Kuinka suurella todennäköisyydellä 38-vuotias yh tekee vielä lapsia?
Tällainen tapaus lähettelee minulle viestejä ja tsekkailee minua nettideiteillä. Ihan kivannäköinen nainen, mutta ymmärrän myös, että aktiivisuus johtuu siitä, että hän on yh.
Nyt tulee jotain, joka saa teidät vihaamaan minua, mutta tämä on vain tuntemus. Naisille on kaikenlaiset tunteet sallittuja, miksei miehille?
Se, että tuolla naisella on lapsia jotka eivät ole minun kanssani tehty, loukkaisi minua treffeillä. Se loukkaisi minua tapaillessa. Se loukkaisi minua seurustellessa. Se loukkaisi minua niin kauan kunnes meillä olisi yhteinen lapsi. Sen jälkeen se ei enää loukkaisi.
Voitte haukkua minua. Muistakaa kuitenkin mitä kaksinaismoralisteja olette, kun naisina saatte tuntea inhotusta miestä kohtaan ihan mistä tahansa tyhjänpäiväisyyksistä ja mehustella niillä, ja minua rupeatte tästä haukkumaan.
Onko mitään keinoa selvittää naiselta nopeasti haluaako hän tehdä vielä lapsia ja kykeneekö hän siihen?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Säästä hänet itseltäsi. On taas sen verran sairasta settiä. Ei sellaiseen ihmiseen rakastuta, jonka lapset loukkaisivat treffeillä, tapaillessa ja seurustella.
Tiedät kyllä, kun rakastut johonkuhun. Silloin hänen lapsensa eivät sinua loukkaa. Sinulla on myös vapaus olla antamatta tilaisuutta rakastumiselle, jos naisella on lapsia. Itse tein saman linjauksen siinä vaiheessa, kun oma lapseni oli jo iso. En enää halunnut tutustua miehiin, joilla on pieniä lapsia; en halunnut ottaa riskiä, että rakastuisin ja joutuisin palaamaan elämänvaiheeseen, johon kuuluvat pienet lapset.
Vihaanko sinua? Hei haloo! Olet ventovieras, täysin random-ihminen, jolla on omituinen käsitys siitä, mitä parisuhde on. Miksi tuhlaisin energiaani sinun vihaamiseen?
Kyllä sinä tekstistäni pahastuit. En ymmärrä miksi yrität sitä kieltää. Mieluummin näet minut sairaana, kuin hyväksyt sen että itse olet tehnyt itsestäsi miesten silmissä välteltävän, ja itse olet valinnut väärän miehen lastesi isäksi. Ei se ole minun syyni. Se on sinun oma syysi.
En haluaisi hyväksikäyttää tätä nettideitti yh:ta. Jos olisin yhtään tyypillisempi mies, menisin yhtään edes miettimättä hänen kanssaan treffeille ja pistäisin kaiken viehätysvoimani peliin, sitten panisin häntä pari kertaa, ja ghostaisin. En vain pidä sitä reiluna pelinä, kun en ole tyypillinen mies.
Mitäpä jos kysyisit suoraan? Tosin, et voi vielä täysin tietää, olisiko sinulle toisen miehen lapset ok edes silloin kun teillä olisi yhteinen... Helppoa se ei varmasti ole, uusioperheet harvoin on.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kysyisit suoraan? Tosin, et voi vielä täysin tietää, olisiko sinulle toisen miehen lapset ok edes silloin kun teillä olisi yhteinen... Helppoa se ei varmasti ole, uusioperheet harvoin on.
Voiko tällaisesta puhua ekoilla treffeillä? En ole kauhean hyvä puhumaan vaikeista aiheista muutenkaan, ja olen tottunut lähinnä siihen että naiset yrittävät pitää itsellään etuoikeuden olla vastaamatta vaikeisiin aiheisiin. Monet naiset ikäänkuin näkevät, että mies on heille selitysvastuussa vaikeista asioista, mutta nainen ei voi olla miehelle ikinä selitysvastuussa juuri mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästä hänet itseltäsi. On taas sen verran sairasta settiä. Ei sellaiseen ihmiseen rakastuta, jonka lapset loukkaisivat treffeillä, tapaillessa ja seurustella.
Tiedät kyllä, kun rakastut johonkuhun. Silloin hänen lapsensa eivät sinua loukkaa. Sinulla on myös vapaus olla antamatta tilaisuutta rakastumiselle, jos naisella on lapsia. Itse tein saman linjauksen siinä vaiheessa, kun oma lapseni oli jo iso. En enää halunnut tutustua miehiin, joilla on pieniä lapsia; en halunnut ottaa riskiä, että rakastuisin ja joutuisin palaamaan elämänvaiheeseen, johon kuuluvat pienet lapset.
Vihaanko sinua? Hei haloo! Olet ventovieras, täysin random-ihminen, jolla on omituinen käsitys siitä, mitä parisuhde on. Miksi tuhlaisin energiaani sinun vihaamiseen?
Kyllä sinä tekstistäni pahastuit. En ymmärrä miksi yrität sitä kieltää. Mieluummin näet minut sairaana, kuin hyväksyt sen että itse olet tehnyt itsestäsi miesten silmissä välteltävän, ja itse olet valinnut väärän miehen lastesi isäksi. Ei se ole minun syyni. Se on sinun oma syysi.
En haluaisi hyväksikäyttää tätä nettideitti yh:ta. Jos olisin yhtään tyypillisempi mies, menisin yhtään edes miettimättä hänen kanssaan treffeille ja pistäisin kaiken viehätysvoimani peliin, sitten panisin häntä pari kertaa, ja ghostaisin. En vain pidä sitä reiluna pelinä, kun en ole tyypillinen mies.
Ei tuo ole tyypillinen mies. Tuo on kuspää-osasto-mies, ja onneksi heitä on vain murto-osa.
Tyypillinen mies on mukava ja rehti, omalla laajalla keski-ikäisen rouvan kokemuksellani <3
ps. Jos joku "antaa" ekalla kerralla, se on ihan oma valinta. Silloinkin, vaikka mies olisi luuserimaisesti valehdellut ensin ummet ja lammet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tällaisesta puhua ekoilla treffeillä? En ole kauhean hyvä puhumaan vaikeista aiheista muutenkaan, ja olen tottunut lähinnä siihen että naiset yrittävät pitää itsellään etuoikeuden olla vastaamatta vaikeisiin aiheisiin. Monet naiset ikäänkuin näkevät, että mies on heille selitysvastuussa vaikeista asioista, mutta nainen ei voi olla miehelle ikinä selitysvastuussa juuri mistään.
Voit hyvin kysyä, että mitä mieltä hän on uudesta vauvasta. Tuota "nämä kaikki asiat loukkaisi minua"- settiä en todellakaan avaisi, mutta täytyisi siitäkin puhua jossain vaiheessa (muotoillummin), jos kävisi ilmi, että hän on tulevan lapsesi äiti.
Jaa. No minä ymmärrän ihan täysin. Itseänikin jollain tasolla loukkaa esim mies joka on halunnut lapset emänsä kanssa, eikä sitten minun kanssa haluaisi enää. Joku primitiivinen mustasukkaisuus. Selvitä ap asia nopsaan ihan vaan sitä kautta, että kysyt voisiko hän ajatella vielä lisääntyvänsä. Älä puhu loukkaantumisesta, vaan ihan vaan omasta toiveestasi vielä lapseen.
N 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit hyvin kysyä, että mitä mieltä hän on uudesta vauvasta. Tuota "nämä kaikki asiat loukkaisi minua"- settiä en todellakaan avaisi, mutta täytyisi siitäkin puhua jossain vaiheessa (muotoillummin), jos kävisi ilmi, että hän on tulevan lapsesi äiti.
Millä sanoilla kysytään että mitä mieltä hän on uudesta vauvasta? Ihan konkreettisesti kirjaimellisesti millä sanavalinnoilla?
Olen sen verran huono näissä, että en osaa. Sen verran kuitenkin ymmärrän, että jos kysyn suoraan vaikkapa sanoilla "mitä mieltä olet uudesta vauvasta vielä aiempien lastesi lisäksi?", niin nainen pitää minua hulluna joka ehdottaa hänelle ekoilla treffeilä lapsen tekemistä.
Ap. Olet pipipää.
Ei ole mikään pakko hyväksyä toisen ihmisen elämää ennen tutustumista, mutta pipipäistä on se, että tämän toisen ihmisten jälkeläisten olemassa olo _loukkaa_ sinua.
Nimittely on loukkaavaa. Epäkohteliaisuus on loukkaavaa. Mutta miten _loukkaannut_ jostain joka on tapahtunut ennen kuin kukaan asianosainen oli edes tietoinen olemassaolostasi?
Eihän tämä aloitus vastannut sisällöltään otsikkoa mitenkään. Sisällössähän sinä haluat vain uhriutua naisvi hassasi, koska olet päättänyt ihan itse, ettet miehenä saa ilmaista tunteitasi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä aloitus vastannut sisällöltään otsikkoa mitenkään. Sisällössähän sinä haluat vain uhriutua naisvi hassasi, koska olet päättänyt ihan itse, ettet miehenä saa ilmaista tunteitasi.
OTSIKKO ON TÄMÄN ALOITUKSEN TÄRKEIN POINTTI. Ei ole minun syyni, ettette vastaa otsikon kymykseen. Otsikon kysymys on se, johon pitäisi vastata, ymmärtäen kontekstin.
Todella outoa, etyä jonkun lasten olemassaolo Loukkaa ap:ta.
Kuulostaa pers häiriöiseltä.
Katso nyt ekat treffit, onko teillä edes kemiaa. Jos tulee toiset kysyt vaan ihan vaikka näillä sanoilla " Voitko ajatella vielä lisää lapsia? " Sen jälkeen voit kertoa että itse haluaisit jälkikasvua. Simple as that.
N 40+
Jos tietää sinun olevan lapseton ja viestittelee niin todennäköisesti tiedosta asian että lastenteko jossain vaiheessa edessä eli voi olla että haluaa yhden tai kaksi lisää. Kannattaa asia tarkastaa heti alkuvaiheessa jos alkaa tapailla. Nelikymppiseksi yleensä vielä aika hyvä mahdollisuudet tulla raskaaksi, sen jälkeen aika heikot ja heikkenee nopeasti. Eikö se ole niin että 35 ikävuoden jälkeen naisen hedelmällisyys laskee 10% vuodessa, eroja tietysti on mutta neljävitosella alkaa jo olla aika heikossa kunnossa munasolut jos niitä vielä on. Sama miesten siittiösolujen kanssa. Keskenmenon ja vammaisen lapsen riski aika korkea jos isä tai äiti yli 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se kenelle vastasit, mutta kylläpä vaikutat todella kypsältä ja laajakatseiselta ihmiseltä... Vaikka itse tunnet vastenmielisyyttä toisten siittämiä lapsia kohtaan, älä yleistä sitä koskemaan kaikkia miehiä. Naisen suhde lasten isän kanssa voi kariutua lukemattomista syistä, ilman että se on hänen tai kenenkään syy tai että on tullut valittua väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole se kenelle vastasit, mutta kylläpä vaikutat todella kypsältä ja laajakatseiselta ihmiseltä... Vaikka itse tunnet vastenmielisyyttä toisten siittämiä lapsia kohtaan, älä yleistä sitä koskemaan kaikkia miehiä. Naisen suhde lasten isän kanssa voi kariutua lukemattomista syistä, ilman että se on hänen tai kenenkään syy tai että on tullut valittua väärin.
Voisin vaikka lyödä vetoa, että lähes kaikki lapsettomat miehet kokevat lapsia tehneen naisen kanssa ollessaan negatiivisia tunteita siitä, että nainen teki ne jonkun muun kanssa. Se on kuin haava joka ei ikinä umpeudu, paitsi jos mies saa oman lapsen naisen kanssa. Voit syyttää minua koska et halua katsoa asioita realistisesti, mutta tämä on silti fakta.
Vierailija kirjoitti:
Katso nyt ekat treffit, onko teillä edes kemiaa. Jos tulee toiset kysyt vaan ihan vaikka näillä sanoilla " Voitko ajatella vielä lisää lapsia? " Sen jälkeen voit kertoa että itse haluaisit jälkikasvua. Simple as that.
N 40+
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Tuo "voitko ajatella" voisi varmaan oikeasti toimia, se ei kuulosta siltä että oltaisiin tekemässä sopimusta lastenteosta. Näitä sanamuotoja saa heittää lisääkin, olen uskomattoman huono näissä.
Naiset eivät ymmärrä tätä miehistä näkemystä. Kuitenkin se tulee biologiasta. Petoelämet tappavat naaraan pennut jotta saavat naaraan huomion ja kiiman. Ihminen toimii samalla tavalla ajatuksen tasolla. Miehet eivät sano tätä ääneen mutta jokaista miestä vituttaa toisen miehen siittämät lapset. Kyllä, niitäkin jotka eivät sitä ääneen sano. Naisille lapset ovat yhteisön jäseniä eikä toisten mieten lapsia katsota pahalla. Tämäkin suoraan biologiasta, matriarkaalisesta laumamallista peräisin olevaa käytöstä
Mistä tiedät, että nainen on hankkinut lapset exän kanssa eikä itsellisesti? Loukkaako vähemmän, jos ex ei ole kuvioissa? Muutenkin on jotenkin omituista, että lapset loukkaavat sinua. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät halua uusperhekuvioon, mutta että lapset olemassaolollaan loukkaavat.
Jätä väliin, parempi molemmille.