Muita naisia joita kukaan ei ole halunnut?
En oikein tiedä mikä minussa on vikana, mutta olen alkanut kokea että kukaan ei ole koskaan oikeasti halunnut minua. Kukaan ei ole yrittänyt minua kunnolla, jos joku vähän jotain yrittää niin kaikkoavat todella helposti hyvä että kerkeän edes suuta avata. Sitten kun olen itse yrittänyt niin minut on torjuttu tai sitten vajaa vuoden tapailun jälkeen jätetty.
En ymmärrä mitä teen väärin. Tuntuu että monilla naisilla miehet oikeasti yrittävät kunnolla, mutta minulla ei.
Olen yrittänyt myös kehittää itseäni ja olla naisellisempi, mutta ei ole hirveästi auttanut ja tää panostus alkaa tuntua melkeen säälittävältä vaikka toisaalta koen olevani oma itseni.
Tuntuu että joidenkin naisten ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja silti saavat huomiota ja iskuyrityksiä.
En ole edes koskaan ollut treffeillä.
Ulkonäöllisesti olen ihan nätti, on ainakin sen verran kehuttu. Kroppa ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, normaalipainoinen olen kuitenkin ollut suurimman osan elämästä, tällä hetkellä keikkuu kuitenkin ylipainon rajoilla.
Johtuneeko se sitten tuosta kropasta, olen aina inhonnut sitä. Masentavaa.
Kommentit (593)
Minä olen aina ollut toiseksi paras tai hätävara. Jos mies ei ole saanut sitä jonka olisi halunnut, niin sitten on kiinnostunut minusta, kunnes joku parempi on ilmaantunut näköpiiriin. Nyt olen tyytynyt elämään yksin, en jaksa enää mitään suhdepelejä, kun niissä aina kuitenkin käy huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että se on pelkästä ulkonäöstä kiinni. Tuttavapiirissä on 2 naista, molemmilla on ylipainoa ja aina on miehiä riittänyt. Näitä naisia yhdistää hyvä huumorintaju, avoimuus ja kyky nauraa itselleen. Heidän seurassaan on helppo olla. Oletko tylsä? Pieni flirtti ja hyvä itsetunto on myös plussaa...
Minä olen melko huumorintajuton, sulkeutunut ja hemmetin tylsä ihminen (eikä nyt ole kyse pelkästään subjektiivisesta mielipiteestäni), mutta silti moni mies on tuntunut olevan kovinkin halukas tutustumaan ja jopa suhteeseen kanssani. Mistä lie johtuu.
Tämä on se juttu, miksi tällaiset ketjut ovat minulle vaikeita uskoa ( vaikka kyllä uskon naiskirjoittajia jotka kokemuksistaan kirjoittavat, älkää nyt alkako u-lisemaan siitä ). Siis olen elämän varrella tuntenut aika monenlaista porukkaa, ihan kaikkea akateemisten tutkijoiden ja pönttö sekaisin päivät pitkät hengaavan ja rötöksiä tekevän "alaluokan" väliltä.
Mitä olen huomannut oikeastaan kaikentyyppisten ihmisten keskuudessa, että nainen saa halutessaan miehen, vaikka olisi aivan uskomattoman hirveä tapaus. Tai ainakin jotkut naiset saa, siis vaikka olisivat uskomattoman hirveitä. Läski hieltä haiseva kynitty pinkkitukkainen akateeminen feministi saa miehen, olen tällaisen tuntenut. Samoin masentunut, alkoholiongelmainen ja huumeongelmainen nainen, jolla on jäänyt lukio kesken ja viettää kymmenettä välivuotta poistuen kotoaan vain satunnaisesti, saa miehen. Jopa niin että mies tulee iskemään lähes kotiovelle, oli tullut juttelemaan kun nainen oli kissa sylissä lähellä kotiaan. Samoin saa matemaatikkonainen, joka tekee joskus jotain pätkätöitä yliopistolle, on epänaisellisin nainen ketä olen ikinä tavannut, ja näyttääkin naamasta ihan mieheltä, eikä edes yhtään peittele tätä vaan lisää vaikutelmaa pitämällä miestukkaa. Meinasin tippua tuolilta kun kuulin, että se on raskaana, ja tajusin että sillä on siis pakko olla mies.
Mielestäni nämä tapaukset kertovat siitä, että nainen ei voi olla niin epämiellyttävä, ettei se saisi miestä. Ja ei u-linoita nyt taaskaan! Uskon kyllä ketjun naisten kokemukset, ja myötäelän niissä. Ei ole ollut helppo elämä itsellänikään, ja olen todellakin ketjuun kirjoittaneiden naisten puolella. Haluan vain korostaa, että se, ettei kukaan mies ole kiinnostunut, ei yksinkertaisesti voi johtua siitä, että nainen olisi liian epämiellyttävä. Syyt ovat jotain muuta.
M/40
Kyllä minäkin tunnen/tiedän miehiä, jotka ovat ihan kamalia ulkoisesti ja sisäisesti ja silti niilläkin on aina joku emäntä. Siksi on myös vastavuoroisesti vaikea uskoa miesten valituksia, ettei kenellekään kelpaa vaikka ollaan niin treenattuja ja kilttejä. Tosin tuo "kiltteys" tuntuu olevan yhdistävä tekijä molemmilla sukupuolilla, ettei sillä kauheesti seuraa saa. Jostain syystä pahoilla ihmisillä on aina seuraa. Ehkä se on jotain sellaista että he löytävät kaltaisensa helpommin. Tai sitten löytävät jonkun hyväksikäytettävän hölmön helpommin, mutta kiltit eivät edes etsi hyväksikäytettäviä.
Kyllähän tässä jos itsekin ihan psykopaatiksi ryhtyisin, saisin varmasti jonkun tossukan miesuhrin itselleni vain sanomalla sille ne sanat mitä se haluaa kuulla. Kyllä minäkin sen osaisin, en vain halua tehdä niin! En halua huijata ketään vaan aitoja tunteita. Molemminpuolisia. En halua olla mikään Tuksu joka vain kusettaa miehiä ja loisii niiden rahoilla.
Minä en vastaavasti edes osaa sanoa juuri oikeita sanoja jollekin naiselle, jotta saisin jonkun naisuhrin. En vaikka olen seurustellutkin pidempiäkin aikoja naisten kanssa, niistä tosin aikaa nykyään jo sen verran, että vähän unohtunut miten naisille puhutaan suostuttelevasti.
Eikö tuo mitä sanot psykopaatiksi ryhtymisestä todista, että ikisinkkunaisten sinkkuus on valinta? He saisivat varsin monenlaisia miehiä kyllä suhteeseen, mutta "tossukat miesuhrit" ei kiinnosta vaan pitäis olla alfa chadia jota naiset ei puhu suhteeseen vaan joka tulee ja ottaa naisen ilman vastalauseita?
M/40
Jos miehet kerran tietävät että tuo on mitä naiset haluavat niin miksi he ovat sitten tossukoita? Eikös tää ole samallalailla heidän valinta kun naista saisi erilaisella käytöksellä.
Eri
Ei kaikki miehet osaa olla alfa chadeja. Naisten vaatimat asiat ovat enimmäkseen synnynnäisiä: pituus ja naaman luuston komeus, sekä synnynnäisen perusluonteen karismaattisuus, röyhkeys, jännittävyys ja supliikki. Pituutta ja naamaa ei voi muuttaa, ja perusluonnetta on erittäin vaikea muuttaa, vaikka toki mahdollista saada pieniä muutoksia jonkinlaisella aivopesulla ja jatkuvalla harjoittelulla. En minä ainakaan osaa olla alfa chad eikä minulla ole sellaisia synnynnäisiä ominaisuuksia. Olen täysin ok sen kanssa! En ole paras mies, enkä vaadi parasta naista. Haluan toki olla hyvä mies sen rajoissa, mitä minulle on syntymässä suotu, ja löytää naisen jonka kanssa viihdyn hyvin, eli joka on minulle paras nainen. En ole tossukka, mutta en ole todellakaan myöskään mikään alfa chad. Ongelma syntyy siitä, että minulle sopisi oikein hyvin "itselleni paras nainen", mutta naisille kelpaa ainoastaan absoluuttisesti parhaimmistoon kuuluvat miehet, eli miehet jotka ovat kaikille muillekin naisille parhaimmistoa.
M/40
Niinhän te miehetkin vaaditte naisilta syntymäkauniita ominaisuuksia, kuten kauniita symmetrisiä kasvoja, suuria silmiä, pientä ja kapeaa nenää jne.
Lue mitä olen kirjoittanut muutama sivu aiemmin tähän ketjuun, niin huomaat, että ainakaan minun kokemukseni mukaan asia ei todellakaan ole noin. (tosin en tiedä onko aiemmat tekstini jo poistettu, minulla on jotain hatereita jotka poistattaa kommenttejani usein täysin turhaan)
M/40
Eikä kun itse asiassa, ne kirjoittamani jututhan löytyvät tuolta lainausten yläpäästäkin. Lue sieltä, millaiset naiset saavat kokemukseni mukaan miehen jos haluavat.
M/40
Niin, siis sinun mielestäsi kaikki naiset saavat miehen jos haluavat ja te miehet taas saatte harvoin edes omaa tasoanne olevaa naista. Eli mitä uutta auringon alla? Olet ihan samanlainen naisten syyttelijä kuin muutkin palstan ulimiehet. Sanot tuntevasi sympatiaa ketjun sinkkunaisia kohtaan, mutta silti olet vakuuttunut siitä, että jos nainen ei löydä kumppania, se on naisen oma vika ja jos mies ei löydä kumppania, sekin on naisten vika koska kaikki naiset haluavat samankaltaisia miehiä ja ovat muutenkin ihan ylivalikoivia ja nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjun voi tiivistää niin, että kaikki naiset saisivat halutessaan hyviä kilttejä ja kunnollisia miehiä, mutta kuten N89 tuossa ylempänä paljasti niin vain ne top 10% miehet kelpaa.
"Ennemmin sinkku kuin huonon miehen kanssa." on naisten vakiolause, mutta nainen ei tarkoita huonolla mitään epäluotettavia jännämiehiä vaan epäviehättäviä kilttejä miehiä eli "vässyköitä".
Minä olen aina halunnut hyvän, kiltin ja kunnollisen miehen. En ole koskaan sellaista saanut. Kaksi miestä on elämässäni ollut. Ensimmäinen osoittautui petturiksi. Toinen paljasti parin vuoden seurustelun jälkeen, ettei tuntenut minua kohtaan mitään eikä ollut koskaan minusta suuremmin kiinnostunutkaan. Hän oli tyytynyt minuun, koska ei kuulemma voi saada sellaista naista, johon voisi oikeasti tuntea vetoa ja ihastua/rakastua. Kävi ilmi että tällainen nainen olisi nuori, timmikroppainen ja kaunis. No, minä en ollut, enkä ole vieläkään, mitään niistä.
Näiden kahden miehen lisäksi ne hyvin harvat miehet jotka ovat minkäänlaista kiinnostusta koskaan osoittaneet, ovat kaivanneet pelkkää seksiä. Ovat sentään toki olleet sen verran kunnollisia, että ovat tämän kertoneet aika äkkiä, eli kauaa ei ole tarvinnut muuta toivoa elätellä. Itseäni taas ei se hirveästi lohduta, koska minä kaipaan syvempää ihmissuhdetta. Kaipaan rakkautta ja oikeaa parisuhdetta, jossa toisen kanssa on hyvä olla.
Olen tehnyt itse aloitteita enemmän kuin minulle on sellaisia tehty. Yhtä lukuunottamatta olen aina saanut pakit. Se yksi joka ei antanut pakkeja oli juuri tämä mies joka tyytyi minuun kun ei muuta saanut.
Mitenköhän sen hyvän, kiltin ja kunnollisen miehen oikein saa, kun ei näemmä ainakaan se, että on sellaista halunnut ja toivonut teini-ikäisestä saakka, ole vielä tuottanut tulosta? No, ehkä se vielä ehtii löytyä. Eihän mulla ikää ole vielä viittäkymmentäkään kuin vasta parin vuoden päästä. En minä oikein jaksa enää toivoa, mutta en toki hyvää miestä hylkyyn pistä, jos kohdilleen sattuu tulemaan.
Millaisille miehille olet tehnyt aloitteita?
Ihan normaalin ja tavallisen oloisille miehille. Yleensä sellaisille, jotka vaikuttavat rauhallisilta ja hyväkäytöksisiltä. Ns. supersosiaaliset suupaltit tai naistennaurattajatyypit eivät ole erityisesti minuun vedonneet mitenkään. Sellaisia en ole itse lähestynyt, mutta toki suhtaudun ystävällisesti ja avoimin mielin jos sellainen on mua lähestynyt.
Ulkonäköön liittyviä kriteereitä minulla ei ole juurikaan. Kokonaisuus ratkaisee ja enemmän muut seikat kuin joku pituus, paino tai hiusten väri/lukumäärä. En nyt toki ole lähestynyt miehiä, jotka vaikuttavat minusta täysin epäviehättäviltä joko käytöksensä tai habituksensa suhteen.
Mutta kun se ulkonäkö on paljon isompi osa kokonaisuutta kuin halutaan myöntää.
Voidan ihan katsoa tutkimustietoakin. Sen perusteella ulkonäkö muokkaa käsitystä luonteesta enemmän kuin mitä luonne "komistaa".
Omien havaintojen perusteella kyllä 95-99% niistä aloitteesta suuntautuu sellaisille vähän keskivertoa komeammille ja miehekkäämmille miehille. Ne muutamat samat heput saavat lähestymisiä, muut eivät saa koskaan.
Pakko vetää semmoinen johtopäätös ettei se OKCupidin data ole ihan huuhaata. Naiset eivät oikeasti osaa hahmottaa muita eroja kuin kalsarimalli-tavis-epäviehättävä, ja kuvittelevat lopun olevan juuri heidän miesmaustaan kiinni, tajuamatta että muutkin pitävät niistä samoista miehistä.
Tuo OKCupidin tutkimus, jos sitä nyt sellaiseksi voi kutsua, on saanut tällä palstalla suhteettoman suuren huomioarvon. Siinähän siis kysyttiin kyseisen seuranhakupalstan asiakkaiden mielipiteitä vastakkaisen sukupuolen edustajien ulkonäöstä, jotka siis olivat niinikään kyseisen kanavan asiakkaita. Pyydettiin siis arvioimaan näiden ihmisten profiilikuvia asteikolla keskiverto, keskivertoa viehättävämpi ja keskivertoa vähemmän viehättävä. Kyseessä oli puhtaasti ulkonäön arviointi sen kuvan perusteella, minkä kukakin sinne palveluun oli laittanut. Keneltäkään ei kysytty viehättääkö henkilö muutoin kuin ulkoisesti tai voisitko kiinnostua hänestä ihmisenä.
Jo yksinään tästä syystä tämä kysely ei ole kovinkaan pätevä arvioimaan sen enempää naisten kuin miestenkään kiinnostusta ja pariutumishalukkuutta arvioimiensa henkilöiden kanssa. Tästä aiheesta sama sivusto oli sitten tehnyt vertailun oikeiden aloitteiden ja ulkonäköarvioiden välillä. Siitä puolestaan kävi ilmi, että naiset olivat miehiä useammin aloitteellisia myös niitä miehiä kohtaan, joiden ulkonäkö oli kuitenkin keskitasoa alempana. Jostain kumman syystä tämä jälkimmäinen havainto jätetään toistuvasti kokonaan huomiotta silloin kun tähän kyselyyn tällä palstalla vedotaan. Mistähän mahtaa johtua? 🤔😉
Kokonaan toinen juttu on sitten se, kuinka pätevä tällainen kysely on edes pelkästään ulkonäön arvioinnissa, kun kuvat olivat ihan mitä sattuu ilman minkäänlaista tasalaatuisuutta, saati sitten edes ylimääräisten kuvankäsittelyiden ja filttereiden käytön kontrollointia. Ei tuo ainakaan mitään vähänkään tieteellisen tutkimuksen metodeja edes siltä osin täytä.
"Tästä aiheesta sama sivusto oli sitten tehnyt vertailun oikeiden aloitteiden ja ulkonäköarvioiden välillä. Siitä puolestaan kävi ilmi, että naiset olivat miehiä useammin aloitteellisia myös niitä miehiä kohtaan, joiden ulkonäkö oli kuitenkin keskitasoa alempana."
Lue tarkemmin. Naiset olivat useammin aloitteellisia myös niitä miehiä kohtaan joiden ulkonäkö oli naisten mukaan ("as rated by the women") keskiarvoa alempana. Naisten mukaan siis 80% miehistä oli keskitasoa rumempia, kun taas miesten mukaan 50% naisista oli keskitasoa rumempia.
"Jostain kumman syystä tämä jälkimmäinen havainto jätetään toistuvasti kokonaan huomiotta silloin kun tähän kyselyyn tällä palstalla vedotaan. Mistähän mahtaa johtua? 🤔😉"
Lue yllä.
Hukkasit minun pointtini kokonaan. Tarkoitin siis toki juurikin sitä, että naiset olivat miehiä useammin aloitteellisia myös niitä miehiä kohtaan, jotka olivat itse arvioineet keskitasoa vähemmän viehättävän näköisiksi. Toisin sanoen pariutumishalukkuutta mitattaessa se pelkästään ulkonäköä koskeva arviointi menettää merkityksensä sikäli, että naisille miehen ulkonäöllä tuntui olevan vähäisempi merkitys.
Ja tosiaan, jostain syystä tämä seikka tällä palstalla jätetään toistuvasti mainitsematta ja sen sijaan keskitytään vain vinkumaan naisten ulkonäkömieltymyksistä, vaikka itse pariutumisen kannalta niillä ei kovin oleellista merkitystä tunnukaan olevan. Mutta ehkä teille miehille sitten on tärkeämpää olla hyvännäköisiä kuin itseasiassa löytää parisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans epänaisellinen vartalo, jota olen hävennyt koko elämäni ja ehkä siinä yksi syy, miksi en ole koskaan ”päässyt” naimisiin. Ylipainon rajoilla menty aina, välillä laihdutus auttaa ja jostain syystä myös flaksi alkaa käydä silloin paremmin. Mut johtuuko se itsetunnon kohoamisesta vai ulkonäön muutoksesta? Toinen juttu, mikä olisi pitänyt tajuta ajoissa on pitkä tukka. Se pitää olla, jotta miehet kiinnostuu.
N43
Aika yllättäen kukaan mies ei tykkää Kouvola / KananPerseTukasta.....
OT, mutta mikä hele-vetti on Kouvolatukka?? Onko minulla sellainen koko ikäni, kun olen ko. paikkakunnalta kotoisin? Vai muuttuuko se sellaiseksi, kun esim. kotipuolessa käyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein ihmiset kuvailevat itseään tyyliin: ”olen ihan mukiinmenevän näköinen ja ihan kiva luonteeltani.” Ja sitten ihmettelevät miksi ovat sinkkuja. Kuka haluaisi vaan ihan kivan?
En mä ainakaan viitsi kehuskella itseä, koska toinen muodostaa kuitenkin oman mielipiteensä ja se ei välttämättä ole sama kuin oma joten parempi kuvailla neutraalisti.
Tuo kuitenkin kuvastaa useimpien ajatusmaailmaa joka välittyy ihmisistä muillekin. En itse ainakaan kiinnostu vain ihan ok miehistä. Täytyy olla statusta tai jotain enemmän kuin muilla, jotta se kiinnostus herää. Joten miksi miehetkään kiinnostaisivat vain ihan ok naisista?
Mä oon kans aika tavallisen näköinen, tai no naama on nätti mutta kroppa ei oo oikeen naisellinen. Mulla on tosi treenatun näköiset pohkeet (olen aina kävellyt paljon, oisko siksi) mutta ruma iso pylly ja pömppö maha ja ihan pienet rinnat. En oo yhtään seksikkään näköinen siis, ainakaan ilman meikkiä ja hienoja vaatteita.
Tänään laitoin tavallista enemmän meikkiä ja nätit vaatteet ja hiukseni ovat juuri eilen värjätyt. Johan tuli hymyjä ja tuijotusta komeilta miehiltä, bussissa ja kahvilassa ja ihan kaupassakin. Tavallisesti kun liikun arkivaatteissani ja ilman meikkiä niin kukaan ei katso, olen aika tylsän näköinen varmasti. Eli ap, laita itsesi nätiksi ja kävele ryhdikkäästi. Hymyile ja ole rennosti vaan. Varmasti saat treffiseuraa! Tsemiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein ihmiset kuvailevat itseään tyyliin: ”olen ihan mukiinmenevän näköinen ja ihan kiva luonteeltani.” Ja sitten ihmettelevät miksi ovat sinkkuja. Kuka haluaisi vaan ihan kivan?
En mä ainakaan viitsi kehuskella itseä, koska toinen muodostaa kuitenkin oman mielipiteensä ja se ei välttämättä ole sama kuin oma joten parempi kuvailla neutraalisti.
Tuo kuitenkin kuvastaa useimpien ajatusmaailmaa joka välittyy ihmisistä muillekin. En itse ainakaan kiinnostu vain ihan ok miehistä. Täytyy olla statusta tai jotain enemmän kuin muilla, jotta se kiinnostus herää. Joten miksi miehetkään kiinnostaisivat vain ihan ok naisista?
Pointti. Eihän ne kiinnostukaan. Mitä on tätä palstaa tullut seurattua niin voiton vie joko thaikku taikka venäläinen nainen, jos miehiltä kysytään unelmanaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vettua? :D Ihan ok tasoinen tarkoittaa aikalailla tavallista ihmistä keskivertoine ominaisuuksineen, ja sellaisia on aika suuri osa ihmisistä. Tilastojen mukaan kuitenkin valtaosa miehistä ja naisista on parisuhteessa jossakin vaiheessa elämää.
Mites ne muut saavat suhteen, olemalla kuuluisia, kauniita ja/tai rikkaita? Tekemällä kärrynpyöriä? Mistä osan käsitys parisuhteista tällä palstalla on muodostunut, ei ole harmainta aavistusta mutta internetin ulkopuoliseen elämään kyseiset havainnot eivät perustu millään muotoa.
Ihmiset eivät ole mitään täydellisiä, maagisia satuolentoja vaan ihka-aitoja ihmisiä myös nurjine puolineen, olipa se status tai ulkonäkö mikä hyvänsä. Arki se tulee niille halutuimmillekin ihmisille suhteissaan, ja silloin suhde laitetaan testiin ja katsotaan kestääkö se todella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kans epänaisellinen vartalo, jota olen hävennyt koko elämäni ja ehkä siinä yksi syy, miksi en ole koskaan ”päässyt” naimisiin. Ylipainon rajoilla menty aina, välillä laihdutus auttaa ja jostain syystä myös flaksi alkaa käydä silloin paremmin. Mut johtuuko se itsetunnon kohoamisesta vai ulkonäön muutoksesta? Toinen juttu, mikä olisi pitänyt tajuta ajoissa on pitkä tukka. Se pitää olla, jotta miehet kiinnostuu.
N43
OT, mutta mikä hele-vetti on Kouvolatukka?? Onko minulla sellainen koko ikäni, kun olen ko. paikkakunnalta kotoisin? Vai muuttuuko se sellaiseksi, kun esim. kotipuolessa käyn?
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/A8H8aDjBtSjtNSKz81yJq85-qu90fxX…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vettua? :D Ihan ok tasoinen tarkoittaa aikalailla tavallista ihmistä keskivertoine ominaisuuksineen, ja sellaisia on aika suuri osa ihmisistä. Tilastojen mukaan kuitenkin valtaosa miehistä ja naisista on parisuhteessa jossakin vaiheessa elämää.
Mites ne muut saavat suhteen, olemalla kuuluisia, kauniita ja/tai rikkaita? Tekemällä kärrynpyöriä? Mistä osan käsitys parisuhteista tällä palstalla on muodostunut, ei ole harmainta aavistusta mutta internetin ulkopuoliseen elämään kyseiset havainnot eivät perustu millään muotoa.
Ihmiset eivät ole mitään täydellisiä, maagisia satuolentoja vaan ihka-aitoja ihmisiä myös nurjine puolineen, olipa se status tai ulkonäkö mikä hyvänsä. Arki se tulee niille halutuimmillekin ihmisille suhteissaan, ja silloin suhde laitetaan testiin ja katsotaan kestääkö se todella.
Puhut realistisista pariskunnista ja niistä joita on lykästänyt. Tänne jää pyörimään check-list tyypit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että se on pelkästä ulkonäöstä kiinni. Tuttavapiirissä on 2 naista, molemmilla on ylipainoa ja aina on miehiä riittänyt. Näitä naisia yhdistää hyvä huumorintaju, avoimuus ja kyky nauraa itselleen. Heidän seurassaan on helppo olla. Oletko tylsä? Pieni flirtti ja hyvä itsetunto on myös plussaa...
Minä olen melko huumorintajuton, sulkeutunut ja hemmetin tylsä ihminen (eikä nyt ole kyse pelkästään subjektiivisesta mielipiteestäni), mutta silti moni mies on tuntunut olevan kovinkin halukas tutustumaan ja jopa suhteeseen kanssani. Mistä lie johtuu.
Tämä on se juttu, miksi tällaiset ketjut ovat minulle vaikeita uskoa ( vaikka kyllä uskon naiskirjoittajia jotka kokemuksistaan kirjoittavat, älkää nyt alkako u-lisemaan siitä ). Siis olen elämän varrella tuntenut aika monenlaista porukkaa, ihan kaikkea akateemisten tutkijoiden ja pönttö sekaisin päivät pitkät hengaavan ja rötöksiä tekevän "alaluokan" väliltä.
Mitä olen huomannut oikeastaan kaikentyyppisten ihmisten keskuudessa, että nainen saa halutessaan miehen, vaikka olisi aivan uskomattoman hirveä tapaus. Tai ainakin jotkut naiset saa, siis vaikka olisivat uskomattoman hirveitä. Läski hieltä haiseva kynitty pinkkitukkainen akateeminen feministi saa miehen, olen tällaisen tuntenut. Samoin masentunut, alkoholiongelmainen ja huumeongelmainen nainen, jolla on jäänyt lukio kesken ja viettää kymmenettä välivuotta poistuen kotoaan vain satunnaisesti, saa miehen. Jopa niin että mies tulee iskemään lähes kotiovelle, oli tullut juttelemaan kun nainen oli kissa sylissä lähellä kotiaan. Samoin saa matemaatikkonainen, joka tekee joskus jotain pätkätöitä yliopistolle, on epänaisellisin nainen ketä olen ikinä tavannut, ja näyttääkin naamasta ihan mieheltä, eikä edes yhtään peittele tätä vaan lisää vaikutelmaa pitämällä miestukkaa. Meinasin tippua tuolilta kun kuulin, että se on raskaana, ja tajusin että sillä on siis pakko olla mies.
Mielestäni nämä tapaukset kertovat siitä, että nainen ei voi olla niin epämiellyttävä, ettei se saisi miestä. Ja ei u-linoita nyt taaskaan! Uskon kyllä ketjun naisten kokemukset, ja myötäelän niissä. Ei ole ollut helppo elämä itsellänikään, ja olen todellakin ketjuun kirjoittaneiden naisten puolella. Haluan vain korostaa, että se, ettei kukaan mies ole kiinnostunut, ei yksinkertaisesti voi johtua siitä, että nainen olisi liian epämiellyttävä. Syyt ovat jotain muuta.
M/40
Kyllä minäkin tunnen/tiedän miehiä, jotka ovat ihan kamalia ulkoisesti ja sisäisesti ja silti niilläkin on aina joku emäntä. Siksi on myös vastavuoroisesti vaikea uskoa miesten valituksia, ettei kenellekään kelpaa vaikka ollaan niin treenattuja ja kilttejä. Tosin tuo "kiltteys" tuntuu olevan yhdistävä tekijä molemmilla sukupuolilla, ettei sillä kauheesti seuraa saa. Jostain syystä pahoilla ihmisillä on aina seuraa. Ehkä se on jotain sellaista että he löytävät kaltaisensa helpommin. Tai sitten löytävät jonkun hyväksikäytettävän hölmön helpommin, mutta kiltit eivät edes etsi hyväksikäytettäviä.
Kyllähän tässä jos itsekin ihan psykopaatiksi ryhtyisin, saisin varmasti jonkun tossukan miesuhrin itselleni vain sanomalla sille ne sanat mitä se haluaa kuulla. Kyllä minäkin sen osaisin, en vain halua tehdä niin! En halua huijata ketään vaan aitoja tunteita. Molemminpuolisia. En halua olla mikään Tuksu joka vain kusettaa miehiä ja loisii niiden rahoilla.
Minä en vastaavasti edes osaa sanoa juuri oikeita sanoja jollekin naiselle, jotta saisin jonkun naisuhrin. En vaikka olen seurustellutkin pidempiäkin aikoja naisten kanssa, niistä tosin aikaa nykyään jo sen verran, että vähän unohtunut miten naisille puhutaan suostuttelevasti.
Eikö tuo mitä sanot psykopaatiksi ryhtymisestä todista, että ikisinkkunaisten sinkkuus on valinta? He saisivat varsin monenlaisia miehiä kyllä suhteeseen, mutta "tossukat miesuhrit" ei kiinnosta vaan pitäis olla alfa chadia jota naiset ei puhu suhteeseen vaan joka tulee ja ottaa naisen ilman vastalauseita?
M/40
Jos miehet kerran tietävät että tuo on mitä naiset haluavat niin miksi he ovat sitten tossukoita? Eikös tää ole samallalailla heidän valinta kun naista saisi erilaisella käytöksellä.
Eri
Ei kaikki miehet osaa olla alfa chadeja. Naisten vaatimat asiat ovat enimmäkseen synnynnäisiä: pituus ja naaman luuston komeus, sekä synnynnäisen perusluonteen karismaattisuus, röyhkeys, jännittävyys ja supliikki. Pituutta ja naamaa ei voi muuttaa, ja perusluonnetta on erittäin vaikea muuttaa, vaikka toki mahdollista saada pieniä muutoksia jonkinlaisella aivopesulla ja jatkuvalla harjoittelulla. En minä ainakaan osaa olla alfa chad eikä minulla ole sellaisia synnynnäisiä ominaisuuksia. Olen täysin ok sen kanssa! En ole paras mies, enkä vaadi parasta naista. Haluan toki olla hyvä mies sen rajoissa, mitä minulle on syntymässä suotu, ja löytää naisen jonka kanssa viihdyn hyvin, eli joka on minulle paras nainen. En ole tossukka, mutta en ole todellakaan myöskään mikään alfa chad. Ongelma syntyy siitä, että minulle sopisi oikein hyvin "itselleni paras nainen", mutta naisille kelpaa ainoastaan absoluuttisesti parhaimmistoon kuuluvat miehet, eli miehet jotka ovat kaikille muillekin naisille parhaimmistoa.
M/40
Mutta kaikki naiset sitten osaavat olla juuri sellaisia joista miehet tykkää? Ja jos ei osaa niin se on oma valinta ettei miestä löydy? Eihän näissä sun jutuissa ole enää mitään logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans aika tavallisen näköinen, tai no naama on nätti mutta kroppa ei oo oikeen naisellinen. Mulla on tosi treenatun näköiset pohkeet (olen aina kävellyt paljon, oisko siksi) mutta ruma iso pylly ja pömppö maha ja ihan pienet rinnat. En oo yhtään seksikkään näköinen siis, ainakaan ilman meikkiä ja hienoja vaatteita.
Tänään laitoin tavallista enemmän meikkiä ja nätit vaatteet ja hiukseni ovat juuri eilen värjätyt. Johan tuli hymyjä ja tuijotusta komeilta miehiltä, bussissa ja kahvilassa ja ihan kaupassakin. Tavallisesti kun liikun arkivaatteissani ja ilman meikkiä niin kukaan ei katso, olen aika tylsän näköinen varmasti. Eli ap, laita itsesi nätiksi ja kävele ryhdikkäästi. Hymyile ja ole rennosti vaan. Varmasti saat treffiseuraa! Tsemiä!
Kuinka monta kertaa pitää sanoa että teen jo näin.... kyllähän niitä tuijotuksia saa varmasti jokainen, mutta jos mikään ei etene mihinkään niin ei niistä ole
mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä ole kukaan ajatellutkaan kiinnostuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
https://d1hlpam123zqko.cloudfront.net/003/769/055/-319996969-1tlr253-jf…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla mielestäsi sitten pitäisi itseään kehua, jotta herättäisi enemmän kiinnostusta? Mitä sellainen mies josta sinä kiinnostut kertoisi itsestään? Rehentelisi sillä statuksella kaiketi? Entä mitä suosittelet naisten itsestään kertovan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Siis tuollainen tukkako on muka este miehen löytymiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Onhan tuo ihan hirveä turn off. Paitsi Kouvolassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Onhan tuo ihan hirveä turn off. Paitsi Kouvolassa..
Tämä oli varmaan sarkasmia?
Jos ei ollut, niin oletko mies vai nainen?
Tällä palstalla viljellään nykyisin paljon tuota pehtoorin emäntää. Millainen se on? Miten eroaa vaikkapa maatalon emännästä itsestään, kun pitää tuolla tavalla "sivuraiteille" mennä?
Tuo on siis niin täyttä potaskaa. Todellakin niitä sydänsuruja on vaikka ei olisi seurustellut tms. 💔😭