Psykiatrinen osasto edisti kaikella tavoin pahoinvointiani
Kohtelu julmaa ja kovaa, jo muutenkin vaikeassa tilanteessa olevaa kohtaan
Kommentit (28)
Höpö höpö. Luota Jeesuksen vapahtamiseen
Kaikki asennevammojasi ei sielläkään pystytä oikomaan, saati korjaamaan.
Tämä on totta. Tarttisi terapiaa, mutta en uskalla hakea mitään apua koska pelkään F-diagnoosin aiheuttamaa leimaa. Psykiatriselle osastolle en menisi edes itsemurha-ajatusten kanssa.
Tehtiinkö ruumiintarkastus kun tulit osastolle? Eli kumihanskat ja...
Jos laitetaan vähän pilleriä yhtä sun toista kurkusta alas niin siitä se kroppa ja pää lähtee oikoiutumaan.
En epäile yhtään. Aika suoraviivaista on psykiatrinen ns. hoito nykyään, lähinnä lääkitsemistä ja säilyttämistä. Sairauksien juurisyihin ei paneuduta ollenkaan, tuskin tuntevat potilaan historiaa ja yksilöllistä hoitoa ei saa kukaan. Jokainen on kuitenkin erityinen tapaus, näitä sairauksia ei mitata verikokeilla eikä röntgenillä.
Rahanpuutteeseen vedotaan aina, mutta nykyisillä asenteilla ei potilaita sairaalassa ainakaan paranneta.
Vierailija kirjoitti:
En epäile yhtään. Aika suoraviivaista on psykiatrinen ns. hoito nykyään, lähinnä lääkitsemistä ja säilyttämistä. Sairauksien juurisyihin ei paneuduta ollenkaan, tuskin tuntevat potilaan historiaa ja yksilöllistä hoitoa ei saa kukaan. Jokainen on kuitenkin erityinen tapaus, näitä sairauksia ei mitata verikokeilla eikä röntgenillä.
Rahanpuutteeseen vedotaan aina, mutta nykyisillä asenteilla ei potilaita sairaalassa ainakaan paranneta.
Mitä te sitten haluatte? Ihan ihmeellistä, että potilaat väittävät tuntevan lääketiedettä paremmin kuin lääkärit.
Siellä on töissä paljon psykopaatteja ja narsisteja. Valitettavasti.
Miettikää, mitkä mahdollisuudet psykiatrinen osasto tarjoaa jollekin vallanhaluiselle, hierarkkiselle ja sadistiselle hoitajalle/lääkärille. Potilaat ovat lähtökohtaisesti jo heikoilla ja haavoittuvassa tilassa.
Olen kuullut tästä ennenkin. Psykiatrisella osastolla hoitajat voi helposti purkaa omaa pahaa oloaan potilaisiin. Tämä johtuu mm. siitä ettei nämä tiedä miten kantelu tehdään ja kenelle se lähetetään.
siinä vaiheessa kun valkotakkiset tulevat hakemaan sinitakkien kanssa kotoa, on syytä juosta pakoon tai eliminoida heidät
psykiatrinen hoito on laiton vankeus
Kannattaa ottaa yksityinen sairausvakuutus mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Saa itse valita ne lääkärit ja muut asiantuntijat, joiden kanssa asioi.
Älä VALEHTELE! Mielenterveysongelmaiset valehtelevat AINA!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Luota Jeesuksen vapahtamiseen
Minäkin luottaisin Jeesukseen kuin maalliseen lääkäriin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahanpuutteeseen vedotaan aina, mutta nykyisillä asenteilla ei potilaita sairaalassa ainakaan paranneta.Mitä te sitten haluatte? Ihan ihmeellistä, että potilaat väittävät tuntevan lääketiedettä paremmin kuin lääkärit.
Haluamme että ongelmat poistuisivat lopullisesti, haluamme Aktion T4-ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa yksityinen sairausvakuutus mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Saa itse valita ne lääkärit ja muut asiantuntijat, joiden kanssa asioi.
Suomessa ei ole yksityistä psykiatrista osastoa, joten mikäli olet usemman eri lääkärin mielestä tahdonvastaisen hoidon tarpeessa, menet psykiatriselle osastolle ihan samaan paikkaan kuin muut asuinalueeksi potilaat.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei kannata ottaa sairausvakuutusta. Helpommalla selviää laittamalla ne rahat säästöön ja käyttämällä ne yksityisiin lääkäreihin tarpeen mukaan. Eli käytännössä harvoin tai ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ei kannata ottaa sairausvakuutusta. Helpommalla selviää laittamalla ne rahat säästöön ja käyttämällä ne yksityisiin lääkäreihin tarpeen mukaan. Eli käytännössä harvoin tai ei koskaan.
Itse asiassa kannattaa. Tonni vuodessa on aika pieni raha. Olen käyttänyt yksityisiä lääkäreitä noin 5000€:n edestä viimeisen vuoden aikana. Ja lisänä tietysti vielä työterveyttä, muttei sen varaan voi pelkästään jättäytyä.
Kyllähän nuo kommentit kertovat siitä, että pahoja harhoja on joillakin. Ei kai siihen juuri mitään hoitoa ole, mikä kelpaisi.
Eivät pahat mielenterveysongelmat ole helppoja hoitaa.
Ja asioita jotka eivät edes riipu itsestäni, laitettiin diagnoosin piikkiin