Kuinka suurella todennäköisyydellä 38-vuotias yh tekee vielä lapsia?
Tällainen tapaus lähettelee minulle viestejä ja tsekkailee minua nettideiteillä. Ihan kivannäköinen nainen, mutta ymmärrän myös, että aktiivisuus johtuu siitä, että hän on yh.
Nyt tulee jotain, joka saa teidät vihaamaan minua, mutta tämä on vain tuntemus. Naisille on kaikenlaiset tunteet sallittuja, miksei miehille?
Se, että tuolla naisella on lapsia jotka eivät ole minun kanssani tehty, loukkaisi minua treffeillä. Se loukkaisi minua tapaillessa. Se loukkaisi minua seurustellessa. Se loukkaisi minua niin kauan kunnes meillä olisi yhteinen lapsi. Sen jälkeen se ei enää loukkaisi.
Voitte haukkua minua. Muistakaa kuitenkin mitä kaksinaismoralisteja olette, kun naisina saatte tuntea inhotusta miestä kohtaan ihan mistä tahansa tyhjänpäiväisyyksistä ja mehustella niillä, ja minua rupeatte tästä haukkumaan.
Onko mitään keinoa selvittää naiselta nopeasti haluaako hän tehdä vielä lapsia ja kykeneekö hän siihen?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin harva nainen haluaa enää 4-kymppiä lähestyessään lapsia. Eikä välttämättä enää niitä edes saa vaikka haluaisikin. Toki kannattaa nostaa kissa pöydälle, mutta varaudu siihen että todennäköisesti kyseinen henkilö ei enää lapsia halua.
Tai ainakin itse harkitsisin lastenhankintaa tuossa iässä uuden kumppanin kanssa lähinnä silloin, jos pikkulapsiajasta olisi jo todella kauan, eli lapsia olisi aiemmin hankkinut nuorena. Jos lapset on hankittu 3-kymppisenä, niin olisi mukavaa jo vähitellen saada elämään jotain muuta ainaisen pikkulapsiarjen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vastenmielinen äijä kun haluaa vielä nelissäkymmenissä lapsia. Mun oli tuossa iässä suurin osa jo melkein aikuisia. Tappaako ne olisi pitänyt ja alkaa sama paskavaipparuljanssi alusta? Ehei. Sano heti sille että tarjoat taantumusta orjuuteen niin häviää.
Ei tämä tarkoittamani tapaus onneksi ole niitä naisia, jotka parikymppisenä on tehneet lapsia. Jotain tasoa sentään...
Kerro ihmeessä, mitä "ne naiset" ovat ja mitä tasoa heillä on/ ei ole? Omassa lähipiirissä on useita parikymppisenä lapsensa tehneitä, joilla on akateeminen loppututkinto.
T Parikymppisenä lapset tehnyt, VTM
Jonkinlaisia poikkeuksia olette sitten. Eipä silti se asiaa yhtään paranna. Luuletko että monikin mies haluaa jotain naisen kanssa, joka on ollut yhdessä jonkun highschool sweetheartin kanssa nelikymppiseksi ja lauma lapsia tehty parikymppisenä, ja sitten erottu kun lapset täysi-ikäisiä? Voin sanoa että mulla, tai mun tuntemilla miehillä, ei ole MITÄÄN yhteistä tuollaisten naisten kanssa eikä kiinnosta pätkääkään. Edellytys ainakin omalla kohdalla yh:n edes harkitsemiselle on se, että ne lapset on tehty 30+ iällä, kuten ne esim tällä nettideittinaisella on.
Ilmeisesti pyörimme eri porukoissa. Minun lähipiirissäni korkea koulutus on tavanomainen, mutta ei duunareitakaan vierasteta. Ketään ei syrjitä tai moitita elämänhistoriansa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lisää mielipiteiltä varsinkin naisilta jotka ovat itse yh:ita.
No tässäpä tulee. Ajatus siitä että naisella on jo lapsia, inhottaa sinua. Mutta nainen saattaisi kelvata sinulle jos tekisi lapsia vielä sinun kanssasi? On kyllä niin uskomatonta p*skaa ettei tosikaan. Etsi lapseton nainen itsellesi.
Pystytkö suhtautumaan noihin lapsiin asiallisesti milloinkaan?
Kai tajuat, että jokainen ihminen, kuten nuo lapset - ovat omia erillaisia persooniaan, yksilöitä ja ihmisiä?
Eivät ole itseään tänne hankkineet tai vanhempiaan itse valinneet - ja heillä on oikeus hyvään ja asialliseen kohteluun. Ja lapset myös monesti kärsivät erosta, joten huono uusperhe on karmea kohtalo erolapsille. Tosin miksi on yh - kuka on eron takana vai on ollut yhteinen päätös.
Sinulla on selvästi jotain omia ongelmia sekä tunteita, mitä projisoit lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässäpä tulee. Ajatus siitä että naisella on jo lapsia, inhottaa sinua. Mutta nainen saattaisi kelvata sinulle jos tekisi lapsia vielä sinun kanssasi? On kyllä niin uskomatonta p*skaa ettei tosikaan. Etsi lapseton nainen itsellesi.
Ilmeisesti aloittaja ei ole enää kovin nuori. Ehkä lapsettomat naiset eivät ole kiinnostuneita hänestä? Paras hetki perustaa perhe on hänen osaltaan jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppi tälle! Jos lapselliset naiset inhottaa noin paljon niin parempi antaa olla. Vaikka nainen tekisi 15 lasta, ne edellisen suhteen lapset ovat edelleen mukana kuvioissa. Todennäköisesti alkaisit inhoamaan heitä vielä enemmän, kun he pilaisi kuvitelmasi ydinperhe-elämästä.
Etsi lapseton nainen itsellesi!
T. Kahden lapsen yh
Melkein nelikymppinen nainen jolla on jo pari lasta, tuskin haluaa enää vauvoja.
Sanoisin että katso kolmekymppisiä lapsettomia, mutta arvelen että olet heille liian vanha? Tai erikoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vastenmielinen äijä kun haluaa vielä nelissäkymmenissä lapsia. Mun oli tuossa iässä suurin osa jo melkein aikuisia. Tappaako ne olisi pitänyt ja alkaa sama paskavaipparuljanssi alusta? Ehei. Sano heti sille että tarjoat taantumusta orjuuteen niin häviää.
Ei tämä tarkoittamani tapaus onneksi ole niitä naisia, jotka parikymppisenä on tehneet lapsia. Jotain tasoa sentään...
Kerro ihmeessä, mitä "ne naiset" ovat ja mitä tasoa heillä on/ ei ole? Omassa lähipiirissä on useita parikymppisenä lapsensa tehneitä, joilla on akateeminen loppututkinto.
T Parikymppisenä lapset tehnyt, VTM
Jonkinlaisia poikkeuksia olette sitten. Eipä silti se asiaa yhtään paranna. Luuletko että monikin mies haluaa jotain naisen kanssa, joka on ollut yhdessä jonkun highschool sweetheartin kanssa nelikymppiseksi ja lauma lapsia tehty parikymppisenä, ja sitten erottu kun lapset täysi-ikäisiä? Voin sanoa että mulla, tai mun tuntemilla miehillä, ei ole MITÄÄN yhteistä tuollaisten naisten kanssa eikä kiinnosta pätkääkään. Edellytys ainakin omalla kohdalla yh:n edes harkitsemiselle on se, että ne lapset on tehty 30+ iällä, kuten ne esim tällä nettideittinaisella on.
Siis kyseessä jonkinlainen mustasukkaisuus eletetystä elämästä - ja oma katkeruus ja pettymys siitä, ettei itse ole löytänyt rakkautta ja perustanut perhettä nuorena?
Tavallaan ymmärrän tunteen, mutta en kiukuttelua lapsille - ei kannata mennä suhteeseen, jos ei hyväksy toisen lapsia. Lapset kärsivät, eikä kukaan ole lopulta onnellinen.
Minusta ei kyllä mitenkään sairasta settiä, vaikka olen itse nainen ja täällä on heti alkukommenteissa dissattu. Nainen saisi täällä laukoa mitä tuntemuksia tahansa mutta niitä pidettäisiin luonnollisina. Joten älä anna palstan bullshitata sinua. Kunnioita omia tuntemuksiasi.
Tällä tavalla suurin osa lapsettomista miehistä ajattelee. Olen oikeasti kuullut miehiltä paljon ikävämpääkin puhetta kuin mitä tässä itse olen laittanut. Minähän olen kuitenkin siitä mukava tyyppi, että en ole niitä lapsia tässä mistään syyttänyt. Syyttömiä lapset ovat äitinsä virheisiin. Kuitenkin muilta miehiltä olen kuullut myös niihin naisen lapsiin kohdistuvia juttuja. Jos löydätte miehen, joka ihan tosissaan, aidosti, sisimmissään ei koe mitään tällaisia tunteita, niin se on todellinen harvinaisuus. Ei nyt lottovoittoon verrattava, mutta pienet todennäköisyydet joka tapauksessa. Voitte syyttää minua jos se helpottaa. Tämä on kuitenkin todellisuus. Vihatkaa todellisuutta, älkää viestintuojaa.
t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että nainen on hankkinut lapset exän kanssa eikä itsellisesti? Loukkaako vähemmän, jos ex ei ole kuvioissa? Muutenkin on jotenkin omituista, että lapset loukkaavat sinua. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua uusperhekuvioon, mutta että lapset olemassaolollaan loukkaavat.
Jätä väliin, parempi molemmille.
Onhan se nyt ihan selvä, että ne on hankittu miehen kanssa. Vaikka voimaantuneet naiset jatkuvasti promoavat tätä itsellistä lasten hankintaa ja vaikka liian moni sitä tekeekin, niin on se silti ihan marginaalipuuhaa. Tämä on sellainen perus hoitsunainen, tämä nettideittinainen. Ei mikään voimaantunut yliopistotutkija tai vasemmistojärjestön toiminnanjohtaja, jotka noita itsellisiä raskauksia harrastaa.
Tämä on oikeastaan yksi asia, mitä olen ihmetellyt naisasianaisten halussa itsellisiin raskauksiin ja niiden mainostamiseen. Eivätkö nämä naiset ymmärrä, että mies ei voi tietää sitä että raskaus on ollut itsellinen, ja silloin suurin osa miehistä ajattelee asiasta kuten minä. Siten nainen joka tekee lapsen itsellisesti, tuhoaa itseltään lähes täysin viimeisetkin mahdollisuudet löytää mies, kun ei se varmaan siihenkään mennessä ole helppoa ollut jos itselliseen raskauteen turvautuu. Harmittaa kun naiset eivät halua miettiä asioita realistisesti.
Nimenomaan nämä naiset ovat miettineet asiaa realistisesti. Todenneet, ettei tarpeeksi hyvää isäehdokasta ole näkyvissä, joten tekevät mieluummin itse kuin huonon kanssa. Miksi kuvittelet, että naiset eivät halua elämältään mitään muuta, kuin löytää jonkun miehen?
Sitä paitsi suurin osa miehistä ei välitä siitä, onko naisella jälkikasvua vai ei, mikäli oma lapsiluku on jo täynnä.
Jos tämä henkilö on yhden lapsen äiti, joka kertoo aina haaveilleensa isosta perheestä, niin ehkä sitten. Jos lapsia on enemmän kuin yksi ja ikää tuossa määrin, niin uusien hankkiminen alkaa jo olla epätodennäköistä.
Jätä menemättä treffeille. En yhden lapsen äitinä haluaisi tavata miestä joka ajattelee noin. Ja jos menet niin kerro hänelle heti että lapsesi loukkaa sinua niin osaa juosta karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla suurin osa lapsettomista miehistä ajattelee. Olen oikeasti kuullut miehiltä paljon ikävämpääkin puhetta kuin mitä tässä itse olen laittanut. Minähän olen kuitenkin siitä mukava tyyppi, että en ole niitä lapsia tässä mistään syyttänyt. Syyttömiä lapset ovat äitinsä virheisiin. Kuitenkin muilta miehiltä olen kuullut myös niihin naisen lapsiin kohdistuvia juttuja. Jos löydätte miehen, joka ihan tosissaan, aidosti, sisimmissään ei koe mitään tällaisia tunteita, niin se on todellinen harvinaisuus. Ei nyt lottovoittoon verrattava, mutta pienet todennäköisyydet joka tapauksessa. Voitte syyttää minua jos se helpottaa. Tämä on kuitenkin todellisuus. Vihatkaa todellisuutta, älkää viestintuojaa.
t. aloittaja
Lapseton olet ja luultavasti lapsettomaksi tulet jäämäänkin. Sinällään hyvä juttu, en olisi avioeroperheen lapsena halunnut tuollaista isäpuoleksi.
Ap, oletko jo selvittänyt oletko itse kykenevä tekemään lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen kerran abortoi lapseni vastoin tahtoani, joten sen perusteella ainakin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen kerran abortoi lapseni vastoin tahtoani, joten sen perusteella ainakin kyllä.
Kuulostaa että tuo on vaikuttanut sinuun. En ihmettele. Oletko päässyt puhumaan asiasta missään? Tuota olisi varmasti hyvä käsitellä jollain tavalla.
Minä ainakin ”tein” esikoisen itsenäisesti 38-vuotiaana ja hyvin meni ja hyvin menee.
Ja tiedoksi että esimerkiksi minua ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa mitä joku random mies ajattelee siitä, että minulla on lapsi ( ja tulevaisuudessa toivon mukaan toinenkin) yksin! Mies ei todellakaan ole hakusessa. Olen onnellinen lapsen kanssa, työ on kiinnostava enkä tosiaan käytä kallista aikaani haikailemalla miesten perään nyt kun minulla on jo perhe. Jos en olisi saanut nyt lasta yksin, en todennäköisesti olisi saanut koskaan vaikka kuinka olisin jäänyt odottelemaan miestä vielä Seuraavatkin kaksikymmentä vuotta. Eli ei kannata yhtään olla huolissaan meistä itsellisistä äideistä.
Kuka kirjoittaa tällaisia viestejä? Jos olet tosissasi, niin olet kyllä terapian tarpeessa. Jos tuo oli ap:n viesti niin älä ole lasten kanssa tekemisissä. Mitä vielä teet heille, kun et selvästikään ole yhtään lämminhenkinen ihminen.