeihin ja louhi bitcoineja.
Vierailija kirjoitti:
En koska pleikkareihin ei käy vanhempien pleikkareiden pelit mikä pakottaa jatkuvasti uusimaan koko pelivaraston.
Miten niin pakottaa, jos sinulla kerran on ne vanhat pleikkarit olemassa? Tosin en ymmärrä miksi pitäisi kerätä jotain pelivarastoa, peli pelataan kerran läpi ja sitten siirrytään seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin eilen sitä striimiä jossa paljastivat uusia pelejä ja tuli kyllä harvinaisen selväksi että kohderyhmä peleille on aina se n. 13v. Jopa ne "aikuisille" tarkoitetut pelit oli jotain missä ammutaan avaruusörkkejä naamaan. Huomaa miten paljon henkisestä kehityksestä jäljessä pelit on elokuvia ja kirjallisuutta.
Niimpä niin. Tutustu vaikka GTA-pelisarjan uusimpaan peliin GTA V:hen. Siinä voi tappaa täysin aidon näköisi ihmisieä nyrkeillä, pistooleilla ja kivääreillä. Ai lasten peli?
Lapsethan noita pääasiassa pelailee. Lapset ja teinit. Ei tuollainen tappamisen leikkiminen ole mitään aikuisten hommaa.
Olet ajastasi jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään julkistukseen tullu mitään niin uber hyvää peliä että olis tarvetta ostaa. Cyberpunk on vähän siinä ja siinä mutta kun sekin tulee ps4:lle, toki ei niin näyttävänä ja sujuvana mutta kuitenkin. Jos demon souls olis ollut vaikka ds2 eikä uudelleen masterointi😵 niin sitten olisi ollut ehkä pakko ostos.
Mitä väliä jollain julkistuksella on, kun konsolin elinkaari on monta vuotta ja sen tietää että hyviä pelejä on tulossa niin että säkki täyttyy?
Vierailija kirjoitti:
True Gamerit pelaa vain PC:lle. Konsolit on lapsille ja tytöille.
Väärin. True gamer ei rajoita pelaamistaan tietylle alustalle. Häneltä löytyy todennäköisesti vähintään useita ellei jopa kymmeniä eri pelilaitteita.
Vierailija kirjoitti:
Geimerit, aiheutatte minulle aina naurukohtauksen xD!
Kasvakaa aikuisiksi jo... xD
Eri asia tietysti, jos olette lapsia... Aikuistutte varmaan siinä teini-iässä.
Laitatko listan omista harrastuksistasi niin saadaan mekin nauraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta, minulla on pc. Kallista on ostaa turhake pölyyntymään johonkin nurkkaan.
Jaa no mä kyllästyin peeceen jatkuviin päivitys vaatimuksiin ja siirryin konsoli puolelle. Ehdin ostaa jotain 5 konetta, näyttökortteja ainakin 10, muisteja,emoja, näyttöjä ym ym rahaa paloi älyttömästi. Ps5 on siihen nähden halpa investointi, yhden kunnon näytön tai graffakortin hinta ja that`s it.
Toisaalta jäin hieman kaipaamaan hiiri näppis ohjausta. Tuo konsoli ohjain on huonompi mutta menettelee.
+hermot menee miljoona kertaa siinä säätämisessä.Pleikka vaa päälle ja homma toimii eikä tartte stressata.
Kyllä. Ihan vain Horizon Zero Dawn kakkososan takia.
Ostin PS4:n ykkösosan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pikku niilo 7v ei kyllä moisella leluhärvelillä pelaa. Se on isin kanssa neuvotellut i9 nvidia 3090ti koneen ja samsung odyssey ennakkojoululahjaksi.
Onneksi se ukko on ollut 10v nvidialla töissä ja saanut avokätisesti firman optiotia. Lisäksi se sijoitti aikoinaan faangeihin ja louhi bitcoineja.
Mun faija on Nintendolla töissä. Kuulemma kohta tulee uusi Nintendon konsoli, ei kannata ostaa muita. Saan sen tietty etukäteen jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aikuisten hommaa tuo pelaaminen. Jos ostaa kirjoja samalla rahamäärällä, niin kehittyy ihan saatanasti enemmän.
M38
Tiukka mielipide. Mutta kommentistasi päätellen ei taida sinulla(kaan) kovin kaksiset eepokset kädessä pysyä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun faija on Nintendolla töissä. Kuulemma kohta tulee uusi Nintendon konsoli, ei kannata ostaa muita. Saan sen tietty etukäteen jouluksi.
Jos jouluksi olisi tulossa markkinoille uusi Nintendon pelikonsoli, siitä olisi jo julkaistu ennakkomainos.
Ei näköjään julkistukseen tullu mitään niin uber hyvää peliä että olis tarvetta ostaa. Cyberpunk on vähän siinä ja siinä mutta kun sekin tulee ps4:lle, toki ei niin näyttävänä ja sujuvana mutta kuitenkin. Jos demon souls olis ollut vaikka ds2 eikä uudelleen masterointi😵 niin sitten olisi ollut ehkä pakko ostos.