Miehet kertokaa miten nainen voisi parantaa omaa ns. markkina-arvoaan ja korostaa naisellisuuttaan!?
Tuossa otsikossa kysymys jo olikin :) Lisäisin vielä etten välttämättä hae kysymyksellä miten näyttää mahdollisimman haluttavalta/pantavalta miesten mielestä vaan enemmänkin miten herättää kiinnostus ja säilyttää miesten arvostus.
Kommentit (510)
Ehdottomasti tärkeintä on päästä parisuhteeseen, goals in life.. eli kaunis, timmivartaloinen, miellyttämishaluinen, tarvitsematon, mukautuva, lapseton, nauruherkkä... Noilla spekseillä arvosi naimamarkkinoilla on huipussaan. No se että vauva-palstailee on pitkä miinus meille kaikille. Milloin naiset alkavat elää sellaista elämää kuin itse haluavat elää ja siihen elämään sopii sellainen miessuhde kuin sinulle sopii? Vaan ei, tärkeää on itse sopia miehen elämään, kunhan vaan ei tarttis olla yksin, voi olla miehen jatke.
Tommosia ajatuksia heräsi vaan, jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus
Hyväkuntoinen iho ja hiukset
Hiukset pitkät tai puolipitkät
Naiselliset vaatteet (huom! Ei ole sama asia kuin paljastava)
Luonnollinen meikki
Naisena voin allekirjoittaa tuon naiselliset vaatteet. Aloin joskus kolmekymppisenä pukeutua hiukan sellaiseen tznius-tyyliin. Tznius on siis ortodoksijuutalaisten dress code, tarkoittaa siveää pukeutumista. Lähinnä naisilla polvet, kyynärpäät ja solisluut peitossa, naineilla naisilla myös hiukset (peitetään usein peruukilla, itse en tuota tietenkään tee kun en ole juutalainen). Ei mitään liian kireää. Tiukimmilla on myös aina sukkahousut, että sääret ovat peitossa. Jos googletatte vaikkapa "Tznius fashion", näette esimerkkejä tyyleistä.
Tykkään pukeutua näin koska a) vartaloni epäesteettisimmät kohdat, eli käsivarret ja polvet, ovat peitossa, b) tämä on ihan älyttömän mukava tyyli, kesällä viileä, talvella lämmin, c) iho on suojassa auringolta (palan helposti) ja d) näytän aina siistiltä ja klassisen tyylikkäältä mutta muoti kiertää minut kaukaa, joten ei tarvitse miettiä onko joku vaate vanhentunut vaan voin pitää lempivaatteitani aina. Pukeudun siis täysin itseni takia näin.
Tulikin siis suurena yllätyksenä, että kun tyyli muuttui: saan miehiltä PALJON ENEMMÄN huomiota, ja ehdottoman myönteistä sellaista, kuin mitä parikymppisenä urheilijatyttösenä jolla on spagettiolkaimet ja mikroshortsit.
Kokemukseni mukaan siis "naisellisen peittävät mutta hillityn tyylikäs" pukeutuminen saa miehet paitsi kiinnittämään sinuun huomiota, kiinnittämään sinuun myönteistä huomiota. Ja huomiota tulee juuri niiltä oikeanlaisilta miehiltä, ei miltään punaniskoilta. Ja se kunnioitus! Ei minua juuri epäkunnioittavasti kohdeltu ennenkään, mutta selvästi olen noussut jollekin ihan uudelle levelille jollain mystisellä miesten asteikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti jo tarkistaa oliko joku nostanut aloituksen vuodelta 1930, mutta ei, joku tosiaan miettii asioita tätä kautta, mitä miehet hänestä ajattelee.
En ymmärrä mitä pahaa siinä on?
-ap
Ap on melko varmasti mies 😀. Ei miehetkään välitä pätkän vertaa miltä näyttävät eivät siis voi vaatia sitä naiseltakaan. Tutkimusten mukaan jo yli 2/3 osaa suomalaismiehistä on selkeästi lihavia bmi yli 33. Miten siis voi mitenkään perustella naisten hoikkuudelle vaatimuksia jos itse on kävelevä michelinmies. Hei haloo jotain rajaa.
Eiköhän ap ole niiden tasokkaampien miesten perässä. Sellaisten miesten joita av-mammojen aviomiehet ei ole. Lähes kuka tahansa nainen saa tollasen kuvailemasi miehen, mutta jos haluaa vähän parempaa niin pitää panostaa.
Yksi mitä kukaan ei maininnut on se, että älä rajaa ikää liian tarkasti. Mikäli olet "kolmissakymmenissä" niin tasokkaan miehen löydät helpoiten jostain nuorekkaasta 40-45v miehestä. Tämä siksi, koska ikäisesi tasokkaat miehet on jo suhteessa. Vastaavasti tasokkaat ikäisesi vapaat miehet pitää hauskaa parikymppisten kanssa eivätkä pariudu seuraavaan ~10:een vuoteen. Lisäksi et ole niille tarpeeksi tasokas, koska kaltaisiasi naisia on paljon ja kilpailette samoista miehistä parikymppisten kanssa. Tosiaan oletan sinun olevan kolmissakymmenissä, koska se tuntuu olevan aika yleinen ikä täällä niillä jotka näitä kyselee.
Ja miehessä, joka on pariutumishaluista huolimatta sinkku vielä 40-45-vuotiaana, ei varmasti ole mitään ongelmia eikä syitä sinkkuuteen... eipä. Kolmekymppiset eivät mitenkään laajasti "pidä hauskaa" parikymppisten kanssa paitsi setämiesten päiväunissa. Tiedän tämän, koska olen itse parikymppinen.
Et ole...
Tiesitkö muuten, että nelikymppisenä miehet lähtee (tai paremminkin vapautuu) toiselle kierrokselle. Puolet liitoista päätyy eroon. Siinä on se tilaisuus napata tasokas mies. Kun tällanen nelikymppinen asiansa hyvin hoitanut mies astuu sinkkumarkkinoille ei se kauaa siellä ole. Yleensä päätyy yhteen juuri jonkun kolmissakymmenissä olevan naisen kanssa. Siinä olet oikeassa, että nelikymppinen mies, joka on aina ollut sinkku ei varmasti olekaan haluttu puoliso.
Noo, se eronnut ei enää ole mikään parinvalintamarkkinoiden hottis, koska sillä on se ex-liitto kivirekenä perässään koko loppuelämän.
Lapset ja exän suku. Kaikenlaista säätöä lomien, juhlapyhien ja viikonloppujen kanssa. Siihen päälle sukujuhlat, kuten lasten synttärit tai rippijuhlat :P
Ja joku syy siihen eroonkin on ollut...
Ei näkyviä tatuointeja
Ei ylipainoa
Ei lapsia useammalle miehelle
Ei feminismiä
Ei tukien varassa elämistä
Ei ahdasmielisyyttä seksin suhteen
Ei someriippuvuutta
Noilla pääsee pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Paino alas.
Jaah,no alipainon puolelle pitää sitten mennä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus
Luonnollinen meikkiNaisena voin allekirjoittaa tuon naiselliset vaatteet. Aloin joskus kolmekymppisenä pukeutua hiukan sellaiseen tznius-tyyliin. Tznius on siis ortodoksijuutalaisten dress code, tarkoittaa siveää pukeutumista. Lähinnä naisilla polvet, kyynärpäät ja solisluut peitossa, naineilla naisilla myös hiukset (peitetään usein peruukilla, itse en tuota tietenkään tee kun en ole juutalainen). Ei mitään liian kireää. Tiukimmilla on myös aina sukkahousut, että sääret ovat peitossa. Jos googletatte vaikkapa "Tznius fashion", näette esimerkkejä tyyleistä.
Tykkään pukeutua näin koska a) vartaloni epäesteettisimmät kohdat, eli käsivarret ja polvet, ovat peitossa, b) tämä on ihan älyttömän mukava tyyli, kesällä viileä, talvella lämmin, c) iho on suojassa auringolta (palan helposti) ja d) näytän aina siistiltä ja klassisen tyylikkäältä mutta muoti kiertää minut kaukaa, joten ei tarvitse miettiä onko joku vaate vanhentunut vaan voin pitää lempivaatteitani aina. Pukeudun siis täysin itseni takia näin.
Tulikin siis suurena yllätyksenä, että kun tyyli muuttui: saan miehiltä PALJON ENEMMÄN huomiota, ja ehdottoman myönteistä sellaista, kuin mitä parikymppisenä urheilijatyttösenä jolla on spagettiolkaimet ja mikroshortsit.
Kokemukseni mukaan siis "naisellisen peittävät mutta hillityn tyylikäs" pukeutuminen saa miehet paitsi kiinnittämään sinuun huomiota, kiinnittämään sinuun myönteistä huomiota. Ja huomiota tulee juuri niiltä oikeanlaisilta miehiltä, ei miltään punaniskoilta. Ja se kunnioitus! Ei minua juuri epäkunnioittavasti kohdeltu ennenkään, mutta selvästi olen noussut jollekin ihan uudelle levelille jollain mystisellä miesten asteikolla.
Enpä ole tällaisesta kuullutkaan. Googlen perusteella ihan tavallisen näköisiä, kivoja ja siistejä vaatteita. Hyvin samantyylisesti pukeudun itsekin. En käytä olkaimettomia paitoja koska käsivarteni ovat mielestäni liian paksut, joten pitkät hihat ovat parhaimmat. Samoin peitän mielelläni polveni, koska polvet nyt vaan yleensä ovat tosi hölmön näköiset. Lyhyet hameet ovat usein myös ahdistavia siksi, että niiden kanssa joutuu varomaan vilauttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus
Luonnollinen meikkiNaisena voin allekirjoittaa tuon naiselliset vaatteet. Aloin joskus kolmekymppisenä pukeutua hiukan sellaiseen tznius-tyyliin. Tznius on siis ortodoksijuutalaisten dress code, tarkoittaa siveää pukeutumista. Lähinnä naisilla polvet, kyynärpäät ja solisluut peitossa, naineilla naisilla myös hiukset (peitetään usein peruukilla, itse en tuota tietenkään tee kun en ole juutalainen). Ei mitään liian kireää. Tiukimmilla on myös aina sukkahousut, että sääret ovat peitossa. Jos googletatte vaikkapa "Tznius fashion", näette esimerkkejä tyyleistä.
Myös minä allekirjoitan. Oma tyyli on aina ollut bohon ja folkin risteytys, hyvin perinteisen femininiininen koristeellisine yksityiskohtineen ja liehuvine helmoineen. En paljastelisi mistään hinnasta, olen hyvin yksityinen ihminen. Miehet, jotka ovat lähestyneet, ovat tehneet sen tosimielellä (näistä 2 avioliittoa), enkä tosiaan ole törmännyt epäkunnioittavaan kohteluun saa edes nykyään homssuisena tätinä.
Yksinkertaisesti itsevarmuudella, Ella. J*malauta, että nää nykynaiset, jotka vannoo itsenäisen ja vahvan naisen nimeen, mutta ahdistuu jo sanasta parisuhde on turn off. Siis aivan järkyttävä turn off.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta: naisen BMI:n kuuluisi olla korkeintaan 17.
M
Oletko itsekin anorektikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata liikaa miettiä mitään helkutin markkina-arvoa. Puistattaa koko sana, ihan kuin ihmiset olisivat jotain esineitä.
Mikä siinä puistattaa? Tuolla deittimaailmassa ihmiset on käytännössä esineitä. On ihan tervettä vaan miettiä millaiseen kumppaniin ne omat rahkeet riittää. Aloittaja sanoi, että haluaa parantaa tasoaan. Itse ymmärsin, että hän ei halua mitään formuloita katsovaa peruspenttiä joka tykkää syödä makkaraa ja juoda kaljaa.
No kato kun ton edellisen kirjoittajan taso ei riitä muuhun ja se tietää sen itsekin. Kyllä muakin vituttais.
Laihduta. Käytä naisellisia vaatteita. Meikkaa, mutta ei liikaa. Hymyile. Ole kiva.
Laihdutin 23-24-vuotiaana normaalipainon ylärajoilta 6 kg. Aloitin myös liikkumaan, eli kropastani tuli kiinteämpi ja ryhdikkäämpi. Annoin tummaksi värjättyjen hiusteni kasvaa takaisin omaan vaaleanruskeaan väriinsä ja otin luonnollisia vaaleita raitoja. Opettelin pukeutumaan omalle kropalleni sopivasti ja hieman laadukkaampiin vaatteisiin, eli ei niitä halvimpia trikoorytkyjä. Opettelin myös meikkaamaan luonnollisemmin eli jätin rajaukset ja luomivärit pois. Nykyään meikkaan vain ihon hyvin kevyesti, taivutan ripset ja laitan ripsiväriä ja meikkaan kulmakarvoja kevyesti.
Olen nyt 28-vuotias ja ollut suhteessa ihanan miehen kanssa 4 vuotta. Sitä ennen olin sinkkuna koko nuoruuteni, koska en saanut ikinä niitä miehiä joita halusin (koska olin huonoryhtinen, löysäkroppainen, mustahiuksinen ja rumasti meikkaava). Viime vuosina kiinnostusta on ollut jatkuvasti, vaikka olenkin suhteessa. Älkää siis yliarvioiko luonnollisuuden ja hoikkuuden voimaa.
Ulkonäön lisäksi tietysti luonne vaikuttaa paljon, mutta omalla kohdallani luonteeni on aina ollut samanlainen, olen kohtelias, fiksu ja ystävällinen. Kuitenkin vasta ulkonäköni muututtua aloin saada kiinnostusta komeilta ja fiksuilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko omanarvontuntoisella, erittäin valikoivalla naisellakaan nykypäivänä mitään mahdollisuuksia edes löytää sellaisia ominaisuuksia arvostavaa miestä?
On. Ruotsista ja Norjasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti jo tarkistaa oliko joku nostanut aloituksen vuodelta 1930, mutta ei, joku tosiaan miettii asioita tätä kautta, mitä miehet hänestä ajattelee.
En ymmärrä mitä pahaa siinä on?
-ap
Ap on melko varmasti mies 😀. Ei miehetkään välitä pätkän vertaa miltä näyttävät eivät siis voi vaatia sitä naiseltakaan. Tutkimusten mukaan jo yli 2/3 osaa suomalaismiehistä on selkeästi lihavia bmi yli 33. Miten siis voi mitenkään perustella naisten hoikkuudelle vaatimuksia jos itse on kävelevä michelinmies. Hei haloo jotain rajaa.
Eiköhän ap ole niiden tasokkaampien miesten perässä. Sellaisten miesten joita av-mammojen aviomiehet ei ole. Lähes kuka tahansa nainen saa tollasen kuvailemasi miehen, mutta jos haluaa vähän parempaa niin pitää panostaa.
Yksi mitä kukaan ei maininnut on se, että älä rajaa ikää liian tarkasti. Mikäli olet "kolmissakymmenissä" niin tasokkaan miehen löydät helpoiten jostain nuorekkaasta 40-45v miehestä. Tämä siksi, koska ikäisesi tasokkaat miehet on jo suhteessa. Vastaavasti tasokkaat ikäisesi vapaat miehet pitää hauskaa parikymppisten kanssa eivätkä pariudu seuraavaan ~10:een vuoteen. Lisäksi et ole niille tarpeeksi tasokas, koska kaltaisiasi naisia on paljon ja kilpailette samoista miehistä parikymppisten kanssa. Tosiaan oletan sinun olevan kolmissakymmenissä, koska se tuntuu olevan aika yleinen ikä täällä niillä jotka näitä kyselee.
Ja miehessä, joka on pariutumishaluista huolimatta sinkku vielä 40-45-vuotiaana, ei varmasti ole mitään ongelmia eikä syitä sinkkuuteen... eipä. Kolmekymppiset eivät mitenkään laajasti "pidä hauskaa" parikymppisten kanssa paitsi setämiesten päiväunissa. Tiedän tämän, koska olen itse parikymppinen.
Et ole...
Tiesitkö muuten, että nelikymppisenä miehet lähtee (tai paremminkin vapautuu) toiselle kierrokselle. Puolet liitoista päätyy eroon. Siinä on se tilaisuus napata tasokas mies. Kun tällanen nelikymppinen asiansa hyvin hoitanut mies astuu sinkkumarkkinoille ei se kauaa siellä ole. Yleensä päätyy yhteen juuri jonkun kolmissakymmenissä olevan naisen kanssa. Siinä olet oikeassa, että nelikymppinen mies, joka on aina ollut sinkku ei varmasti olekaan haluttu puoliso.
Enkö? Kiintoisaa. :D
Millähän logiikalla nää "toiselle kierrokselle lähteneet" (yh mikä ilmaus) miehet on mitään miesten kermaa? Naiset haluaa suurimman osan eroista. Todennäköisin tapahtumakulku on, että joku nainen teki sen kanssa lapsia, jannusta ei ollutkaan hoitamaan isän ja aviomiehen roolia ja lopulta nainen heivasi sen kakkoskierrostelijan menemään kodin viihtyvyyttä pilaamasta. Nyt se on tehnyt itselleen treffiprofiilin ja laittaa siellä viestiä kakskymppisille, koska kuvittelee itsekin olevansa yhtä hot stuff edelleen kuin 20 vuotta sitten. Tasokkaista miehistä pidetään kiinni eikä tasokas mies ole myöskään mikään sellainen ailahtelija, joka ensin haluaa sitoutua ja perheen ja sitten muuttaakin mielensä ja lähtee.
Olemalla oma itsensä. Ei voisi vähempää kiinnostaa joku joka vetää roolia koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tärkeintä on päästä parisuhteeseen, goals in life.. eli kaunis, timmivartaloinen, miellyttämishaluinen, tarvitsematon, mukautuva, lapseton, nauruherkkä... Noilla spekseillä arvosi naimamarkkinoilla on huipussaan. No se että vauva-palstailee on pitkä miinus meille kaikille. Milloin naiset alkavat elää sellaista elämää kuin itse haluavat elää ja siihen elämään sopii sellainen miessuhde kuin sinulle sopii? Vaan ei, tärkeää on itse sopia miehen elämään, kunhan vaan ei tarttis olla yksin, voi olla miehen jatke.
Tommosia ajatuksia heräsi vaan, jatkakaa
No mutta naisethan elää sellaista elämää kuin he haluavat ja sen vuoksi moni mies valittaa ettå feminismi on pilannut naiset eli feminismi jonka tavoite on se että jokainen ihminen saa vapaasti iitse tehdä elämästään sellaista kuin haluaa.
Mutta nainen ei saa itse päättää.
Jos nainen ottaa tatuoinnin tai kynii hiukset lyhyiksi ja sinisiksi ja laittaa renkaan nenään koska niin itse haluaa niin se on väärin.
Jos nainen on lespo niin se on väärin.
Jos nainen haluaa elää yksin tai ei halua lasta niin se on väärin.
Jos nainen haluaa lapsen niin sekin on väärin kun itse haluaa ja haluaa vain sitoa miehen itseensä lapsella.
Jos on töissä ja lapsi hoidossa niin se on väärin ja jos on lapsen kanssa kotona niin se on väärin kun loisii ja makaa kotona ja mies elättää jne. Jännä vaan ettå täällä ei olisi ketään ilman naisia.
Ihan viinkki miehille: naiset on just sellaisia kuin ovat eikä heidän tarvitse muuttua he ovat arvokkaita kaikki ja elävät itselleen.
Omasta mielestäni ainakin lopettamalla meikin käytön tai tekemällä sitä hyvin hillitysti, pukeutumalla säädyllisesti ja suht peittävästi ja poistamalla mahdolliset tatuoinnit ja lävistykset.
Toki koulutus ja sivistys auttaa myös, mutta nuo useimmiten tulevat kimpassa.
Miehet tykkää stereotyyppisistä kulttuurisesti sovituista naisellisuuden tunnusmerkeistä, jotka pystyy bongaamaan väkijoukosta. Minua on katseltu selkeästi enemmän kun minulla on ollut hame tai mekko päällä. Ei tosin ole vuosiin ollut, koska ei ole omaa tyyliä. Meillä on myös sovittu tietyt tyttöjen värit. Ennenhän vaaleanpunainen oli aatelisten poikien väri, mutta lähihistoriassa punaiset on varattu naispuolisille. Punainen väri herättää myös huomiota, joten hyödyntäisin sitä. Harmi että ei sekään sovi omaan tyyliin, joten en käytä punaisiakaan mekkoja.
Toisaalta haluan itse miehen jolla on feminiiniset arvot ja kartan tosimiehiä. Saattaa olla, että minun kohderyhmälle on enemmän ok, etten käytä mekkoja tai korkokenkiä, mutta harvemmassa ovat, joten olen sinkku. Ja luultavasti myös ne naiselliset miehet joista minä pidän, haluavat nekin mieluiten mekkonaisen.
Kun haluan tehdä vaikutuksen mieheen, hivelen miehen itsetuntoa. Kehun miestä ja katson ihailevasti. Miehet rakastuvat siihen kun joku ihailee niitä. Tosin tämä ei tarkoita sitä että mies olisi minuun rakastunut, vaan itseensä, jota minusta peilaa.
Etupäässä kuitenkin yritän salata kaiken mahdollisen markkina-arvoni, jotta en joutuisi ällötyksien lähestymisten kohteeksi. Suosittelen tätä strategiaa muillekin. Ala sirkuttaa vain niille ketkä vaikuttavat kiinnostavilta. Sitten mies haluaa tuntea että on iskenyt sinut. Voitte seurustella kunnes huomaat että parisuhde on ripulia.
Mikä siinä puistattaa? Tuolla deittimaailmassa ihmiset on käytännössä esineitä. On ihan tervettä vaan miettiä millaiseen kumppaniin ne omat rahkeet riittää. Aloittaja sanoi, että haluaa parantaa tasoaan. Itse ymmärsin, että hän ei halua mitään formuloita katsovaa peruspenttiä joka tykkää syödä makkaraa ja juoda kaljaa.