Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
181/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kavereita, ei kiinnostuksen kohteita. Mitä sulla on annettavaa?

No mä olen ihan fiksu ja raha-asiat on kunnossa.

Mutta missä sellaisissa paikoissa liikut, joissa on edes mahdollisuus tutustua mukaviin naisiin? Ei sua sieltä kotoa kukaan tule hakemaan vaikka olisit mküiten fiksu.

Vierailija
182/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin ajattelen näin pessimistisesti, mutta luulen, että ap:n on parasta hyväksyä ettei parisuhdetta löydy. Ideaali olisi löytää toinen sohvalla löhöilijä, jota ei mikään kiinnosta, mutta kahden passiivisen ja epäsosiaalisen kohtaaminen olisi epätodennäköistä. Tuskin viihtyisitte edes toistenne seurassa?

Sen sijaan ketjussa kirjoittanut koiraharrastajamies, sinä varmasti löydät parisuhteen. Vaikutat kiinnostavalta ja fiksulta kirjoitusten perusteella.

Ai että mun pitää sitten vain hyväksyä, että tällainen tavallinen mies ei voi päästä parisuhteeseen. Kai se vaan sitten on niin.

Tavallinen mies voi hyvin päästä parisuhteeseen, mutta mies jota ei kiinnosta mikään, joka ei osaa jutella mistään, ei halua tehdä mitään eikä viitsi edes yrittää tutustua kehenkään valitettavasti saattaa jäädä ilman. Sinun on pakko opetella edes kommunikoimaan naisten kanssa, jos haluat naisiin tutustua. Niin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät elämääsi oikeasti elämättä niin mitä ihmettä sinä sen naisen kanssa oikein tekisit? Pelkää sohvaa ja työtä loppu elämä, eipä siinä ole parisuhteessa mitään mieltä. Yksinkin voi katsoa tv.tä.

Vierailija
184/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata enää antaa neuvoja tälle ap:lke, kun ei sitä oikeasti kiinnosta

Se haluaa vain vinkua ja valittaa. Vika on naisissa, ei hänessä. Hohoijaa- lopettakaa jo hyvät naiset

En minä väitä että naisissa on vikaa ja joistain ihan tavallisista naisista olen ollut kiinnostunutkin, mutta harmittaa vaan kun ne ei ole sitten olleetkaan minuun ihastuneita ja mietin vaan, mistä se johtuu.

Millaisia ne naiset olivat, joista olet kiinnostunut? Miksi kiinnostuit juuri heistä? Mikä sinua heissä kiinnosti ja kuinka yritit itse vaikuttaa kiinnostavalta heidän silmissään?

Amk:ssa oli ihan fiksun oloisia tavallisia naisia, jotka kiinnosti minua. Mä olin siellä vaan oma itseni, en silleen erityisesti yrittänyt tehdä vaikutusta kehenkään.

Eli tietävätkö nämä naiset tänä päivänäkään, että olit kiinnostunut heistä?

En tiedä, mutta ei ainakaan mulle koskaan edes hymyilleet.

Eli et ilmaissut kiinnostustasi mitenkään?

Vierailija
185/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että ulkoillessa tulee melkoinen määrä liikuntaa kuin itsestään ja saa raitista ilmaa.

Penkkiurheilun ystävä en ole itsekään, mutta kertoohan sekin siitä, että seuraa jotakin peliä, on siitä kiinnostunut ja näin ollen ei mitenkään välinpitämätön ja mielipiteetön. Voi olla että laji jota seuraa, on sellainen jota harrastaa itsekin? Ja onhan joka tapauksessa parempi seurata urheilua kuin vaikka jotain laadutonta tositv:tä.

Tuo laaduton tosi-tv kolahtaa melko monen naisen kohdalla, nyt varovasti :D

Pahoittelut. ;) Mutta olen itsekin nainen, enkä silti ihan ymmärrä tosi-tv:n kiinnostavuutta.

Vierailija
186/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko konservatiivinen? Kannatatko perinteisiä sukupuolirooleja? Vastustatko seksuaalivähemmistöjä?

Jos vastaat kaikkiin kyllä, niin voi olla vaikeuksia löytää naista.

En mä ole kiinnostunut politiikasta joten en osaa sanoa noihin oikein mitään.

ap

Eihän tuossa kysytty poliittisesta kannasta mitään vaan asenteista.

No ei mulla ole mitään erityisiä asenteita noihin, pidän vaan omista asioista huolen.

ap

Onko sinulla mitään mielipidettä mistään asiasta?

No on mulla tietysti jotain mielipiteitä, mutta en toitottele niitä.

Minä en ole mikään tavoiteltu nainen, mutta siitä huolimatta uskallan sanoa, että tuollaiset jees-miehet on kyllä totaalinen turn off. OLE JOTAIN MIELTÄ, ole kiinnostava keskustelukumppani. Uskalla sanoa eriävä näkökantasi. Olen yhden tälläisen joka asiassa myötäilijän kanssa keskustellut, ja hän keskittyi niin kovasti olemaan muille mieliksi, että kadotti oman persoonansa. Ihan kaikesta oltiin samaa mieltä keskustelukumppanin kanssa, koskaan ei missään nimessä sanottu mitään mikä olisi vienyt juttua eteenpäin. Formulat oli kivoja, mutta luonnon saastuttaminen ehdottomasti väärin, oltiin aamuihmisiä, eikun iltaihmisiä niinkuin keskustelukumppani. Tuollainen ihminen on vain väsynyt.

Vierailija
187/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa vain vinkua ja valittaa. Vika on naisissa, ei hänessä. Hohoijaa- lopettakaa jo hyvät naiset

En minä väitä että naisissa on vikaa ja joistain ihan tavallisista naisista olen ollut kiinnostunutkin, mutta harmittaa vaan kun ne ei ole sitten olleetkaan minuun ihastuneita ja mietin vaan, mistä se johtuu.

Millaisia ne naiset olivat, joista olet kiinnostunut? Miksi kiinnostuit juuri heistä? Mikä sinua heissä kiinnosti ja kuinka yritit itse vaikuttaa kiinnostavalta heidän silmissään?

Amk:ssa oli ihan fiksun oloisia tavallisia naisia, jotka kiinnosti minua. Mä olin siellä vaan oma itseni, en silleen erityisesti yrittänyt tehdä vaikutusta kehenkään.

No kyllä mä olen yrittänyt niille joskus hymyillä ym.

ap

Vierailija
188/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies". 

Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?

Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.

Miten sinusta naisen kanssa seurustellaan? Sisältyykö mielestäsi seurusteluun jonkinlaista yhteistä tekemistä, vai ihanko vain päätetään yhdessä että seurustellaan eikä sen jälkeen tehdä tai puhuta mitään?

No ihan silleen että tekstaillaan ja sovitaan tapaamisia jossain ja kai sitä voidaan jutella jostain, mutta en keksi kovin helposti sanottavaa.

Missä haluaisit naista tavata ja mitä haluaisit hänen kanssaan tapaamisilla tehdä? Mistä asioista tykkäisit jutella?

Vastaisitko ap näihin kysymyksiin, kiitos?

Vierailija
189/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä olen yrittänyt niille joskus hymyillä ym.

ap

Juttelitko heidän kanssaan ollenkaan? Jos kyllä, niin mistä asioista?

Vierailija
190/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minne sitä voisi sitten mennä, kun ei ole harrastuksia eikä oikein mikään juttu kiinnosta niin paljon että alkaisin harrastamaan. Ja baareissa en viihdy.

ap[/quote]

Lääkäriin, hakemaan apua masennukseen.

Vierailija
191/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minne sitä voisi sitten mennä, kun ei ole harrastuksia eikä oikein mikään juttu kiinnosta niin paljon että alkaisin harrastamaan. Ja baareissa en viihdy.

ap

En mä ole masentunut, tälläinen mä vaan olen aina ollut.

ap

Vierailija
192/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo onse kumma ettei taas löydy kivamiehelle naista kotiovelle koputtelemaan. Sohvalla löhöttäjä jolla ei löydy yhtään mielenkiinnon kohdetta. Ihmetteletkö miksei naiset ikinä valita tästä..? Naiset sen sijaan tekevät jotain, vaihtavat tyyliä, meikkaavat, kouluttautuvat, käyvät ulkona, treenaavat... ja ajattelevat vian olevan ennemmin itsessään kuin miehissä.

Vierailija
193/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mistään kiinnostumaton sohvalla löllöilevä passiivisagressiivinen naisia omasta saamattomuudedtaan syyttävä tyyppi ei ole tavallinen eikä normaali.

Tavallinen mies kyllä kiinnostaa, yllä kuvattu tyyppi ei.

En minä ketään syytä, mutta ihmettelen vaan että eikö tavallinen mies kelpaa.

Tavallinen mies kelpaa.

Mutta, miten ajattelit tutustua kehenkään, jos et käy missään? Ja, haluatko naisen, joka löhöää sun kanssa siellä sohvalla, vai kaipaatko naiselta sitä, että hän alkaisi aktivoida sua?

Mä en oikein tiedä, kuinka moni haluaisi alkaa tuohon hommaan. Haluatko tyttöystävän vai life coachin?

Vierailija
194/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

No pointti on varmaan siinä, että ne kiinostuksen kohteet osuu yksiin. Jos naisen profiilissa lukee, että tykkää moottoripyöräilystä, niin herättäisikö kiinnostuksen?

Vierailija
195/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä ettet tiedä mitä haluat. Jo pelkästään aloituksen otsikko kertoo sen. Jos tiedät kuka olen, tiedät myös mitä haluat ja mistä sitä etsiä. Kasvata itseäsi ensin niin pian huomaat että itsevarmuutesi ja onnellisuutesi sanomattakin vetää oikeita ihmisiä puoleensa. 

Vierailija
196/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin ajattelen näin pessimistisesti, mutta luulen, että ap:n on parasta hyväksyä ettei parisuhdetta löydy. Ideaali olisi löytää toinen sohvalla löhöilijä, jota ei mikään kiinnosta, mutta kahden passiivisen ja epäsosiaalisen kohtaaminen olisi epätodennäköistä. Tuskin viihtyisitte edes toistenne seurassa?

Sen sijaan ketjussa kirjoittanut koiraharrastajamies, sinä varmasti löydät parisuhteen. Vaikutat kiinnostavalta ja fiksulta kirjoitusten perusteella.

Ai että mun pitää sitten vain hyväksyä, että tällainen tavallinen mies ei voi päästä parisuhteeseen. Kai se vaan sitten on niin.

Tässä ketjussa on jo annettu hyviä neuvoja, millä voit todennäköisemmin päästä parisuhteeseen. Et ole vastannut sellaisiin viesteihin mitään. Miksi et? Etkö halua nähdä sitä vähääkään vaivaa? Sitten on ehkä mahdollista, että jäät edelleenkin yksin.

Niitä ei kiinnosta. Ap:n ja M37 lisäksi M39 valittaa naisen puutetta kuitenkin ilmaisten olevansa enempi kallellaan Puolaan päin. Naispelolla oli hyvä jakso kunnes alkoi jälleen menemään kiukuttelijan tasolle.

Kulttimies paljastui syrjäytyneeksi.

Kiinnostaa, mutta en tässä ketjussa kyllä mitään erityistä huomannut mitä voisin tehdä toisin.

M37

Vierailija
197/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En mä ole masentunut, tälläinen mä vaan olen aina ollut.

ap

Hyvä, jos et ole masentunut. Mutta tämä pistää vain miettimään, mitä se tyttöystävä sinun elämääsi antaisi. Jaksaisitko olla kiinnostunut siitäkään naisesta, vai olisiko hänkin "ihan sama, kunhan nyt on"?

Miten reagoisit, kun se tyttöystävä tahtoisi tehdä jotain muutakin kuin hengailla kotona? Kaikki muukin kiinnostus lopahtaa hyvin äkkiä, kun tyttö huomaa ettei sinua kiinnosta tehdä hänen kanssaan mitään. Ei jutella, ei harrastaa, ei käydä missään...

Oletko vieläkin opiskelukuvioissa? Jos olet, niin kokeilepa oikeasti vähän, että hymyilet avoimemmin, haet katsekontaktin siihen tyttöön joka kiinnostaa ja mene rohkeasti juttelemaan. Vaikka jostain kouluasiasta.

Vierailija
198/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt lukenut kommentteja, mutta varmaan joku maininnut tavisnaisen. Tavisnaisella monesti tarkoitetaan lihavaa, työkyvyttömyyseläkkeellä tai täysin työelämän ulkopuolella tai hyvin vähäisellä koulutuksella ja älynlahjoilla varustettua naista. Kukaan itseään kunnioittava hyvätuloinen diplomi-insinööri, kuten minä, emme voi tälläistä hyväksyä. Erityisesti nuoremmissa ikäluokissa. 

M34

Nah, olen tavisnainen ja DI. Joo, on vähän ylipainoa, mutta vastapainoksi urheiluharrastuksia ja koko ajan teen asialle jotain. Mutta aika harmaavarpunen muuten, enkä kyllä kiinnitä miesten huomiota, muuten, kuin työasioissa.

Mussa ei siis ole muuta erikoista, kuin ehkä koulutus. Joka mun mielestä ei taas ole mitään erikoista. En ole silmiinpistävän kaunis, korostuneen naisellinen, ylitsevuotavan seksikäs. Vaan ihan tavallinen.

Vierailija
199/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

No pointti on varmaan siinä, että ne kiinostuksen kohteet osuu yksiin. Jos naisen profiilissa lukee, että tykkää moottoripyöräilystä, niin herättäisikö kiinnostuksen?

Herättää ja herättikin, mutta ongelma onkin siinä ettei sillä moottoripyöräilystä kiinnostuneella naisella herännyt kiinnostus. Tämä sama kaava toistuu aina vaikka olisi samat kiinnostuksen kohteet. Ulkonäkö ei varmaan vaan riitä.

M37

Vierailija
200/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies". 

Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?

Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.

En ole vielä lukenut ketjua tämän pitemmälle, joten ehkä tätä on kysyttykin, mutta: Mitä seurusteleminen sinulle tarkoittaa? Millaista se on, mitä silloin teet kun seurustelet jonkun naisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän