Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naiset todella näin pinnallisia? Blokkasi, kun kerroin olevani köyhä:DD

Vierailija
02.11.2025 |

Vaikka en oikeasti ole, vaan omistan kuusinumeroisen summan. Hyvä tapa vaan nähdä ihmisen luonne heti kättelyssä.

Kommentit (226)

Vierailija
1/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli väärä nainen.

Vierailija
2/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi varmaan sugardaddyä, joten ihan odotettu reaktio.

Vierailija
4/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen satu tähän iltaan.

Vierailija
5/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri tai ei, en haluaisi valehtelevaa miestä.

Vierailija
6/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos heti alussa mainostat rahattomuutta, niin nainen saattaa luulla että etsit elättäjää. Ja toki sama toisinkin päin.

Vierailija
7/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakoille on tärkeää miehen koulut... amnatt... luonne! Luonne ja arvomaailma! Rahalla ei ole merkitystä. Itsekkin monesti testaan naisia kertomalla, että olen työtön ja köyhä.

Vierailija
8/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei talousongelmista kannata kannata kenenkään mainita treffeillä. Mitä lisäarvoa se tuo? Sääliä kenties?

Vierailija
9/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskustelussa erikseen mainitsee olevansa köyhä, niin siitä saa kuvan että se on ongelma henkilölle itselleen. Itse olen hyvätuloinen enkä jaksaisi miestä jolla on itsetunto-ongelmia mikäli tienaan häntä enemmän. Muuten ei ole mitään väliä paljonko tienaa. 

Vierailija
10/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, naiset on pahimpia hyväksikäyttäjiä. Paras toimia samalla tavalla, kun on saatu niin heippa, kiintyä ei parane ne käyttää sen kyllä armotta hyväkseen.

Vierailija
11/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.

- Ap

Vierailija
12/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelussa erikseen mainitsee olevansa köyhä, niin siitä saa kuvan että se on ongelma henkilölle itselleen. Itse olen hyvätuloinen enkä jaksaisi miestä jolla on itsetunto-ongelmia mikäli tienaan häntä enemmän. Muuten ei ole mitään väliä paljonko tienaa. 

No tämähä alkoi sillä, että nainen ensin kysyi rahaa lainaan.

- Ap

Vierailija
13/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä testi, arvostan. Ja nainen olen.

Vierailija
14/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kestä miestä, jolla ei ole varaa sirkushuveihin. Järkevimmät naiset blokkaavat nämä miehet heti pois, jotkut voivat yrittää, mutta kyllästyvät kyllä jossain vaiheessa.

Vierailija
15/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jotkut naiset ovat.

Ihan yleisesti kommentoiden, ihmiset ovat monesti yllättävänkin pinnallisia ja pikkumaisia, kun pääset näkemään heidän todellisen luonteensa 

Vierailija
16/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen luonteesta antaa parhaan kuvan testaamalla miten tämä reagoi itseään heikommassa asemassa olevaan.

- Ap

Tämä.

Naista tulee testata. Näkee onko vaimoksi.

Vierailija
17/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pinnallisuutta se on, jos ei halua miestä elätettäväksi? Minä tienaan itse ihan kivasti, enkä tosiaan halua päätyä maksajaksi. Tai sitten vaihtoehtoisesti unohtaa matkustelut ymv. Ja jos on selvästi aikuisesta kyse, köyhyys kertoo usein elämänhallinnan puutteesta tai toimintakyvyn rajoituksista muutenkin. 

Ja newsflash, köyhyydestä ei suoraan seuraa se, että on sitten aivan ihana ihminen. Kyllä riittää paskiaisia köyhissäkin.

Vierailija
18/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinun luonteesi, joka on valehtelija ja saituei, sekä ilmeisesti naisen seks.hyväksikäyttäjä.

Vierailija
19/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaatko sinä naisen joka kertoo olevansa ulostossa ja peeaa?

Vierailija
20/226 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitkö sanaa köyhä? En ole kiinnostunut miehen rahoista mutta on aika junttia sanoa itseään köyhäksi treffeillä. Tulisi luuserivibat ja minäparkafiilikset.

Sekään ei ole fiksu veto pyytää rahaa lainaan treffeillä.

Eli väistit luodin.