Miehet kertokaa miten nainen voisi parantaa omaa ns. markkina-arvoaan ja korostaa naisellisuuttaan!?
Tuossa otsikossa kysymys jo olikin :) Lisäisin vielä etten välttämättä hae kysymyksellä miten näyttää mahdollisimman haluttavalta/pantavalta miesten mielestä vaan enemmänkin miten herättää kiinnostus ja säilyttää miesten arvostus.
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta: naisen BMI:n kuuluisi olla korkeintaan 17.
M
Sairaalloinen alipaino 0 – 14,9
Merkittävä alipaino 15 – 17,9
Lievä alipaino 18 – 18,9
Normaali paino 19 – 24,9
Lievä ylipaino 25,0 – 29,9
Merkittävä ylipaino 30,0 – 34,9
Vaikea ylipaino 35,0 – 39,9
Sairaalloinen ylipaino 40,0 tai enemmän
Eli haluat sairaalloista alipainoa tai lähellä sitä olevan naisen. Toivottavasti kukaan nainen ei halua sinua. Olet riski terveydelle.
Laihduta, laihduta ja laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko omanarvontuntoisella, erittäin valikoivalla naisellakaan nykypäivänä mitään mahdollisuuksia edes löytää sellaisia ominaisuuksia arvostavaa miestä?
On. Ruotsista ja Norjasta
Ainakin ruotsalaiset katsovat vähän pitkään miestä jolla on suomalainen vaimo. Vähän sama kuin olisi thaikun hommannut.
Vierailija kirjoitti:
- laihduta
- pukeudu tyylikkäästi
- meikkaa mutta hillitysti
- ole perillä ajankohtaisista asioista
- hanki hyvät keskustelutaidot
- hymyile
- ole positiivinen, naura
- harrasta liikuntaa
- ole kiinnostunut ja utelias - kysele kysymyksiä + kuuntele
- käytä huumoria ja ymmärrä sitä
- osoita rohkeasti positiivisia tunteita
- pidä kaveripiirisi asiallisena ja fiksuna
Eihän tässä tiedä pitäisi sitä itkeä vaiko nauraa. Tiedän paljonkin naisia jotka täyttää listan vaatimukset menne tullen mutta tiiätkös, he on sinkkuja ja pysyvät. Koska kun lähentelee täydellisyyttä (heh) niin sitten ei enää kelpaakaan. Suomalaisella miehellä on niin huono itsetunto että hajuton ja mauton lyyli on ainoa joka pariutuu takuulla.
Sitten taas ne jotka paperilla saattaisivat olla tämän listan mukaisia joutuvat tyytymään sohvalla piereskelevään örkkiin koska vastaavia miehiä ei vain ole. Tai on, mutta niillä on poikakaverit.
me naiset ollaan täydellisiä ja upeita just sellaisina kuin me ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kyselette parannusvinkkejä keskustelufoorumeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti jo tarkistaa oliko joku nostanut aloituksen vuodelta 1930, mutta ei, joku tosiaan miettii asioita tätä kautta, mitä miehet hänestä ajattelee.
En ymmärrä mitä pahaa siinä on?
-ap
Ap on melko varmasti mies 😀. Ei miehetkään välitä pätkän vertaa miltä näyttävät eivät siis voi vaatia sitä naiseltakaan. Tutkimusten mukaan jo yli 2/3 osaa suomalaismiehistä on selkeästi lihavia bmi yli 33. Miten siis voi mitenkään perustella naisten hoikkuudelle vaatimuksia jos itse on kävelevä michelinmies. Hei haloo jotain rajaa.
Niin, mutta miesten ylipainohan johtuu vaan siitä, että ne treenaa niin paljon ja on niin lihaksikkaita. Not.
Kun käyttäydyn yhtä itsekkäästi kuin miehet niin alkoi myös miesten kiinnostusta löytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino alas.
Entä jos on jo hoikka? :)
Miksi sitten olet vielä sinkku?
Tuskin kysyit tosissasi, mutta voin vastata tosissani. Oma "markkina-arvoni" riittää hyvinkin korkealle. Olen hyvin urheilullinen, kuitenkin naisellinen. Positiivinen ja älykäs. Myös empaattinen ja hyväsydäminen. Itsenäinen kaikin puolin. Olen sinkku, koska kukaan ei vaan tunnu miltään. Olen tavannut toinen toistaan "tasokkaampi" miehiä, mutta minkäs teet, kun kukaan ei vaan herätä mitään tunteita. Tiedä sitten, missä se varsinainen syy on. Haluan ajatella, että en vain ole kohdannut sopivaa ihmistä vielä ja senkin aika tulee.
Tässä sen näkee. Minä olen itsekäs vmäinen ja tasapuolisen tyly kaikille. Paha suustani , ruma ja pienitissinen. Silti olen saanut juuri ne miehet ,mitkä olen halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat miehen olla sankari. Vaikuta miehen mielipiteisiin ns. naisen keinoilla, ei vänkyttämällä.
Se palkkiutuu aikaa myotä parisuhteessa ja muutenkin koska mies alkaa pitää naisen puolta, vaikka feministit varmaan tämän kiistävät.
Tämä tosin toimii vain typeriin luusereihin. Ei sovi, mikäli miehellä on vähäänkään älyä. Miehiä pitää komentaa reippaasti. Sitä ne tahtoo.
Älykkyyteen tuo piirre ei liity. Monesti älykkäät miehet ovat jopa huomattavasti helpommin provosoituvia kuin tyhmemmät. Kertoo hermoista ja itsetunnosta, jos saa raivarin jokaisesta arjen pikkujutusta tai toisen eriävistä poliittisista mielipiteistä, eikä osaa suhteuttaa niitä elämän suuriin kysymyksiin. Jos ei ole opiskelualallaan tai töissä naisten kanssa tekemisissä niin sosiaaliset taidot voivat olla myös jääneet heikoiksi ja tunneskaala voi olla mustavalkoisesti vain joko ilo tai viha. Opiskelualan valinta voi myös vaikuttaa siihen, että ei ole tavannut älykkäitä naisia ja on ylemmyydentuntoa naisia kohtaan.
Mutta normaali terve mies hyväksyy eriävät näkemykset ja mielipiteet muutenkin kuin täysin hiljaa olemalla ja hymistelemällä ja pystyy tällöinkin sanomaan oman mielipiteensä rakentavasti. Tai sitten vaihtoehtoisesti nainen suostuu kaikkeen huonoon käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kyselette parannusvinkkejä keskustelufoorumeilla?
Kuka uskoi sekunttiakaan apn olevan nainen? Tietty palstalle pesiytynyt miestyyppi tekee näitä markkina-arvo aloituksia liukuhihnalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino alas.
Miksi sitten olet vielä sinkku?
Tuskin kysyit tosissasi, mutta voin vastata tosissani. Oma "markkina-arvoni" riittää hyvinkin korkealle. Olen hyvin urheilullinen, kuitenkin naisellinen. Positiivinen ja älykäs. Myös empaattinen ja hyväsydäminen. Itsenäinen kaikin puolin. Olen sinkku, koska kukaan ei vaan tunnu miltään. Olen tavannut toinen toistaan "tasokkaampi" miehiä, mutta minkäs teet, kun kukaan ei vaan herätä mitään tunteita. Tiedä sitten, missä se varsinainen syy on. Haluan ajatella, että en vain ole kohdannut sopivaa ihmistä vielä ja senkin aika tulee.
Tässä sen näkee. Minä olen itsekäs vmäinen ja tasapuolisen tyly kaikille. Paha suustani , ruma ja pienitissinen. Silti olen saanut juuri ne miehet ,mitkä olen halunnut.
Sama homma isoilla tisseillä. Kiltit lapset eivät pyydä mitään, kiltit lapset eivät saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino alas.
Hoikkuuden ohella sitä naisellisuutta voi korostaa kasvattamalla pitkät hiukset ja käyttämällä välillä hameita ja mekkoja niiden farkkujen sijasta. Alatyylinen ja ronski puhe myös vähentää naisellisuuden vaikutelmaa kuten v-sanan hokeminen. Taylor Swift on aikalainen täydellinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino alas.
Hoikkuuden ohella sitä naisellisuutta voi korostaa kasvattamalla pitkät hiukset ja käyttämällä välillä hameita ja mekkoja niiden farkkujen sijasta. Alatyylinen ja ronski puhe myös vähentää naisellisuuden vaikutelmaa kuten v-sanan hokeminen. Taylor Swift on aikalainen täydellinen tapaus.
Allekirjoitan. Sen lisäksi meikkaamista pitäisi välttää ja samoin liian paljastavia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Miten herättää kiinnostus? Näytä tympeältä, siltä ettet halua seuraa. Varmasti on joku äijä kohta kimpussa.
Tämä on toimiva. Hiiteen kaikki "hymyile", "ole ilonen" ja muu valhe. Miehet ehkä luulevat sellaista haluavan mutta todellisuus on toinen.
Tympeä ja etenkin sellainen joka ei seuraa kaipaa saa miehet kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun käyttäydyn yhtä itsekkäästi kuin miehet niin alkoi myös miesten kiinnostusta löytymään.
Olen tehnyt samaa. Sillon he huomaavat oman typerän käytöksen. Ja alkavat kunnioittamaan.
Taylor Swift on täydellinen ja meikkaamista pitäisi välttää? Oletteko nähneet Tayloria koskaan ilman meikkiä? Tiedättekö edes, miltä keskimääräinen nainen näyttää ilman meikkiä?
Miehet varsin usein kuvittelevat, että se "luonnostaan upea" on meikitön, mutta todellisuus on jotain ihan muuta. Miehille meikki tarkoittaa yleensä kirkkaan väristä huulipunaa, voimakkaita rajauksia ja luomivärejä jne. Todella monet teidän luonnonkauniiksi mieltämät naiset meikkaavat todella paljon, mutta te ette huomaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paino alas.
Taylos Swift on frigidi mutta ehkä elkonäöltään täydellinen. No, miehet ovat siihen näköjään tyytyväisiä.
Ja itse itseäni vielä lainaten, välttämällä toki farkkuja yms ja suosimalla hameita ja mekkoja.