Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

palstalle kirjoittajilla pitäisi olla Akateeminen tutkinto takanaan, jotta saisivat luvan kirjoittaa palstalla

Vierailija
03.11.2025 |

Ihan väärin että kukaaa vaan voi tänne kirjoittaa, vaikka ei korkealaatuinen sivistys ja kouluutus.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki DIt ovat tervetulleita palstalle. Jotenkin se tekee helpommaksi hyväksyä sen, että itsekin käyn täällä.Terv.naislääkäri

Vierailija
2/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki DIt ovat tervetulleita palstalle. Jotenkin se tekee helpommaksi hyväksyä sen, että itsekin käyn täällä.Terv.naislääkäri

Nii in. DI:t ovat aviomiesaineksen valiojoukko, joka lähetetään aina sinne missä on tiukimmat naiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko heti kun mies vilautti tupsulakkia?

4/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tänne sitten kirjoittelisi kukaan 😄

Vierailija
5/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, turhaan roska sakki päästetään tänne kirjoittelemaan.

Vierailija
6/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella naisella on sellainen harhakuvitelma, että DI huomaa ja huolehtii ja ratkaisee hänen elämänsä ongelmat, mutta todellisuudessa vaimo huolehtii lähes yksinhuoltajan tavoin perheestä ja mahdollistaa johtotehtävissä olevansa miehensä uran. Hän ei välttämättä ole charmikas ja hauska kotona ja usein aiheuttaa ongelmia, kuin ratkaisee niitä. Omiin ajatuksiinsa vaipuneena ja murjottavana hänessä kuitenkin on jotakin vetoavaa, koska olen sellaisen kanssa jo vuosikymmenent elänyt.

Vierailija
7/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

No eihän tänne sitten kirjoittelisi kukaan 😄

Hiljaa, ei tuollaista saa sanoa ääneen, nuo voivat närkästyä.

Vierailija
8/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä oon sitten hauska ja vitsikäs tyyppi.

ap.

Vierailija
9/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika turhauttavaa, kun jo monista otsikoista näkee, ett ne on pinta puolisen sivistyksen saaneen rupusakin aikaan saannoksia.

Vierailija
10/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset eivät edes tiedä tämän palstan olemassa olosta tai eivät ikinä kirjoittaisi tänne. Älykkäät ja viisaat eivät olisi niin lapsellisen tyhmiä päästään. Heillä on järkevämpää ajankulua.

Vierailija
11/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mä oon sitten hauska ja vitsikäs tyyppi.

ap.

Kumpa olisitkin, sehän sun ongelmasi onkin, et ole hauska ja vitsikäs, vaan olet kateellinen Ap:lle, siksi tahdot esiintyä hänenä.

Vierailija
12/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: On aika turhauttavaa, kun jo monista otsikoista näkee, ett ne on pinta puolisen sivistyksen saaneen rupusakin aikaan saannoksia.

Niin on. Minulle DI-mies tarjoili kotonaan marmoripöydältä italialaista kahvia, jota ostetaan papuina ja juodaan vastajauhettuna. Oi että

Vierailija
13/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten täällä olisi alle 5 henkilöä. 

Vierailija
14/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni akateemista tutkintoa ei tarvita, normaali kirjoitustaito riittää. Eli valitettavasti, ap, aloitusviestisi luettuani poistaisin sinut täältä puutteellisen kirjallisen ilmaisun vuoksi.

Vierailija
15/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni akateemista tutkintoa ei tarvita, normaali kirjoitustaito riittää. Eli valitettavasti, ap, aloitusviestisi luettuani poistaisin sinut täältä puutteellisen kirjallisen ilmaisun vuoksi.

Voisin sen ymmärtää, hyvin helposti ymmärtää. Olisi toki minun parempi lukea todella sivistyneiden ihmisten kirjoituksia, voisin oppia niistä jotakin, vaikka en enää itse saisi kirjoittaa tänne. Ap

Vierailija
16/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin suurin osa aloituksista oli suoranaista roskaa, akateemisen sivistyksen puute näkyi selvästi, paljon tyhjänpäiviä keskusteluja, ei mitään merkkiä loogisesta ja syvemmästä ajattelusta.

Vierailija
17/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-0 / 5

Vierailija
18/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille niille, joiden kummaltakin vanhemmalta puuttuu väitöskirja nk. kovista tieteistä, ulos palstalta. Emme kaipaa tänne työväenluokkaisia kyselemään keskiluokkaisesta sisustuksesta, -pukeutumisesta tai pöytätavoista.

Vierailija
19/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä olisi? Jotkut umpihulluimmat on nimenomaan lukeneet aina tohtoriksi asti, eikä tuo näytä noiden juttuja järkeistäneen, ehkä jopa päinvastoin. Ihan yhtä syvällä nuokin onnistuu olemaan ideologisessa poterossaan ja ihan yhtä jääräpäisesti pitää siitä ideologiastaan kiinni vaikka faktat olisi kaikki vastaan. 

Vierailija
20/33 |
03.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille niille, joiden kummaltakin vanhemmalta puuttuu väitöskirja nk. kovista tieteistä, ulos palstalta. Emme kaipaa tänne työväenluokkaisia kyselemään keskiluokkaisesta sisustuksesta, -pukeutumisesta tai pöytätavoista.

Moderointikin tuli paikalle. Tottahan tuo onkin, että jos palstalle teet avauksen mistä tahansa noista aiheista niin se katoaa ilman selityksiä hetkessä. Nyt saatiin vihdoin selitys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme