Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet kertokaa miten nainen voisi parantaa omaa ns. markkina-arvoaan ja korostaa naisellisuuttaan!?

Vierailija
03.06.2020 |

Tuossa otsikossa kysymys jo olikin :) Lisäisin vielä etten välttämättä hae kysymyksellä miten näyttää mahdollisimman haluttavalta/pantavalta miesten mielestä vaan enemmänkin miten herättää kiinnostus ja säilyttää miesten arvostus.

Kommentit (510)

Vierailija
141/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa vielä : uskalla katsoa miestä kunnolla silmiin. Sillä on valtava psykologinen merkitys, se on intiimiä ja luo teidän välille sidoksen kuin huomaamatta . Ei kannata myöskään peitellä sitä, jos ihailee miehessä jotain piirrettä. En tarkoita että pitää imarrella väkisin, mutta totuus on se, että moni mies on kuunnellut paljon enemmän nalkutusta vioistaan kuin kehuja itsestään.

Jos mies tekee tai sanoo jotain, mikä susta tuntuu hyvältä, kerro se hänelle. Jos hän on jonain hetkenä silmissäsi tosi komea tai seksikäs, kerro se. Onko hän avulias, taitava, fiksu, hauska? Pidä huoli että hän tietää sinun ajattelevan niin.

Vierailija
142/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta-vänniksille tiedoksi, että teette mitä tahansa, niin ette ikinä voi parantaa markkina-arvoasi niin paljon että kelpaisitte kenellekään naiselle

Totta. Oon alle 187cm pitkä. Ei toivoakaan parisuhdemarkkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä todella surullinen palsta :( Mielestäni esitin ihan asiallisen kysymyksen, mutta suurimman osan mielestä minun täytyy olla trolli, tai vähintäänkin mies edes kysyäkseni mitään tällaista, säälittäväkin varmasti olen kun haluaisin miellyttää miestä, eihän modernin naisen niin sovi tehdä! Lisäksi monen mielestä kysymys on jotenkin typerä, sillä miehenhän pitäisi valita ja hyväksyä minut juuri tällaisena kuin olen, eikä toki niin että minä sinkkuna tarvitsisi edes harkita saatika yrittää kehittää itsestäni parempaa ihmistä...varsinkaan niin alistavalla tavalla kuin kyselemällä miten voisin miesten mielestä pärjätä paremmin ns. sinkkumarkkinoilla. Ja markkinat ja naiset...huoh, niistäkin voin vain kuvitella mitä kaikkea saadaan taas uhriuduttua ja väännettyä aikaiseksi.

Lisäksi moni on takertunut tuohon otsikossa käyttämääni markkina-arvo-termiin, huolimatta siitä että sen edessä on ns.-liite ja jos its evapaaehtoisesti sitä olen käyttänyt en ymmärrä mitä loukkaavaa siinäkin pitäisi nähdä.

Ihan todella paljon kiitos kaikille asiallisesti vastanneille, jatkakaa samaan malliin jos vielä intoa riittää, niin mielelläni luen lisää vastauksianne :)

-ap

On aina kannatettava ajatus pyrkiä kehittämään itseään ja yrittää olla oma paras mahdollinen itsensä. MUTTA mitään sellaista ei kannata tehdä, mikä ei ole ominta itseä; teeskentelyyn vaan uupuu ja se on sitäpaitsi petollista muita ihmisiä kohtaan.

Luulen että esimerkiksi minulla kuvailemani "tznius-pukeutuminen" toimii niin hyvin, koska olen löytänyt tavan jolla olen "bien dans ma peau", vai miten se sanotaankaan. Eli tyytyväinen itseeni. Olen löytänyt oman tapani olla naisellinen, minulla on luottavainen, mukava, rauhallinen ja itsevarma olo tyylissäni.

Eli jos haluat esimerkiksi muuttaa pukeutumistasi naisellisempaan suuntaan, etsi hyvin tarkkaan mikä on sinun tapasi olla naisellinen, älä vaan apinoi jonkun muun tyyliä.

Toisaalta, ihan kaikki ihmiset hyötyvät siitä että opettelevat todella kuuntelemaan toista ja vuorovaikuttamaan myönteisesti. Parisuhteesta ei tule hyvää, ellei kumpikin osapuoli tee niin. Miehiä yleensä kuunnellaan niin vähän että yksi parhaita tapoja saada miehet kiinnostumaan sinusta on pitää oma suusi kiinni ja kuunnella. Aika usein parisuhteessakin olevat miehet -ja usein juuri ne- ovat aivan säälittävän kiitollisia siitä että joku ihan vaan antaa niiden puhua asioistaan ja vielä kuuntelee kiinnostuneena. (En siis vokottele muiden miehiä, mutta jos nyt vaikka koirapuistoon sattuu samaan aikaan joku mies, annan sen yleensä puhua koska en itse mielelläni puhu omista asioistani, ja tavallaanhan tuo on hyväntekeväisyyttä, että kuuntelee toista. Välillä tuntuu että ne puhuisi ihan loputtomiin.)

-tznius-pukeutuja-

Vierailija
144/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti jo tarkistaa oliko joku nostanut aloituksen vuodelta 1930, mutta ei, joku tosiaan miettii asioita tätä kautta, mitä miehet hänestä ajattelee.

En ymmärrä mitä pahaa siinä on?

-ap

Ap on melko varmasti mies 😀. Ei miehetkään välitä pätkän vertaa miltä näyttävät eivät siis voi vaatia sitä naiseltakaan. Tutkimusten mukaan jo yli 2/3 osaa suomalaismiehistä on selkeästi lihavia bmi yli 33. Miten siis voi mitenkään perustella naisten hoikkuudelle vaatimuksia jos itse on kävelevä michelinmies. Hei haloo jotain rajaa.

Eiköhän ap ole niiden tasokkaampien miesten perässä. Sellaisten miesten joita av-mammojen aviomiehet ei ole. Lähes kuka tahansa nainen saa tollasen kuvailemasi miehen, mutta jos haluaa vähän parempaa niin pitää panostaa.

Yksi mitä kukaan ei maininnut on se, että älä rajaa ikää liian tarkasti. Mikäli olet "kolmissakymmenissä" niin tasokkaan miehen löydät helpoiten jostain nuorekkaasta 40-45v miehestä. Tämä siksi, koska ikäisesi tasokkaat miehet on jo suhteessa. Vastaavasti tasokkaat ikäisesi vapaat miehet pitää hauskaa parikymppisten kanssa eivätkä pariudu seuraavaan ~10:een vuoteen. Lisäksi et ole niille tarpeeksi tasokas, koska kaltaisiasi naisia on paljon ja kilpailette samoista miehistä parikymppisten kanssa. Tosiaan oletan sinun olevan kolmissakymmenissä, koska se tuntuu olevan aika yleinen ikä täällä niillä jotka näitä kyselee.

Ja miehessä, joka on pariutumishaluista huolimatta sinkku vielä 40-45-vuotiaana, ei varmasti ole mitään ongelmia eikä syitä sinkkuuteen... eipä. Kolmekymppiset eivät mitenkään laajasti "pidä hauskaa" parikymppisten kanssa paitsi setämiesten päiväunissa. Tiedän tämän, koska olen itse parikymppinen.

Et ole...

Tiesitkö muuten, että nelikymppisenä miehet lähtee (tai paremminkin vapautuu) toiselle kierrokselle. Puolet liitoista päätyy eroon. Siinä on se tilaisuus napata tasokas mies. Kun tällanen nelikymppinen asiansa hyvin hoitanut mies astuu sinkkumarkkinoille ei se kauaa siellä ole. Yleensä päätyy yhteen juuri jonkun kolmissakymmenissä olevan naisen kanssa. Siinä olet oikeassa, että nelikymppinen mies, joka on aina ollut sinkku ei varmasti olekaan haluttu puoliso. 

Noo, se eronnut ei enää ole mikään parinvalintamarkkinoiden hottis, koska sillä on se ex-liitto kivirekenä perässään koko loppuelämän.

Lapset ja exän suku. Kaikenlaista säätöä lomien, juhlapyhien ja viikonloppujen kanssa. Siihen päälle sukujuhlat, kuten lasten synttärit tai rippijuhlat :P

Ja joku syy siihen eroonkin on ollut...

Karu totuus on se, että kunnollisia miehiä ei juurikaan ole vapaana enää 30 ikävuoden jälkeen. Jäljellä on vain surkimuks*t ja ne miehet joilla ei ole aikomustakaan asettua aloilleen vielä vuosiin. 

Yli kolmekymppisenä naisen ei kannata pitää yhtä tiukkoja kriteerejä kuin parikymppisenä. Siinä käy äkkiä niin, että jää lopullisesti yksin. Tarjontaa ei yksinkertaisesti ole niin paljoa ja kilpailu kovenee. Mitä tulee tuohon eroon, niin siinä nelikymppisenä suomalaiset yleisimmin eroaa ja eroaminen vaan on osa elämää. Täälläkin naiset aina valittaa kun hyviä miehiä ei ole vapaana ja kaikki on varattuja. Fiksu ihminen tiedostaa, että siinä ~40v ikäisenä  ihmisiä eroaa valtavasti ja tarjonta lisääntyy hetkellisesti. Tässä kohtaa "pelin hengen" tiedostava kolmevitonen nainen nappaa itselleen asiansa hyvin hoitaneen nelikymppisen miehen oli sillä lapsia tai ei. Toki, jos avioero tekee miehestä huonon ja nainen haluaa miehen jolla ei ole exiä, niin mitä ihmettä tällainen nainen sinkkuilee vielä 30+ vuotiaana eikä mennyt naimisiin jo parikymppisenä? Ihan oma vika tuossa vaiheessa.

Se mikä naisilta usein unohtuu on se, että myös miehillä on kriteerejä naisille. Eronnut nelikymppinen nainen ei todennäköisesti enää löydä uutta ikäistään miestä, koska ei täytä nelikymppisen miehen kriteerejä. Naisen pitää tällöin ottaa viisikymppinen tai elää yksin. Sensijaan sinkkuuteen kyllästynyt kolmissakymmenissä oleva nainen saa vielä suht helposti nelikymppisen miehen. On hyvä tiedostaa faktat ja tehdä omat päätökset niiden mukaan. 

No ei pidå paikkaansa. En tunne yhtään nelikymppisenä eronnutta naista jolla olisi uusi puolis kymmenen vuotta vanhempi. Ikäero on molempiin suuntiin max viisi vuotta. Tottakai normaali ihminen hakeutuu saman aikakauden ihmisen seuraan. Naisen kannattaa katsoa itsestäön hiukan nuorempaa niin ei jää niin helposti leskeksi

Nyt oli puhe niistä tasokkaista miehistä eikä mistään perus jormista mitkä pariutuu perus pirkon kanssa. 

Vierailija
145/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla kuin minä:

Hoikka, lihaksikas, kurvikas, tatuoitu, pitkät hiukset, osaa bilettää ja,pitää hauskaa, kehuu miestä kaikissa asioissa, tykkää syödä ulkona, ei siivoa.

Siitä nyt kaikki vaan sinne punttisalille ja tatuoitavaksi.

Vierailija
146/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti jo tarkistaa oliko joku nostanut aloituksen vuodelta 1930, mutta ei, joku tosiaan miettii asioita tätä kautta, mitä miehet hänestä ajattelee.

En ymmärrä mitä pahaa siinä on?

-ap

Ap on melko varmasti mies 😀. Ei miehetkään välitä pätkän vertaa miltä näyttävät eivät siis voi vaatia sitä naiseltakaan. Tutkimusten mukaan jo yli 2/3 osaa suomalaismiehistä on selkeästi lihavia bmi yli 33. Miten siis voi mitenkään perustella naisten hoikkuudelle vaatimuksia jos itse on kävelevä michelinmies. Hei haloo jotain rajaa.

Eiköhän ap ole niiden tasokkaampien miesten perässä. Sellaisten miesten joita av-mammojen aviomiehet ei ole. Lähes kuka tahansa nainen saa tollasen kuvailemasi miehen, mutta jos haluaa vähän parempaa niin pitää panostaa.

Yksi mitä kukaan ei maininnut on se, että älä rajaa ikää liian tarkasti. Mikäli olet "kolmissakymmenissä" niin tasokkaan miehen löydät helpoiten jostain nuorekkaasta 40-45v miehestä. Tämä siksi, koska ikäisesi tasokkaat miehet on jo suhteessa. Vastaavasti tasokkaat ikäisesi vapaat miehet pitää hauskaa parikymppisten kanssa eivätkä pariudu seuraavaan ~10:een vuoteen. Lisäksi et ole niille tarpeeksi tasokas, koska kaltaisiasi naisia on paljon ja kilpailette samoista miehistä parikymppisten kanssa. Tosiaan oletan sinun olevan kolmissakymmenissä, koska se tuntuu olevan aika yleinen ikä täällä niillä jotka näitä kyselee.

Ja miehessä, joka on pariutumishaluista huolimatta sinkku vielä 40-45-vuotiaana, ei varmasti ole mitään ongelmia eikä syitä sinkkuuteen... eipä. Kolmekymppiset eivät mitenkään laajasti "pidä hauskaa" parikymppisten kanssa paitsi setämiesten päiväunissa. Tiedän tämän, koska olen itse parikymppinen.

Et ole...

Tiesitkö muuten, että nelikymppisenä miehet lähtee (tai paremminkin vapautuu) toiselle kierrokselle. Puolet liitoista päätyy eroon. Siinä on se tilaisuus napata tasokas mies. Kun tällanen nelikymppinen asiansa hyvin hoitanut mies astuu sinkkumarkkinoille ei se kauaa siellä ole. Yleensä päätyy yhteen juuri jonkun kolmissakymmenissä olevan naisen kanssa. Siinä olet oikeassa, että nelikymppinen mies, joka on aina ollut sinkku ei varmasti olekaan haluttu puoliso. 

Enkö? Kiintoisaa. :D

Millähän logiikalla nää "toiselle kierrokselle lähteneet" (yh mikä ilmaus) miehet on mitään miesten kermaa? Naiset haluaa suurimman osan eroista. Todennäköisin tapahtumakulku on, että joku nainen teki sen kanssa lapsia, jannusta ei ollutkaan hoitamaan isän ja aviomiehen roolia ja lopulta nainen heivasi sen kakkoskierrostelijan menemään kodin viihtyvyyttä pilaamasta. Nyt se on tehnyt itselleen treffiprofiilin ja laittaa siellä viestiä kakskymppisille, koska kuvittelee itsekin olevansa yhtä hot stuff edelleen kuin 20 vuotta sitten. Tasokkaista miehistä pidetään kiinni eikä tasokas mies ole myöskään mikään sellainen ailahtelija, joka ensin haluaa sitoutua ja perheen ja sitten muuttaakin mielensä ja lähtee.

Juu tosiaan kaikilla eroavilla miehillä on lapsia. No ainakin nuo eroavat miehet on päässyt suhteeseen, se on kova saavutus nykyaikana naisten kriteerien vuoksi. Ne vapaana olevat miehet ei kelpaa ja hyvät on varattu. Ei siinä auta naiselle muu kun toivoa, että tällainen kriteerilistan täyttävä mies eroaa.

Moni on yli 40-vuotiaana jo tehnyt lapset ja kannattaa olla tehtynäkin, jos lapsia ylipäätään haluaa. Kaikki ei tietysti halua.

Nää sun jutut on vähän sekavia kyllä. Sun mukaas kolmekymppisistä miehistä oikein kisailee sekä oman ikäiset että 10 vuotta nuoremmatkin ja nelikymppiset eronneetkin viedään käsistä, mutta silti naisilla on niin kovat "kriteerilistat", että parisuhde on peräti saavutus. Oot tainnu lukea liikaa erään parisuhdeteorioitsijan blogia.

Tasokkaista miehistä. Niistä 10-15%sta joita enemmistö naisista tavoittelee. Moni lopulta tyytyy siihen perusukkoon kun ei muutakaan saa ja ei halua jäädä yksin.

Vierailija
147/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha ketju. Jokainen palstaa lukenut tietää toki vastauksen: 

1. Laihduta

2. Pitkät hiukset

3. Laihduta

4. Laihduta

5. Laihduta.

Vierailija
148/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen jatkaa vielä : uskalla katsoa miestä kunnolla silmiin. Sillä on valtava psykologinen merkitys, se on intiimiä ja luo teidän välille sidoksen kuin huomaamatta . Ei kannata myöskään peitellä sitä, jos ihailee miehessä jotain piirrettä. En tarkoita että pitää imarrella väkisin, mutta totuus on se, että moni mies on kuunnellut paljon enemmän nalkutusta vioistaan kuin kehuja itsestään.

Jos mies tekee tai sanoo jotain, mikä susta tuntuu hyvältä, kerro se hänelle. Jos hän on jonain hetkenä silmissäsi tosi komea tai seksikäs, kerro se. Onko hän avulias, taitava, fiksu, hauska? Pidä huoli että hän tietää sinun ajattelevan niin.

Tämä on muuten todella tärkeää. Olen kanssa huomannut, että ilmeisesti miehille ei kukaan sano ikinä mitään mukavaa. Niin otettuja ne on pienestäkin kohteliaisuudesta tai ystävällisyydestä. Tietysti täytyy olla täysin vilpitön siinä mitä sanoo, ei mitään Scarlett O'Haran "oi, sinä olet niin viisas, minun pienet aivoparkani hajoaisivat jos yrittäisin ajatella tuollaisia!" Älä siis mitenkään luo sellaista vaikutelmaa että minä avuton tyhmä nainen ja sinä suuri ja mahtava mies. Vaan että minä fiksu ja kyvykäs nainen arvostan sinua. Vertaiselta tuleva arvostus on paljon arvokkaampaa kuin alemmalta.

Miehet on yleensä myös liikuttavan otettuja kun pyydät apua. Joten anna niiden avata se hillopurkki ja pumpata pyöränkumeihisi ilmaa. Ne tykkää kun saavat tuntea itsensä tärkeiksi ja sinä saat jonkun ärsyttävän homman pois niskoiltasi. Eikä se millään tavalla alenna naisen arvoa, vaan kyse on eräänlaisesta pelistä tai leikistä. Tietysti vastavuoroisesti teet jonkun pienen naisellisen palveluksen miehelle, parsit sen paidan tai leivot sille kakun.

On hyvä ymmärtää että vaikka oltaisiin kuinka tasa-arvoisia, pieni määrä perinteisillä sukupuolirooleilla leikkimistä tekee todella hyvää parisuhteelle ja s.eksielämälle.

-tznius-

Vierailija
149/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä todella surullinen palsta :( Mielestäni esitin ihan asiallisen kysymyksen, mutta suurimman osan mielestä minun täytyy olla trolli, tai vähintäänkin mies edes kysyäkseni mitään tällaista, säälittäväkin varmasti olen kun haluaisin miellyttää miestä, eihän modernin naisen niin sovi tehdä! Lisäksi monen mielestä kysymys on jotenkin typerä, sillä miehenhän pitäisi valita ja hyväksyä minut juuri tällaisena kuin olen, eikä toki niin että minä sinkkuna tarvitsisi edes harkita saatika yrittää kehittää itsestäni parempaa ihmistä...varsinkaan niin alistavalla tavalla kuin kyselemällä miten voisin miesten mielestä pärjätä paremmin ns. sinkkumarkkinoilla. Ja markkinat ja naiset...huoh, niistäkin voin vain kuvitella mitä kaikkea saadaan taas uhriuduttua ja väännettyä aikaiseksi.

Lisäksi moni on takertunut tuohon otsikossa käyttämääni markkina-arvo-termiin, huolimatta siitä että sen edessä on ns.-liite ja jos its evapaaehtoisesti sitä olen käyttänyt en ymmärrä mitä loukkaavaa siinäkin pitäisi nähdä.

Ihan todella paljon kiitos kaikille asiallisesti vastanneille, jatkakaa samaan malliin jos vielä intoa riittää, niin mielelläni luen lisää vastauksianne :)

-ap

On aina kannatettava ajatus pyrkiä kehittämään itseään ja yrittää olla oma paras mahdollinen itsensä. MUTTA mitään sellaista ei kannata tehdä, mikä ei ole ominta itseä; teeskentelyyn vaan uupuu ja se on sitäpaitsi petollista muita ihmisiä kohtaan.

Luulen että esimerkiksi minulla kuvailemani "tznius-pukeutuminen" toimii niin hyvin, koska olen löytänyt tavan jolla olen "bien dans ma peau", vai miten se sanotaankaan. Eli tyytyväinen itseeni. Olen löytänyt oman tapani olla naisellinen, minulla on luottavainen, mukava, rauhallinen ja itsevarma olo tyylissäni.

Eli jos haluat esimerkiksi muuttaa pukeutumistasi naisellisempaan suuntaan, etsi hyvin tarkkaan mikä on sinun tapasi olla naisellinen, älä vaan apinoi jonkun muun tyyliä.

Toisaalta, ihan kaikki ihmiset hyötyvät siitä että opettelevat todella kuuntelemaan toista ja vuorovaikuttamaan myönteisesti. Parisuhteesta ei tule hyvää, ellei kumpikin osapuoli tee niin. Miehiä yleensä kuunnellaan niin vähän että yksi parhaita tapoja saada miehet kiinnostumaan sinusta on pitää oma suusi kiinni ja kuunnella. Aika usein parisuhteessakin olevat miehet -ja usein juuri ne- ovat aivan säälittävän kiitollisia siitä että joku ihan vaan antaa niiden puhua asioistaan ja vielä kuuntelee kiinnostuneena. (En siis vokottele muiden miehiä, mutta jos nyt vaikka koirapuistoon sattuu samaan aikaan joku mies, annan sen yleensä puhua koska en itse mielelläni puhu omista asioistani, ja tavallaanhan tuo on hyväntekeväisyyttä, että kuuntelee toista. Välillä tuntuu että ne puhuisi ihan loputtomiin.)

-tznius-pukeutuja-

Kiitos vinkeistä, sulla olikin tosi mielenkiintoinen kirjoitus jo aikaisemminkin aiheeseen liittyen.

-ap

Vierailija
150/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-tznius-pukeutuja-

Kiitos vinkeistä, sulla olikin tosi mielenkiintoinen kirjoitus jo aikaisemminkin aiheeseen liittyen.

-ap

Kiitos. Jatkan vielä vähän, kun näköjään joku haluaa trollata noilla laihdutalaihduta -jutuilla ja monet taas on sitä mieltä, että miehiä ei pidä miellyttää tai on alistettu ja sorrettu.

Mutta jos oletetaan että tavoitteesi on viime kädessä saada hyvä parisuhde, sinun täytyy pitää miehistä. Sellainen "ärsyttävät mieslapset" tai "sortavat -kpäät" tai mitä katkeria asenteita naisilla saattaakin olla, ei toimi. Jos mietit millaisia palstan tietyt miehet ovat ja niiden asennettu naisiin: asenteesi suhteessa miehiin ei saa olla niiden kopio.

Miehet tajua kyllä, pitääkö nainen miehistä miehinä noin yleensä, vai etsiikö vaan projektityömaata josta voi muokata mieleisensä lasten isän. Sillä asenteella torjuu jo parhaat miehet luotaan ja pilaa etukäteen sen tulevan parisuhteensa.

Sinuna havainnoisin hyvin tarkkaan miehiä, lukisin psykologiaa, juttelisin miesten kanssa ja opettelisin ymmärtämään millaisia miehet ovat. Ja pitämään siitä. Tietysti miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin, mutta tiettyjä säännönmukaisuuksia on ja pääset paljon helpommalla kun tajuat että ne ominaisuudet ovat niitä, mitkä tekevät miehistä miehiä, eikä niitä voi muuttaa. Joten ne täytyy hyväksyä. Miehestä ei koskaan tule sellaista juttuseuraa kuin parhaasta tyttökaveristasi. Mies voi olla monessa mielessä parempaa juttuseuraa, mutta se EI tahdo keskustella loputtomiin siitä miltä sinusta tuntui kuin Ritva sanoi sillai. Miehet on myös yleensä hyvin yksikanavaisia, eli keskittyvät siihen mitä ovat kulloinkin tekemässä. Kun mies on pois kotoa kalastamassa, se ei luultavasti edes muista että olet olemassa, joten on turha viestitellä sille mitään halipusi-viestejä, saati odottaa niihin vastausta. Tämän tyyppisiä asioita.

Eli opiskele miehiä, opi pitämään siitä millaisia ne ovat. Opiskele, millainen nainen sinä olet ja yritä olla paras mahdollinen itsesi. Näillä eväillä viehätät juuri niitä miehiä, jotka sopivat sinulle parhaiten.

-tznius-

Vierailija
151/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

basic neuvoja:

-sopivasti liikuntaa (ei tarvi olla mikään fitnesshullu kuitenkaan)

-jalkakyykyllä saa sitä muotoa peppuun

-hyvät käytöstavat

-rasvaprossa kohillee, pieni extra on ihan ok

-huumorintaju

-siisteys ulkonäössä ja myös kotona

-hitunen maalaisjärkeä, mut saa olla bimbokin asioiden suhteen jotka ei niin kiinnosta :)

-mielummin pitkät kuin lyhyet hiukset (poikkeuksia tietysti on)

-meikkiä hillitysti

-jos naiseutta haluaa korostaa niin kehonmyötäinen vaatetus

-hyvä osata kokata ees muutama ruoka hyvin

Vierailija
152/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Lässutilässyn liibalaabalaa. Älä viitsi pitää meitä tyhminä

Vierailija
153/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Vttu ihan oikeasti. "Miten parantaa markkina-arvoani!?" Ja naisena.....huhu. Tämäkin palsta täynnä ketjuja joissa miehet itkevät, kun eivät byhyy löydä näistä ja Tinderissä kun omutu sata vuotta ja yli miljoonaa näistä köikattu ja yhtään mätsiä ei tule. Ettäpä silleen

Vierailija
154/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa ketjua palsta-üleille ei kannata pistää pystyyn, kun palsta-ülien mielestä vika on naisissa, ei heissä

Vierailija
155/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-tznius-pukeutuja-

-ap

Kiitos. Jatkan vielä vähän, kun näköjään joku haluaa trollata noilla laihdutalaihduta -jutuilla ja monet taas on sitä mieltä, että miehiä ei pidä miellyttää tai on alistettu ja sorrettu.

Mutta jos oletetaan että tavoitteesi on viime kädessä saada hyvä parisuhde, sinun täytyy pitää miehistä. Sellainen "ärsyttävät mieslapset" tai "sortavat -kpäät" tai mitä katkeria asenteita naisilla saattaakin olla, ei toimi. Jos mietit millaisia palstan tietyt miehet ovat ja niiden asennettu naisiin: asenteesi suhteessa miehiin ei saa olla niiden kopio.

Miehet tajua kyllä, pitääkö nainen miehistä miehinä noin yleensä, vai etsiikö vaan projektityömaata josta voi muokata mieleisensä lasten isän. Sillä asenteella torjuu jo parhaat miehet luotaan ja pilaa etukäteen sen tulevan parisuhteensa.

Sinuna havainnoisin hyvin tarkkaan miehiä, lukisin psykologiaa, juttelisin miesten kanssa ja opettelisin ymmärtämään millaisia miehet ovat. Ja pitämään siitä. Tietysti miehet ovat yksilöitä siinä missä naisetkin, mutta tiettyjä säännönmukaisuuksia on ja pääset paljon helpommalla kun tajuat että ne ominaisuudet ovat niitä, mitkä tekevät miehistä miehiä, eikä niitä voi muuttaa. Joten ne täytyy hyväksyä. Miehestä ei koskaan tule sellaista juttuseuraa kuin parhaasta tyttökaveristasi. Mies voi olla monessa mielessä parempaa juttuseuraa, mutta se EI tahdo keskustella loputtomiin siitä miltä sinusta tuntui kuin Ritva sanoi sillai. Miehet on myös yleensä hyvin yksikanavaisia, eli keskittyvät siihen mitä ovat kulloinkin tekemässä. Kun mies on pois kotoa kalastamassa, se ei luultavasti edes muista että olet olemassa, joten on turha viestitellä sille mitään halipusi-viestejä, saati odottaa niihin vastausta. Tämän tyyppisiä asioita.

Eli opiskele miehiä, opi pitämään siitä millaisia ne ovat. Opiskele, millainen nainen sinä olet ja yritä olla paras mahdollinen itsesi. Näillä eväillä viehätät juuri niitä miehiä, jotka sopivat sinulle parhaiten.

-tznius-

Miesvauvat tarvitsee jatkossakin maksuttomia palvelijoita. Sääli ettei aloittajan kaltaisia miellyttäjiä vaikuta olevan markkinoilla tarpeeksi. Ennen kuin pääset sanomaan hyvistä miehistä niin miten Ruotsissa sekä Norjassa kyetään miehen näköisinä ihmisinä osallistumaan arkeen? Sen sijaan täällä palveltavana oleminen koetaan suorastaan ylpeydenaiheena.

Vierailija
156/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eron jälkeen hieman alle nelikymppisenä tapasin paljon kiinnostavia, mukavia ja fiksuja miehiä. Koin, että tarjontaa kyllä riitti. Omia vahvuuksia on aitous ja huumori. Luulen että miesten oli helppo olla kanssani, koska mun kanssa ei tullut tunnetta että loppuu puheenaiheet tai tulee vaivautunut hiljaisuus. Toki tämä liittyy myös siihen, että minuun vetoaa rauhalliset ja vähän hiljaisemmat kaverit joita ehkå sitten viehättää naisen puheliaisuus.

En ole mikään hoikka joskaan en huomattavan ylipainoinenkaan. Pukeudun kuitenkin naisellisesti / tyylikkäästi ja osaan korostaa parhaita puoliani. Meikkaan myös ja olen ihan hyvännäköinen ikäisekseni.

Mulla on myös hyvä duuni ja musta näkee että pärjään ja pystyn toteuttamaan itseäni ilman miehen rahoja. Oma asunto, matkustelua jne.

Mä oon myös hyvä tukeutumaan mieheen kun sellainen mahdollisuus tulee :) Miehet ovat tuntuneet oikein mielellään auttavan Ikea-kalusteen kasaamisessa, pesukoneen asentamisessa, tietokoneongelmissa jne . Mua ei siis yhtään hävetä heittäytyä avuttomaksi vaan on ihanaa kun saa tukeutua miehen apuun. Toisaalta kanssani voi jutella ”mistä vain” ja työ yms. kielii ehkä jonkin tason älykkyydestä niin ei tarvitse miehen pelätä että olen bimbo 24/7.

Niin ja sitten on yksi juttu, josta tykkään kovasti ja jonka suhteen en ole ollenkaan estoinen . Kun päästään siihen vaiheeseen, se yleensä sinetöi kiinnostuksen ;)

Mutta onko tuo mitään elämää teeskennellä avutonta ja tyhmää? Minä olen jokaisen miehen kanssa sitä joutunut tekemään ja se on raskasta kieltää oma persoonansa kun se tietokoneen korjaaminen, kalusteiden kokoaminen ja pesukoneen asennus nyt ei oikeasti vaadi mitään. Sen osaa kaikki. Vihaan sitä kun miehille pitää puhua lässyttäen ja vinkuen, jatkuvasti hymyillen. Ja aina teeskennellä että on tyhmä ettei niiden itsetunto saisi mitään kolahdusta.

Vierailija
157/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä täytä somea omilla kuvilla.

Bingo. Ja muutenkin, alle 35-vuotiaista naisista noin 95 % on sellaisia, joille voisi antaa ohjeen "vähennä sometusta". Älä ainakaan roiku somessa ollessasi sellaisen miehen seurassa, johon hlauat tehdä hyvän vaikutuksen. Äläkä jälkeenpäin raportoi sinne kaikista tapaamisistanne.

Ja se yletön määrä omia kuvia tosiaan antaa vaikutelman, että ainoa mikä sinua kiinnostaa olet sinä itse. Esim. jos matkalla tärkeintä on saada selfie joka nähtävyyden luona ja postata se someen. Käy vain treenaamassa, mutta älä keskity salilla mapsimaan persprofiiliotoksia itsestäni, jne.

Vierailija
158/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse eron jälkeen hieman alle nelikymppisenä tapasin paljon kiinnostavia, mukavia ja fiksuja miehiä. Koin, että tarjontaa kyllä riitti. Omia vahvuuksia on aitous ja huumori. Luulen että miesten oli helppo olla kanssani, koska mun kanssa ei tullut tunnetta että loppuu puheenaiheet tai tulee vaivautunut hiljaisuus. Toki tämä liittyy myös siihen, että minuun vetoaa rauhalliset ja vähän hiljaisemmat kaverit joita ehkå sitten viehättää naisen puheliaisuus.

En ole mikään hoikka joskaan en huomattavan ylipainoinenkaan. Pukeudun kuitenkin naisellisesti / tyylikkäästi ja osaan korostaa parhaita puoliani. Meikkaan myös ja olen ihan hyvännäköinen ikäisekseni.

Mulla on myös hyvä duuni ja musta näkee että pärjään ja pystyn toteuttamaan itseäni ilman miehen rahoja. Oma asunto, matkustelua jne.

Mä oon myös hyvä tukeutumaan mieheen kun sellainen mahdollisuus tulee :) Miehet ovat tuntuneet oikein mielellään auttavan Ikea-kalusteen kasaamisessa, pesukoneen asentamisessa, tietokoneongelmissa jne . Mua ei siis yhtään hävetä heittäytyä avuttomaksi vaan on ihanaa kun saa tukeutua miehen apuun. Toisaalta kanssani voi jutella ”mistä vain” ja työ yms. kielii ehkä jonkin tason älykkyydestä niin ei tarvitse miehen pelätä että olen bimbo 24/7.

Niin ja sitten on yksi juttu, josta tykkään kovasti ja jonka suhteen en ole ollenkaan estoinen . Kun päästään siihen vaiheeseen, se yleensä sinetöi kiinnostuksen ;)

Mutta onko tuo mitään elämää teeskennellä avutonta ja tyhmää? Minä olen jokaisen miehen kanssa sitä joutunut tekemään ja se on raskasta kieltää oma persoonansa kun se tietokoneen korjaaminen, kalusteiden kokoaminen ja pesukoneen asennus nyt ei oikeasti vaadi mitään. Sen osaa kaikki. Vihaan sitä kun miehille pitää puhua lässyttäen ja vinkuen, jatkuvasti hymyillen. Ja aina teeskennellä että on tyhmä ettei niiden itsetunto saisi mitään kolahdusta.

Itse olen kehunut miehiä kun ovat tehneet hyvää ruokaa (kaikki on hyvää minkä toinen tekee). Ovat siitäkin olleet mielissään, ja kokkailusta on enemmän hyötyä kuin jostain pyöränkumien pumppaamisesta tai pesukoneen asentamisesta. Ja oikeastaan se on ollut ihan rehellistä kehumista, sillä ilman paitaa boksereissa keittiössä hääräävä mies todella on seksikäs näky ja tykkään kyllä syödä. Tuo vain ei ole ihan ensitreffeillä tapahtunut, mutta konsepti on sama.

Minä vain en heittäydy avuttomaksi, vaan keksin jotain oikeasti hyödyllistä missä mies saa päteä. Aina jotain puuhaa löytyy!

Vierailija
159/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamalla oppia 50-luvun naisista. Olemalla siveä jne..

Mies52v

Vierailija
160/510 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan