Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia joita kukaan ei ole halunnut?

Vierailija
31.05.2020 |

En oikein tiedä mikä minussa on vikana, mutta olen alkanut kokea että kukaan ei ole koskaan oikeasti halunnut minua. Kukaan ei ole yrittänyt minua kunnolla, jos joku vähän jotain yrittää niin kaikkoavat todella helposti hyvä että kerkeän edes suuta avata. Sitten kun olen itse yrittänyt niin minut on torjuttu tai sitten vajaa vuoden tapailun jälkeen jätetty.
En ymmärrä mitä teen väärin. Tuntuu että monilla naisilla miehet oikeasti yrittävät kunnolla, mutta minulla ei.
Olen yrittänyt myös kehittää itseäni ja olla naisellisempi, mutta ei ole hirveästi auttanut ja tää panostus alkaa tuntua melkeen säälittävältä vaikka toisaalta koen olevani oma itseni.
Tuntuu että joidenkin naisten ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja silti saavat huomiota ja iskuyrityksiä.
En ole edes koskaan ollut treffeillä.
Ulkonäöllisesti olen ihan nätti, on ainakin sen verran kehuttu. Kroppa ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, normaalipainoinen olen kuitenkin ollut suurimman osan elämästä, tällä hetkellä keikkuu kuitenkin ylipainon rajoilla.
Johtuneeko se sitten tuosta kropasta, olen aina inhonnut sitä. Masentavaa.

Kommentit (593)

Vierailija
1/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielipide on että sun kannattaisi ehdottomasti panostaa kroppaan, se on naiselle ylivoimaisesti helpoin ja tehokkain keino nostaa omaa markkina-arvoa.

Rehellisesti sanottuna itse viehätyn vain hoikista tai urheilullisista vartaloista.

Vierailija
2/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide on että sun kannattaisi ehdottomasti panostaa kroppaan, se on naiselle ylivoimaisesti helpoin ja tehokkain keino nostaa omaa markkina-arvoa.

Rehellisesti sanottuna itse viehätyn vain hoikista tai urheilullisista vartaloista.

En vaan jotenkin osaa laihtua, kroppa on ollut lapsesta asti ongelma vaikken ollut ylipainoinen mutten ollut tarpeeksi hoikka. Kropan malli on huono että en tiedä auttaisiko laihtuminenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, oot sentään tapailemaan asti päässyt. Kuvittele, että kaikki tyssäisi ihan alkumetreillä, aina. Siinä jos missä tulee tunne, että on todellisen oikeasti jotenkin paska ja kelpaamaton ihminen.

Vierailija
4/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, oot sentään tapailemaan asti päässyt. Kuvittele, että kaikki tyssäisi ihan alkumetreillä, aina. Siinä jos missä tulee tunne, että on todellisen oikeasti jotenkin paska ja kelpaamaton ihminen.

Kai sekin olisi parempi kuin että huomaat että olet tuhlannut aikaasi, panostanut turhaan ja että toinen ei pidä sinusta läheskään yhtä paljon kuin sinä hänestä ja jättää kuin roskan.

Vierailija
5/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans epänaisellinen vartalo, jota olen hävennyt koko elämäni ja ehkä siinä yksi syy, miksi en ole koskaan ”päässyt” naimisiin. Ylipainon rajoilla menty aina, välillä laihdutus auttaa ja jostain syystä myös flaksi alkaa käydä silloin paremmin. Mut johtuuko se itsetunnon kohoamisesta vai ulkonäön muutoksesta? Toinen juttu, mikä olisi pitänyt tajuta ajoissa on pitkä tukka. Se pitää olla, jotta miehet kiinnostuu.

N43

Vierailija
6/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sekin olisi parempi kuin että huomaat että olet tuhlannut aikaasi, panostanut turhaan ja että toinen ei pidä sinusta läheskään yhtä paljon kuin sinä hänestä ja jättää kuin roskan.

Niin sitä luulisi, mutta silti saat niistä surkeista kokemuksistasikin vähintään sen hienon alkufiiliksen ja kemikaalisyöksyn aivoihisi. Minulla ei ole mitään muuta kuin tyhjyys ja turhuus.

Vierailija
7/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on jotain mistä eivät tykkää itsessään. Oma hyvä olo yleensä vetää muitakin puoleensa. Enemmän toi sun juttu on varmasti psykologinen kuin, että sinussa olisi ulkoisesti niin isoa vikaa, että ketään ei kiinnosta.

Vierailija
8/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä luulisi, mutta silti saat niistä surkeista kokemuksistasikin vähintään sen hienon alkufiiliksen ja kemikaalisyöksyn aivoihisi. Minulla ei ole mitään muuta kuin tyhjyys ja turhuus.

Kun se fiilis on valetta kun toinen ei tunne samoin niin silloinhan se vaan vahvistaa sitä että en ole riittävä.

Sun ei ainakaan ole tarvinnut kokea sydänsuruja, voin sanoa että ne oikeasti tuntuvat rinnassa.

Vierailija
9/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans epänaisellinen vartalo, jota olen hävennyt koko elämäni ja ehkä siinä yksi syy, miksi en ole koskaan ”päässyt” naimisiin. Ylipainon rajoilla menty aina, välillä laihdutus auttaa ja jostain syystä myös flaksi alkaa käydä silloin paremmin. Mut johtuuko se itsetunnon kohoamisesta vai ulkonäön muutoksesta? Toinen juttu, mikä olisi pitänyt tajuta ajoissa on pitkä tukka. Se pitää olla, jotta miehet kiinnostuu.

N43

Mulla on aina ollut pitkä tukka, eipä oo auttanut :/

Vierailija
10/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 v nainen. Miesten kännisiä iskuyrityksiä 1 kpl. Treffejä 0 kpl. Suhteita 0 kpl. Ensisuudelma ja neitsyyden menetys 26-vuotiaana pelimiehelle. Että ei hyvin mene täälläkään. Olen ruma, tissitön ja tylsä persoona. Paino ei voi olla syynä sillä olen painanut koko teini/aikuisikäni kaikkea 40-75 kg välillä enkä siltikään ole kelvannut. Olen tullut siihen tulokseen että jos naama on ruma, ei kropalla ole mitään väliä olet sitten laiha tai lihava.

Vierailija
11/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on jotain mistä eivät tykkää itsessään. Oma hyvä olo yleensä vetää muitakin puoleensa. Enemmän toi sun juttu on varmasti psykologinen kuin, että sinussa olisi ulkoisesti niin isoa vikaa, että ketään ei kiinnosta.

Niin, voi olla. Tuosta psykologisesta jutusta kun ei tunnu pääsevän eroon vaikka niin välillä hetkellisesti luulisikin.

Vierailija
12/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Jos näyttäisin teille kuvani, kukaan ei uskoisi että olen 37v neitsyt. Ikuinen luuseri enkä tiedä miksi. Kavereita saan vaikka 7 viikossa. Romanttista /seksuaalista kiinnostusta en koskaan. Todella turhauttavaa...

Vierailija
13/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. Kropan olen treenannut kuntoon, mutta naama on miesmäinen, niin ei siinä hirveän pitkälle päästä. 

Pitäisi olla joko ekstrovertti, sosiaalinen ja mukava persoona tai nätti ulkonäkö, mutta kun ei ole kumpaakaan, niin pulassa on. 

Vierailija
14/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa jotain vähän tarkemmin itsestänne. Millaisia olette muuten?

Koen aina valtavaa ristiriitaa lukiessani nsisilta tällaisia kokemuksia, koska samalla kun uskon että asia on näin, joudun kuitenkin katsomaan myös millaisia naisia tunnen. Ja kun puolitutuissakin naisissa suurimmalla osalla miehiä vaikuttaa ilmaantuvan tyhjästä, ilman mitään yritystä. Tästä syystä haluaisin ymmärtää miten tämä toisenlainen tarina käy naisille. Itse olen kyllä kokenut kovia pariutumisessa mutta sehän nyt ei mikään ihmeellinen asia olekaan, koska olen mies, monilla miehillä on samoja kokemuksia.

M/40

Vierailija
15/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31 v nainen. Miesten kännisiä iskuyrityksiä 1 kpl. Treffejä 0 kpl. Suhteita 0 kpl. Ensisuudelma ja neitsyyden menetys 26-vuotiaana pelimiehelle. Että ei hyvin mene täälläkään. Olen ruma, tissitön ja tylsä persoona. Paino ei voi olla syynä sillä olen painanut koko teini/aikuisikäni kaikkea 40-75 kg välillä enkä siltikään ole kelvannut. Olen tullut siihen tulokseen että jos naama on ruma, ei kropalla ole mitään väliä olet sitten laiha tai lihava.

Luulisin, että olet lukuisten miesten unelma! Kunhan et itse aliarvioi itseäsi. Tämä kesä voi hyvinkin tuoda muutoksen tilanteeseesi. Anna sille tilaisuudelle mahdollisuus ja lakkaa vähättelemästä itseäsi. Meikilläkin saa pieniä ihmeitä aikaan. Ole tyytyväinen itseesi!

Vierailija
16/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te ketjun naiset kuinka trendikkäitä?

Kummallinen kysymys, mutta tuli mieleen, että jos nainen on oikein instagram-trendikäs, niin se voi viestiä "väärin" miehille. Siis jos on nainen, joka on kauhean trendikäs ja pyörii muiden trendikkäiden instagram-naisten kanssa, niin itse jättäisin sekä netissä että baarissa lähestymättä, koska ajattelisin että naisella on valmiiksi kauhea määrä ihailijoita ja kovat "vaatimukset". Tämä varmasti useimpien Instagram-naisten kohdalla pitääkin paikkansa, mutta jos jollain tällaisella naisella ei olekaan sitä ihailijalaumaa, voi olla että hänellä on aika hiljaista kaiken kaikkiaan miesten kanssa.

M/40

Vierailija
17/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Suomea olette viestit #16 ja #17. Ja minkä ikäinen olet #17?

Vierailija
18/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 47-vuotias yksineläjä.

Viimeksi parikymppisenä minut "iskettiin" ja olin suhteessa muutaman vuoden ja sain lapsenkin. Kun mies katosi kuin tuhka tuuleen, niin sen jälkeen olen ollut ilman parisuhdetta ja ilman mitään iskuyrityksiä. Ihan rauhassa (valitettavasti) saan kodin ulkopuolella olla, koska olen ilmaa kaikille. Ei edes aikoinaan ravintolareissuilla kukaan mies yrittänyt lähentyä (enää en jaksa käydä yörienoissa).

Olen ihan normaalin näköinen, ei mitään kovin poikkeavaa ulkonäössä. Lähes aina hyvällä tuulella, nauravainen, huumorintajuinen, kohtelias, ystävällinen, auttavainen, huolehtiva, pilkettä silmäkulmassa, ehkä hieman hiljainen ja ujo ja kotihiiren taipumuksia. Tuntuu etteivät nämä ominaisuudet ole hyviä, koska koen että kaikki inhoavat minua...  Naispuoleiset työkaverit pitävät minua nättinä (jopa joskus sanoneet kauniiksi) ja mukavana, mutta ilmeisesti miehet ovat toista mieltä. He vain näyttävät tympeää naamaa kun kohdataan.

En todellakaan ymmärrä missä on vika.

Vierailija
19/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vika on meidän kulttuurissa? Tälläkin palstalla ollaan monesti naiset vs miehet vastakkain. Mitäs jos mietit mitä mies haluaa ja mikä heitä kiinnostaa. Suomessa ei saa (eikä osata) oikein flirtata edes.

Vierailija
20/593 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan yritetä enkä ole ollut koskaan treffeillä.

Olen hoikka eikä ulkonäössä muutenkaan mitään vikaa, luonteessa varmaan on tai minussa jotain sellaista, joka pitää miehet vähän kauempana.

Saan siis kyllä paljon huomiota, mutta en yrittämistä.

Sinänsä tää ei haittaa enkä jaksaisi deittailla tai vaikka tekstailla eri miesten kanssa, mutta tietty olisi ihan kiva saada seksiä ja sellaista.

Kai se kuitenkin elämänlaatua nostaa, jos elämässä on itselle sopiva mies.

Viestini pointtina siis tuoda ilmi, että meitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi