Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suurella todennäköisyydellä 38-vuotias yh tekee vielä lapsia?

Vierailija
02.06.2020 |

Tällainen tapaus lähettelee minulle viestejä ja tsekkailee minua nettideiteillä. Ihan kivannäköinen nainen, mutta ymmärrän myös, että aktiivisuus johtuu siitä, että hän on yh.

Nyt tulee jotain, joka saa teidät vihaamaan minua, mutta tämä on vain tuntemus. Naisille on kaikenlaiset tunteet sallittuja, miksei miehille?

Se, että tuolla naisella on lapsia jotka eivät ole minun kanssani tehty, loukkaisi minua treffeillä. Se loukkaisi minua tapaillessa. Se loukkaisi minua seurustellessa. Se loukkaisi minua niin kauan kunnes meillä olisi yhteinen lapsi. Sen jälkeen se ei enää loukkaisi.

Voitte haukkua minua. Muistakaa kuitenkin mitä kaksinaismoralisteja olette, kun naisina saatte tuntea inhotusta miestä kohtaan ihan mistä tahansa tyhjänpäiväisyyksistä ja mehustella niillä, ja minua rupeatte tästä haukkumaan.

Onko mitään keinoa selvittää naiselta nopeasti haluaako hän tehdä vielä lapsia ja kykeneekö hän siihen?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä aloittajalle itse aiheeseen; itseäni lähinnä naurattaisi miesjoka tulisi vinkumaan minulle, että lapseni olemassaolo loukkaisi häntä. Hei, kasva aikuiseksi. Voin kertoa, että kukaan fiksu, itseään kunnioittava ja lastaan rakastava ei sinun laillasi ajattelevan kanssa halua lasta. Mieluummin kipitän klinikalle jos/kun toivon toista lasta.

Vierailija
62/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedoksi että esimerkiksi minua ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa mitä joku random mies ajattelee siitä, että minulla on lapsi ( ja tulevaisuudessa toivon mukaan toinenkin) yksin! Mies ei todellakaan ole hakusessa. Olen onnellinen lapsen kanssa, työ on kiinnostava enkä tosiaan käytä kallista aikaani haikailemalla miesten perään nyt kun minulla on jo perhe. Jos en olisi saanut nyt lasta yksin, en todennäköisesti olisi saanut koskaan vaikka kuinka olisin jäänyt odottelemaan miestä vielä Seuraavatkin kaksikymmentä vuotta. Eli ei kannata yhtään olla huolissaan meistä itsellisistä äideistä.

En ole huolissani. Olen suruissani miksi teit elämästäsi onnettomampaa kuin jonkun miehen kanssa, ja samalla teit sen jonkun miehenkin onnettomammaksi. Ei ole mitään järjellistä syytä tehdä lapsi itsellisenä. Tehty mikä tehty, ei siinä mitään, mutta onnettomampi sinä tulet olemaan kuin jos lapsellasi olisi isä. Ja lapsi tulee olemaan vielä enemmän onneton, isän puuttuessa. Onhan täällä keskustelupalstallakin usein naisten kirjoituksia siitä, kuinka he olisivat kaivanneet, että isä olisi joskus soittanut tai tullut käymään, mutta ei isä tullut ikinä. Lapsesi tulee kaipaamaan isää, et voi sille mitään. Et voi muuttaa biologiaa, vaikka biologia onkin naisvihaan perustuva viha-aate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ”tein” esikoisen itsenäisesti 38-vuotiaana ja hyvin meni ja hyvin menee.

Sinulla vai esikoisella? Minä en ainakaan haluaisi minkään sukupuolen yh-sankaria vanhemmakseni, en ikinä.

Vierailija
64/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin ”tein” esikoisen itsenäisesti 38-vuotiaana ja hyvin meni ja hyvin menee.

Sinulla vai esikoisella? Minä en ainakaan haluaisi minkään sukupuolen yh-sankaria vanhemmakseni, en ikinä.

Minä haaveilen isäni kuolemasta. Mieluummin olisin ollut isätön kuin kasvanut huonon isän kanssa.

Vierailija
65/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla suurin osa lapsettomista miehistä ajattelee. Olen oikeasti kuullut miehiltä paljon ikävämpääkin puhetta kuin mitä tässä itse olen laittanut. Minähän olen kuitenkin siitä mukava tyyppi, että en ole niitä lapsia tässä mistään syyttänyt. Syyttömiä lapset ovat äitinsä virheisiin. Kuitenkin muilta miehiltä olen kuullut myös niihin naisen lapsiin kohdistuvia juttuja. Jos löydätte miehen, joka ihan tosissaan, aidosti, sisimmissään ei koe mitään tällaisia tunteita, niin se on todellinen harvinaisuus. Ei nyt lottovoittoon verrattava, mutta pienet todennäköisyydet joka tapauksessa. Voitte syyttää minua jos se helpottaa. Tämä on kuitenkin todellisuus. Vihatkaa todellisuutta, älkää viestintuojaa.

t. aloittaja

Eli naisen menneisyys on noin kova pala jollekin? Onneksi on toisenlaisia miehiä. En epäile etteikö seurustelukumppanini toivoisi välillä minun olevan lapseton, mutta minun elettyyn elämääni kuuluu lapset. Hieman kriiseilin asiaa seurustelumme alussa (myös miehellä on menneisyys vaikkei lapsia olekaan) ja tein miehelle hyvin selväksi ettei minun kanssa ole pakko olla. Vielä se mukana roikkuu. Ei ihme ettei sopivaa kumppania löydy, jos on äärimmäisen tiukat kriteerit parisuhteelle. Mutta jos ei niistä ole valmis joustamaan hyvillä mielin, kannattaa pysyä sinkkuna ettei kellekään tule paha mieli. Ei ole pakko tyytyä johonkin, mutta sitten asian kanssa täytyy osata elää.

Vierailija
66/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla suurin osa lapsettomista miehistä ajattelee. Olen oikeasti kuullut miehiltä paljon ikävämpääkin puhetta kuin mitä tässä itse olen laittanut. Minähän olen kuitenkin siitä mukava tyyppi, että en ole niitä lapsia tässä mistään syyttänyt. Syyttömiä lapset ovat äitinsä virheisiin. Kuitenkin muilta miehiltä olen kuullut myös niihin naisen lapsiin kohdistuvia juttuja. Jos löydätte miehen, joka ihan tosissaan, aidosti, sisimmissään ei koe mitään tällaisia tunteita, niin se on todellinen harvinaisuus. Ei nyt lottovoittoon verrattava, mutta pienet todennäköisyydet joka tapauksessa. Voitte syyttää minua jos se helpottaa. Tämä on kuitenkin todellisuus. Vihatkaa todellisuutta, älkää viestintuojaa.

t. aloittaja

Eli naisen menneisyys on noin kova pala jollekin? Onneksi on toisenlaisia miehiä. En epäile etteikö seurustelukumppanini toivoisi välillä minun olevan lapseton, mutta minun elettyyn elämääni kuuluu lapset. Hieman kriiseilin asiaa seurustelumme alussa (myös miehellä on menneisyys vaikkei lapsia olekaan) ja tein miehelle hyvin selväksi ettei minun kanssa ole pakko olla. Vielä se mukana roikkuu. Ei ihme ettei sopivaa kumppania löydy, jos on äärimmäisen tiukat kriteerit parisuhteelle. Mutta jos ei niistä ole valmis joustamaan hyvillä mielin, kannattaa pysyä sinkkuna ettei kellekään tule paha mieli. Ei ole pakko tyytyä johonkin, mutta sitten asian kanssa täytyy osata elää.

Minä ainakin haluaisin kumppanin, jolle minun menneisyys ei olisi samantekevää... eli minä en olisi samantekevä.

-ohis

Vierailija
67/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että nainen on hankkinut lapset exän kanssa eikä itsellisesti? Loukkaako vähemmän, jos ex ei ole kuvioissa? Muutenkin on jotenkin omituista, että lapset loukkaavat sinua. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua uusperhekuvioon, mutta että lapset olemassaolollaan loukkaavat.

Jätä väliin, parempi molemmille.

Onhan se nyt ihan selvä, että ne on hankittu miehen kanssa. Vaikka voimaantuneet naiset jatkuvasti promoavat tätä itsellistä lasten hankintaa ja vaikka liian moni sitä tekeekin, niin on se silti ihan marginaalipuuhaa. Tämä on sellainen perus hoitsunainen, tämä nettideittinainen. Ei mikään voimaantunut yliopistotutkija tai vasemmistojärjestön toiminnanjohtaja, jotka noita itsellisiä raskauksia harrastaa.

Tämä on oikeastaan yksi asia, mitä olen ihmetellyt naisasianaisten halussa itsellisiin raskauksiin ja niiden mainostamiseen. Eivätkö nämä naiset ymmärrä, että mies ei voi tietää sitä että raskaus on ollut itsellinen, ja silloin suurin osa miehistä ajattelee asiasta kuten minä. Siten nainen joka tekee lapsen itsellisesti, tuhoaa itseltään lähes täysin viimeisetkin mahdollisuudet löytää mies, kun ei se varmaan siihenkään mennessä ole helppoa ollut jos itselliseen raskauteen turvautuu. Harmittaa kun naiset eivät halua miettiä asioita realistisesti.

Ehkä sille naiselle ne lapset on tärkeämpi asia kuin mahdollinen mies?

Vierailija
68/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole yh mutta eronnut äiti kuitenkin, ja olen seurustellut jo muutaman vuoden lapsettoman miehen kanssa. Tapasimme netissä kun olin 36 ja minä olin kyllä alusta alkaen hyvinkin selväsanainen sen suhteen, että mun lapsiluku on täynnä. Minusta tuo lapsiasia on niin oleellinen, että ilman muuta siitä pitää puhua. Ihan turha tuhlata kaikkien aikaa, jos haetaankin ihan eri asioita. Muutenhan aloitus oli niin hirveätä skeidaa, että en viitsi edes kommentoida.

Ihan sama vaikka olisit ollut selväsanainen, ei se sitä estä että mies kokee sen vääryytenä ja mietiskelee jos vielä vaihtaisi sinut.

Saa kokea ja mietiskellä, ne on oikein hyviä ja oikeita asioita! Sitten vaan kun kokenut ja mietiskellyt, pitää tehdä päätös, et voiko elää jonkun asian kanssa vai ei. Jos voi niin sit elää ja pulinat pois, jos ei niin kertoo suoraan.

Tunteet ei ole oikeita tai vääriä, silloinkaan vaikka niistä tulee paha mieli. Tottakai sitten vielä muistetaan käytöstavat.

Vierailija
69/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt ketään miestä onnettomaksi saamalla lapsen itsellisesti. Olisin tehnyt itseni onnettomaksi. Kun kainen on 38v. on suht turha enää jäädä odottekemään kumppania jos lspsia todella toivoo.

Mielestäni vanhempien laadulla ja lapsen ja vanhemman välisen vuorovaikutuksen laadulla on enemmän merkitystä kuin vanhempien lukumäärällä. Myös uskon että itsellisesti lapsen hankkivat ovat pohtineet resurssejaan lapseen liittyen huomattavasti huolellisemmmin kuin monet parisuhteessa lapsen saavat.

Vierailija
70/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei kyllä mitenkään sairasta settiä, vaikka olen itse nainen ja täällä on heti alkukommenteissa dissattu. Nainen saisi täällä laukoa mitä tuntemuksia tahansa mutta niitä pidettäisiin luonnollisina. Joten älä anna palstan bullshitata sinua. Kunnioita omia tuntemuksiasi.

Kylllä mäkin naisena voin jotenkin ymmärtää. Jos olisin itse lapseton 38v, ja miesehdokkaalla 2 lasta, eikä haluaisi minun kanssa iltatähteä vaikka minä haluaisin, niin kyllä se sen verran loukkaisi että ei taitaisi suhteesta tulla mitään. 

Mutta ei ne syyttömät lapset tietenkään loukkaisi, vaan se ettei se kumppani enää haluaisi lasta.

Vierailija
71/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään oikeasti kiinnosta mitä se lapsi itse haluaa. Joo hei olen yh-kaikkivaltias joka yksin teidät ohjelmoi ja hei ei teillä ei ole oikeutta oman sukupuolenne vanhempaan koska kuten ehkä jo kerroin olen kaikkivaltias ja myös helvetin itsekäs koska ajattelen vain omia tarpeitani.

Vierailija
72/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. aloittaja

Miksi pitäisi vihata? Kenenkään, naisen tai miehen? 

Tämä ajatus ei nyt kosketa yhtään, koska en vihaa oikestaan mitäänn tai ketään. Inhoan kyllä montaakin asiaa ja muutama ihminen ärsyttää, mutta VIHA? En jaksa, liian mukavuudenhaluinen ja onnellinen olen siihen ;)

Mutta jos kokee vihaa, se kannattaa ehdottomasti käsitellä, koska se vie tosi paljon energiaa ja elämäniloa.

Vierailija
73/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua muiden ihmisten lapsia elämääsi, joten unohda koko juttu. Kaikille parempi niin. Epäilenpä että lähes 40 v ihminen, jolla on jo lapsia haluaisi niitä uudessa suhteessa tehdä. Noin biologisesti se on mahdollista, itsekin olen kuopukseni saanut 39 v.

Vierailija
74/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: luultavasti aika pienellä todennäkösiyydellä, mutta täysin mahdollista sekin on että haluaa. Selviää vain kysymällä, tsemppiä ap!

Vierailija
75/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ymmärrä tätä miehistä näkemystä. Kuitenkin se tulee biologiasta. Petoelämet tappavat naaraan pennut jotta saavat naaraan huomion ja kiiman. Ihminen toimii samalla tavalla ajatuksen tasolla. Miehet eivät sano tätä ääneen mutta jokaista miestä vituttaa toisen miehen siittämät lapset. Kyllä, niitäkin jotka eivät sitä ääneen sano. Naisille lapset ovat yhteisön jäseniä eikä toisten mieten lapsia katsota pahalla. Tämäkin suoraan biologiasta, matriarkaalisesta laumamallista peräisin olevaa käytöstä

Petoeläimet käy p*skalla puskassa, toimitko samoin?

Vierailija
76/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tiedoksi että esimerkiksi minua ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa mitä joku random mies ajattelee siitä, että minulla on lapsi ( ja tulevaisuudessa toivon mukaan toinenkin) yksin! Mies ei todellakaan ole hakusessa. Olen onnellinen lapsen kanssa, työ on kiinnostava enkä tosiaan käytä kallista aikaani haikailemalla miesten perään nyt kun minulla on jo perhe. Jos en olisi saanut nyt lasta yksin, en todennäköisesti olisi saanut koskaan vaikka kuinka olisin jäänyt odottelemaan miestä vielä Seuraavatkin kaksikymmentä vuotta. Eli ei kannata yhtään olla huolissaan meistä itsellisistä äideistä.

En ole huolissani. Olen suruissani miksi teit elämästäsi onnettomampaa kuin jonkun miehen kanssa, ja samalla teit sen jonkun miehenkin onnettomammaksi. Ei ole mitään järjellistä syytä tehdä lapsi itsellisenä. Tehty mikä tehty, ei siinä mitään, mutta onnettomampi sinä tulet olemaan kuin jos lapsellasi olisi isä. Ja lapsi tulee olemaan vielä enemmän onneton, isän puuttuessa. Onhan täällä keskustelupalstallakin usein naisten kirjoituksia siitä, kuinka he olisivat kaivanneet, että isä olisi joskus soittanut tai tullut käymään, mutta ei isä tullut ikinä. Lapsesi tulee kaipaamaan isää, et voi sille mitään. Et voi muuttaa biologiaa, vaikka biologia onkin naisvihaan perustuva viha-aate.

Sellaista ei osaa kaivata, mitä ei ole koskaan ollut. Isät on sinänsä vaan turhaa painolastia vinkumassa oikeuksiaan. Niillä oma napa on tärkein, ei lapsen etu. Spermanluovuttajilla ei pitäisi olla mitään oikeuksia.

Vierailija
77/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästä hänet itseltäsi. On taas sen verran sairasta settiä. Ei sellaiseen ihmiseen rakastuta, jonka lapset loukkaisivat treffeillä, tapaillessa ja seurustella.

Tiedät kyllä, kun rakastut johonkuhun. Silloin hänen lapsensa eivät sinua loukkaa. Sinulla on myös vapaus olla antamatta tilaisuutta rakastumiselle, jos naisella on lapsia. Itse tein saman linjauksen siinä vaiheessa, kun oma lapseni oli jo iso. En enää halunnut tutustua miehiin, joilla on pieniä lapsia; en halunnut ottaa riskiä, että rakastuisin ja joutuisin palaamaan elämänvaiheeseen, johon kuuluvat pienet lapset.

Vihaanko sinua? Hei haloo! Olet ventovieras, täysin random-ihminen, jolla on omituinen käsitys siitä, mitä parisuhde on. Miksi tuhlaisin energiaani sinun vihaamiseen?

Kyllä sinä tekstistäni pahastuit. En ymmärrä miksi yrität sitä kieltää. Mieluummin näet minut sairaana, kuin hyväksyt sen että itse olet tehnyt itsestäsi miesten silmissä välteltävän, ja itse olet valinnut väärän miehen lastesi isäksi. Ei se ole minun syyni. Se on sinun oma syysi.

En haluaisi hyväksikäyttää tätä nettideitti yh:ta. Jos olisin yhtään tyypillisempi mies, menisin yhtään edes miettimättä hänen kanssaan treffeille ja pistäisin kaiken viehätysvoimani peliin, sitten panisin häntä pari kertaa, ja ghostaisin. En vain pidä sitä reiluna pelinä, kun en ole tyypillinen mies.

En ole se kenelle vastasit, mutta kylläpä vaikutat todella kypsältä ja laajakatseiselta ihmiseltä... Vaikka itse tunnet vastenmielisyyttä toisten siittämiä lapsia kohtaan, älä yleistä sitä koskemaan kaikkia miehiä. Naisen suhde lasten isän kanssa voi kariutua lukemattomista syistä, ilman että se on hänen tai kenenkään syy tai että on tullut valittua väärin.

Voisin vaikka lyödä vetoa, että lähes kaikki lapsettomat miehet kokevat lapsia tehneen naisen kanssa ollessaan negatiivisia tunteita siitä, että nainen teki ne jonkun muun kanssa. Se on kuin haava joka ei ikinä umpeudu, paitsi jos mies saa oman lapsen naisen kanssa. Voit syyttää minua koska et halua katsoa asioita realistisesti, mutta tämä on silti fakta.

Ilman lähdeviittausta on mutu eikä fakta.

Vierailija
78/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. aloittaja

Sinä ja kaverisi olette yksinkertaisesti sairaita. Epäilen että sinä itse olet äitisi virhe. Yleensä omat lapset ovat äidilleen tärkeämpiä kuin mikään mies. Mukaan lukien lasten isä.

Vierailija
79/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vastenmielinen äijä kun haluaa vielä nelissäkymmenissä lapsia. Mun oli tuossa iässä suurin osa jo melkein aikuisia. Tappaako ne olisi pitänyt ja alkaa sama paskavaipparuljanssi alusta? Ehei. Sano heti sille että tarjoat taantumusta orjuuteen niin häviää.

Ei tämä tarkoittamani tapaus onneksi ole niitä naisia, jotka parikymppisenä on tehneet lapsia. Jotain tasoa sentään...

Tarkoitus olikin tehdä terveitä lapsia. Toisin kuin sinä.

Vierailija
80/87 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapset tehdään yhdelle miehelle. Mikään ei ole nolompaa kuin tehdä lapsia joka suhteeseen missä on ollut. Muut suhteet on ihan muita tarkoituksia varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi