Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suurella todennäköisyydellä 38-vuotias yh tekee vielä lapsia?

Vierailija
02.06.2020 |

Tällainen tapaus lähettelee minulle viestejä ja tsekkailee minua nettideiteillä. Ihan kivannäköinen nainen, mutta ymmärrän myös, että aktiivisuus johtuu siitä, että hän on yh.

Nyt tulee jotain, joka saa teidät vihaamaan minua, mutta tämä on vain tuntemus. Naisille on kaikenlaiset tunteet sallittuja, miksei miehille?

Se, että tuolla naisella on lapsia jotka eivät ole minun kanssani tehty, loukkaisi minua treffeillä. Se loukkaisi minua tapaillessa. Se loukkaisi minua seurustellessa. Se loukkaisi minua niin kauan kunnes meillä olisi yhteinen lapsi. Sen jälkeen se ei enää loukkaisi.

Voitte haukkua minua. Muistakaa kuitenkin mitä kaksinaismoralisteja olette, kun naisina saatte tuntea inhotusta miestä kohtaan ihan mistä tahansa tyhjänpäiväisyyksistä ja mehustella niillä, ja minua rupeatte tästä haukkumaan.

Onko mitään keinoa selvittää naiselta nopeasti haluaako hän tehdä vielä lapsia ja kykeneekö hän siihen?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että nainen on hankkinut lapset exän kanssa eikä itsellisesti? Loukkaako vähemmän, jos ex ei ole kuvioissa? Muutenkin on jotenkin omituista, että lapset loukkaavat sinua. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua uusperhekuvioon, mutta että lapset olemassaolollaan loukkaavat.

Jätä väliin, parempi molemmille.

Onhan se nyt ihan selvä, että ne on hankittu miehen kanssa. Vaikka voimaantuneet naiset jatkuvasti promoavat tätä itsellistä lasten hankintaa ja vaikka liian moni sitä tekeekin, niin on se silti ihan marginaalipuuhaa. Tämä on sellainen perus hoitsunainen, tämä nettideittinainen. Ei mikään voimaantunut yliopistotutkija tai vasemmistojärjestön toiminnanjohtaja, jotka noita itsellisiä raskauksia harrastaa.

Tämä on oikeastaan yksi asia, mitä olen ihmetellyt naisasianaisten halussa itsellisiin raskauksiin ja niiden mainostamiseen. Eivätkö nämä naiset ymmärrä, että mies ei voi tietää sitä että raskaus on ollut itsellinen, ja silloin suurin osa miehistä ajattelee asiasta kuten minä. Siten nainen joka tekee lapsen itsellisesti, tuhoaa itseltään lähes täysin viimeisetkin mahdollisuudet löytää mies, kun ei se varmaan siihenkään mennessä ole helppoa ollut jos itselliseen raskauteen turvautuu. Harmittaa kun naiset eivät halua miettiä asioita realistisesti.

Vierailija
22/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästä hänet itseltäsi. On taas sen verran sairasta settiä. Ei sellaiseen ihmiseen rakastuta, jonka lapset loukkaisivat treffeillä, tapaillessa ja seurustella.

Tiedät kyllä, kun rakastut johonkuhun. Silloin hänen lapsensa eivät sinua loukkaa. Sinulla on myös vapaus olla antamatta tilaisuutta rakastumiselle, jos naisella on lapsia. Itse tein saman linjauksen siinä vaiheessa, kun oma lapseni oli jo iso. En enää halunnut tutustua miehiin, joilla on pieniä lapsia; en halunnut ottaa riskiä, että rakastuisin ja joutuisin palaamaan elämänvaiheeseen, johon kuuluvat pienet lapset.

Vihaanko sinua? Hei haloo! Olet ventovieras, täysin random-ihminen, jolla on omituinen käsitys siitä, mitä parisuhde on. Miksi tuhlaisin energiaani sinun vihaamiseen?

Kyllä sinä tekstistäni pahastuit. En ymmärrä miksi yrität sitä kieltää. Mieluummin näet minut sairaana, kuin hyväksyt sen että itse olet tehnyt itsestäsi miesten silmissä välteltävän, ja itse olet valinnut väärän miehen lastesi isäksi. Ei se ole minun syyni. Se on sinun oma syysi.

En haluaisi hyväksikäyttää tätä nettideitti yh:ta. Jos olisin yhtään tyypillisempi mies, menisin yhtään edes miettimättä hänen kanssaan treffeille ja pistäisin kaiken viehätysvoimani peliin, sitten panisin häntä pari kertaa, ja ghostaisin. En vain pidä sitä reiluna pelinä, kun en ole tyypillinen mies.

En ole se kenelle vastasit, mutta kylläpä vaikutat todella kypsältä ja laajakatseiselta ihmiseltä... Vaikka itse tunnet vastenmielisyyttä toisten siittämiä lapsia kohtaan, älä yleistä sitä koskemaan kaikkia miehiä. Naisen suhde lasten isän kanssa voi kariutua lukemattomista syistä, ilman että se on hänen tai kenenkään syy tai että on tullut valittua väärin.

Voisin vaikka lyödä vetoa, että lähes kaikki lapsettomat miehet kokevat lapsia tehneen naisen kanssa ollessaan negatiivisia tunteita siitä, että nainen teki ne jonkun muun kanssa. Se on kuin haava joka ei ikinä umpeudu, paitsi jos mies saa oman lapsen naisen kanssa. Voit syyttää minua koska et halua katsoa asioita realistisesti, mutta tämä on silti fakta.

Tämä on täysin totta, mutta sitä ei saa sanoa ääneen, ellet halua paheksuntaa ja lynkkausta. Käytännössä jokainen mies allekirjoittaa tämän, mutta aniharva sanoisi sitä ääneen, etenkään omalle puolisolleen. Tämä on yksi niistä asioista, joissa naiset elävät omassa valhekuplassaan eivätkä missään nimessä halua puhkaista sitä. Siinä samassa kuplassa elävät ne naiset, jotka aloittavat lauseita sanoilla ”mun mies ei ikinä”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lisää mielipiteiltä varsinkin naisilta jotka ovat itse yh:ita.

Vierailija
24/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vastenmielinen äijä kun haluaa vielä nelissäkymmenissä lapsia. Mun oli tuossa iässä suurin osa jo melkein aikuisia. Tappaako ne olisi pitänyt ja alkaa sama paskavaipparuljanssi alusta? Ehei. Sano heti sille että tarjoat taantumusta orjuuteen niin häviää.

Vierailija
25/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vastenmielinen äijä kun haluaa vielä nelissäkymmenissä lapsia. Mun oli tuossa iässä suurin osa jo melkein aikuisia. Tappaako ne olisi pitänyt ja alkaa sama paskavaipparuljanssi alusta? Ehei. Sano heti sille että tarjoat taantumusta orjuuteen niin häviää.

Ei tämä tarkoittamani tapaus onneksi ole niitä naisia, jotka parikymppisenä on tehneet lapsia. Jotain tasoa sentään...

Vierailija
26/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä: Työnantajan puolesta kyselen.

Vierailija
27/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh mutta eronnut äiti kuitenkin, ja olen seurustellut jo muutaman vuoden lapsettoman miehen kanssa. Tapasimme netissä kun olin 36 ja minä olin kyllä alusta alkaen hyvinkin selväsanainen sen suhteen, että mun lapsiluku on täynnä. Minusta tuo lapsiasia on niin oleellinen, että ilman muuta siitä pitää puhua. Ihan turha tuhlata kaikkien aikaa, jos haetaankin ihan eri asioita. Muutenhan aloitus oli niin hirveätä skeidaa, että en viitsi edes kommentoida.

Vierailija
28/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkillä: Työnantajan puolesta kyselen.

Täh? Ei liity mitenkään työnantajiin tai työhönottoon. Olen insinööri, en työskentele asemassa jossa päättäisin työhönotosta.

Vierailija
29/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yh mutta eronnut äiti kuitenkin, ja olen seurustellut jo muutaman vuoden lapsettoman miehen kanssa. Tapasimme netissä kun olin 36 ja minä olin kyllä alusta alkaen hyvinkin selväsanainen sen suhteen, että mun lapsiluku on täynnä. Minusta tuo lapsiasia on niin oleellinen, että ilman muuta siitä pitää puhua. Ihan turha tuhlata kaikkien aikaa, jos haetaankin ihan eri asioita. Muutenhan aloitus oli niin hirveätä skeidaa, että en viitsi edes kommentoida.

Ihan sama vaikka olisit ollut selväsanainen, ei se sitä estä että mies kokee sen vääryytenä ja mietiskelee jos vielä vaihtaisi sinut.

Vierailija
30/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka olisit ollut selväsanainen, ei se sitä estä että mies kokee sen vääryytenä ja mietiskelee jos vielä vaihtaisi sinut.

Vierailija
31/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä tarkoittamani tapaus onneksi ole niitä naisia, jotka parikymppisenä on tehneet lapsia. Jotain tasoa sentään...

Kerro ihmeessä, mitä "ne naiset" ovat ja mitä tasoa heillä on/ ei ole? Omassa lähipiirissä on useita parikymppisenä lapsensa tehneitä, joilla on akateeminen loppututkinto. 

T Parikymppisenä lapset tehnyt, VTM

Vierailija
32/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, mitä "ne naiset" ovat ja mitä tasoa heillä on/ ei ole? Omassa lähipiirissä on useita parikymppisenä lapsensa tehneitä, joilla on akateeminen loppututkinto. 

Jonkinlaisia poikkeuksia olette sitten. Eipä silti se asiaa yhtään paranna. Luuletko että monikin mies haluaa jotain naisen kanssa, joka on ollut yhdessä jonkun highschool sweetheartin kanssa nelikymppiseksi ja lauma lapsia tehty parikymppisenä, ja sitten erottu kun lapset täysi-ikäisiä? Voin sanoa että mulla, tai mun tuntemilla miehillä, ei ole MITÄÄN yhteistä tuollaisten naisten kanssa eikä kiinnosta pätkääkään. Edellytys ainakin omalla kohdalla yh:n edes harkitsemiselle on se, että ne lapset on tehty 30+ iällä, kuten ne esim tällä nettideittinaisella on.

Vierailija
33/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästä hänet itseltäsi. On taas sen verran sairasta settiä. Ei sellaiseen ihmiseen rakastuta, jonka lapset loukkaisivat treffeillä, tapaillessa ja seurustella.

Tiedät kyllä, kun rakastut johonkuhun. Silloin hänen lapsensa eivät sinua loukkaa. Sinulla on myös vapaus olla antamatta tilaisuutta rakastumiselle, jos naisella on lapsia. Itse tein saman linjauksen siinä vaiheessa, kun oma lapseni oli jo iso. En enää halunnut tutustua miehiin, joilla on pieniä lapsia; en halunnut ottaa riskiä, että rakastuisin ja joutuisin palaamaan elämänvaiheeseen, johon kuuluvat pienet lapset.

Vihaanko sinua? Hei haloo! Olet ventovieras, täysin random-ihminen, jolla on omituinen käsitys siitä, mitä parisuhde on. Miksi tuhlaisin energiaani sinun vihaamiseen?

Kyllä sinä tekstistäni pahastuit. En ymmärrä miksi yrität sitä kieltää. Mieluummin näet minut sairaana, kuin hyväksyt sen että itse olet tehnyt itsestäsi miesten silmissä välteltävän, ja itse olet valinnut väärän miehen lastesi isäksi. Ei se ole minun syyni. Se on sinun oma syysi.

En haluaisi hyväksikäyttää tätä nettideitti yh:ta. Jos olisin yhtään tyypillisempi mies, menisin yhtään edes miettimättä hänen kanssaan treffeille ja pistäisin kaiken viehätysvoimani peliin, sitten panisin häntä pari kertaa, ja ghostaisin. En vain pidä sitä reiluna pelinä, kun en ole tyypillinen mies.

Anteeksi mikä? Tyypillinen mies?

Hohhoijjaa. Voi olla miehille tyypillistä ettei haluta “yh” naista, mutta tuollainen hyväksikäyttö ei ole mitenkään tyypillistä käytöstä. Suurin osa miehistä omaa kuitenkin jonkinlaisen selkärangan. Minua ei ainakaan ole kukaan hyväksikäyttänyt tai yrittänyt sellaista. Sitten on ihan suoraan sanottu et ei nyt haluta mitään vakavampaa.

Vierailija
34/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa projisointia. Mutta rakkaudessahan nyt ei yleensä ottaen ole takuita. Voin tulla jätetyksi, voin jättää mieheni. Se sama riski meidän molempien tulee ottaa. Saman riskin joutuisi aloittajakin ottamaan. Tiedä vaikka hän ei kelpaisi edes tuolle yksinhuoltajalle. Hui.

Vierailija
35/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkinlaisia poikkeuksia olette sitten. Eipä silti se asiaa yhtään paranna. Luuletko että monikin mies haluaa jotain naisen kanssa, joka on ollut yhdessä jonkun highschool sweetheartin kanssa nelikymppiseksi ja lauma lapsia tehty parikymppisenä, ja sitten erottu kun lapset täysi-ikäisiä? Voin sanoa että mulla, tai mun tuntemilla miehillä, ei ole MITÄÄN yhteistä tuollaisten naisten kanssa eikä kiinnosta pätkääkään. Edellytys ainakin omalla kohdalla yh:n edes harkitsemiselle on se, että ne lapset on tehty 30+ iällä, kuten ne esim tällä nettideittinaisella on.

Joo siis yök. En tiedä mitään kamalampaa kuin sellainen että menee ensirakkauden kanssa naimisiin, saa lapsia ja on 20 vuotta yhdessä. Siis kaameeta.

😂😂😂

Vierailija
36/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä tätä miehistä näkemystä. Kuitenkin se tulee biologiasta. Petoelämet tappavat naaraan pennut jotta saavat naaraan huomion ja kiiman. Ihminen toimii samalla tavalla ajatuksen tasolla. Miehet eivät sano tätä ääneen mutta jokaista miestä vituttaa toisen miehen siittämät lapset. Kyllä, niitäkin jotka eivät sitä ääneen sano. Naisille lapset ovat yhteisön jäseniä eikä toisten mieten lapsia katsota pahalla. Tämäkin suoraan biologiasta, matriarkaalisesta laumamallista peräisin olevaa käytöstä

Kyseessä on kuin adoptio, jos lapsista pitää eli saa lisää perheenjäseniä. Jos ei pysty saamaan omia lapsia ja silti ei pysty iloitsemaan kumppanin lapsista, niin kyseessä on mielenterveyden ongelma. Jos ei pysty hyväksymään kumppanin lapsia, niin silloin ei voi olla lasten kanssa tekemisissä, koska on heille vaaraksi.

Parisuhteen tärkein asia on keskustelutaidot, rakentavat riitelytaidot erityisesti, joten jos oletettavasti yli 30-vuotias mies miettii pelkästään tuollaisen suhteen perusasian kysymistä, niin autistisia piirteitä on havaittavissa. Miten arjessa selviytyy, jos ei pysty puhumaan ja sisällä on noin paljon vihaa?

Vierailija
37/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin harva nainen haluaa enää 4-kymppiä lähestyessään lapsia. Eikä välttämättä enää niitä edes saa vaikka haluaisikin. Toki kannattaa nostaa kissa pöydälle, mutta varaudu siihen että todennäköisesti kyseinen henkilö ei enää lapsia halua.

Vierailija
38/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä tätä miehistä näkemystä. Kuitenkin se tulee biologiasta. Petoelämet tappavat naaraan pennut jotta saavat naaraan huomion ja kiiman. Ihminen toimii samalla tavalla ajatuksen tasolla. Miehet eivät sano tätä ääneen mutta jokaista miestä vituttaa toisen miehen siittämät lapset. Kyllä, niitäkin jotka eivät sitä ääneen sano. Naisille lapset ovat yhteisön jäseniä eikä toisten mieten lapsia katsota pahalla. Tämäkin suoraan biologiasta, matriarkaalisesta laumamallista peräisin olevaa käytöstä

Kyseessä on kuin adoptio, jos lapsista pitää eli saa lisää perheenjäseniä. Jos ei pysty saamaan omia lapsia ja silti ei pysty iloitsemaan kumppanin lapsista, niin kyseessä on mielenterveyden ongelma. Jos ei pysty hyväksymään kumppanin lapsia, niin silloin ei voi olla lasten kanssa tekemisissä, koska on heille vaaraksi.

Parisuhteen tärkein asia on keskustelutaidot, rakentavat riitelytaidot erityisesti, joten jos oletettavasti yli 30-vuotias mies miettii pelkästään tuollaisen suhteen perusasian kysymistä, niin autistisia piirteitä on havaittavissa. Miten arjessa selviytyy, jos ei pysty puhumaan ja sisällä on noin paljon vihaa?

Ai on mielenterveyden ongelma jos ei pysty iloitsemaan siitä, että kumppanilla on lapsia jotka on tehty jonkun muun kanssa? Huutikset! Nyt lähti laukalle!

Vierailija
39/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kysyisit suoraan? Tosin, et voi vielä täysin tietää, olisiko sinulle toisen miehen lapset ok edes silloin kun teillä olisi yhteinen... Helppoa se ei varmasti ole, uusioperheet harvoin on.

Voiko tällaisesta puhua ekoilla treffeillä? En ole kauhean hyvä puhumaan vaikeista aiheista muutenkaan, ja olen tottunut lähinnä siihen että naiset yrittävät pitää itsellään etuoikeuden olla vastaamatta vaikeisiin aiheisiin. Monet naiset ikäänkuin näkevät, että mies on heille selitysvastuussa vaikeista asioista, mutta nainen ei voi olla miehelle ikinä selitysvastuussa juuri mistään.

Voit hyvin kysyä, että mitä mieltä hän on uudesta vauvasta. Tuota "nämä kaikki asiat loukkaisi minua"- settiä en todellakaan avaisi, mutta täytyisi siitäkin puhua jossain vaiheessa (muotoillummin), jos kävisi ilmi, että hän on tulevan lapsesi äiti.

Millä sanoilla kysytään että mitä mieltä hän on uudesta vauvasta? Ihan konkreettisesti kirjaimellisesti millä sanavalinnoilla?

Olen sen verran huono näissä, että en osaa. Sen verran kuitenkin ymmärrän, että jos kysyn suoraan vaikkapa sanoilla "mitä mieltä olet uudesta vauvasta vielä aiempien lastesi lisäksi?", niin nainen pitää minua hulluna joka ehdottaa hänelle ekoilla treffeilä lapsen tekemistä.

Kun ikää on naisella jo 38v, niin tuo kysymys on ainoastaan ja vain ymmärrettävä ja järkevä. En tiedä kuinka outo täytyy olla, että pitäisi isoja normaaleja asioita haarukoivaa miestä hulluna. Jos sanoisit "Tehdäänkö tänään vauva", sitten olisit, mut et muuten ;) Ja tuokin menisi, jos olisit huumorimiehiä.

Vierailija
40/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai on mielenterveyden ongelma jos ei pysty iloitsemaan siitä, että kumppanilla on lapsia jotka on tehty jonkun muun kanssa? Huutikset! Nyt lähti laukalle!

Mitä tarkoittaa "huutikset"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä